Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een 3- 4- of 5-gangen menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost. Naast zeven dagen per week diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen en Private Dining op maat.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

• : Betaald parkeren in de buurt of parkeren in de Qpark garage van Oostpoort.

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 00:00
Zaterdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Jacobsz

Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gedurfde en uitdagende gerechten zoals Schipholgans en baklava met een eigen interpretatie. Uitstekende wijnen maar wel aan de prijs. Zeer oplettende bediening, niet te formeel, die veel weet van gerechten en wijnen. Prima plek om Kerstavond door te brengen.
Maxine H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hele goede service, heerlijke gerechten! Ook vega een feestje.
Mijn enige tip zou zijn om niet alles al klaar te zetten voor de volgende dag aan het einde van de avond (glazen op de bar etc), kregen beetje het gevoel alsof we weg moesten, terwijl er nog genoeg andere gasten waren. Verder heerlijk getafeld. Dank!
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke vernieuwende gerechten en bijpassende wijn. Erg genoten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Werkelijk voortreffelijke gastvrije bediening. Gerechten soms wat te minimalistisch, maar mooie smaak combinaties en alles heerlijk vers. Aanrader!
tommy123 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De wijnen waren heerlijk! Alleen de saus bij de tussenzang van de riesling vonden we erg heftig verder alles heerlijk!!!
Annet44844 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
In 1 woord geweldig! Het eten, de bediening en de ambiance krijgen allemaal een 10. Je voelt je zeer welkom en wordt helemaal in de watten gelegd.
edith D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bijzondere wijnen, heerlijke amuse en goed voorgerecht! Vond het dessert (baklava) niet top en het hoofdgerecht was prima. Gezellige avond gehad met fijne bediening en mooi eten.
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Jacobsz in combinatie met een heerlijke Franse witte wijn die op basis van onze voorkeur werd uitgezocht door het personeel. Voor- en hoofdgerechten waren erg goed, desserts vielen wat tegen. Makreel met biet en de pompoen op Japanse stijl waren favoriet. De baklava was wat bitter van smaak en stak een beetje af bij het ijs dat erbij werd geserveerd en het frisse yuzu met komkommer dessert was speciaal, maar wat vlak van smaak. Ik heb meer mensen wat minder enthousiast gehoord over de dessert, dus dat lijkt nog een verbeterpuntje. Verder niets dan lof over het eten. Helaas was er dit keer een grote groep in dezelfde ruimte aanwezig waardoor duidelijk werd dat de akoestiek niet top was, want we moesten erg ons best doen om elkaar met zijn vieren te verstaan. Service erg goed.
joris S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk samengestelde gerechten. Goede persoonlijke service! Voor een goede prijs. En plek om terug te komen
richard H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties. Je betaalt wat meer, maar dat is het zeker waard. Wij komen terug!
Fomilo P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel lekker gegeten, mooie smaken, juiste porties, fijne bediening, heel erg goed
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gegeten met twee vriendinnen.Eertste 10 minuten genegeerd.Personeel had het druk met elkaar.
Vervolgens een meneer aan de tafel die totaal niet mee wilde denken over het geluid dat uit de boksen kwam. (Muziek gaat niet uit,en niet zachter) heel storend. Tijdens het geven van de rekening, zelfde meneer zijn collega nog even laten zien wie de baas is,door te zeggen, terwijl hij met andere klanten bezig is ‘ ben vergeten,koffie en thee, aan te slaan’!Wij waren flabbergasted!
Tjalde E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De acoestiek is niet heel goed. Dar er ook nog muziek uit de luidsprekers komt, maakt het niet veel beter. Men was bereid om de muziek zachter te zette;, later ging deze toch weer harder..
Bij het serveren van de rekening werd deze door een collega van de tafel gegrist, want hij was vergeten de koffie erbij te zetten....
Jammer..
Letty R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was top! Bijzondere gerechten, waarin de afzonderlijke smaken goed tot hun recht kwamen. Alleen de hoeveelheden waren erg karig; een driegangenmenu is eigenlijk niet voldoende, zonder het broodjes. Bediening was prima. Absoluut rampzalig was de akoestiek. De mensen aan de tafel naast ons waren beter te verstaan dan mijn tafelgenoot en naast het geroezemoes van de mensen was er ook nog muziek op de achtergrond, die je eigenlijk niets eens hoorde. Helaas voor ons een reden om niet terug te komen.
Chiel S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Helemaal goed.
Heerlijk eten, alles goed op smaak. Goede huiswijnen en alles tegen een goede prijs.
De bezoekers vormen een mooi gemeleeerd gezelschap.

Ik kom terug.
Hahans .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Onwaarschijnlijk lekker voor een hele redelijke prijs...! Vooral voor en hoofdgerechten (nieuwe kaart) waren fantastisch..!
barbara V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Verrassend en (h)eerlijk menu. Per gang keuze uit een vlees / vis en vegetarisch gerecht. We kozen voor het 3-gangen menu. Porties zijn op zich prima, maar voor de ‘grote’ eter is een extra gang aan te raden. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Wachttijd in het begin wat lang. Zo hadden we pas na 1 uur ons voorgerecht. Daarna ging het goed.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het is het van alles net niet. Eten is goed, maar niet ‘wow’. Bediening en wijn idem. Hele grote, weinig persoonljke zaak. Iemand zei ‘het is net een hotel restaurant’ en dat is juiste typering
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prachtige gerechten: combinaties die je niet altijd verwacht maar wat pakt dat goed uit, mooie wijnen, zeer mooie inrichting, heel goede sfeer. Wij zijn fan