Jagklub

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heel lekker gegeten bij de Jagclub. De zeetong was perfect klaargemaakt. De huiswijn (wit) is veel beter dan wat doorgaans als huiswijn wordt geschonken. De bediening was communicatief en oplettend. Wij hadden een prima tijd bij de Jagclub.
1947edjev .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Mijn vrouw, mijn kleindochter en vriendinnetje en ondergetekende waren maandag 25 april al een tijd aan het zoeken naar een restaurant in Kamperland dat niet gesloten was. Zo kwamen we per toeval terecht bij Jagclub.
Alle 4 hebben we uitstekend gegeten met lekkere frietjes en mayonaise. Zo heerlijk dat we donderdag 28 april terug gegaan zijn. Ik voor het stoofvlees en mijn vrouw en kleindochter voor een prachtige grote schnitzel. Weer heerlijik. Complimenten aan de kok en bediening.
Wat kan uit eten toch heerlijk zijn.
Eddy Verbruggen
Uithaven K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
heerlijke tong in roomboter en 1/2 kreeftje vooraf gewoon vers en lekker net zo goed als bij ons!
René gieser wilderman noordeloos en alex de zwart