Jade Villa Maarssen

Bisonspoor 1180 3605 KW Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jade Villa Maarssen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik heb hier op een doordeweekse dag afgehaald omdat Jade Villa op de route naar huis lag. Eten was gewoon lekker voor de prijs die ik betaald heb. Vriendelijke bediening. Voor afhalen is Jade Villa een prima adres. Het restaurant ziet er niet gezellig uit en is aan toe aan een nieuw interieur.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met een vriendin hier gegeten. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Als eend liefhebber heb ik dan ook Siu Ab besteld. Erg lekker met weinig poespas er omheen. Eten zoals het bedoeld is.
Mijn gezelschap had een Ti-pan gerecht. Zij vind het erg lekker, maar ik hou zelf niet erg van veel saus. Het vlees was wel mals en smaken verschillen.
Voor mij geen straf om nog eens terug te komen.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Jade villa ziet er al vele jaren hetzelfde uit. Vitrage voor alle ramen wat een schimmige sfeer geeft. Er is totaal geen contact met buiten. Zalmkleurig linnen op tafel en dito servetten. Het personeel is beleefd maar niet heel snel. Er is geen interactie met de gast.
De kaart is zo als vele andere Chinese restaurants. Er staat ontzettend veel op. Te veel. Gekozen voor witte rijst met ti pan met diverse vissoorten.
Garnalen 3 stuks, wat mosselen en heel veel inktvisringen. Lekker maar prijs kwaliteit niet in balans. Een keer per jaar is voldoende voor mij.
Pietvannoort .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Na een eerdere slechte ervaring werd ons door vaste gasten met overtuiging verteld dat er dan toch echt wel sprake moet zijn geweest van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. We zijn dus op herkansing geweest. En eerlijk is eerlijk: de bediening verliep vlot, was attent en vriendelijk. De tomatensoep prima van smaak en goed gevuld. Vervolgens het voorgerecht á la chef. Dit bestond uit een schaal met kleine hapjes. Heel gevarieerd en prima van smaak. Als hoofdgerecht Ti-Pan, de ossenhaas met zwarte bonensaus. Het gerecht werd bij de tafel geflambeerd. De ossenhaas was mals en erg lekker. Kortom: de vorige keer was dus echt een incident. We hebben er nu prima gegeten.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Omdat het tijdens de Kerstdagen ons niet lukte om allemaal te komen, hielden we afgelopen zaterdag ons verlate Kerstdiner.
De ontvangst was subliem.
Mooi opgemaakte tafel.
Zeer attente en vriendelijke bediening.
Prachtig opgemaakte schotels die ook nog eens zeer smakelijk bereid waren.
We hadden een top avond.
Bertvdberg .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
lekker eten, je merkt aan het eten dat het vers is en niet diepvries vlees, attent bediening en decor zag er verzorgd uit ;-) we komen weer terug!!!!
Pietvannoort .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We hadden om half zes gereserveerd. Na 3 kwartier kwam het voorgerecht. De reuze garnaal was meer een wat groot uitgevallen garnaal, maar mag zeker geen reus genoemd worden. Voor 7,50 euro een duur hapje. Daarna bleef het lang wachten op het hoofdgerecht. Mensen na ons gekomen (meerdere tafels) werden sneller bediend. Toen wij vroegen waarom het zolang duurde kregen we de opmerking dat het bij ons om specialiteiten ging (babi pangang en peking eend!). Na tegen half acht voor de zoveelste keer gevraagd te hebben waar ons hoofdgerecht bleef kregen we als reactie dat in de computer achter onze bestelling spoed was gezet. Uiteindelijk kregen we om 19.45 uur ons hoofdgerecht. Behoorlijk standaard en de bami en nassi onvoldoende warm. Ook de bediening liet aan vriendelijkheid te wensen over. Er wordt bij de ingang veel reclame gemaakt over de waardering van het restaurant, maar het meeste blijkt om 2011 te gaan. Ik kan mij niet voorstellen dat ze ook in 2015 nog steeds goed scoren. Voor ins was dit eens, maar nooit meer.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Vanavond weer overheerlijk gegeten bij Jade Villa.
