Jaghtpanorama

Biesboschweg 1 4924 BB Drimmelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jaghtpanorama

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Normaal gesproken is de service redelijk goed, echter deze zaterdag niet. Het was goed druk en wij mochten boven plaats nemen. Wij maakten gebruik van het steengrillen, het vlees was soms erg dik gesneden maar wel goed van kwaliteit. Ook mochten we niet aan de tafelindeling zitten oei stel dat er 1 sausje anders komt te staan. En vervolgens moesten we wel de broodplank weghalen omdat de steen eraan kwam! Jammer genoeg werd er niks aangevuld, we moesten zelf alles vragen ook werd er geen drinken ingeschonken. Toen we er wat van zeiden reageerde het meisje bot" wij hebben het ook druk" 1 keer limonade vergeten, ook op het eind de koffie, gevraagd aan het personeel zou doorgegeven worden en toen werd het weer vergeten, ja sorry maar dat kan echt niet! Al met al niet de service die je gewend bent en moet zeggen vroeger was de service vele malen beter.
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Hier met kerst gegeten met familie, was heel goed. Sfeervol en vriendelijke bediening. Interieur vernieuwd(zag eerdere recentie). Onbeperkt steengrillen voor mooie prijs, ook de drankjes zijn normale prijzen. Schitterende locatie met ruim terras aan het water met zicht op de biesbosch, dit maakt het af. Echt brabantse gastvrijheid en ongedwongen sfeer. Aanrader!!
Sandraleenheer .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Super lekker gegeten. Zowel van de kaar als steengrillen. Van de zomer op het vernieuwde terras heerlijk toeven met een lekkere lunchpakket. Van de eigenaar begrepen dat het interieur binnen spoedig vervangen wordt. Dat is wel nodig, is nogal oudbollig. Personeel vriendelijk, etenstijd kwaliteit prima'! Decor een 6 gegeven ivm interieur maar uitzicht en terras maken een hoop goed. En binnenkort ga ik zeker kijken op het binnen veranderd is!