Jade Garden

Meer informatie over restaurant Jade Garden

Jouw recensie over het restaurant Jade Garden

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Chinees eten is goed. Zeer onvriendelijke bediening. Als je de bediening wegdek en even Chinees wil eten voor een redelijke prijs, dan is het te doen.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De bediening was vriendelijk en ze gaan niet gelijk vragen wat je wilt drinken. Ik vind dat altijd irritant. Nu laten ze de regie over aan de klanten. Het eten was best goed, alle gerechten waren goed, maar nu net die bami niet, Die was beneden gemiddeld. Anders was het een 8 geweest voor het eten. Interieur is typisch dat van een standaard Chinees restaurant. Maar daarom niet slecht
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Sedert enige tijd komen we hier, het eten is lekker, de bediening goed, decor is minder, oud pand en aan de koude kant. Maar desondanks een aanrader. Ook voor afhalen.