Jade City

De Zarken 9 1141 BK Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Jade City

In een modern jasje

Zwarte vazen met roze bloesem in de boompjes. Maar er is meer dan dat: de Thaise, Vietnamese, Chinese en Indonesische keukens worden hier tot een hoger niveau getild. Jade City staat voor innovatief, dus de vele authentieke gerechten zijn in een modern jasje gestoken. Denk aan de sappige Pekingeend, biefstuk in Thaise basilicum en dim sum.

Meer informatie over restaurant Jade City

Uitmuntend
9,1
Lida T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met drie personen. We.gingen voor de Chef Special. Een verrassingsmenu. Het was top!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij komen bij Jade city al een geruime tijd en nemen altijd de `Chef menu waarbij je niet weet wat je krijgt.
En dat varieert iedere keer, maar dat deze menu afwijkt van de gewone menu`s is duidelijk zichtbaar en ontzettend lekker bereid.
Met veel meer aandacht en detail.
Het is dan ook een beetje duurder, maar elke cent meer dan waard!!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk eten!we waren met
4 personen en alle 4 een ander gerecht (waaronder ook een vegetarisch)
we waren er heel tevreden over en het heeft heerlijk gesmaakt ,gaan er zeker nog eens eten.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
een gezellig restaurant en zeer goed eten daarom ook alle tafels bezet!! wat wel wat rumoerig was doordat mijn man slechthorend is en door de gehoorapp.het een naar geluid gaf.
verder is dat dus ons probleem en niet van het restaurant.
aardige bediening en we gaan er zeker nog eens eten !grtjes yvon
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldige ontvangst en service.
Heerlijke gerechten en goede sfeer.
Echte aanrader.
schillemans .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij waren een beetje voorbereid omdat we vooraf recensies hebben gelezen. Daar zagen we alleen maar lovende recensies.. dus onze verwachting was hoog..
In de praktijk is dat helemaal uitgekomen. We hebben echt HEERLIJK gegeten..
De bediening is wat aan de zakelijke kant..

Als je Chinees wilt eten dan is de kwaliteit beter dan wij tot nu toe gewend zijn..
Je betaalt er ook meer voor (ze zijn ongeveer 25% duurder dan een gemiddeld Chinees restaurant) en daar krijg je dan ook meer voor.
Mijn echtgenoot had Beef met annanas en ik een beef met knoflook en paksoi groente.. GEWELDIG, ook de kwaliteit van de nassi. Vooraf ook een heerlijke salade: salade Hanoi. Enige minpuntje.. de Chinese loempiaatjes gaven geen kwaliteitsverbetering t.o.v. andere Chinese restaurants.. Die slaat mijn man de volgende keer over:-)
Terugkomen doen we zeker!
teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het mooi ingerichte restaurant en werden door de eigenaar en het personeel heel aardig bediend.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een heel goed adres voor een heerlijke aziatisch menu.
Goede parkeergelegenhied, goede ontvangst en een heel schoon restaurant.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We waren hier beland door de Albert Heijn spaaractie. Het eten was erg lekker en de tapas zijn zeker aan te raden als je van variatie houdt. Personeel was ook erg vriendelijk.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met de AH-actiebon en weer verrast door de gastvrijheid, maar ook door de hoeveelheid en de geweldige kwaliteit van het eten. Je gaat daar echt niet met honger weg. Ook zonder bonnen zullen we daar zeker vaker heen gaan. Een topper die we door de AH-actie ontdekt hebben.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Verfijnde en smaakvolle gerechten. Gratis parkeren voor de deur.
barry55 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier een heerlijke geroosterde eend gegeten. Echt geweldig! Het restaurant heeft een serre waarin we hebben gezeten aan een mooie ronde tafel met lekkere stoelen. Het toetje kregen we van de zaak. Niet eens om gevraagd, bovendien hadden we een 2e persoon gratis AH actiebon
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een hele prettige ambiance. Kwaliteit van het gebodene prima. Grote porties. Verder een keurige en attente bediening. Komen zeker een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten, kleine starter bij binnenkomst. Smaak van de gerechten was goed en heerlijk gekruid. Voor kinderen en vegetariërs ook prima geschikt. Leuk dat de Italian coffee aan tafel werd klaargemaakt! Leuk om te zien. Topper: de zeewiersalade met krab als voorafje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch gegeten. Keuze uit alle menu's die 1 voor 1 allemaal voortreffelijk waren/zijn. Voordat het voorgerecht geserveerd werd duurde wel wat lang.
Zeker de moeite waard om bij hun te gaan eten. Complimenten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben met de AH actie hier gegeten met vrienden. Ondanks de reservering stond er geen tafel klaar en werden wij in de serre gezet wat afgesloten was van de andere mensen. De bediening is erg timide en een grapje konden ze ook niet echt hebben. Het eten is heerlijk en verzorgd. Daar hebben we niets op aan te merken. Wij waren om 21.50 uur de laatste in het restaurant. En ons dessert net naar binnen gewerkt....Ze kwamen direct met de rekening. Want ze gingen sluiten!? Ronduit belachelijk zo vroeg en we hadden eigenlijk nog willen afsluiten met koffie/thee. Plots stonden we buiten perplex. Ook de rekening was vrij hoog dit omdat je voor de bami en Chinees bami 3 en 4 euro moesten bijbetalen.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
heerlijk gegeten, verrassend anders dan wat je verwacht te teten bij een "Chinees". goede sfeer. Let wel op: wanneer je 's-avonds in de serre gaat zitten heb je erg veel last van de lichten van het verkeer. overigens een echte aanrader
liliane G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten via AH-actie, 2e 3 gangenmenu gratis. Kan het iedereen aanbevelen. Volop keuzemogelijkheden. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Sfeervolle ambiance.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 3 personen met de AH restaurantactie. Grote porties. Enigste puntje was dat we wel even op het eten moesten wachten. Verder top!
bout .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goede, vriendelijke ontvangst, keuze uit twee gereserveerde tafels, men was op de hoogte van een glutenallergie van twee van de gasten. Keuze uit de gehele kaart waarbij het goedkoopste gratis was i.v.m. onze AH spaarkaarten.
De voor en na gerechten waren uitstekend, twee van de hoofdgerechten vielen een beetje tegen t.w. het vegetarische gerecht met ossenhaas. Jammer.
Bij het vertrek was men te druk met opruimen om ons nog te groeten, ondanks de royale TIP ! jammer.
Maar zeker geen afrader .