Jacob

Papengracht 6A 2311 TW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Jacob

Franse klassiekers in Leiden

Restaurant Jacob is gelegen in een mooi pand in het centrum van Leiden. Het restaurant staat garant voor eigentijdse Franse gerechtjes, die je zeker doen verlangen naar meer.
Chef-kok Jacob kan elke gast bekoren met zijn eigen uitvoering van Franse klassiekers en maakt hierbij alleen gebruik van verse producten en ingrediënten. Jacob is geschikt voor groepen, maar ook voor een gezellige lunch of diner. Laat je dus zeker verrassen door wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Jacob

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Combinaties waren perfect met ook een heerlijk glas wijn erbij. Alleen vonden we het interieur niet helemaal tot zijn recht komen. Verder goede servive!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Echt een top avond gehad! Wij waren hier met de ah restaurantactie maar daar was niets van te merken. Soms krijg je namelijk nog wel eens een 'actie-bord' alias een bord waar veel minder aandacht aan besteed wordt, maar hier niet! Leuke bediening, heerlijk eten en een goede kennis van wijnen. Wij komen zeker nog eens terug!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg gezellige sfeer houden rekening met je eigen tijd tussen de gerechten. Flexibel met menu. Houden rekening met allergieën .
mari_jan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ondanks dat ik glutenvrij eet (wat helemaal geen probleem was voor de keuken) heb ik
genoten van alles wat zo prachtig gepresenteerd werd.
Wij komen hier zeker nog een keertje terug ????????
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Jacob, lekker menu met goede bijpassende wijn. Bediening was vriendelijk en attent. Enige minpuntje was dat we op aanraden van de bediening een mandje brood hebben besteld, maar het voorgerecht kwam vrijwel tegelijk. Daarentegen werd ons netjes gevraagd of wij al aan het toetje toe waren of nog even wilde wachten. Alles bij elkaar een fijne avond gehad met heerlijk eten. We komen zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk avondje uiteten. Mooie wijnkaart. Deskundig advies. Goede, attente bediening
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een uitstekende ambiance met zeer toegewijd personeel, zowel in de keuken als in de bediening. Top !. Steekt met kop en schouders boven andere Leidse eetgelegenheden uit ! Ik hoop dat ze dit niveau volhouden.
passen01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ze hebben altijd weer gerechten die me verrassen. Met smaken die ik nog nooit eerder heb geproefd. En de bediening is erg vriendelijk.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met een groep van 11 personen. Van te voren menu afgesproken. Zeer smaakvolle gerechten welke mooi werden opgediend. Uitstekende prijs/kwaliteit. Al met al boven verwachtingen. Restaurant volledig bezet. Daardoor iets langere wachttijden.
TMVDB .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We kregen een mooi menu met (h)eerlijke, smaakvolle gerechten en goede bijpassende wijn. Een aanpassing in het voorgerecht was voor de kok geen enkel probleem. De enthousiaste bediening maakte het diner compleet!
Maasja .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier ter gelegenheid van mijn verjaardag en maakten gebruik van de AH restaurantactie. De gerechten waren lekker, echter niet uitzonderlijk. Het tussengerecht van risotto was wel erg lekker. Verder vond ik de huiswijnen erg tegenvallen. Slechts keuze uit 2 wit en 2 rood en allemaal niet lekker. Dit zorgt er voor mij voor dat ik hier niet terugkom.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk eten met bijpassende wijnen. Personeel met verstand van alles wat ze in huis hebben. Lekker om zo verwend te worden!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op 24 december weer eens genoten van een fantastisch menu.
Jacob, wat kun je heerlijk koken! Twee visvoorgerechten, als hoofdgerecht gebraden kalfslende en toe een warm chocolade taartje.
Allemaal zalig! Alle gerechten vergezeld van een bijpassende wijn. Hulde voor de sommelier, we hebben genoten van wijn en uitleg. We komen zeker terug.
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten met bij passende wijnen waar met net zo veel passie over gesproken word als over het eten. De keuken is verrassend vernieuwd en vraagt om een terugkerend bezoek.
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Jacob is een culinaire openbaring. Voortreffelijke keuken die zorgt voor verrassend smakende gerechten waarvan de onderdelen qua smaak perfect op elkaar zijn afgestemd. Klasse!
Voortjes .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede sympatieke ontvangst, ook snel een drankje en uitleg over het menu.
Het vooraf was snel op tafel en erg lekker.
Hoofdgerecht ook vlot en erg lekker, goede warme borden.
Het dessert was ook heerlijk, met andere woorden buitengewoon.
Niet te vergeten de bediening ook erg alert gewoon perfect!
Wij geven Jacob een 10 !!!
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij vonden het niet echt warm in het restaurant zaten beneden
Was boven vol helaas!!
foodfood .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een topavond gehad! We kenden het niet en door de ah actie hier terecht gekomen, maar we komen zeker snel terug.
Heerlijk goed bereid eten, prachtige bijpassende wijnen en een goede service. Jakob heeft passie voor z'n vak en gebruikt de ingrediënten met respect. Een Fries in Leiden: een aanwinst!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten, alleen vindt Jacob wel dat het tijd wordt dat z'n gasten eens gaan lijnen. Kleine porties, vrijwel geen groenten en andere garnituur. En de bediening vraagt wel erg vaak of je nog wat wilt drinken.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten...Jacob was jarig en we kregen een gratis glaasje mousserende wijn aangeboden...

Bediening was minder..
Voor de test... top