Jacob's Kitchen

• Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
goede gastvrow
Pieter F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sfeervol design inrichting, top beffiening, lekker eten, top!
W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echt een geweldig restaurant op een verrassende plek. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten. De vegetarische gerechten waren heerlijk en de hamburgers goddelijk.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Recht toe recht aan voedsel maar erg lekker. Prima voor een informele zaken diner.
Yasmina E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten voor een zachte prijs! Leuk ingerichte zaak waar je zowel iets kunt eten als een drankje kunt doen. Ik kom zeker nog een keer terug
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Jacob's Kitchen is een goed en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten! Wij waren met een groep van 10 mensen, op de avond dat wij er waren was er een jazzband, opzich heel leuk maar wel te hard om elkaar te kunnen verstaan.
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijke burgers gehad! Ze hebben de tent erg gezellig ingericht en er heerst een huizelijke sfeer in het restaurant. Het menu is niet heel uitgebreid, maar voor ons was er voldoende keuze.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Voor mij zeker een plekje om nog een keer terug te komen!
Ol J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten
gea H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Leuke eetgelegenheid, laagdrempelig en lekker eten. Leuke muziek, aardige bediening dus echt een prima plek voor een doordeweekse avond.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Je merkt het als mensen bezig zijn met hun zaak. Zich er zelf in thuis voelen. Dat stralen ze uit. Het eten is prima. Ik vond de hamburger wat klein, maar voor de gelegenheid was dat prima. De smaak was uitstekend en de bijbestelde frieten waren ook erg lekker.
Marcia J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vanavond voor de 1e keer hier gegeten. Ik woon dichtbij en was benieuwd hoe het zou zijn, had alleen nog maar positieve verhalen gehoord. Daar komt nu nog een positief verhaal bij!
Samen met vriendin uit Leiden hier in de middag afgesproken. Fijn, zo dichtbij het station! Lekker huiselijk op de bank begonnen aan de borrel met lekkere hapjes en daarna aan tafeltje lekker gegeten. Eén keer vegetarisch, origineel gerecht, niet zoals je het overal ziet. En lekker zacht, kruidig, Indisch rundvlees gerecht. Er werd in de middag gemeld, dat er een besloten feest zou zijn in de avond en dat we tot 19 uur konden eten. De eigenaresse kwam later melden, dat we gewoon konden blijven zitten en dat ze net zouden doen, of we erbij hoorden. Daar houd ik van! Uiteindelijk na 20 uur pas vertrokken en genoten van de plek, het personeel, het eten/drinken en de prijzen! Wordt vervolgd!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gisteravond 18-09-2017 met een roedel van Dierenambulance Collega,s hier geweest , we werden gastvrij verwelkomd . Omdat we met een grote groep kwamen werd ons de dag hap geadviseerd , maar als je dat niet wou , was er keuze zat . De dag hap was roast beef , aardappel gratin , en gebakken champignons , en als side dish een smakelijke gemengde salade . Ik nam als voorafje de heerlijke preisoep , deze was heerlijk hartig en lekker van smaak . Als toetje de cheese cake , deze was origineel gebakken en niet in de koelkast opgestijfd , HEERLIJK !! . Ook voor de veganisten was er een heerlijke maaltijd . Kortom een mooi warm ingericht restaurant , aardige bediening , en heerlijk eten , en wat ook belangrijk is NIET duur , dus betaalbaar . Voor herhaling vatbaar .
