Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een 3- 4- of 5-gangen menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost. Naast zeven dagen per week diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen en Private Dining op maat.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

• : Betaald parkeren in de buurt of parkeren in de Qpark garage van Oostpoort.

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 00:00
Zaterdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Jacobsz

maurits .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en bevlogen medewerkers. Erg fijn!
Petrouschka W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was een prima avond met heel lekker eten, vriendelijk en professioneel personeel en lekker wijn.
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Service, eten, wijn, inrichting, allemaal een dikke 10+!
Quino V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Op advies van een collega zijn we richting Oost gefietst. We hadden wat te vieren, dus we wilden lekker en uitgebreid eten met bijpassende wijntjes. En Jacobsz heeft wat dat betreft onze verwachtingen overtroffen! Wijn-spijs combinaties waren (op één gerecht na) spot on. En daarnaast was de bediening prettig casual en wisten erg goed waar ze het over hadden en konden ons dan ook goed adviseren.

Kort samengevat; een erg geslaagde en heerlijke avond gehad! Ga zo door!
Wilemien V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Relaxte sfeer!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wederom een feest! Dit keer met een vriendin gaan eten bij Jacobsz, we zaten naast elkaar en konden het hele restaurant overzien. Wij hadden voor 4-gangen gekozen. Zeer smaakvol en je kunt vega, vis of vlees bij voor- en hoofdgerecht kiezen en het tussengerecht was dit keer vlees of vega. Voldoende gegeten! Ik raad iedereen aan om per gerecht je te laten adviseren qua wijn! Genoten!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat een top avond hebben wij hier gehad! Alles klopt, het prachtige pand en de ontvangst, de mooie gerechten met verrassende smaken en de perfect bijpassende wijnen. Het personeel is erg gezellig en weten precies waar ze het over hebben. Ik kom snel weer terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Diverse malen gegeten nu bij Jacobsz. Elke maand een nieuw uitgebalanceerd menu . Prima deskundige service en veel kennis over wijnen en een gezellige huiselijke sfeer !
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heel leuk menu. Vriendelijke en behulpzame bediening met verstand van zaken.
De bijpassende wijnen waren erg lekker, wel redelijk aan de prijs.
Leuke en lekkere avond gehad.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prettige en zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Mooi gebouw. Prettige inrichting
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met name door de goede service een heel leuke avond gehad. Veel kennis bij het personeel over het eten en de wijnen en bovenal echt heel lekker gegeten
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Diverse malen hebben wij bij Jacobsz gegeten en we zijn nog nooit teleurgesteld. Zo ook niet deze keer.
De keuze is 3, 4 of 5 gangen waarbij in elke gang vis, vlees of een vegetarisch gerecht is (behalve in het tussengerecht, dat uit twee keuzes bestaat). We kozen voor drie gangen: geen tussengerecht maar wel een toetje.
Over water wordt gelukkig niet moeilijk gedaan; kraanwater wordt in een mooie fles geserveerd en bijgevuld. De rode (Franse) wijn die ik erbij dronk was heerlijk. De avond sloten we af met espresso, die werd geserveerd zoals het moet:: een espressokopje half gevuld met goede en sterke koffie.
Voldaan gingen we naar huis.
Jan-Willem W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij Jacobsz. Heerlijke smaakcombinaties, goeie bediening, nette prijzen. Aanrader!
arjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prachtige gerechten gecombineerd met even mooie wijnen. uitstekende kennis van de bediening met betrekking tot de herkomst van gerecht en wijnkeuze! zeer ontspannen sfeer
GJ G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke bijzondere gerechten, aardig personee en een goede ambiance in een mooi oud pand. Goed bereikbaar. Enig kritiekpunt is dat de airco iets te hoog stond.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg goed gegeten met voldoende keuze voor afwisseling bij verschillende gangen en tussendoor, fijne sfeer en goede vriendelijke bediening.
Aan te raden is een wijn arrangement.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het is buiten het centrum en dat is fijn. Mooi eten en geen gedoe met bereikbaarheid en parkeren. Persoonlijke aandacht bij binnenkomst. Ondanks de dinsdag behoorlijk veel tafeltjes bezet. Het ziet er goed uit.
Goed advies met de wijn, ook bijzondere wijnen op glas te krijgen en dat is erg fijn. Geen doorsnee.
Het eten is bijzonder, mooi opgemaakt, goed bereid en zeer smakelijk. Porties zijn inderdaad aan de kleine kant en geen mogelijkheden van aanvullen anders dan met brood. Frites is natuurlijk gelijk wat gewoon, maar toch zouden ze hier kunnen nadenken over de manier waarop je kan aanvullen zonder afbreuk te doen aan de opbouw en smaak van het gerecht. Entrecote was heerlijk mals en lekkere bite. De kaas toe was niet verassend, maar wel kwalitatief heel goed.
Het leuke van dit restaurant is dat het het gemiddeld restaurant niveau ruimschoots overstijgt zonder zich te verliezen in liflafjes. Lekker eten.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke bediening, gerechten waren smakelijk maar de porties waren te klein. Ook duurde het vrij lang voordat de gerechten werden geserveerd.
Josephus W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
prettige sfeer
kundig personeel, goed advies betreffende de wijnen
Wijnen duur, minimaal 30 euro p/fles, glas wijn voor 8 euro eigenlijk te duur !
Eten zeer smaakvol, relatief kleine porties