Jagersrust Velden

Meer informatie over restaurant Jagersrust Velden

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 20:30

Eleonora P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
wij waren bij het restaurantje beej de grens tegenover jagersrust ligt ( volgens mij horen die twee bij elkaar ) de locatie is verrassend leuk ! na een stukje landweg kom je namelijk echt bij de grens aan. er heerst een gezellige en vriendelijke sfeer! vooral de kok en ee bediening waren heeel aardig, ze hebben zelfs met een kaarsje een verjaardagslied voor ons gezongen! ook het eten was erg lekker. alles smaakte erg vers en heel lekker gekruid! ik zou hier wel terugkomen:)
Kelly75 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
sta versteld van de verschillende recensies, ik heb er heerlijk gegeten met de paasbrunch zeer uitgebreid voorgerecht met gerookte zalm en gerookte paling erbij. als extra traktatie was er zelfs ossenhaas als hoofdgerecht wat op een plank werd aangesneden. De aankleding was ook top verse bloemen en paasdecoraties. Een echte aanrader.
GeertEwalts E.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Dramatisch, erg veel geld voor een erg slechte Paasbrunch: geen brood, geen vlees, kaas of vis, alleen enkele snacks en kleine salades. Jagersrust is erg achteruit gegaan en is nu alleen maar af te raden. bediening is erg jong en te onervaren en krijgt ook geen leiding. Het eten is veel te beperkt, weinig keuze en ook nog eens niet lekker, te koud of niet gaar. In een woord: schandalig!
Gizmodadog .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Dramatisch!

Na 1.5u gewacht te hebben op een simpele soep en stokbroodje kruidenboter, het nog een half uur volgehouden in de hoop dat de pannenkoeken arriveerden.
Tevergeefs; totale chaos met uitserveren door weinig kundig personeel die hun eigen tafelschema niet (kunnen) hanteren/interpreteren.
Volgens de floormanager werkte alles in de keuken alleen een plausibele verklaring kon ze niet geven behalve dat het "druk" was met een laconieke glimlach.
De keuken moet toch aan een bepaalde capaciteit kunnen voldoen om een "Michelin-sterrenloze" pannenkoek te serveren. Totaal onacceptabel.
De jonge bediening is wel aardig/meelevend maar daar koop je natuurlijk weinig voor.
Wel zéér charmante ambiance door gebruikte decoraties. Allen verse bloemen/bloemstukken.
Heb er in het verleden hele andere ervaringen mee wat het extra spijtig maakt.
Als dit maar geen trend wordt.
Jagersrust .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
sfeervol ingericht pannenkoekenhuis, vlotte leuke bediening,
pannenkoeken worden lekker gebakken, zelf een maaltijdsalade gegeten helemaal top.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Prachtig gelegen restaurant heerlijk rustig in het bos. Jammer dat ze er geen fatsoenlijke pannenkoeken kunnen bakken. De spekappel kwam zwartgeblakerd op tafel, ging retour. Daarna kwam er een nieuwe waar de zwarte aangebrande stukjes van waren afgeschraapt. "Komt door de appel". Nooit eerder meegemaakt gewoon slecht en daar weegt een gratis chocomel niet tegenop. Die met alleen appel was niet helemaal gaar. Dame bleef vriendelijk, maar ja dat hielp ook niet.
MaatjeT .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Leuk dat er zo afgelegen in de bossen een plek is waar je een glaasje kunt drinken. Maar het ligt niet z? ver van de bewoonde wereld, dat je de verwachtingen bij zou moeten stellen.
Jagersrust is niet goedkoop, maar wordt gerund als een supermarkt. Dus personeel netjes in blouse van de zaak, maar niet gastvrij, of uitnodigend, of iets toevoegend (behalve neerzetten en afrekenen). Producten die bereid moeten worden kun je beter overslaan (de producten leken niet vers, alles leek uit blik of pot). Ik heb geen problemen met low budget, maar daar is de prijs absoluut niet naar. Zwaar ondermaats.