Jackson Dubois

Spui 10 1012 Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Jackson Dubois

Het avontuur van Jackson Dubois

Mijn naam is Jackson Dubois en ik heet je van harte welkom in mijn bar aan het Spui in Amsterdam, waar ik de beste herinneringen van mijn wereldreis serveer. Ik ben ervan overtuigd dat je een cultuur alleen kunt begrijpen door ‘m te proeven en dat heb ik vanaf mijn achttiende gedaan. Ik heb bijna alles gezien, het meeste geproefd en het beste onthouden. In mijn bar geniet je van champagnes, speciaalbieren en gerechten van alle continenten.

Glas champagne

Zondag Gesloten

Voordelig
Nevs .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Eten was OK. Het zijn basisgerechten, verwacht geen culinaire topprestatie. Vrij prijzig voor de kwaliteit. Leuke inrichting. We komen wel terug, maar alleen voor de Gin & Tonic.
Elysia B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Alles was vers en lekker en de bediening heel vriendelijk. Vooral was de chocoladestaart met een warme Kriek-gevuld hart erg lekker.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag bij Jackson Dubois gegeten. Prima service en dito interieur. Je zit er gezellig en het persooneel is vriendelijk en attent.

Het eten is zeker niet slecht, street food hapjes die je deelt, maar ook niet heel verrassend. De roti was heel lekker, de burrito viel tegen.

De cocktails zijn trouwens wel goed van smaak, maar echt te klein voor de prijs. Jammer, want nu laat je het gelijk bij 1 cocktail.

Over het algemeen geen slechte keuze in het centrum.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Hartelijke ontvangst, fraaie entourage alleen die muziek, snoei en snoei hard. Bijna onmogelijk om een gesprek te voeren.
Wij gingen voor de Iens dinner deal. Redelijke prijs en kwaliteitsverhouding.
Na de ontvangst met een cocktail, werden de eerste hapjes op de tafel "gekwakt". Moesten om borden en bestek vragen. Na de eerste ronde volgde er heel lang niks, toch maar eens gevraagd en ja hoor na bijna anderhalf uur volgden er nog een aantal hapjes.
Wij kregen de indruk dat zij ons waren vergeten, allertheid van personeel laat dus te wensen over. Uitserveren van drankjes duurde eveneens erg lang.
Nelleke A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Locatie ziet er mooi uit, maar eten voldoet niet aan de verwachtingen. Wij houden van meer verfijning, maar misschien moet je dan niet bij streetfood zijn...
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Op alle goede verhalen afgegaan en bij Jackson Dubois gaan eten. Op de attente bediening en leuke inrichting na, was het echter een teleurstelling. Naast dat er weinig kwaliteit in eten en bereiding te bespeuren was, zat er geen consistentie in het niveau van de gerechten. De "chips" lekker maar de "fish" in teveel beslag gebakken. Verder is het handig om meer dan 1 stuk per gerecht te serveren, als het de bedoeling is dat men het met elkaar deelt. Al met al niet de moeite waard als plek om te gaan eten. Ook al is het niet duur. Wél om te borrelen.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
JD opent 's avonds in de esprit coffeebar. Het hanteert een concept van streetfood uit alle windstreken met een breed aanbod van bieren. Per persoon eet je 3/4 hapjes die veelal erg gezond zijn, waaronder diverse salades, springroll, ceviche en falafel. De bediening was op onze avond erg goed, spontaan en nam alle tijd om ons te adviseren over de vele bieren. Prijzen zijn goed en kom hier terug.
Thank you very much for this positive review! I hope to see you soon again! JD
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na goede mond-op-mond reclame gekregen te hebben over JB, dachten we een goede keus gemaakt te hebben om hier te gaan eten.
Het viel echter erg tegen...
Eerste indruk bij binnenkomst was dat de styling goed gedaan was, maar dat er veel touristen zaten. Niet alle tafels waren bezet, het was niet heel erg druk.
De kaart is wat onduidelijk, veel gerechten zijn op een broodje. Onze ober had niet erg veel behoefte om het principe van streetfood uit te leggen...
Ons eerste gerecht - de red quinoa - was immens zout. Dit hebben we na een paar happen aangegeven aan de ober. Geen excuses, wel een nieuw - iets minder zout - gerecht. Er was idd iets gegaan in de keuken, gaf de ober toe. Ook om een nieuw bord gevraagd, dat kregen we na tien minuten en na meerdere keren vragen.
Er werd vaak over ons heen gehangen door de staf om andere tafels te serveren, wat zeer irritant is als het meerdere keren gebeurt.
Eten was lekker, maar niet heel erg bijzonder.
We waren tot dan niet heel erg onder de indruk van het restaurant, maar het liet onze avond niet verpesten.
Tot we het volgende op onze bord kregen: we hadden betaald en zaten nog een minuut of drie aan tafel na te kletsen. De ober kwam naar ons toe of we nog koffie of thee wilden. Dat wilden we niet. Toen zei hij: 'dan moet ik jullie vragen om de tafel vrij te maken voor de volgende gasten.' En dat terwijl er nog vijf tafels in het restaurant onbezet waren! Aangegeven dat dat zeer onvriendelijk was, waarop hij zei: kan er niets aan doen, dat moet van het management... En hij liep weg...
Wij komen vaker bij restaurants van dezelfde eigenaar en wij zijn nooit zo onprofessioneel, ongeinteresseerd of onvriendelijk geholpen, ik hoop dat dit niet vaker gaat voorkomen...
I'm really sorry for your bad experience at my bar. Thank you for taking time to tell me what went wrong and how I can improve. Although it not an excuse, please understand that my staff and I had some start-up problems! Regards, JD
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Ik heb gisteravond met een groep vriendinnen bij Jackson Dubois gegeten. Het was een ware beleving, prachtige zaak, super locatie. De bediening is zeer vriendelijk en weet je alles te vertellen over de heerlijke cocktails op de kaart. Probeer er sowieso 1.
Dan de kaart, wat een variatie aan gerechten, de hele wereld op de kaart. Mijn absolute topper is de pulled pork!! De pizza met truffel is ook een echte aanrader.
Een echte aanwinst voor Amsterdam!
Thank you very much for your positive review! Hope to see you soon again! JD
Aurelia P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijke kleine hapjes, hele lieve bediening en gezellige sfeer!! Mega lekkere wijn! Na 2 hapjes hadden wij zeker genoeg, om nog een overheerlijk toetje te eten!
Thank you very much for your positive review! Hope to see you soon again! JD