Jade City

De Zarken 9 1141 BK Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Jade City

In een modern jasje

Zwarte vazen met roze bloesem in de boompjes. Maar er is meer dan dat: de Thaise, Vietnamese, Chinese en Indonesische keukens worden hier tot een hoger niveau getild. Jade City staat voor innovatief, dus de vele authentieke gerechten zijn in een modern jasje gestoken. Denk aan de sappige Pekingeend, biefstuk in Thaise basilicum en dim sum.

Meer informatie over restaurant Jade City

teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een heel goed adres voor een heerlijke aziatisch menu.
Goede parkeergelegenhied, goede ontvangst en een heel schoon restaurant.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren hier beland door de Albert Heijn spaaractie. Het eten was erg lekker en de tapas zijn zeker aan te raden als je van variatie houdt. Personeel was ook erg vriendelijk.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met de AH-actiebon en weer verrast door de gastvrijheid, maar ook door de hoeveelheid en de geweldige kwaliteit van het eten. Je gaat daar echt niet met honger weg. Ook zonder bonnen zullen we daar zeker vaker heen gaan. Een topper die we door de AH-actie ontdekt hebben.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Verfijnde en smaakvolle gerechten. Gratis parkeren voor de deur.
barry55 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier een heerlijke geroosterde eend gegeten. Echt geweldig! Het restaurant heeft een serre waarin we hebben gezeten aan een mooie ronde tafel met lekkere stoelen. Het toetje kregen we van de zaak. Niet eens om gevraagd, bovendien hadden we een 2e persoon gratis AH actiebon
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een hele prettige ambiance. Kwaliteit van het gebodene prima. Grote porties. Verder een keurige en attente bediening. Komen zeker een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten, kleine starter bij binnenkomst. Smaak van de gerechten was goed en heerlijk gekruid. Voor kinderen en vegetariërs ook prima geschikt. Leuk dat de Italian coffee aan tafel werd klaargemaakt! Leuk om te zien. Topper: de zeewiersalade met krab als voorafje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Keuze uit alle menu's die 1 voor 1 allemaal voortreffelijk waren/zijn. Voordat het voorgerecht geserveerd werd duurde wel wat lang.
Zeker de moeite waard om bij hun te gaan eten. Complimenten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben met de AH actie hier gegeten met vrienden. Ondanks de reservering stond er geen tafel klaar en werden wij in de serre gezet wat afgesloten was van de andere mensen. De bediening is erg timide en een grapje konden ze ook niet echt hebben. Het eten is heerlijk en verzorgd. Daar hebben we niets op aan te merken. Wij waren om 21.50 uur de laatste in het restaurant. En ons dessert net naar binnen gewerkt....Ze kwamen direct met de rekening. Want ze gingen sluiten!? Ronduit belachelijk zo vroeg en we hadden eigenlijk nog willen afsluiten met koffie/thee. Plots stonden we buiten perplex. Ook de rekening was vrij hoog dit omdat je voor de bami en Chinees bami 3 en 4 euro moesten bijbetalen.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
heerlijk gegeten, verrassend anders dan wat je verwacht te teten bij een "Chinees". goede sfeer. Let wel op: wanneer je 's-avonds in de serre gaat zitten heb je erg veel last van de lichten van het verkeer. overigens een echte aanrader
liliane G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten via AH-actie, 2e 3 gangenmenu gratis. Kan het iedereen aanbevelen. Volop keuzemogelijkheden. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Sfeervolle ambiance.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 3 personen met de AH restaurantactie. Grote porties. Enigste puntje was dat we wel even op het eten moesten wachten. Verder top!
bout .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goede, vriendelijke ontvangst, keuze uit twee gereserveerde tafels, men was op de hoogte van een glutenallergie van twee van de gasten. Keuze uit de gehele kaart waarbij het goedkoopste gratis was i.v.m. onze AH spaarkaarten.
De voor en na gerechten waren uitstekend, twee van de hoofdgerechten vielen een beetje tegen t.w. het vegetarische gerecht met ossenhaas. Jammer.
Bij het vertrek was men te druk met opruimen om ons nog te groeten, ondanks de royale TIP ! jammer.
Maar zeker geen afrader .
babbelen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zeer sfeervolle accommodatie met zeer vriendelijk personeel en de meest heerlijke biefstuk die ik ooit gegeten heb???? enige mindere puntje was dat ik het een beetje storend vond dat er een gezelschap erg nadrukkelijk aanwezig was.
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Waren hier via AH actie. Prima ontvangst. Netjes en vriendelijk. Lekker gegeten. Door de actie werd goedkoopste van de diverse gerechten van de rekening geschrapt. Geen apart menu dus. Wij komen zeker nog een keer terug.
jeroen_ellie .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was lekker, de bediening was vriendelijk en snel. helaas was er een festival buiten en konden we daar van mee genieten. de achtergrond muziek van het restaurant was niet meer te horen en alleen het bonken van muziek buiten. de voorgerechten waren echt een verassing en het hoofdgerecht van mijn partner was heerlijk. Ik vond mijn pekingeend wat tegenvallen. (vergeleken met pekingeend in het beste restaurant in Beijing)
mohamad gadi S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Buiten verwachtingen om , zeer goed gegeten !
Maar kan ook niet anders , het restaurant bestaat al ruim
25 jaar .
Ga zeker weer terug , met familie .
schilderbakker .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De buitenzijde van dit restaurant voorspelde niet veel goeds maar toen wij eenmaal binnen waren verandere onze vooroordeel direct , prachtige ambiance en het eten was buitengewoon. Wij hebben heerlijk gegeten tegen een respectabele prijs.
Wij komen zeker terug in Monnickendam !
gemode .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten, zeer verrassend!
Met de AH zegels gegeten, gekozen uit het gewone menu.
Komen zeker nog een keer terug!