Jade City

De Zarken 9 1141 BK Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Jade City

In een modern jasje

Zwarte vazen met roze bloesem in de boompjes. Maar er is meer dan dat: de Thaise, Vietnamese, Chinese en Indonesische keukens worden hier tot een hoger niveau getild. Jade City staat voor innovatief, dus de vele authentieke gerechten zijn in een modern jasje gestoken. Denk aan de sappige Pekingeend, biefstuk in Thaise basilicum en dim sum.

Meer informatie over restaurant Jade City

9,1

Jouw recensie over het restaurant Jade City

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is goed en vriendelijke bediening.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend...
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima gegeten, alle gerechten met verse producten en prettige bediening. Gunstig gelegen, parkeergelegenheid. We komen zeker terug.
camelot1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voor de tweede keer Uitstekend gegeten met de AH actie. De gerechten zijn zeer smakelijk. De bediening heel vriendelijk en efficiënt. De keus uit gerechten was dit keer beperkt tot 5 voor, hoofd en nagerechten ivm met de AH actie. De vorige keer hadden we vrije keus van de kaart.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij kunnen alleen zeggen, dat het uitmuntend was!????, en als gelegenheid zich
voordoet komen wij zeker nog terug!!
Vriendelijke groeten
Bart en Ellen
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten.. Goede sfeer en verse ingrediënten....
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Jade City. De Hanoi salade was weer overheerlijk en ik zou dit restaurant hier alleen al voor bezoeken maar er staat nog zoveel meer lekker op de kaart.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
zeer hartelijke ontvangst, rustige sfeervolle omgeving, genoeg ruimte, snelle bediening, geweldig heerlijk gegeten, eigenlijk te veel maar het was zo lekker. het is ook mogelijk wat je over hebt mee te nemen in speciale bakjes. met de AH-restaurantactie kunnen kiezen uit de hele kaart. goedkoopste voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht werden niet in rekening gebracht.. gaan hier zeker zonder AH- actie ook naar toe.
camelot1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Uitmuntend. Alles klopt. De ontvangst is prima. Ruime keuze van de kaart. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Het is met zorg bereid en met verse ingrediënten. Heel goed dat er veel verse groenten en fruit wordt geserveerd. De hoeveelheden zijn ruim voldoende en het eten wordt opgediend in mooi servies. Rustige ambiance met fijne achtergrond muziek. Het is een smaakvol en schoon restaurant. Goede parkeergelegenheid. Top !!!
Githana S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een ongedwongen sfeer. Vlotte bediening en kwaliteit van het eten echt top.
Was erg veel, maar dat kregen we mee naar huis.
nicoentinie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en niets op aan te merken.
Wel konden wij het allemaal niet op en kregen wat over was, mee naar huis.
Wij bevelen zeker aan om hier eens te gaan eten.
Een tip: eet wat later, zodat het wat minder rumoerig is. ( geen afhaalklanten )
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Rustige sfeer, aardige, nette bediening, heerlijk gegeten! De hoeveelheid voor en hoofdgerecht was voldoende. Wij hadden een bon van de AH actie. Ipv dessert namen wij koffie, je mocht tenslotte gewoon van de kaart kiezen, goedkoopste gerecht was gratis dan! Maar deze koffie was wel berekend..raar.. Maargoed, wij komen nog wel eens terug!
Lida T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met drie personen. We.gingen voor de Chef Special. Een verrassingsmenu. Het was top!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij komen bij Jade city al een geruime tijd en nemen altijd de `Chef menu waarbij je niet weet wat je krijgt.
En dat varieert iedere keer, maar dat deze menu afwijkt van de gewone menu`s is duidelijk zichtbaar en ontzettend lekker bereid.
Met veel meer aandacht en detail.
Het is dan ook een beetje duurder, maar elke cent meer dan waard!!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk eten!we waren met
4 personen en alle 4 een ander gerecht (waaronder ook een vegetarisch)
we waren er heel tevreden over en het heeft heerlijk gesmaakt ,gaan er zeker nog eens eten.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
een gezellig restaurant en zeer goed eten daarom ook alle tafels bezet!! wat wel wat rumoerig was doordat mijn man slechthorend is en door de gehoorapp.het een naar geluid gaf.
verder is dat dus ons probleem en niet van het restaurant.
aardige bediening en we gaan er zeker nog eens eten !grtjes yvon
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldige ontvangst en service.
Heerlijke gerechten en goede sfeer.
Echte aanrader.
schillemans .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij waren een beetje voorbereid omdat we vooraf recensies hebben gelezen. Daar zagen we alleen maar lovende recensies.. dus onze verwachting was hoog..
In de praktijk is dat helemaal uitgekomen. We hebben echt HEERLIJK gegeten..
De bediening is wat aan de zakelijke kant..

Als je Chinees wilt eten dan is de kwaliteit beter dan wij tot nu toe gewend zijn..
Je betaalt er ook meer voor (ze zijn ongeveer 25% duurder dan een gemiddeld Chinees restaurant) en daar krijg je dan ook meer voor.
Mijn echtgenoot had Beef met annanas en ik een beef met knoflook en paksoi groente.. GEWELDIG, ook de kwaliteit van de nassi. Vooraf ook een heerlijke salade: salade Hanoi. Enige minpuntje.. de Chinese loempiaatjes gaven geen kwaliteitsverbetering t.o.v. andere Chinese restaurants.. Die slaat mijn man de volgende keer over:-)
Terugkomen doen we zeker!
teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het mooi ingerichte restaurant en werden door de eigenaar en het personeel heel aardig bediend.