Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost

Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost.

Naast lunch en diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen om de oude herberg te laten herleven.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! mooie en verassende inrichting in een prachtig pand. De bediening is erg vriendelijk, enthousiast en attent en hebben een goed verhaal bij het eten en drinken. Het eten is erg goed: verassende gerechten en heel goed uitgevoerd. De vegatarische opties zijn ook creatief en erg smakelijk. Mooie bijkomstigheid is de prijs. Alles zeer netjes geprijsd. Ik kom terug!
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vriendelijke en prettige bediening maar niet alle gerechten waren perfect. De voorgerechten (vis en buikspek) waren te ingewikkeld waardoor niet alle smaken goed tot hun recht kwamen. Het tussengerecht (aardpeer) was beter van samenstelling en goed van smaak. Beide hoofdgerechten (kabeljauw en fazant) waren uitstekend. De bijpassende wijnen waren goed. Aan het dessert zijn we helaas niet meer toegekomen, want na 3 uur (!) hadden we pas het hoofdgerecht op en door tijdgebrek besloten we dit diner met alleen koffie. De prijzen zijn zeker niet hoog in verhouding tot de gerechten. Door de slechte akoestiek was het wel erg luidruchtig.
Jurgeb P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik heb maar 1 opmerking. Wanneer een klant aangeeft dat hij het hoofdgerecht niet smaakvol vindt en daarbij ook aangeeft dat dit aan hemzelf kan liggen. Ga dan niet in de verdediging door te zeggen " andere gasten vinden dit hoofdgerecht wel lekker"
Dit geeft de klant een slecht gevoel en zet je in je dienstverlening niet de klant centraal, maar jezelf! Erg jammer!
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geweldig! Heerlijk verrassende smaken voor een uitstekend redelijke prijs. Daarbij was het personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Ons zul je hier vaker terug zien!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Telkens weer een heerlijke avond.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prachtige locatie, goede bediening en overheerlijk eten! Ook de wijnkaart en huis-aperitief zijn zeer smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
het eten is werkelijk te gek, mooi ingericht restaurant, ik zat met mijn rug naar de muur en kreeg steeds t licht van de koplampen in mijn gezicht.
De koplampen van auto's die de brug buiten over gingen, ik kreeg er hoofpijn van....
jammer!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Gastvrije omgeving met verrassende menukeuzes. Fijne wijnen en prettige bediening. Vegetarisch, vis of vlees het kan allemaal !
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Jacobsz en we hadden er een hele goede avond. Gastvrije ontvangst in een om 18.00 uur nog leeg restaurant. Vanaf 19.00 uur loopt het snel vol en voor een doordeweekse avond met slecht weer is het restaurant zeer goed bezet. Er worden meergangen-menu's aangeboden met keuze uit een vis-, vlees- of groentegerecht. Spannende combinaties. Punt van aandacht: het hoofdgerecht had wat warmer gemogen.
Goede bijpassende wijnen. Prima bediening die wat mij betreft niet steeds op de hurken hoeft te gaan zitten als ze de gasten iets komen vertellen. We komen zeker terug.
Kaptina .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, kunstwerkjes op het bord, super leuke uitleg en bediening ; precies zoals een avondje uit eten moet zijn! I'll definitely be back!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vriendelijke en vakkundige bediening ruime zaak goede wijnopslagruimte, wel wat gehorig bij drukte
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij hebben een TOP avond gehad! De sfeer is gastvrij en ontspannen, de gerechten zijn lekker verrassend en de wijnen zalig. Ik kom graag weer terug!
Jacoba L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten met prachtige wijnen. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Ik kom graag nog eens terug!
Thimo R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding! Heerlijk gegeten in een warme sfeer met attent en vriendelijk personeel.
M P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was ronduit slecht. Te pretentieus met bijzondere ingredienten die uiteindelijk niet goed bij elkaar werken. Het voorgerecht (vis) had weinig smaak. Er zat veel te veel zout in ons hoofdgerecht, de bediening was het daar mee eens en we kregen wijn en koffie kado. Echter, we hebben gewoon echt niet lekker gegeten en dus een teleurstellende avond gehad.
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goede wijnen. De bediening was adequaat. Wel zaten we op sommige momenten wat lang met alleen water te wachten zonder dat ons een glas wijn werd aangeboden of bijgeschonken. We hadden gevraagd om een wijnarrangement, hetgeen kennelijk zeer strikt als "één glas per gerecht" werd geïnterpreteerd. Dat had wat losser gemogen, maar heel erg is dit ook niet.

Over het eten ben ik iets minder te spreken. De gerechten waren zeker uitstekend bereid, maar mogelijk te "bedacht". De balkenbrij met pinda-ijs was op zich prima, maar de combinatie van de twee werkte in mijn ogen niet zo goed. Het geheel smaakte, ondanks het ijs, nogal droog en de pinda-smaak was te overheersend. De fazant was uitstekend, maar de daarbij behorende kippenragout te zout en - wederom - te overheersend. Het chocolade-dessert was lekker. Concluderend: bij Jacobsz kun je lekker drinken en goed eten, al doet het avontuurlijke karakter van de kaart soms meer kwaad dan goed.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
gezellige drukte op de woensdagavond. Fijne ontvangst. Geweldig eten, wat een smaken. Aanrader
anne M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten veel heerlijke smaakcombinaties ook de borden waren prachtig opgemaakt
Zeker mooite waard om nog een keer te gaan eten.