Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost

Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost.

Naast lunch en diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen om de oude herberg te laten herleven.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

Rene D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Originele gerechten, die begeleid worden met een uitgebreide uitleg. Professionele en prettige bediening, we voelden ons echt 'te gast. Wijnen zijn wel aan de prijs.
Meike D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Afgelopen donderdag gegeten bij Jacobsz. De wijn spijs combinaties waren in balans en voor het tussengerecht met als hoofdingrediënt bloemkool zou ik zeker terugkomen. Wij kozen voor een 4 gangen diner, waarbij het mogelijk om voor kaas te kiezen als nagerecht, erg fijn. Daarnaast kwam de bediening na het tussengerecht vragen of we tevreden waren met het serveertempo van de gerechten, zeer attent. Het enige minpunt was dat wij langs het raam zaten en het hier nogal koud was.
Gustaaf B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
professionele lui, makkelijke kaart
relaxte sfeer
mooie industriele / moderne aankleding (goeie stoelen!)
lekker en bijzondere smaakcombinaties
Cathy- D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ik vind het interieur echt heel mooi, goed gedaan en je zat er echt heel lekker. Ook de bediening was enthousiast maar soms een beetje onoplettend. Bij het eten had ik heel erg het gevoel dat de koks teveel hun best deden. Er waren overal wel aspecten van gerechten die ik niet begreep en niet nodig vond. Het dessert maakte alles goed! Het hazelnootijs was geweldig en echt een aanrader. Al met al leuke avond gehad!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Betaalbare aparte gerechten. Goede vegetarische kaart ook. Maar hier en daar wel wat erg ver gezocht en soms slaat de chef zelfs de plank mis. Gefermenteerde groene thee met champagne aperitief, rabarber met trekdrop en dan de "nougat met mosterd na de maaltijd"... het is het nèt niet.
Laurent G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Cuisine créative et service impeccable.
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Menu was van goede kwaliteit.Bediening prima. Een kleine kanttekening over het op de hurken gaan zitten van enkele leden van de bediening; komt wat geforceerd over o.i.
Overigens aan te bevelen restaurant.
Alexis G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Echt een aanrader. Eten van hoog niveau, maar met een betaalbare prijs. Hoeveelheid eten was voor mij prima, maar mensen met een grote trek moeten wellicht vier of vijf gangen kiezen. Bediening en inrichting waren ook top.
Larissa B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke, bijzondere gerechten voor een goede prijs en fijne ambiance. Service is ook erg goed, dus we hebben weer erg genoten!
Olliedjo .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg aardig en zeer attent! De gerechten waren met zorg bereid en het zag er mooi uit op het bord. Een echte aanrader, dit restaurant.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Hoewel je hier gezellig zit, erg goed wordt bediend en het eten mooi op het bord ligt zijn de smaken teleurstellend. De octopus in het voorgerecht was lang geleden voor het laatst in zee geweest en had een hoog fietsbandgehalte. De garnituren pasten er niet bij, bijvoorbeeld de aubergine smaakte vooral naar zout. Duif met zeewier als tussengerecht was een originele en best goed passende combinatie maar er lag verder niets op het bord en het was net als het voorgerecht niet in balans. Skrei (is kabeljouw) was mijn hoofdgerecht. De garing was goed maar de bremzoute garnituren een ramp, ook wat smaak betreft. Het dessert was niet slecht. Het beste was de wijn en er is een interessante, uitgebreide wijnkaart, maar ja, die wijnen maken ze niet zelf dus daar geef ik geen punten voor.
mina N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Afgelopen maandag met een vriendin hier geweest!! wat een geborgen schat in Amsterdam! vriendelijk ontvangst bediening is uitermate vriendelijke en behulpzaam ze leggen alles duidelijk uit.
De gerookte bloemkool en de octopus zijn bij me gebleven wat een smaak sensatie! ze verdienen een ster.. De bio dynamische rode wijn was heerlijk en past goed bij de gerechten. Kaas als dessert was iets teveel maar teven ook weer goed. Ik kom hier zeker terug
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten in vrij korte tijd, en dat viel helemaal niet tegen. Geheel veranderde kaart met wederom verrassende smaakcombinaties (de aubergine uit het voorgerecht, gestoofd in indonesische boemboe, hoe bedenk je het...), precies goed gebakken eendeborst met allerlei lekkers eromheen, en ook nog smakelijke toetjes. Bediening is perfect, niet stijf, maar ook niet overdreven familiair.
Tjerk D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Uit eten bij Jacobsz met mijn vrouw die zwanger is. Ontvangst was goed, erg vriendelijke bediening. Jacobsz hanteert een kleine kaart met drie voorgerechten en drie hoofdgerechten. De drie voorgerechten zijn inktvis, buikspek en Brussels loof met kaas. De eerste twee voorgerechten vindt mijn vrouw niet lekker, de derde mag ze niet in verband met de kaas die erin is verwerkt. Dan merk je ineens het nadeel van een kleine kaart met dergelijke uitgesproken smaken. Volgens de bediening is het niet mogelijk om iets te wisselen. Wij stellen voor om voor haar het voorgerecht over te slaan en dan hoofd-kaas-dessert te doen. Ook dat is absoluut niet mogelijk. Behoorlijk teleurstellend wat ons betreft, hoe vriendelijk de bediening verder ook was. Verder zaten wij bij het raam waar het behoorlijk tocht door het enkel glas (beetje koud..).
ckekkoop K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
een van de gasten wilde een tussengerecht als voorgerecht,dit mocht niet omdat de kok dit niet wil.
ik ben toch de klant.
als het niet zakelijk was geweest had ik opgestaan en afgerekend
ik herken wel iets in een eerdere recentie over taaie eend waarbij de kok wegliep,en niets meer liet horen.
maw ;doe wat de kok wil of blijf weg
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Snelle bediening met zeer uitgebreide uitleg bij het presenteren van de gerechten. Alert op bijschenken. Mooie smaken die goed op elkaar aansluiten en versterken.
celine W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het begon zo goed. Prettige ontvangst en ambiance. Goede bediening, alert en attent. Maar toen kwam de deceptie. De eend van mijn tafelgenoot was taai. Zij gaf dit aan bij de bediening, waarop de kok kwam. Deze ging haar uitleggen ' dat dat niet kon' en dat het hetzelfde stuk was als wat ik had (wat goed was). Hij ging in de verdediging, en verklaarde dus eigenlijk de klant voor gek. Hij nam het bord mee, geen excuus, geen alternatief. We hebben hem niet meer gezien. Ook geen tegemoetkoming of drankje van het huis. Dan begrijp je toch echt niets, maar dan ook niets van service en klantgerichtheid. Tja, dan kan alles kloppen maar zo'n houding is dodelijk. Daar ga ik niet meer naar toe.
J D C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een echte aanrader! Innovatieve, creatieve gerechten. Verfrissend anders dan anders, hier vindt je geen biefstuk met friet. Uitgebreide (en interessante) uitleg over de gerechten en (soms verrassende) ingrediënten. Alles was echt heerlijk. We kunnen ons zelden zo'n geslaagde avond herinneren. Ook een zeer uitgebreide wijnkaart. Echte klasse en ook nog redelijk geprijsd. We zullen zeker vaker terug gaan.