Jacobsz

Ringdijk 1 1097 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jacobsz

Jacobsz in Amsterdam-Oost Goed en vooral lekker eten voor een eerlijke prijs, dat is waar het bij Jacobsz om draait! Een 3- 4- of 5-gangen menu met als basis seizoensproducten, ondersteund door een uitgebreide selectie aan wijnen. Jacobsz vestigt zich in voormalig ‘Herberg het Reghthuys’ op de Middenweg in bruisend Amsterdam-Oost. Naast zeven dagen per week diner heeft Jacobsz ook een aanzienlijke ruimte voor evenementen en Private Dining op maat.

Meer informatie over restaurant Jacobsz

• : Betaald parkeren in de buurt of parkeren in de Qpark garage van Oostpoort.

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 00:00
Zaterdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten bij Jacobsz was echt geweldig. De balans van smaken was bij elk gerecht top. De sfeer is ook goed en voelde geschikt voor elke gelegenheid; of je nou in je eentje bent, met je partner, vrienden, familie, etc.: het kan allemaal en voelt prettig. De enige teleurstelling was de regeling van de wijnen. Het begon goed met een zeer interessante en leuke wijnkaart. Flesje wit bestelden was heerlijk. Daarna wilden we nog een los glas rood, lieten weten wat we lekker vonden. Vervolgens kwamen ze met een wijn die totaal anders was dan we net hadden omschreven, vervolgens een iets "geschikter" glas. Onze glazen werden afgetopt en dit zagen we als een verontschuldiging voor de verkeerde wijnkeuzes. Tot slot kregen we een dessertwijn aangeraden die eigenlijk vooral naar appelsap smaakte. Al met al niet zo'n succes dus die wijnen, en tot slot was élk glas wijn op de rekening gezet, inclusief de ongevraagde aftopping. Ondanks dat de rest van de avond een succes was, gaf dit een nogal zure nasmaak aan de avond.
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk eten, goeie ambiance, service ging een beetje als een nachtkaarsje uit, maar iedereen erg aardig!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer toegewijde en attente bediening. Lekkere wijn en top gerechtjes, vooral de entrecote met beenmergsaus was magnificent. Door deze combinatie me extra jarig gevoeld
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Top kwaliteit eten geserveerd in goede porties voor een goede prijs. Chef die aan de tafel komt om de gerechten toe te lichten is ook altijd leuk. Zeker een aanrader voor een leuke avond uit
Peggy A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hadden fijne avond, erg goed eten. Prima entourage en aardige bediening. Ik kom hier graag!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fantastisch lekker eten, alhoewel natuurlijk niet van die kunstwerkjes op je bord zoals bij een restaurant met meerdere sterren. Maar wel keurige, vlotte bediening met verstand van zaken, goede wijn-spijs combi, mooie smaakvolle gerechten en voor al dat lekkers verrassend betaalbaar. Nieuwe favoriet in Amsterdam!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten en een leuke avond gehad. De gerechten waren een feest op je bord, met lekkere wijnen. De bediening was heel aardig en kundig, de sfeer relaxt en de inrichting modern én warm.
Jente G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom een fantastische avond gehad bij Jacobsz, ondanks dat de zaak helemaal vol was een uiterst relaxte en correcte bediening. Mooie gerechten met zeer fijne bijpassende wijnen, welke overigens niet, zoals bij zoveel andere restaurants, meteen de duurste van de kaart zijn. Een tafelgenote van ons is zwanger en ondanks de drukte heeft de keuken een apart nagerecht gemaakt! Zeer Attent! On-Amsterdams goede bediening!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Iets teveel bediening. zoveel vragen of alles naar wens is hoeft nou ook weer niet. En het personeel draait wel erg opvallend steeds dezelfde riedel af, kunnen ze ook niks aan doen, maar je verlangt naar iets meer een mens bij je tafel, geen voorgeprogrammeerde robot.
Verder zijn ze vreselijk aardig.
Een ding: hoef ik de volgende keer mijn rekening niet uit een urn te halen? Dat is echt potsierlijk (no pun intended)
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was top! Ontzettend leuk concept. De wijn was ook perfect bij het eten. We komen met zekerheid weer!!
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima gegeten. Fijne ontvangst en bediening. Drankjes aan de dure kant.
Mooie ruimte en gezellige sfeer.
We komen zeker weer een keer terug.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fijne en vriendelijke bediening, eten erg matig en hadden er meer van verwacht. Vooraf de tonijn vonden wij een vreemde combinatie van ingrediënten en niet heel smaakvol. Als hoofdgerecht de entrecote te doorbakken. Heilbot was lekker! Wijn is aan de prijs en geen goed gevulde glazen.
Stacey S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De desbetreffende dame gaf een passend wijn advies. Wijn spijs combinatie was uitstekend ondanks dat de smaken van het voorgerecht en hoofdgerecht minder tot hun recht kwamen. Niet zo uitgesproken als we gehoopt hadden. De huiscocktail was voor mij en mijn tafelgenoot te zoet. Ondanks dat ik dit had gemeld stond de cocktail, a 10 euro , toch op de rekening. Jammer. De reactie was dat ze dat altijd zo doen...
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dit was m'n tweede keer binnen 4 weken en zeker niet zonder reden. Heerlijk eten en de bediening heeft kennis en passie voor hun vak. Goede prijs kwaliteit verhouding en een heerlijke wijnkaart
c.de.lange .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Eten is lekker. Wijnen duur en erg spaarzaam uitgeschonken. Kleine tafels. Ik vond het stil toen we binnenkwamen, waarop gezegd werd dat het helemaal vol zat. Dat was alerminst waar, om 22.00 uur waren wij klaar, er waren nog tafels onbezet, waarom zegt iemand dat?
Penelopy P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Al meerdere avonden heerlijk gegeten. De keuken laat iedere keer weer zijn creatieveit zien. En dat in combinatie met het attente en vriendelijke personeel zijn de avonden hier altijd perfect.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het personeel is overvriendelijk en komt knielend aan de tafel uitleg geven alsof ik een kind ben. De gerechten bestaan uit een wirwar aan smaken waardoor ik in de war raak en niet meer echt van de gerechten kan genieten. Soms iets heel zouts geproefd, dat was onaangenaam. Ook het toetje was veel te ingewikkeld en zwaar op de maag.Heerlijke gin-tonics en lekkere wijntjes gedronken.
Richard_789 V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Top restaurant, lekker eten, goede wijnen, gezellige sfeer, prima voor eten met partner en/of vrienden, prima prijs-kwaliteit verhouding. Wat wij erg jammer vonden is dat we als hoofdgerecht geen tussengerecht mochten kiezen, o.b.v. een of ander flauwekul verhaal over kostprijzen van de gerechten, dit terwijl wij aangaven gewoon het hele gerecht te betalen. Het was bedoeld als romantisch etentje met mijn vriendin, maar dit zette meteen een verkeerde toon aan begin van de avond, erg jammer!
Martin O.
Excellent!
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Genoten, heerlijk 4 gangen gegeten, veel vis, heerlijke wijnen en top bediend.