Een geweldige kantonese rijsttafel.
Het was gewoon verrukkelijk.
Ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk.
Dank u wel mijnheer Tang voor de goede service.
Wij komen snel weer terug.
Myra van Benthem
Dawn D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Mijn familie en ik komen al bijna 25 jaar regelmatig bij Jade Villa en het eten is altijd heel bijzonder. We worden altijd bijzonder hartelijk welkom geheten. Jade Villa is geen doorsnee Chinees Restaurant maar echt een Chinees specialiteiten restaurant. Dus, het is een echte aanrader om hier met het hele gezin heen te gaan en je culinair te laten verwennen.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Gisteren op 2e kerstdag hier gegeten.
Prachtige opgemaakte tafel.
6 verschillende menu's voor 6 personen.
Iedereen was zeer tevreden.
Een zeer geslaagde avond!
Janvankats .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wij hebben verrukkelijk gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit.
Vooral het voorgerecht bestaande uit allerlei kleine hapjes zijn zo verrukkelijk en heel creatief.
Wij hebben het menu van de chef gekozen. Wij vonden het heel, heel smakelijk.
De bediening schonk tijd en aandacht. De bediening werkt er met veel plezier dat straalt af op de gasten. Je voelde je meer dan welkom. Het is zeker een aanrader.
Mijn-zoon-is-kok .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We schoven op vrijdagavond aan bij het lopend buffet van het Chinees Restaurant Jade Villa. We waren benieuwd wat ons te wachten stond want het vakblad Misset Horeca beoordeelt Jade Villa elk jaar als een van de beste Chinese restaurants in Nederland. Het tijdschrift “Lekker” daarentegen noemt Jade Villa nooit en bij de Iens Toppers zien we Jade Villa evenmin.

Mogelijk baseert Misset Horeca zich op de gerechten van de kaart want het lopend buffet is er een zoals een Chinees lopend buffet er al veertig jaar uitziet. Met als minpunten geen fruit, geen nagerecht, een minimum aan groenten in de gerechten en alles behoorlijk vet.

Als pluspuntje noem ik de stukjes gefrituurde vis in deeg. Een soort Chinese kibbeling zeg maar.
Ook een pluspunt is de vlotte bediening.

Samengevat, het lopend buffet van Jade Villa is er een van dertien uit het Chinese dozijn.
Toonenanneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Na wat googelen dachten wij in Jade " de betere Chinees" te hebben ontdekt (beste chinese restaurant van 2011, misset horeca ) echter, helaas, ons bezoek ( inclusief Chinese vriendin) liep op een teleurstelling uit, evenals de service terwijl het restaurant slechts voor 25% bezet was) Wij bestelden Chinese thee en er kwam gewone, een besteld chinees biertje dat arriveerde 25 minuten te laat, hete eten liet 55 minuten op zich wachten en was Hollands-Chinees dus smakeloos en voorspelbaar. De porties waren karig. Alleen de witte wijn (Chardonay ) was in orde. Maar daarvoor komen we niet speciaal omrijden naar een "echt" Chinees restaurant
Sjefcoque .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
In het verleden had ik in dit restaurant slechte ervaring met het eten. Het was nochtans in 2011 verkozen tot beste chinees van Nederland. Omdat het al vrij laat was in de avond (21:00) en ik toch langs Maarssen reed, besloot ik het restaurant een tweede kans te geven. Grote fout en zeer teleurstellende ervaring. Het begon al slecht, toen ik vroeg wat zij me als gerecht kunnen aanraden. De mevrouw sprak haast geen Nederlands en ging een jonge dame halen die perfect Nederlands sprak, alleen viel ze helemaal stil toen ik vroeg wat ze me kon aanraden. Ook toen ik na 5 wachten tegen haar zei, wat zou U zelf kiezen. Geen antwoord, en ze ging iemand anders halen, die wederom gebrekkig nederlands sprak. Die wist me ook niet te helpen en zelfs ene meneer in pak (de eigenaar volgens de vele foto's) kon me niet helpen. Na 10 min heb ik maar zelf de knoop doorgehakt en gekozen voor de meest populaire gerechten die tevens op het maandmenu stonden: namelijk babi pangang en gepaneerde kip met groenten, respectievelijk met chinese bami en nasi. 15 minuten later waren mijn gerechten gereed maar was er niemand aanwezig om het in te pakken. Tenslotte heeft de kok even door het luikje geschreeuwd dat het eten der was.
