Jade

• Airconditioning , Catering
Duur
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Onlangs is de zaak nog geheel gerenoveerd dus dat ziet er allemaal tip-top uit. Jammer dat ze het japans tepanyaki-grill menu ook niet hebben ge-update... De gerechten zijn al 20 jr hetzelfde. Wel moet worden gezegd dat de kwaliteit uitmuntend is van vlees en vis. Vers en vol van smaak. Het is gewoon een tent waar je 1 x in de zoveel tijd een keer terugkomt omdat je exact weet wat je er gaat krijgen en dat het goed is. Jammer is dat je het idee hebt dat je er net een beetje te veel voor betaald.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Met z'n tweeën hier aan de teppan-yaki tafel gegeten. Het personeel is erg vriendelijk, niets op aan te merken. Het eten echter was echt onder de maat. De Japanse voorgerechtjes bestonden uit een stukje omelet die smaakte naar oude olie(!), een vrij hard, koud klein stukje zalm en 1 sushi die leek op een kant-en-klare sushi uit een verpakking....
Onder in het bakje van de salade lag een behoorlijke hoeveelheid water, dat maakte de smaak er niet beter op. De zalm was goed klaargemaakt en de ossenhaas was ook ok, maar daarna werden we voornamelijk gevuld met een hele berg rijst en groenten die beiden niet heel erg smaakvol waren.
Al met al vonden we dit meer japans op z'n chinees, en best duur voor dit menu.
Zoals al eerder gezegd, beetje in de tijd blijven steken, en geen reden voor ons om er nog terug te komen.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Veel goede recencies. Wij vonden het echter matig. De groenten bij de Eend met Groenten betreft een klein stukje warme komkommer in plakjes gesneden, 2 plakjes tomaat en een klein beetje fijn gesneden kool. Niet gekruid dus eigenlijk wat warm en koud water in vaste vorm gehad. Eend was redelijk maar wel iets te vet. In de Mrifan had vlees moeten zitten. Niet getraceerd en ook dit was iets te vettig. Prijzen van de gerechten zijn wat ons betreft te fors zeker gezien de hoeveelheden die je krijgt. Inrichting is als elke andere Chinees die is blijven steken in de tijd. Bediening is redelijk vriendelijk. Al met al niet een gelegenheid waar we snel zullen terug komen, we kennen betere restaurants.
Bernd V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Gegeten aan de bakplaat. Erg lekker en vriendelijk personeel. Het was behoorlijk druk dus zorg wel dat je tijdig reserveert. Verder mag het restaurant gedeelte wel een opknapbeurt gebruiken.