Jade Garden

31-765201996

Meer informatie over restaurant Jade Garden

Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor ons de vaste afhaal Chinees in Breda. Lekker eten en voor een schappelijke prijs. Tevens tappen ze een heerlijk ijskoud biertje wat het korte wachten nog plezierig maakt ook. Porties zijn erg ruim en altijd lekker van smaak. Daar zelf nog nooit gegeten. Maar ziet er ook niet echt leuk om er te gaan zitten. Makkelijk parkeren voor de deur overigens.
FredJo .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Telefonisch besteld voor afhalen. Zou over 20 minuten klaar zijn. Bleek uiteindelijk meer dan een uur te zijn. Had inmiddels wel honger gekregen. Pakte de loempia's uit. Die bleken erg donkerbruin te zijn de uiteinden zelfs zwart. Nog steeds erg veel trek. Toen ik de loempia opensneed kwam mij een muffe lucht tegemoet. Toch voorzichtig een hapje genomen maar gelijk terug op mijn bord gespuugd. Smaakte goor en muf. Gelijk geen honger meer. Restaurant gebeld die verzochten mij de loempia's terug te brengen. Was ik eigenlijk niet van plan omdat niet alleen mijn eten maar ook mijn avond al bedorven was. Op de terugweg naar huis toch de loempia's bij het restaurant afgegeven. De kok stond mij op afstand te woord door het doorgeefluik en beweerde dat de loempia vers was maar misschien alleen iets te lang gebakken. Ik ben vertrokken zonder verder nog op deze onbeleefde manier een discussie aan te gaan en heb ook geen vergoeding geaccepteerd. Had vroeger een goede ervaring met dit restaurant maar mij zien ze daar nooit meer als klant terug. Ondanks een paar bakken koffie nog steeds die gore smaak in mijn mond dus ga nu iets anders verzinnen om daar vanaf te komen.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Op heel die kaart geen enkel vegetarisch gerecht, ongelooflijk. Gado gado dan, niet op de kaart, wel beschikbaar. Gemiddeld van smaak en zeker niet bijzonder. Bami zonder vlees erin kost € 0,50 meer? Minder kost meer bij deze zeer gemiddelde Chinees. Goed, snel zijn ze wel...
DMorgan .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Samen met mijn dochtertje vandaag een stukje gefietst en spontaan bij Jade Garden gestopt om wat te eten. Wat helaas een grote deceptie werd. De kwaliteit van het eten is ver ondermaats. Veel Chinese afhaalrestaurants doen het een stuk beter. De smaken zijn vlak; het vlees doorbakken en de groenten doorgekookt. Maar wat ronduit irriteerde, was de totaal ongeïnteresseerde en laconieke houding van het bedienend personeel. Steeds wanneer ik de serveerster iets vroeg reageerde ze op een manier die leek op geïrriteerdheid. Een vriendelijke lach, een beetje service of een vriendelijk woord tegen mijn dochtertje (van 2 jaar) die contact zocht was blijkbaar allemaal te veel. Ons zien ze hier echt nooit meer.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Het restaurant ligt eigenlijk op een onmogelijke lokatie, op ruime afstand van doorgaande wegen. En toch is het er nooit echt rustig want het eten smaakt vertrouwd en vooral de alledaagse gerechten zijn smaakvol. Specialités staan wel op de kaart maar pakken niet altijd positief uit. Met wat aandringen zijn er een paar heerlijke groentenschotels te bestellen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Dit restaurant profileert zich als een authentiek chinees restaurant. Na het lezen van hun website die veelbelovend is, besloten we af te reizen naar Breda.Wat een afknapper ! Zaak is echt niet beter (in sommige gevallen zelfs minder ) dan de standaard-afhaalchinees op de hoek. We namen het meest uitgebreide menu van de kaart en vonden alles nogal smakeloos. Op zich mooie ingredienten als ossehaas,eend en garnalen worden helemaal doorbakken en vervolgens doordrenkt in vieze zoete sauzen. Bediening en inrichting vonden we ook niet bijzonder. Voor ons een grote teleurstelling !
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Dit restaurant is mij alleen bekend voor de afhaalmenu's

De chinese rijsttafel is daarvan de favoriet. Alhoewel deze voor 2 personen te boek staat kunnen 3 á 4 personen hier prima van eten.

Het is smakelijk en doeltreffend voor een verbluffend lage prijs.
Geen zin om te koken maar ook niet om uit eten te gaan ?
Voor € 20,- heb je binnen een half uur na telefonische bestelling kun je een prima oosterse maaltijd ophalen.