Jade City

Meer informatie over restaurant Jade City

Voordelig
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
na goede ervaringen bij ophalen wezen wokken.

Erg goede ervaring, De hele familie helpt mee, supergezellig.

De gerechten zijn vers en het hoogte punt is de kok. Geen standaard wok kok die alles snel klaar maakt, nee hij zorgt ervoor dat de gerechten op de seconde nauwkeurig wordt gewokt, garing precies goed. Ook de kruiden worden aangepast aan de omvang en samenstelling gerecht, en ook hier precies goed verhit zonder verbranden, wil je een speciale variant, geen probleem hij past het aan.

Hier komen we zeker terug, ergo: eerste kerstdag gaan we hier met de hele familie heen. Dit jaar Peking eend in plaats van kalkoen
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Ik eet hier regelmatig, altijd lekker. Zeer vriendelijk personeel. Decor typisch chinees, in de loop der tijd de tafels wel aangepast. Dat is een stuk beter.
Absoluut een top chinees restaurant in Flevoland
Trix R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Met vier personen gewok midden in de weekt; eerste kennismaking; uitstekend bevallen, geen grote voorraden maar steeds vers aangevuld of naar keuze vers gemaakt. Attsnte bediening, nette prijzen. Goede reden om terug te komen.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Continu goede kwaliteit voor een hele goede prijs, interieur typisch voor een Chinees restaurant, echter gezellig én schoon. Mooie maandaanbiedingen, zeer vriendelijk personeel!
BjornS .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Bij een Chinees restaurant verwacht je geen sterrenkwaliteit. Maar gewoon value for money. De bediening is attent, het decor is typisch voor een Chinees en niet bijzonder. Maar ook hier biedt het 'wokprincipe' genoeg kwaliteit voor een avondje eten zonder opsmuk. Verwacht niet te veel en je zult een prima avond hebben, voor relatief weinig geld.