Jagersrust

Donderdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

• Af te huren , Terras
ExJansen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zondag 31 januari een high tea gedaan bij Jagersrust. Het restaurant is mooi ingericht en sfeervol. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Het hartige deel van de high tea was erg lekker. Dit bestond uit broodjes, sandwiches, een heerlijke pompoensoep en gamba's, alles was erg goed op smaak. De theepot werd regelmatig bijgevuld en ook het assortiment aan thee was erg uitgebreid. De zoete kant van de high tea viel echter wat tegen. Dit deel bestond uit scones, muffins, macarons , vers fruit en een suikerspin. De muffins en de scones waren echter vrij hard en kwamen naar ons idee uit de koelkast of vriezer, dit vonden wij erg jammer. Naar onze mening is Jagersrust een prima restaurant, de zoete kant van de high tea zou echter verbeterd kunnen worden.
Alberse1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Uitstekend gegeten bij Jagersrust. Een voorgerecht en een hoofdgerecht met per gang een op de kaart vermelde door het restaurant aanbevolen glas wijn. Als voorgerecht gerookte en geconfijte eendenborst op een mooi opgemaakt bord met diverse huisgemaakte toevoegingen. Zowel de zeebaars als het parelhoen waren goed gegaard en mooi opgediend. De bediening was attent en hartelijk. Kortom een aanrader met goede prijs/kwaliteit.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wat een mooi restaurant is dit. Fijne sfeer. Mooie aankleding.
Aardige bediening. En erg lekker eten.
Helemaal zoals het hoort.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
We komen redelijk vaak bij de Jagersrust. Soms voor een volledig menu, maar ook wel eens om iets te eten van de lunchkaart. Het eten is altijd even lekker en de kwaliteit blijft constant. Wat ik ook heel prettig vind is dat, sinds wij er komen, er nog steeds hetzelfde personeel is. We worden er dan ook altijd als goede bekenden begroet, maar het blijft professioneel.
Een heel fijn restaurant.
Rosalind38 V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Op aanraden van een collega kwamen we hier terecht. Ze had ten zeerste aanbevolen, en had niets teveel gezegd! Wat een parelje is dit restaurantje!
We werden heel vriendelijk ontvangen, er werd snel een lekker knapperig stukje brood met wat smeerseltjes neergezet. Wij kozen een seizoensmenuutje, en kregen verrukkelijke gerechten voorgeschoteld. Leuke combinaties.
De zalmtartaar voorafwas heerlijk met eeen frisse dressing. Het hoofdgerecht, eendeborst met asperges prima van smaak en precies goed bereid, en een geweldige pannacotta met popcorn na.
Heel verrassend was een kleine dessert amuse van een limoncelloschuimpje.
Dit restaurant is een absolute aanrader als je van no nonsens met een tikje chique houdt. Dat, en de hartelijke bediening maken het tot een plaatsje waar je graag terugkeert.
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Leuke gezellige ambiance, met een mooie tuin, helaas kijkend tegen een leeg schweppes kratje. Heb je zo'n mooie tuin. Eten was goed, ware het niet dat de tournedos ietwat klein leek of was het bord te groot? Service en ontvangst was prima.
Kirby H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Ik ben met mijn moeder gaan lunchen voor haar verjaardag. We zijn enorm vriendelijk geholpen.
We hebben gekozen voor de mini's. Dit gaat in combinatie met heerlijk zelfgebakken brood. Aan de service is niets op te merken. Hebben gevraagd om een schaaltje salade en hebben heerlijke salade erbij gekregen.
Het eten was overheerlijk. Het idee van mini's is een enorm goed idee. Je kiest wat je lekker vind en hoeveel je wilt eten. Dat is ook hetgeen wat je betaalt.
Prijs/kwaliteit is heel erg goed. Normaal ligt de prijs wat hoger hier, maar voor de lunch viel dit alles mee.
Een aanrader voor iedereen die rustig, heerlijk en culinair wil gaan eten voor een goede prijs!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Gisteren geluncht met 4 volwassenen en 2 kinderen . De kinderen vonden de pannenkoek heerlijk en wij hebben genoten van de heerlijke hapjes . Ze waren stuk voor stuk voortreffelijk . Een echte aanrader ! Als wij weer eens in de buurt komen gaan wij daar zeker weer eten .
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
High Tea bij Jagersrust was een fantastische ervaring! Heb een redelijke ervaring op dit gebied en kan dan ook met zekerheid zeggen, dat de High Tea in het Ossendrechtse verrassend goed en compleet was! Ontzettend veel verschillende hapjes, eerst een hartige ronde, dan een zoete. En elke keer als je dacht dat de tafel nu echt wel vol stond met allerlei lekkere dingen, die je stuk voor stuk wilt proeven, kwam er nog meer bij! Bediening was ook goed, dacht mee en bracht regelmatig een nieuwe, volle pot thee. We zaten in de serre en met het zonnetje erbij, was dit met recht de beste plek van het restaurant.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
We hebben al vaak gegeten bij Jagersrust, met 2 personen of meerdere personen en het is altijd uitstekend! Mooie opgemaakte borden, wisselende menu's, goede kwaliteit eten en heerlijke amuses. Goede en vriendelijke bediening. Altijd prettig om hier te gaan eten!
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Wij hebben onlangs met een groep een 7-gangen menu gegeten. De ontvangst was hartelijk met een mooi glas mousserende wijn. De tafels zagen er verzorgd uit en de opstelling bood voldoende ruimte.

