Jade

Stationsstraat 22 1421 AA Uithoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jade

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
EstherUithoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het restaurant heeft ook een ophaalservice. Men heeft de richtlijn dat deze mensen voor gaan.op zondag is t heel druk met het ophalen dus je raad t al... Wij hebben vanavond drie uur zitten wachten op eten want t was druk met ophalen. Dat is toch niet mijn probleem? Verschillende tafels liepen weg.Het eten op zich is niet slecht maar alles ging mis. Iedereen in t restaurant heeft verl te lang moeten wachten op eten.Wij konden niet allerkart sushi eten vanwege de drukte van afhalers. Toen hebben wij gewone gerechten besteld en 1 verplicht allyou can eat. Slechte bediening. Komt met verkeerde drankjes (3x!) verkeerde bon. Verkeerd eten op tafel. Uiteindelijk werden wij beschuldigd dat wij deze expres verkeerd hadden besteld en werden er twee all You can eat in rekening gebracht. Bizarre reactie op de slechte service van vanavond. Eigenaresse is ook nog onterecht boos geworden. Onbeleefd en heeft duidelijk de zaak niet onder controle. Eindconclusie zeker geen aanrader.
René D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben hier dit weekend heerlijk gegeten, we kennen alle alternatieve in de regio, Kokusai, Fusia en noem ze maar op maar die kunnen allemaal niet tippen aan Jade. Goed eten, prima bediening en sfeervol. Kortom geweldig.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben hier op Valentijnsdag gegeten met 6 personen. Het restaurant zat vol en dat kwam de service niet ten goede. We waren er om 17.30 uur, de 1e ronde kregen we om 18.00 uur en de 2e ronde bestelden we meteen en was er om 19.00 uur nog niet. Meer mensen gingen klagen en enkele gingen gewoon weg zonder gegeten te hebben. Het was een schande dat we zo lang moesten wachten. Toen we er iets van zeiden deden ze net of ze ons niet hoorden en liepen weer weg. Het had op zijn plaats geweest als ze de gasten hadden uitgelegd dat het in de keuken misging en dan ter compensatie een consumptie aanbieden of een excuus. Maar nee hoor, er werd niets gedaan. Het was echt schandalig!!!
Wij gingen hier graag naar toe maar ik denk dat het gisteren de laatste keer was!!!
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Als ik heel eerlijk ben kwamen we hier terecht, omdat alle vergelijkbare restaurants in de buurt met deze all you can eat formule vol zaten of pas beschikbaarheid hadden om 20.00 uur, en daar hadden we geen zin in. Ook hier mag je 5 x 5 bordjes uit een lijst van 100 gerechten kiezen.
En het was beter als verwacht, waarom een 7 en niet een 8 voor het eten, dat zit hem er in dat ze het (bier) beslag om kippenvleugeltje inktvis en banaan etc. blijkbaar zelf vers er omheen maken en dat was soms zo dik en vet dat daardoor het echt te vet/vullend werd, dat was jammer.
Daarentegen was het dessertbuffet veel uitgebreider en beter als bij alle concurrenten; zo was er o.a. ijs, een chocoladefontein (2 smaken), veel vers fruit,verse slagroom (geen spuitbus) en nog veel meer. Voorgaande opgeteld bij het feit dat de maaltijd en dranken ook voordeliger geprijsd zijn besluit ik er toch een 8 van te maken.
De dames liepen in mooie kleding, jammer dat de mevrouw van de afhaal in een sportvestje zo nu en dan ook wat kwam brengen dat verschil in uitstraling was te groot.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Niet luistere naar de Nathalie hier onder.
Dit is de grootste onzin. Een dag later ging wij er toch heen, ondanks de twijfel door haar mening.

Het eten was super, veel en goed van smaak en kwaliteit.
Je besteld 5 gerechten pp maar je kan van 5 makkelijk met z'n twee eten.

Alles was vers ! Alles zag er meer als goed uit !

Binnen kort weer !
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het eten was veruit zout en droog. De sushis zagen er niet vers uit en proefden ook NIET vers. Dit geldt zowel voor de Japanse als de Chinese "all you can eat" gerechten. De service was erg slecht. De plaatjes van het eten op de kaart en de website, komen niet overeen met de gerechten zelf. De zalm en tonijn in de sushi's zijn gekookt uit blik. Dus NIET rauw. Ga daar niet eten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Al 15 jaar komen wij vanuit Lelystad naar Uithoorn vanwege het goede contact met de mensen daar en de goede kwaliteit van het eten
Helaas loopt het met het vlees van de Babi Pangang achteruit (aangebrand, veel vet) Helaas.
ben overgegaan op een andere maaltijd en ben weer tevreden.
Tot gisterenavond 2e kerstdag mijn schoonmoeder aan de Babi Pangang ging. Deze klaagt niet gauw maar toen wij klaar waren zat zij op de helft.
Moet je het vlees eens proeven vroeg ze. Dit was droog, hard en smakeloos.
Toen de eigenaresse langs kwam heb ik dit kenbaar gemaakt nadat zij had gevraagd of het gesmaakt had.
Zij zag dat het vlees hard was en prikte nog even op het overgebleven vlees en zei dat ze het door zou geven en vroeg ze . Wilt u andere Babi Pangang hebben, maar wij waren al klaar met eten dus hoefde dus niet meer.

Verder van de eigenaressen niets meer gehoord of gezien, geen excuus of het aanbod van een gratis consumptie o.i.d.
13 September vierde ik mijn verjaardag daar en was in de veronderstelling dat ik gratis at omdat ik jarig was (fout van mijn kant dat is alleen bij All you can eat)
Maar ook hier kon nog geen felicitaie af van haar.

