Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Jacob

Franse klassiekers in Leiden

Restaurant Jacob is gelegen in een mooi pand in het centrum van Leiden. Het restaurant staat garant voor eigentijdse Franse gerechtjes, die je zeker doen verlangen naar meer.
Chef-kok Jacob kan elke gast bekoren met zijn eigen uitvoering van Franse klassiekers en maakt hierbij alleen gebruik van verse producten en ingrediënten. Jacob is geschikt voor groepen, maar ook voor een gezellige lunch of diner. Laat je dus zeker verrassen door wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Jacob

vanaf Leiden centraal, bus 1 of 2 halte prinsessenkade
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt Haagweg, gratis shuttle service

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten
In overleg open voor eventuele groepsreserveringen

9,2

Jouw recensie over het restaurant Jacob

Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Erg lekker gegeten en prettige omgeving voor een zakelijk dinner. Het enige puntje dat misschien verbeterd kan worden is dat het op de bovenste verdieping redelijk warm was.
Roberto H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassend goed gegeten. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Heerlijk 6 gangen menu waarbij iedere gang weer een smaakbeleving was.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten. Bediening leuk, wachttijden okayish, kok Jacob doet het heel goed. Wel rumoerig boven en entourage kan nog wat beter. Verder echt heel lekker eten!!
Rineke R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar !
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Goed eten, wel een beetje prijzig.
Manja T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Fijn, knus restaurant. Vriendelijke bediening. Fijne spreiding van de gerechten. Heerlijk avondje getafeld.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima Restaurant.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en alles ging met een goed tempo. Niet te snel en ook niet te langzaam. De bediening luistert goed naar de wensen en geeft prima uitleg.
We hebben ons laten verrassen met een wijntje die bij het gekozen gerecht zou kunnen passen. Was erg lekker.
Als u hier nog niet bent geweest, zou ik dat zeker eens aanraden.
Joeri S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Altijd weer een feestje bij Jacob!
Telkens weer verrast.
Axel (Vaxel) B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We gingen naar dit restaurant om de verjaardag van onze dochter te vieren en hebben genoten van een fantastisch verrassingsmenu. Elke gang was weer een feest. Heerlijke vis- en vleesgerechten. In het bijzonder het gerecht met friese inslag, Fryske sûkerbôle met o.a. eendenlever. Ook lekkere kazen en bijpassende wijnen. Mooi restaurant, ongedwongen sfeer en goede gastheer. We komen graag terug, tot ziens !
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten en de sfeer zijn prima, de muziek en de akoestiek zijn te hard en helaas werd er na herhaaldelijk verzoek niets aan gedaan. Daarom geen volgende keer...
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Jacob is gewoon een toprestaurant, bevlogenheid in de keuken en bevlogen bediening, wij hebben erg genoten van het dagmenu, en zijn nog lang blijven zitten om na te genieten, ook goede wijn, jammer dat we allebei nog moesten rijden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een leuk restaurant midden in Leiden. De gerechten zijn echt heerlijk en op advies een prima bijpassend wijn arrangement.
Een eigenaar met passie voor koken! Hier komen we zeker nog eens terug!
Stefen V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Uitstekende gerechten, prachtige stukjes vlees - smaakexplosie.
Niet goedkoop, maar zeer de moeite waard!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Twee keer in korte tijd bij Jacob mogen eten. Waar de eerste keer helemaal top was - kwaliteit eten, snelheid uitserveren, bediening algemeen - was de tweede keer waar deze recensie over gaat helaas teleurstellend.

Het eten was nog steeds van hoog niveau maar de bediening kan echt beter. Na bijna drie kwartier wachten zelf maar gevraagd om een broodje en de wijnkaart. Pas twee uur na binnenkomst het hoofdgerecht gekregen. Een dessert hebben we dan ook maar laten zitten.

Omdat het eten zo goed is en de vorige keer de hele ervaring zo goed was, is het toch een aanrader.
Bedankt dat jullie zo genoten hebben van het eten, helaas konden wij niet de muziek uit doen ivm. de overige gasten in het restaurant, nogmaals onze excuses daarvoor.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuke personeel en echt heerlijk eten!
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hadden deze keer het menu. De heilbot was heel smakelijk: een beetje krokant van buiten en heerlijk mals van binnen. Een heel lekker tussengerecht van onder meer gamba's en ibericoham. De Nieuw-Zeelandse hertfilet was verrukkelijk. En het nagerecht, een chocoadeproeverij, was verrassend goed en gevarieerd van smaak.
De bediening was attent, vlot en vriendelijk.
christi V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten en originele kaart.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Mooi menu! Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk. Kleine tip voor de bediening: witte wijn hoort in het kleine wijnglas en rode wijn in het grote wijnglas.