Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost

Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost.

Naast lunch en diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen om de oude herberg te laten herleven.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

Maandag t/m Vrijdag 17:30 - 00:00
Zaterdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten in vrij korte tijd, en dat viel helemaal niet tegen. Geheel veranderde kaart met wederom verrassende smaakcombinaties (de aubergine uit het voorgerecht, gestoofd in indonesische boemboe, hoe bedenk je het...), precies goed gebakken eendeborst met allerlei lekkers eromheen, en ook nog smakelijke toetjes. Bediening is perfect, niet stijf, maar ook niet overdreven familiair.
Tjerk D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Uit eten bij Jacobsz met mijn vrouw die zwanger is. Ontvangst was goed, erg vriendelijke bediening. Jacobsz hanteert een kleine kaart met drie voorgerechten en drie hoofdgerechten. De drie voorgerechten zijn inktvis, buikspek en Brussels loof met kaas. De eerste twee voorgerechten vindt mijn vrouw niet lekker, de derde mag ze niet in verband met de kaas die erin is verwerkt. Dan merk je ineens het nadeel van een kleine kaart met dergelijke uitgesproken smaken. Volgens de bediening is het niet mogelijk om iets te wisselen. Wij stellen voor om voor haar het voorgerecht over te slaan en dan hoofd-kaas-dessert te doen. Ook dat is absoluut niet mogelijk. Behoorlijk teleurstellend wat ons betreft, hoe vriendelijk de bediening verder ook was. Verder zaten wij bij het raam waar het behoorlijk tocht door het enkel glas (beetje koud..).
ckekkoop K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
een van de gasten wilde een tussengerecht als voorgerecht,dit mocht niet omdat de kok dit niet wil.
ik ben toch de klant.
als het niet zakelijk was geweest had ik opgestaan en afgerekend
ik herken wel iets in een eerdere recentie over taaie eend waarbij de kok wegliep,en niets meer liet horen.
maw ;doe wat de kok wil of blijf weg
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Snelle bediening met zeer uitgebreide uitleg bij het presenteren van de gerechten. Alert op bijschenken. Mooie smaken die goed op elkaar aansluiten en versterken.
celine W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het begon zo goed. Prettige ontvangst en ambiance. Goede bediening, alert en attent. Maar toen kwam de deceptie. De eend van mijn tafelgenoot was taai. Zij gaf dit aan bij de bediening, waarop de kok kwam. Deze ging haar uitleggen ' dat dat niet kon' en dat het hetzelfde stuk was als wat ik had (wat goed was). Hij ging in de verdediging, en verklaarde dus eigenlijk de klant voor gek. Hij nam het bord mee, geen excuus, geen alternatief. We hebben hem niet meer gezien. Ook geen tegemoetkoming of drankje van het huis. Dan begrijp je toch echt niets, maar dan ook niets van service en klantgerichtheid. Tja, dan kan alles kloppen maar zo'n houding is dodelijk. Daar ga ik niet meer naar toe.
J D C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een echte aanrader! Innovatieve, creatieve gerechten. Verfrissend anders dan anders, hier vindt je geen biefstuk met friet. Uitgebreide (en interessante) uitleg over de gerechten en (soms verrassende) ingrediënten. Alles was echt heerlijk. We kunnen ons zelden zo'n geslaagde avond herinneren. Ook een zeer uitgebreide wijnkaart. Echte klasse en ook nog redelijk geprijsd. We zullen zeker vaker terug gaan.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De service was goed, het eten uitstekend en de ambiance ook fijn. Eigenlijk een perfecte avond!
Lonneke A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Een restaurant dat het begrip horeca eer aan doet en waar mensen hun vak verstaan. Je jas wordt aangenomen, brood vooraf hoort er gewoon bij, een amuse om de nieuwsgierigheid voor volgende gangen aan te wakkeren, aandacht voor gasten, kwaliteit van eten, goede timing, helemaal top!
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Top plek! Heerlijk gegeten, goede service. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Interieur is over nagedacht. Zeker een aanrader!
Grietje P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Geweldig lekker eten, vega/vis genomen : kabeljauw met mango lak was erg lekker. De amuse van radijs bijzonder en lekker. Heerlijke bij passende wijn en aardige mensen.
Een ding: de akoestiek, het is erg lawaaiig
Max G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Professionele brigade chef's die met vele passie werken met uitstekende resultaten. De bediening is vriendelijk en attent en de gerechten passen zeer goed met de heerlijke wijnen. Wij hebben echt genoot. Grazie mille
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Geweldige wijn-spijs combinaties, erg attente en oplettende bediening, leuke, gezellige ambiance. Het is echt een beleving om hier te eten; hier moet je een keer geweest zijn!
Pasave .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastische service, veel kennis bij het personeel en heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs. Top avond!!!!!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten, heel vriendelijk personeel dat echt de tijd voor je neemt, mooie inrichting met mooie borden/bestek/glazen ect. Ook de sigarenlounge was erg mooi ingericht en is een leuk extraatje bij het restaurant.
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! mooie en verassende inrichting in een prachtig pand. De bediening is erg vriendelijk, enthousiast en attent en hebben een goed verhaal bij het eten en drinken. Het eten is erg goed: verassende gerechten en heel goed uitgevoerd. De vegatarische opties zijn ook creatief en erg smakelijk. Mooie bijkomstigheid is de prijs. Alles zeer netjes geprijsd. Ik kom terug!
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vriendelijke en prettige bediening maar niet alle gerechten waren perfect. De voorgerechten (vis en buikspek) waren te ingewikkeld waardoor niet alle smaken goed tot hun recht kwamen. Het tussengerecht (aardpeer) was beter van samenstelling en goed van smaak. Beide hoofdgerechten (kabeljauw en fazant) waren uitstekend. De bijpassende wijnen waren goed. Aan het dessert zijn we helaas niet meer toegekomen, want na 3 uur (!) hadden we pas het hoofdgerecht op en door tijdgebrek besloten we dit diner met alleen koffie. De prijzen zijn zeker niet hoog in verhouding tot de gerechten. Door de slechte akoestiek was het wel erg luidruchtig.
Jurgeb P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik heb maar 1 opmerking. Wanneer een klant aangeeft dat hij het hoofdgerecht niet smaakvol vindt en daarbij ook aangeeft dat dit aan hemzelf kan liggen. Ga dan niet in de verdediging door te zeggen " andere gasten vinden dit hoofdgerecht wel lekker"
Dit geeft de klant een slecht gevoel en zet je in je dienstverlening niet de klant centraal, maar jezelf! Erg jammer!
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geweldig! Heerlijk verrassende smaken voor een uitstekend redelijke prijs. Daarbij was het personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Ons zul je hier vaker terug zien!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Telkens weer een heerlijke avond.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prachtige locatie, goede bediening en overheerlijk eten! Ook de wijnkaart en huis-aperitief zijn zeer smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!