Jacob

Papengracht 6A 2311 TW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Jacob

Franse klassiekers in Leiden

Restaurant Jacob is gelegen in een mooi pand in het centrum van Leiden. Het restaurant staat garant voor eigentijdse Franse gerechtjes, die je zeker doen verlangen naar meer.
Chef-kok Jacob kan elke gast bekoren met zijn eigen uitvoering van Franse klassiekers en maakt hierbij alleen gebruik van verse producten en ingrediënten. Jacob is geschikt voor groepen, maar ook voor een gezellige lunch of diner. Laat je dus zeker verrassen door wat dit uitmuntende restaurant te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Jacob

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellig restaurant , je bent er gelijk op je gemak,de bediening is vriendelijk,legt uit wat er op het menu staat. Het eten is met zorg gekookt en opgediend, Al met al een aanrader!
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
heerlijk genoten van het ah-menu. Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht waren ingrediënten die één persoon niet lekker vond. Dat werd zonder problemen opgelost. De porties zijn voor ons aan de kleine kant. Ondanks dat wij een mandje met brood er bij besteld hadden, hadden wij best nog wel zijn in iets. Kennelijk maakt men de porties zo klein, dan je wel een extra gang erbij neemt.

fam. de Groot
Leiden
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een zeer schappelijke prijs
Erik1961 T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren zeer goed gemaakt en erg lekker. Alleen de wachttijd op het voorgerecht en het tussengerecht was echt te lang. De serveerster had de wijn al ingeschonken voor het tussengerecht en wij hebben haar geattendeerd dat wijn wel erg lauw werd bij zo lang wachten.
Verder wordt het toch nog wel een prijzig avondje als je er een tussengerecht en afwijkend nagerecht en wat wijn en water bij besteld.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke avond, super menu van de maand met fantastische smaken... Aanrader!
Bob F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wat opviel was de leuke en zeer verzorgde opmaak van de schotels. Het eten was lekker en de hoeveelheden precies goed voor ons. Dit restaurant kunnen wij zeker aanbevelen.
Siem G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en bediening goed en vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar.
nogmaals dank voor de gezellige en heerlijke avond

Siem Geenjaar
emke.westers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor € 37,50 vind ik dit een menu te duur(AH-actie). Eigenlijk had ik net niet genoeg binnen. Er was maar 1 keuzemenu, terwijl er volgens de voorwaarden drie keuzes per gerecht moeten zijn. Dat had ik ook leuker gevonden. Bij het voorgerecht en het hoofdgerecht konden mijn tafelgenoten wel een alternatief krijgen, omdat ze van het vaste menu een aantal dingen niet lusten. Een aantal onderdelen waren erg lekker. Toen ik een actieformulier te weinig bij me had, kreeg ik de mogelijkheid om een tweede nog op te sturen. Heb liever klassieke, niet te harde, muziek op de achtergrond.
casamia .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks een speciaal AH menu heel erg lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten.
We gaan er beslist nog eens naar toe , ook zonder kortingsactie.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
er waren wel een aantal min punten op de avond, reeds met jacob besproken. Verder samen een gezellige avond gehad, zal zeker nog eens terug komen.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Soms heb je van die avonden, dan zit alles mee. Dit was er zo eentje. In een gezellig vol restaurant eerst als voorafje een steak tartaar (met een wel heel bijzondere eidooier in krokant omhulsel) en een Friese burger met daarbij een stukje eendenlever dat smolt op de tong. De grietfilet en tournedos (uitmuntend gebakken) waren meer dan uitstekend en ja, ik had er weer een goddelijk lekker stuk eendenlever bij. Als dessert een kaasplankje, met een perfecte combinatie. Dat alles vergezeld door een bijpassend wijnarrangement en een super service door Iris en Jim. Onze avond kon niet meer stuk en waar ik dat nooit doe, nu toch echt een paar tienen.
engelina56 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Jacob maakt prachtig opgemaakte en met zorg bereide gerechten. We hebben heerlijk gegeten. Wijnadvies Top! Wij komen zeker weer terug.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Samen met een vriendin hier gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. We hebben zeer genoten. Een voorgerecht kon makkelijk worden aangepast, omdat de vriendin aangaf iets echt niet lekker te vinden. De gerechten waren heerlijk klaargemaakt, en alle onderdelen ervan pasten goed bij elkaar. De presentatie zag er heel mooi uit. De wijn was goed en smaakvol. De bediening en koks waren vriendelijk en snel. We waren er nu met de AH restaurantactie. Een goed restaurant om ook zonder actie nog eens naar terug te gaan.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was erg lekker, personeel is goed op de hoogte en wist veel over de gerechten en bijpassende.wijnen te vertellen. Absoluut een aanrader, komen graag terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg leuk restaurant, deze meneer kan koken! Personeel is erg vriendelijk, timing is soms een aandachtspunt maar eigenlijk niet echt storend. Jacob zelf is een gezellige kerel. Prijs kwaliteit is echt heel erg goed.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten in restaurant Jacob in Leiden! Wijnarrangement paste heel goed bij de gerechten. Dit restaurant is echt een aanrader.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk gegeten mooie gerechten vriendelijk personeel.
zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
wij waren er met de ah restaurantactie er was een goed menu samen gesteld
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader, prijs kwaliteit echt heel goed!
AHB .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fantastisch! Zeer mooie gerechten, gecombineerd met heerlijke bijpassende wijnen. Team is erg vriendelijk en goed op elkaar in gespeeld. Zonder twijfel een topper in het centrum van Leiden! Komen hier snel weer terug!
A K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
prima restaurant, alles keurig en netjes verzorgd Een echte aanrader.
ook de ligging is gunstig tov het station en het centrum.