Vers, huis gebakken brood, smeerseltjes en een zoutje - netjes in orde en de gerechten zagen er mooi uit. Qua smaak mag het net wat spannender, wat voller en meer gewaagd. Soep uit een reageerbuisje ... tja, ieder z'n smaak. (drinkt erg onhandig)

De bediening is goed, maar weinig persoonlijk en er wordt wel erg vlot bijgeschonken, wat enige gasten als onprettig ervaarden.
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
We waren met een stel dames naar Jagersrust voor de high tea. We werden fijn ontvangen. De tafels waren zorgvuldig ingedekt. De gezellige middag kon beginnen...
Wat ons betreft was hij zeer geslaagd. Zoals een high tea hoort te zijn met allerlei lekkers, (wat ik niet meer kan herhalen,) met zorg bereid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Onlangs gegeten bij Jagersrust. Wij kozen voor het BIB_gourmand menu en dit bleek een prima keuze. Prijs-kwaliteits verhouding zeer goed. Bijgebleven zijn ons een heerlijk kroketje gevuld met kreeft wat in ons voorgerecht was verwerkt. Als tussengerecht een prima soepje op basis van kerrie. Als hoofdgerecht kozen we voor gegrilde vis met een verse salade en heerlijke knapperige frietjes. Op advies van de aardige serveerster dronken we hierbij een uitstekende Gruner Veltliner wijn. Attent was dat we tussen de gerechten door nog een verfrissende spoom kregen aangeboden. Na een selectie van goede kazen en een prima koffie, vergezeld van wat huisgemaakte zoetigheden vertrokken we tevreden huiswaarts.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Bij toeval kwamen we in de restaurantweek bij Jagersrust terecht. Leuke locatie, rustige ruimtes, mooie tuin. Wat in eerste instantie een aardig 3-gangenmenu leek voor € 27,50 ontpopte zich als een volledige maaltijd. Met heerlijk brood met kruidenboter en pesto vooraf, een amuse tussendoor. Ik vond het de kaasplank als nagerecht super: 5 soorten kaas (Blankaart, Dulses, Morbier, Raphaël, Gorgonzola vero argioni. Met een goede wijn erbij was dat een heerlijke afsluiting. Ongevraagd water zoveel men wilde. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker terug.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Wat een fantastische beleving. Het was schitterend weer en we dineerden in een prachtige tuin. Een 3-gangenmenu voor €32,50 met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Veel extra's zoals diverse amuse's, eigen gebakken brood. Mooie presentatie op de borden, goede wijnadvies. Bediening zeer gastvrij. Dit was Top. Een echte aanrader