Jade City

6,5
6,5
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vandaag afgehaald. Normaal halen we altijd hier of gaan er eten. We misten de bami die wel bij het gerecht hoorde. Er werd gezegd kan altijd gebeuren. Of we even konden komen. Maar wij wonen 10 km verder dus nee. En in het restaurant zat niemand en bij de afhaal ook niemand. Hoe kun je dan zo'n domme fout maken. Oplossing: vlg keer als u komt krijg je de bami gratis terwijl net was gezegd dat bami enz. altijd gratis is. Hoort bij het gerecht. Mijn man had sun la tong soep. Die had een vork en mes nodig. Ook smaakte het totaal niet goed. Dus met z'n tweeën slecht gegeten en maar een patat gehaald. Oh ja! De babi ketjap had een rode saus (???)
Huub2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij moesten erg lang wachten tot er bediening kwam. Het was druk met afhalen waardoor het restaurant op de tweede plaats kwam. Wij waren er om 17,15 uur en kregen om 18.00 uur ons voorgerecht (soep). De wan tansoep was goed maar de tomatensoep was erg papperig en niet warm. De koe Yuk balletjes bleven stuiteren als ze vielen er taai en ook niet warm. Kort om voor ons de eerste en tevens laatste keer. Jammer
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Fijn dat Chinese Restaurants op 31 december zijn geopend (in ieder geval een deel van de avond), zodat wij met 7 personen hier konden dineren. Lekkere gerechten, mals vlees - de Tjap Tjoi bevatte echter wel erg veel tauge. De Ti Pan schalen werden met veel stoom en gesis geserveerd. Zeer vriendelijke bediening, precies goed ook wat betreft het informeren of er extra drankjes geserveerd moeten worden. Enorm druk ook altijd bij de afhaal afdeling. Prima adres voor een Chinese maaltijd.

Elos .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Fantastich lekker eten en altijd meer dan genoeg. Schoon restaurant en bediening is uiterst vriendelijk en correct! Ik wil nooit meer naar een andere Chinees, dit is het enige toprestaurant van Apeldoorn, met recht!
Adrea .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
gisteren 3 juli onze bestelling gehaald, je kunt merken dat de kwaliteit een stuk minder is
en de prijs is omhoog gegaan'
door onze loempia's was een kip gevlogen de stukjes die erin te vinden zijn kun je op 1 hand tellen
en de rest was vooral tauge , de nasi was bijna alleen wite rijst met hier en daar een stukje vlees en groente .
jammer dat het in de loop van de tijd zoveel slechter is geworden , wij halen er niet meer!!!
Elos .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Meerdere keren hier gegeten. Blijft geweldig goed. Je zou wensen dat ieder Chinees restaurant zo goed was. Altijd vers en de gerechten zijn ook naar wens aan te passen. Sinds kort ook all you can eat concept mogelijk, mocht je daar van houden. Bediening is super vriendelijk en professioneel! Een echtpaar, vrouw in de bediening en man in de keuken die de sterren van de hemel kookt!