Jade

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Volgens info bij mensen uit Breda zou Jade de beste chinees van de stad Breda zijn.
Dus vol verwachting daar aangeland en gegeten in een doorsnee chinees restaurant
de eend van mijn tafelgenote leek wel zwaar gepaneerd m.a.w. de te vette huid van de eend was jammer genoeg niet vergenoeg weg gebakken de apart bij gevraagde groenten was verrukkelijk bereidt, maar wel als een compleet gerecht verrekend wat weer niet het geval was met de nasi.
Ondergetekende vond de nasi flauw en flets van smaak, jammer van dit mooie rijstproduct.
Wel leuk was de vrolijke en goede vrouwelijke bediening.
Deze chinees zal ik echter niet meer terugkomen er zijn absoluut beter in Breda.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
't Is even zoeken om het restaurant te vinden plus een parkeerplaatsje maar dat komt omdat vrijwel alle plaatsen dichtbij bezet zijn door afhalers in de afhaalfabriek want zo kun je het daar wel noemen. Dat blijken allemaal vaste klanten te zijn en dat moet toch wel iets goeds beloven. Wij kozen echter voor dim-sum in het restaurant omdat we met name in Rotterdam al verschrikkelijk lekkere verrassingen geserveerd hadden gekregen, maar die keuze viel niet echt goed uit. Dim-sum zijn kleine hapjes, zoiets als Chinese tapas. Teleurstelling #1 was de geringe keuze, #2 was dat alles naar ons idee hetzelfde smaakte en #3 de hoge prijs. Niet zelfgemaakt denk ik, smaakte naar fabriekshap. Kleine drankjes. Gelukkig was de service goed, dus we konden snel weer weg.
HansenJeanine .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Wij hebben hier vele malen heerlijk gegeten, als wij zin in Chinees-Indisch eten hebben, hebben we er een uur autorijden voor over.De bediening is zeer vriendelijk en attent, met echt aandacht voor de gasten. Ruime keus in de gerechten. Wij komen hier zeker terug.