Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

koffie

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Jacob

Franse klassiekers in Leiden

Restaurant Jacob is gelegen in een mooi pand in het centrum van Leiden. Het restaurant staat garant voor eigentijdse Franse gerechtjes, die je zeker doen verlangen naar meer.
Chef-kok Jacob kan elke gast bekoren met zijn eigen uitvoering van Franse klassiekers en maakt hierbij alleen gebruik van verse producten en ingrediënten. Jacob is geschikt voor groepen, maar ook voor een gezellige lunch of diner. Laat je dus zeker verrassen door wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Jacob

vanaf Leiden centraal, bus 1 of 2 halte prinsessenkade
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt Haagweg, gratis shuttle service

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten
In overleg open voor eventuele groepsreserveringen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Jacob

Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Een ware smaaksensatie!
Advanwinden V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Menu met mooie gerechten en bijzondere ingrediënten, aangenaam van smaak. Attente en prettige bediening in rustige sfeer. Geslaagde kennismaking met een voor ons nog onbekend restaurant.
Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten bij Jacobs in het kader van de AH actie. Vriendelijk personeel, enthousiaste kok (we hebben zelfs nog iets meegekregen wat we thuis mogen proberen na te maken) en het eten was opnieuw uitstekend!

Aanrader!
Kee D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bedankt Jacob was een super avond.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
AH actie lekker gegeten, maar prijs kwaliteit verhouding niet in orde. Veel te hoge opslag voor het tussengerecht en ook voor de wel erg kleine stukjes kaas.
Nogal lange wachttijden met name voor het eerste gerecht, ruim een uur. Ondanks doorgegeven allergie van een tafelgenote toch in tussengerecht iets dat allergie triggerde. Eerdere ervaringen bij Jacob waren beter, maar voorlopig gaan wij niet terug.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hebben voor de eerste keer bij restaurant Jacob gegeten en we waren aangenaam verrast: de kwaliteit van voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht was consistent van goede kwaliteit. We zijn voor het menu (van €39,50) gegaan, waar je dus vier gerechten voor krijgt.
Vriendelijke, vlotte en behulpzame bediening die een tussentijds geplaatste bestelling niet vergaten.
Wat wij verder erg kunnen waarderen: de kok was zuinig omgegaan met de zoutpot. Wij vinden dat in sommige restaurants vooral vlees- en visgerechten te zout zijn.
Een tweede bezoek zeker waard!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima eten maar onervaren bediening. Geen oog voor lege borden ( en glazen!) echt een gemiste kans!
Niluka B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Meer dan enthausiast! Wat hebben we hier heerlijk gegeten.
Mooie gerechten mooie combinaties met daarbij een heerlijke wijn!
Meiden in de bediening zijn super! wat zijn jullie een top team met elkaar. Jullie zien ons zeker terug! Daar kijken we naar uit
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ik was zeer verrast door de gezellige entourage. Het eten was heel lekker en zeer hoogstaand. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik raad Jacob aan om een keer lekker uit eten te gaan.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vanavond voor het eerst bij Jacob. Eten was goed maar werd overschaduwd door de kou op het terras. Dat het koud werd kan niemand wat aan doen. Maar als goed restaurant moet je daar een oplossing voor kunnen bieden. Van mijn part fleece dekentjes, maar je laat je klant niet steeds kouder worden. En naar binnen was ook geen optie (???). Lieve meiden in de bediening, maar zonder oplossing voor het probleem. Resultaat; hoe kan ik zo snel mogelijk mijn eten opeten en naar huis! Geen feestje dus voor een toch wel forse prijs. Ik ga niet meer terug.
Elzemieke H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Weer goed gegeten, vorige keren was t iets beter maar zeker nog smaakvol! Service informeel maar correct en kennis van zake.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super lekker gegeten.
Relaxed , avond vullend programma.
Leuk bedienend personeel.
????
Jelske B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Goed eten, zeker het eerste voorgerecht van het zes gangen diner was voortreffelijk maar daarna zat bij vrijwel elke gang dezelfde groene garnering en ook twee keer een saus die ongeveer hetzelfde was, namelijk kreeften-en schaaldierensaus. Fijn dat we karaf water kregen. Deze werd ondanks vragen traag bijgevuld.
George J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ondanks het hete weer heerlijk gegeten!
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Pareltje ! Heerlijk buiten gegeten in een sfeervolle ambiance. Leuke bediening en de gerechtjes waren net schilderijen...zo mooi (en lekker natuurlijk!).
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wat hebben we genoten op het terras bij Jacob!
Prachtige gerechten, zowel voor het oog als voor de mond.
Hier weten ze wat gastvrijheid is, een dikke TIEN!
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We komen al een aantal jaren bij Jacob. Met vrienden, met familie, met Kerst of voor onze 30-jarige bruiloft (waarvoor we het hele etablissement afhuurden).
We waren nu op zoek naar een restaurant dat meedeed met de AH-restaurantactie. En vonden Jacob. Dan is de keus niet zo moeilijk.
Jacob werkt met een voorgesteld menu. Een mooie formule vinden wij.
Wil je de vegetarische variant hierop? Bel even op en je wens gaat in vervulling.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
prima gelegenheid. maaltijd met smaak samen gesteld.
aanrader.
Ingeborg R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten
Inrichting kan wat lichter zijn
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
heerlijk gegeten voor het derde jaar op rij, aanrader