Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost

Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost.

Naast lunch en diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen om de oude herberg te laten herleven.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

Maandag t/m Vrijdag 17:30 - 00:00
Zaterdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Tijs C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten is telkens weer verrassend en verrassend lekker. Goede wijnen op de kaart helpt daar nog extra bij. De service is goed en de uitleg van de gerechten geven net even dat extra ding om te snappen wat je allemaal op je bord hebt liggen.
Deborah19875 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heerlijk én de bediening prettig. Wij vonden persoonlijk de prijs-kwantiteit niet helemaal in verhouding. Verder een heerlijke avond gehad.
Roemer V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voortreffelijk eten, heerlijke wijnen. mooie ambience en prettige bediening. Als er dan al iets viel aan te merken; het hoofdgerecht had wat ons betreft iest warmer mogen worden geserveerd.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen woensdag samen met mijn vriend en een vriendin bij dit restaurant wezen eten. We werden heel vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. We hadden allemaal gekozen voor bijpassende wijnen en als voorgerecht had ik de kabeljauw met bloemkool en sla. Een heerlijk voorgerecht alleen was de hoeveelheid zeer beperkt.

Als hoofdgerecht de krab met heilbot en aardpeer, ook dit gerecht was heerlijk. Daarna nog een kaasplankje en als dessert witte chocolade met framboos. De gerechten waren allemaal heerlijk maar ik miste soms de verassende smaken en het hadden iets grotere porties mogen zijn.

De bediening was erg vriendelijk en doen hun best. Op het eind hadden wij wat haast met de rekening omdat wij nog een trein moesten halen en daar maakte de lange heer in de bediening helaas wat sarcastische opmerkingen waardoor ik toch een beetje met een naar gevoel wegging. Ik zou dit restaurant zeker aanraden maar had toch iets meer verwacht na alle recensies te hebben gelezen.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
goede prijs-kwal. verhouding
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Beperkte keuze van gerechten in het menu , wel aparte gerechten en goed klaargemaakt.
Goede wijnkaart , ook per glas.
Temperatuur in het restaurant was fris. Bij het raam te koud, bekend probleem bij het personeel.
Prettige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Jorrit W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, on-amsterdams goede service, mooi servies en inrichting van restaurant. Verassend menu, modern en verfrissend. Absoluut een aanrader.
coosjehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten, mooie gerechten, maar helaas weinig flexibiliteit van de kant van de keuken. Een van ons wilde graag 2 voorgerechten in plaats van een voorgerecht en een hoofdgerecht, en dat kon absoluut niet! Ook al waren we bereid de prijs van een hoofdgerecht te betalen, een voorgerecht is een voorgerecht en volgens de filosofie van het restaurant kan niet na een ander voorgerecht gegeten worden..... Tja, dat vonden we wel een beetje een erg starre opstelling - niet de klant maar de kok is koning bij Jacobsz?
Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg goed eten, verrassende smaken voor een mooie prijs. De enige keerzijde is het geluidsniveau: ik vond het soms lastig om mijn tafelgenoten tegenover mij te verstaan. Fijn als daar wat aan verbeterd kan worden.
Marrit J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekker gegeten, top service, goede porsies en prachtig opgediend! Zeker een aanrander, wij gaan hier zeker nog eens eten.
danielle R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en een mooie zaak! Erg leuk dat er bij ieder gerecht met passie wordt verteld wat je gaat eten.
SaarJo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op donderdag 22 december met ons hele team gegeten. Gestart met een super lekkere cocktail op basis van gin, gefermenteerde thee en cava. Ook de plank met charcuterie was erg goed. Als voorgerecht gekozen voor de kabeljauw en als hoofdgerecht de gnocchi. Beiden onwijs smaakvol. In combinatie met de sympathieke bediening en uitstraling echt een aanrader!
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekkere combinatie van spijzen en wijnen. Wij hadden beide het het wijnarrangement genomen. Mooie plaatjes op het bord. Gezellig druk voor een dinsdag. Gevoel voor service, door iedereen van het personeel.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een aanwinst voor de buurt. Het eten was echt heerlijk. En het is altijd een goed teken als de bediening overweg kan met ons standaard verzoek "graag een wijn die past bij hetgeen we besteld hebben". Die bediening was overigens heel vriendelijk en attent, ondanks dat alle tafels bezet waren.
Federico P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een top restaurant! Heerlijk eten, prachtige wijnen en erg leuke en vlotte bediening. We vonden het jammer dat we dit restaurant niet eerder hebben ontdekt en komen zeker terug!
Tallien Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend gegeten en super service. Erg gezellige sfeer. Er zit precies genoeg tijd tussen de gangen, houd ik altijd wel van. Enige kleine minpuntje was het kaasplankje: voor echte kaasliefhebber wat weinig. Maar doet zeker niets af aan de rest van de avond!
Yannick D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Na een aantal pogingen is het eindelijk gelukt om een tafel te reserveren. Heerlijke avond uit eten. Echt een aanwinst voor Oost.
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een aanwinst voor de stad! Prachtige, rustige maar vooral sfeervolle ruimte waar je direct op je gemak gesteld wordt door het vriendelijke personeel. Heerlijke originele gerechten, smaakvol en in de juiste proporties. We komen zeker terug!
Willemien S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Dit was ons eerste bezoek aan Jacobsz na meerdere malen Staets te hebben bezocht. Het eten was zoals we gewend waren weer fantastisch en het personeel nog steeds even vriendelijk! We kijken uit naar de volgende keer!
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie verfijnde keuken. Je wordt bij elk gerecht verrast door smaakcombinaties die je niet zou verwachten.
Op de menukaart staan alleen de ingredienten waar het gerecht uit bestaat. Dus de bereidingswijze blijft een verrassing totdat het op je bord ligt. Persoonlijk houd ik daar heel erg van om verrast te worden. Echt een aanrader!