Jaffa

Witte de Withstraat 44A 3012 BR Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jaffa

Haydar B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Jaffa is mijn favorite plek in rotterdam op vrijdag avond met de vrienden om kapsolon te eten. Vriendelijke bediner met gezellige sfeer blijft ook mijn favoriet. Blijven we ook hier langs komen.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijke kapsalon gegeten. Echt een bord vol. Sla, tomaat en komkommer super vers.
Bediening is ook erg vriendelijk en attent.
Echt een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heb hier gegeten na een avondje stappen. Dan krijg je honger is al heel laat waar kan je terrecht juist in de witte de withstraat. Shoarma genomen met uien saus heerlijk. Het personeel geef nog persoonlijke aandacht al was het superdruk binnen. Het eten is er altijd vers en zeer lekker bereid. Zeker een ee aanrader om eens een snelle hap binnen te krijgen
Mikespanjaard S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik werd meegenomen door mijn vrienden om deze shoarma te proberen in Rotterdam. zelf ga ik altijd bij mijn vaste stek in Amsterdam maar ik moet zeggen, de kapsalon was prima!
Estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Toch een van de betere shoarma tenten in Rotterdam, vooral na een avondje stappen. we kwamen met een hele groep en de bediening was zeer snel en adequaat.
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Als je de beste shoarma van rotterdam wilt moet je echt hier naartoe! Mijn collega had een kapsalon schotel en ik een shoarma schotel. Je krijgt zeker waar voor je geld de portie is goed! Vriendelijke heren, netjes en altijd goed van smaak.
Gngro .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
De beste kapsalon van Rotterdam kom regelmatig in de buurt dus eet ik ook vaak bij Jaffa aan de gezellige witte de witstraat. Aardappelschijfjes met kipfilet de beste combinatie die er bestaat, snelle service erbij maakt het af. Wil je lekker eten ga dan een keertje langs zou ik zeggen! Vooral de openingstijden tot 06:00 in het weekend is perfect voor na het stappen.
GenietVanHetEten .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Hier heb je de beste shoarma dat je ooit zal eten. Geen enkele andere tent kan hun evenaren.
We besloten op uitnodiging van een vriend in het nieuwe gedeelte te zitten. Je zit ruim en de sfeer is goed. Wij komen geregeld hier. Zolang hun service en eten goed blijft, blijven we hier langskomen.
Siebe P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Shoarma schotel gegeten in het nieuwe deel. Zag er behoorlijk modern en netjes uit. Shoarma was erg lekker, en portie meer dan genoeg. Bediening uitermate vriendelijk. We werden nadat we het zaakje hadden verlaten achterna gerend door de bediening. We hadden onze telefoon per ongeluk laten liggen. Niets anders dan lof
D K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wauw. Kom hier vooral 's nachts na het stappen een kapsalon eten. Probeer meestal in het nieuwe deel te zitten, hier is de inrichting leuker en de sfeer wat relaxter. Hele vriendelijke bediening die leuk met de klant omgaat.

Vorig jaar heeft Jaffa de prijs gewonnen voor beste kapsalon van Nederland nou hier is niks van gelogen. Geen vet klef bakkie patat met daarop iets wat op vlees lijkt maar gewoon goede krokante patat op een bord met daarop goede kwaliteit vlees. Vooral de Döner is erg lekker! En de porties zijn meer dan royaal.

Kom hier zeker terug!
Gingerdasilva .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Dit is één van mijn lievelingstentjes. Ook al is het voor de snelle hap. Ik blijf altijd hangen, want ook al zit je bij Jaffa 1 of Jaffa 2 je voelt je altijd welkom en word altijd ff meegenomen in hun praatjes. En ik bestel altijd een heerlijk shoarma donner en een ice tea green en als ik binnen kom staat hij dan ook klaar! Tot snel weer!
Pinda010 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
ik kom meestal na me werk nog wat eten bij Jaffa.
Ik ben altijd welkom, goede service, vriendelijk personeel en goed eten.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
goed eten, vriendelijk personeel. Voor een shoarma zaak een warme uitstraling.
Lekkere verse pita broodjes. De schotels zijn zeker niet zuinig!
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Altijd welkome ontvangst en prima broodje gezond of shoarma. Super vriendelijk personeel. De nieuwe Jaffa sjiek is een super aanvulling!! Wijntje of biertje bij het eten zonder de tl verlichting van Jaffa.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Jaffa; met verre voorsprong de lekkerste shoarma die ik ooit gegeten heb. Of je hier nu om 18:00 of om 04:00 binnen loopt er zitten altijd mensen bij jaffa. En dit is meer dan terecht het personeel is altijd vriendelijk en correct en het eten dat ze maken is voortreffelijk. Een nachtelijke aanrader voor iedereen!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Altijd druk hier, en terecht. Bediening is aardig en rustig en eten en drankjes staan supersnel op tafel. Ik eet niet vaak shoarma, maar àls... dan bij Jaffa, want daar smaakt hij altijd prima.
Jamiedepamie .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
De lekkerste shoarma van Rotterdam en dat in één van de gezelligste straten van Rotterdam! Altijd lekker na een avondje stappen, vooral de kipshoarma is lekker!
De bediening is altijd wel vriendelijk en blijven rustig ondanks de gare typetjes die af en toe straalbezopen komen eten. Decor is standaard, gewoon simpel voor een shoarmatent.
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Het is een shoarmatent, dus het decor en de gerechten zijn ook voor in een shoarmatent. Maar zeker wel in de top3 van lekkerste rotterdamse shoamazaken. Service altijd snel en vriendelijk!
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Broodje falafel gegeten hier. Dat hield niet echt over, de balletjes waren wel lekker knapperig, maar wat flauw. Ook erg jammer dat er geen saladbar bij is, zodat je niet kunt kiezen wat voor salades je erin wilt.
Ik vond het niet prettig dat degene die het broodje vulde alles met z'n blote hand erin stond te proppen. Je kunt ook een tang gebruiken, zoals elders gebeurt.
Verder de standaard prijs voor een broodje falafel.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Bij Jaffa eet je een geweldig broodje shoarma. Goed broodje en lekker krokant vlees. Druk of niet druk: vriendelijke en snelle bediening. En zoals het hoort bij een boordje shoarma: een fel verlicht gooi-en-smijt interieur. top!