Na 15 jaar heb ik daar 10 x per jaar plus een van de kerstdagen daar gevierd met familie
maar nu ik als een nummer behandeld wordt behandeld ga ik het dichter bij huis zoeken.

Fam. van der Veldt
R68 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
eten redelijk, kwam na aandringen op tafel, men was ons toch wel min of meer vergeten, alles wat later binnenkwam had het al bijna op! Worden we niet vrolijk van.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Super fijn restaurant.Onlangs gerenoveerd. Alle gerechten worden vers bereid, niks uit bakken scheppen die al uren staan. Fijne ambiance en plezierige bediening.Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Guytho27 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Ik ben hellemaal uit Amstelveen komen fietsen want ik hoorde dat ze lekker waren. PPffff was ik liever thuis gebleven want alles proefde hetzelfde de sushi was zoet. Er werd me gezegd als ik het niet op at, ik het moest betalen. Ze drongen zo een beetje bij elke klant aan of ze niet iets wilde drinken hinderlijk gewoon! gewoon weg gegooid geld nee echt nooit meer!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vandaag gegeten op mijn moeders verjaardag (zij mocht gratis eten op vertoon legitimatie) met zijn 7en voor een bijna bespottelijk lage prijs van 21.50 Euro pp. Dit was een verbouwingsactie waarvan we achteraf dachten, welke verbouwing ??

Vijf gangen mochten we eigenlijk onbeperkt aankruizen wat we wilden eten en per gang 3-5 gerechten gekozen. De gerechten waren gewoon echt veel groter dan andere all-in concepten van soortgelijke aard en heel veel dingen smaakten ook nog eens heel erg lekker. De gerechten stonden ook nog eens goed afgebeeld en omschreven op een grotere kaart.

We hadden de ronde tafel in het midden waar we heerlijk zaten en iedereen kon met iedereen ook nog eens een normaal gesprek voeren. Normaal aan tafels is dit echt niet mogelijk.

Achteraf hadden we echt het gevoel van, hoe kunnen ze dat doen voor die prijs. Kortom, zeer de moeite waard en buitengewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.

Absoluut een aanrader en wanneer je met laten ik zeggen 5-8 personen bent, vraag van te voren voor de ronde tafel.

Enig minpuntje, de best wel felle verlichting, had iets meer gedimd mogen zijn.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Vrijdagavond heerlijk gegeten met vrouw en dochter.
Lekker vind ik kip,groente en knoflook.
Van de all you van eatkaart maken wij nauwelijks gebruik.
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Heerlijk eten, grote sushi en heel vers, tevens kun je ook onbeperkt wokken, grote variatie, nette bediening en service. Heerlijk eten ...en ik ben echt heel secuur met eten........Echt een aanrader!!
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
De kwaliteit van het eten laat te wensen over sinds het restaurant over is gegaan op het wokrestaurant principe, verschillende gerechten gegeten maar ze smaakten allen hetzelfde. Voorheen hier prima Chinese gerechten gegeten. De service daarentegen is wel goed, zeer vriendelijk personeel.
Sometimess .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Een slimme formule, het combineren van Sushi en Wokken. Zo heeft ieder wat hij of zij lekker vindt en door elkaar eten mag ook. De Chinese gerechten op de bekende 5x5 Japanse all-you-can eat zijn een leuke toevoeging.
Ik ken geen ander restaurant waar je zo ontzettend veel kunt eten.
De ambiance is netjes, niet bijzonder. De bediening is een beetje gereserveerd, wel vriendelijk, maar heeft wel wat te lijden onder de te karige hoeveelheid personeel. De lage prijzen moeten ergens vandaan komen. De Sushi is redelijk, precies wat je zou verwachten in een restaurant als Jade.

Voor echt lekker Japans ga ik naar een ander adres, maar wanneer niet iedereen daar van houdt is dit een prima adres.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Chinees omgeschakeld op all you can eat Japans eten in combinatie met wokken. In 2,5 uur mag je 5 x 5 gerechten pp uitzoeken. Grote porties. Wij haalden met moeite 3 x 5 gerechten. Gerechten zijn smakelijk en goedkoop (19,80 euro all in van ma t/m do). We aten o.m. California maki, avocado sake en handrol krab temaki. Geen rauwe vis in de sushi, wel mayo. Verder suski yaki wit vis (prima), ebi tempura (gefrituurde garnalen) en lamskotelet. Maar ook een bakje pangsit goring en een stokje sate. Restaurant blijft daarmee een beetje bij zijn oorsprong. Dat geldt ook voor de inrichting. 'Japans' eten in een Chinese omgeving. Prima betaalbare wijnen. Heel plezierige en zeer gastvrije bediening. Wij zijn hier nu 3 keer gewoon lekker en simpel wezen eten. Proberen dit restaurant!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Sinds het een wokrestaurant is geworden, is de kwaliteit wel gedaald. Jammer, want het was een betere Chinees dan je in en plaats als Uithoorn zou verwachten. Prima met de kinderen, maar we gaan toch op zoek naar een ander. Iets authentieker en met net wat vriendelijker bediening.
Nog een tip: stop met de sushi. Die lijkt nergens naar.
Davids .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Vriendelijke ontvangst, maar eten vond ik echt ver onder de maat en aardig prijzig. We hadden peking eend en babi pangang(krokant) maar was beide niet lekker:(