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Sympathiek etablissement dat zich voor een groot deel richt op publiek voor de lunch en de borrel, maar ook op twee avonden geopend is voor diner. Het ligt ietwat verscholen aan de rand van een bedrijvenpark in Diemen-Zuid, maar vanaf de bewoonde wereld is het maar een piepeindje lopend of op de fiets. De zaak is ruim opgezet met veel houten elementen en een industriële touch. De bediening is zorgzaam. De avondkaart is kort en kordaat. We kozen voor een garnalencocktail en Ceasar Salad vooraf. Geen spannende keus, maar dat wil niet zeggen dat beide erg smakelijk waren. Als hoofdgerecht een tongstrelende eendenborst buiten de kaart om en een perfect gebakken kabeljauwfilet. Fijn dat er veel aandacht aan een flinke portie gebakken groente wordt gegeven. De frites waren wat aan de maat naar onze smaak, de mayonaise maakte dat goed. Dessert: een warm chocoladetaartje met vanilleijs en een cheesecake die het rapportcijfer 10 krijgt. Al met al een aangename beleving.
Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
op uitnodiging van mijn buren
uit het verhaal van het parool
kan ik alleen zeggen een prima avond gehad ontvangst prettig ook eens een jong gezicht te zien
niet totaal perfekt maar ach vriendelijkheid en spontaniteit vergoed veel
de aangeboden merlot was van een zeer goede en lekkere kwaliteit
voor gerecht ganzenborst eerlijk iets meer frambozen smaak . hoofd gerecht
biefstuk met champions niets op aan te merken en gelukkig geen overdadige poes pas vlees zoals vlees hoort te smaken en dat is tegenwoordig een zonde als er geen sauzen overheen gegoten worden
kaas plankje mag iets meer bijzondere kazen hebben
de engelse blue was perfekt
onze totale indruk een zeer tevreden avond en een bijzondere prettige sfeer
zeker de moeite waard voor een volgend bezoek
veel succes h.b.j. la rivière
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Voor het eerst bij Mieke en Jacob gegeten die nu behalve voor dagelijkse lunches ook op donderdag en vrijdag voor het diner open zijn. De kaart geeft een driegangenmenu voor €27.50 met keus uit twee voor-, drie hoofd- (waarvan één vegetarisch) en twee nagerechten, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van regionale producten.
Voor iemand die niet van bietjes houdt (maar toch nieuwsgierig is), was de salade met gegrilde bieten en geitenkaas een aangename verrassing! De door Jacob zelf gemaakte paté van wilde gans smaakte zoals paté zou moeten smaken, vol en puur. Als hoofdgerecht een krokant gebakken moot zalm (die iets meer gegaard was dan gevraagd maar gelukkig nog steeds 'sappig') met overheerlijke sinaasappel-saffraansaus en een smakelijke, malse steak met sla en eigengemaakte patatjes. Als nagerecht een romige chocolademousse waarin truffels verstopt zaten en een uitstekend, robuust kaasplankje. Verrassende wijnen per glas, door Mieke geadviseerd, waarbij de fles gewoon op tafel blijft staan, maakte het plaatje compleet.
En bij de koffie komt ook nog een schoteltje met aangename zoetigheid!
Ondanks het feit dat wij de enige gasten waren, was de sfeer gezellig en ontspannen en de service vriendelijk en persoonlijk.
Oké, de locatie is dusdanig dat je er niet zomaar langs loopt, maar zeer zeker de moeite waard om er naar toe te rijden of fietsen.
anne M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Sinds enige tijd is Diemen-Zuid een aanwinst rijker en dat willen wij graag delen. Uitbaters Jacob en Mieke doen hier wat zij volgens ons het beste kunnen. Koken en gastvrijheid staan hoog in het vaandel. Buiten het menu om kun je gewoon zeggen "doe maar en we proeven het wel". Gevolg een heerlijk 3-gangen lunch menu met begeleidende wijn, hemels!
Eendenlever-paté met een Riesling, lams-koteletjes, paprika-cr?me, aubergine, spinazie en kriel met een heerlijk rode Italiaanse wijn en een dessert met een overheerlijke Cava (met een bittertje).
Vanaf september op donderdag en vrijdag open voor diner, nu tot 18.00 uur. Heerlijke locatie (makkelijk parkeren en metro53 naast de deur) voor lunch of een borrel (met hapjes) op het terras of binnen. Wij begrepen dat zij ook catering verzorgen.