Jade

Meer informatie over restaurant Jade

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
Hherrmmann H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We eten hier ca 10 x per jaar. Lekkere keuken, ook vega en dieetwensen. Zeer attente bediening en persoonlijke aandacht. De prijs/kwaliteit verhouding is onverslaanbaar
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Jade is voor ons al jaren de favoriete "afhaalchinees" vanwege de lekkere smaak van de gerechten. De laatste twee keren hebben we wat pech gehad: de eerste keer zat er een soort "nietje" in het eten, een stukje dun ijzerdraad dat ik gelukkig nog net uit mijn mond heb kunnen vissen. De tweede keer hebben we dik anderhalf uur moeten wachten bij het afhalen. Het personeel had de zaak niet in de hand: er werd in eerste instantie tegen klanten gezegd dat het een half uurtje zou duren; later werd dat anderhalf uur en vertrokken er klanten. Er werd geen drankje of andere compensatie aangeboden. Sterker nog: thuisgekomen ontdekten we dat de witte rijst ontbrak. Zin om toen nog terug te gaan en te reclameren, hadden we niet echt meer. Ik heb zelf maar wat rijst gekookt. Hopelijk blijven ons deze nare ervaringen de volgende keren bespaard, want we geven Jade zeker nog een kans.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Best lekker maar niet bijzonder. Erg lang (30 minuten) moeten wachten op het eten. Vriendelijke bediening. Leuk voor een keertje.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Ik ben geboren in Geldrop en woon nu al een paar jaar in Amsterdam. Maar Jade blijft toch mijn eeuwige favoriet. Verse producten, niet zo vettig als bij sommige anderen Chinese Restaurant, traditionele gerechten. Een verfijnde Chinese keuken en wat is het personeel er vriendelijk!