Jacob Cats

Meer informatie over restaurant Jacob Cats

• Af te huren , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vooraf een lekkere garnalen cocktail en gambas in knoflookolie. Alleen waren de gambas wel erg klein. Als hoofdgerecht lamskoteletten en een mixed grill die zeer compleet was met 5 soorten vlees. Toe appeltaart met koffie en een irish coffee. Leuk restaurant met vriendelijke bediening.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Steakhouse Jacob Cats is een sfeervol restaurant met een wat ouderwetse uitstraling. We waren met het hele gezin en hadden dit restaurant gekozen om de combinatie van pizzeria en steakhouse. Helaas werden er rondom de kerst geen pizza's geserveerd. Na overleg mocht een van de kinderen toch een pizza, die hij erg smakelijk vond.

Wij hadden de spare ribs en het stoofpotje, allebei erg lekker, ruim voldoende en goed bereid. De warme groente vonden we naast de salade en frieten een aangename aanvulling. De dame van de bediening had het erg druk, misschien iets te druk, dat ging wel ten koste van de vriendelijkheid, maar ze bleef beleefd.
Broeck123 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Verleden week bij Jacob Cats gegeten, onbeperkt spare ribs, daar had ik de hele week al zo een trek in,... Spare ribs waren goed bereid, jammer genoeg geen keuze met saus, dus tweede portie zonder gevraagd, dit ging fout, maar heb de overdaad aan voorbij te zoete saus eraf gehaald, maar dat Is ieder z'n smaak, ze waren verder erg lekker, salade was goed, niet super, maar wat we aan groente kregen, daarvan zei ik, dat deze beter weggelaten had kunnen worden, dan geserveerd, zeer waarschijnlijk kwam het uit de vriezer, de sperziebonen waren helemaal gedrukt en droog, zo ook de bloemkool, de wortels heb ik niet geproefd, voor mijn gevoel een extraatje, maar als het er zo uitziet kun je het beter weglaten... Ik had om rijst gevraagd ipv patat, daar je kon kiezen, jammer genoeg was de rijst heel zoet, en ook weer heel droog? Service was goed, ze deed erg haar best, maar vermoed haar eerste dag, en zag niet na vele malen langslopen, en zwaaien dat we nog iets wilden drinken, het restaurant is leuk en vol aangekleed, misschien wel erg vol
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Sliptong en tongfilet waren goed en vers. ( eigenaar koopt zelf in). Vis was geserveerd met verse worteltjes en sperziebonen, netjes. Goede wijn.
Dame Blanche opgediend zoals het hoort met Warme chocolade saus ernaast.
Bediening was goed, sfeer is maar net waar je van houdt. Normale porties, gewoon een betrouwbaar goed adres.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Afgelopen zondag voor een tweede keer in dit knusse restaurant met zijn leuke achtertuin gegeten. De iets te gare gerechten waren zeer ruim geproportioneerd en voorzien van een ruime garnituur vooral de lekkere gebakken aardappelen en een lekkere dressing over de salade vielen bij mijn gezelschap in de smaak.
Prima prijs kwaliteit verhouding, wel jammer dat er geen karafje normaal water geserveerd kon worden echter het bestelde flesje stond weer niet op de rekening.
Wij zullen nooit weten of dit bewust of toeval was want ondanks al het positieve komen wij hier toch niet weer terug.
De bediening was enigszins nerveus en liep zich het vuur uit de sloffen echter de slordig en smoezelig geklede eigenaar is gezien zijn norse en aanwezige houding mogelijk toe aan vakantie of pensioen.
Smulpaap12 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We hebben er onbeperkt spareribs gegeten en dat was royaal genieten. Het waren flinke ribben, lekker gemarineerd, sappig en met zorg op de bbq gegrild. We kregen er goede frietjes en salade met lekkere dressing bij.

We hebben bier en rode huiswijn gedronken en dat was lekker.

Het interieur was als van een gezellig museum, er was genoeg te zien. De bediening was aardig. De prijzen zijn erg betaalbaar, zeker voor de kwaliteit die je krijgt. Daar gaan we dus nog wel eens naar terug. Het was trouwens niet erg druk op zondag.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
De vaste stek van mijn vriendin haar opa. Als we op bezoek zijn is dit waar we eten. En waarom niet het is allemaal van erg goede kwaliteit. Hier komt de kok zelf nog even aan de tafel staan om te vragen of het smaakt en wat over de geschiedenis van het gebouw te vertellen. Heb hier nu een stuk of drie keer gegeten en niets te klagen. Namens opa een extra punt op elk onderdeel.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Voor de verjaardag van mijn vader gegeten bij Jacob Cats. Erg lekker eten en waar voor je geld. De garnalen cocktail is echt super en het vis proeverij menu is echt een aanrader. We gaan zeker terug naar dit heerlijke restaurant.
Mcgyver .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Heerlijk stofpotje op en mijn vrouw heerlijke sliptong perfect.
Er komen vaak klanten die de hele dag aan het zeilen zijn geweest en waar even alle fatsoen is verdwenen.
Ze komen even de kinderen uitlaten bij Jacob Cats, als de eigenaar het daar niet mee eens is moet hij klantvriendelijk zijn.
Nee nee, stuur je kinderen naar de speeltuin dan hebben de rest van de klanten ook een leuke avond.

vriendelijke groet van te vreden klant.
SH69 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Met 8 personen hier gegeten. Na ruim anderhalf uur gewacht te hebben, kwam eindelijk ons eten. Op zich was het eten goed, maar weinig smaakvol, maar na zo lang gewacht te moeten hebben (met 4 kinderen) was de stemming er bij ons aardig af.
De eigenaar snauwde de kinderen af die volgens hem iets te hard door de zaak liepen. Niet echt klantvriendelijk. Hier komen we niet meer.