Lange introductie, maar tenslotte gaat het om het eten.
Niet te vreten!! veel en veels te zout, zelfs mijn kat wilde het niet eten. En de babi pangang was aangebrand dus ook bitter, de gepaneerde kip was niet krokant maar melig, de chinese bami was de slechtse chinese bami die ik ook in Nederland heb gegeten. Enkel de nasi was eetbaar maar te zout. Heb dan ook alles in de vuilnisbak gekieperd en maar instant noodles gegeten, wat eigenlijk beter smaakte.
Dat dit restaurant verkozen is tot beste chinees in 2011, is nog het meest schokkende. Slechte bediening (standaard bij elke chinees) en vreselijk eten. Ook is het redelijk prijzig vergeleken met andere chineze restaurants. En mocht je extra sambal willen, kost dit je 50 cent.
ik heb voor het decor geen hele dikke onvoldoende gegeven omdat ik enkel aanwezig was in het afhaal gedeelte. Dit gedeelte is echter zeer lelijk ingericht: overal hangen foto's en krantenknipsels van de prijsuitreiking (winnaar 2011 beste chinees) en foto's van amateur voetbal clubs die gesponsord worden door dit restaurant.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Een restaurant waar je voor een goed prijs prima eten krijgt voorgeschoteld. De kwaliteit van het eten is erg hoog. De service is uitstekend. Erg vriendelijk personeel die wel vier keer is komen vragen of het smaakt en of alles naar wens is. Het decor is wat je van een Chinees restaurant verwacht.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Met partner - mijn 2 dochters + schoonzonen hier gegeten.
Het was een feest!
Een allervriendelijkst ontvang en een zeer mooi opgemaakte tafel met prachtige verse bloemen.
De voorgerechten waren subliem maar de hoofdgerechten waren echt hemels!
De hete kip en de ( gevraagde extra pikante nr 41) waren, als je van pikant houdt, verrukkelijk.
Ieder van ons pikte een vorkje mee van de andere schotels en ze waren allemaal heerlijk!
Een geweldige familieavond.
Het restaurant was bomvol dus dat spreekt voor zichzelf.
Complimenten aan de familie Nam Tang en de voortreffelijke bediening ( zeer attent )
Dijkhoff .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
jade villa is de beste chinese restaurant in maarssen.Prima bediening. Voor een zeer goede prijs lekker eten en hoge kwaliteit.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Onze vakantie afgesloten met een heerlijk etentje bij Jade Villa. We hebben gekozen voor het maandmenu. Als voorgerecht o.a. overheerlijke kwartelboutjes. Het hoofdgerecht bestond uit 2 Ti-Pan gerechten. Bij 1 van deze gerechten werd Kong Po saus geserveerd. Een heerlijk gekruide saus. We hebben nog even nagenoten van een heerlijk drankje.
Viedo .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Hier gegeten na een eerdere zeer goede ervaring. Nu helaas veel minder. De authentieke smaken die we eerder proefden waren nu niet te vinden. Het was laf en van de voorgerechten van de chef was de helft gefrituurd. Weinig verfijning! Wel vriendelijke bediening, maar het decor komt niet overeen met de ambities van dit restaurant.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Bijzonder goede Chinees. We halen hier vaak en 1 maal daar gegeten. De kwalitiet van het eten is goed. De groenten zijn knapperig en zeker niet slap. Kwaliteit sauzen zijn goed, ook de Babi Pangang. We proberen vaak verschillende gerechten uit. De eend is ietsje minder. Het maandmenu is voordelig en genoeg voor een gezin.
Nooit het gevoel dat het nog eens opgewarmd is of al eens op een ander bord heeft gelegen...