Jacky's Lunch & Winebar

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Jacky's Lunch & Winebar

Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Van de week de verjaardag van mijn moeder bij Jacky's gevierd. We hebben al meerdere malen hier feestgevierd en ook nu was het weer fantastisch. We hebben heerlijke burgers en saté gegeten. Tot slot koffie met de zelfgemaakte boterkoek (top) en voor mijn moeder was een prachtige schuimtaart gebakken. Een kroon op het feest!
Een fantastische avond met een gezellige sfeer en een prima bediening! Dank!
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Was goed, heerlijke bruinebonensoep. De salade was goed verzorgd, veel variatie .
angie E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
de kaart is prima. we hadden een baquette en een meergranen broodje besteld. alleen het meergranen broodje was een dikke boterham. smaakte wel goed maar voor de prijs te weinig, want als je een baquette neemt krijg je een half stokbroodje
Steeeeeeeffffff .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag hier gegeten, leuke zaak, vriendelijk personeel zeker een aanwinst voor de spaansepolder voor de zakelijke lunch
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Leuke nieuwe zaak waar je lekker kan lunchen. Heerlijke koffie met vers gebakken boterkoek! Vriendelijk personeel. Ook leuk voor borrel, ga ik zeker doen. Tot ziens!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Net geopende, gezellige lunchcorner. Eigen brood, broodje gezond met glas melk gegeten. Vriendelijke bediening. Kaart ziet er verder goed uit met Rotterdam specials. Goed idee voor borrel met hapjes, reden om terug te komen.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Mooie , sfeervolle lunchroom. Goed eten en lekkere hapjes. Het personeel is vriendelijk en de service is meer dan prima!