Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Jacks Steakhouse

Roy R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
eva.assmann .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bij binnenkomst moesten we even wachten tot er iemand tevoorschijn kwam die ons verder kon helpen. We hadden gereserveerd, maar waren er nog niet eerder geweest dus wisten niet wat de bedoeling was.
het was vrij rustig in de zaak en we werden ook snel geholpen.
Mijn vriend had onbeperkt spareribs- pittig, maar vond deze niet heel erg pittig. Er werd wel voldoende gevraagd of hij nog een portie wilde, alleen was de communicatie tussen de serveersters niet zo goed, waardoor dat een paar keer dubbel werd gevraagd. Evenals met drinken/dessert.
Bediening was erg vriendelijk, eten was lekker, en ruim voldoende.

Al met al een prima avond.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten van hoge kwaliteit. Leuk, sfeervol restaurant. Bediening is netjes en correct. Restaurant zeer zeker aan te bevelen wanneer je wilt genieten van heerlijk gerechten in een ongedwongen sfeer.
ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten !
En vriendelijke serveerster !
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekkere amuse vooraf en heerlijk breekbrood met 3 smeersels! We hadden het dagmenu met vlees wat helaas taai was, maar verder prima
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Sausjes hadden al een tijdje gestaan. In de saladebar zag je aan de komkommer dat deze ook al een tijdje stond. Eten was redelijk en (te) veel. Wij hadden burger met friet.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
leuke inrichting en sfeer. gezellige muziek op de achtergrond.
fijn dat we a la carte konden eten.
de bestelling voor het eten werd al opgenomen terwijl we nog geen drinken hadden besteld.
we kregen het eten niet tegelijk, van 3 personen de frietjes vergeten.
we moesten toen we weggingen zelf onze jassen zoeken op een volle kapstok en werden daar niet mee geholpen, niemand liet ons uit.
nogmaals ; wel lekker eten vooral het vlees smaakte goed. we hadden ook een vriendelijke serveerster.
de salade bar vonden we allemaal niet bijzonder.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super goed
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Mooie inrichting van het restaurant, goede bediening, de burgers waren uitstekend, duurde alleen wel even voor we het eten kregen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten in restaurant wat wel erg rustig was voor de zaterdagavond. Vriendelijke bediening. Aanrader.
Denise C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik had mij erg op Jack's Steakhouse verheugd. Het eten was matig, de bediening was goed. Prijs kwaliteitvond ik op dat moment niet tot zijn recht komen.
Bij thuiskomst heb ik de rest van de avond op de wc gezeten. Ik heb nog niet eerder zulke erge buikpijn gehad...
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Kort geleden bij Jacks gegeten. Het eten was top en meer dan genoeg. De bediening was enorm vriendelijk en gezellig. Dankjewel voor een topavond!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Stoere uitstraling, eten is heerlijk, vriendelijk personeel.
Wij waren er op zondagavond en toen was het niet druk, zes tafeltjes bezet hooguit.
patvink26 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was echt SUPER!!! Lang geleden dat we zulk heerlijk vlees op hebben, de carpaccio, de zalm als voorgerecht, had we een toast bij gemogen, maar verder TOP!
Één klein puntje can kritiek, we kozen voor een T-bonesteak en die was €32,- pp en vanaf 2 pers. We bestelden en ze vroeg of we ieder één wilden. Dat wilden we wel, maar wat we niet hadden begrepen dat we dan €64,- pp moesten betalen. Gelukkig kwam ze dat een half uur erna nog even navragen want er waren al meer mensen geweest die dat niet begrepen, moet je volgens mij toch wat aan de kaart veranderen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lang moeten wachten tussen voor, hoofd en nagerecht, jammer maar het eten was fantastisch, genoeg en smakelijk! We komen zeker terug
Myrna M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Was gezellig rustig eten was goed en de bediening was subliem
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
goed restaurant en kan die blonde kleine dame me een x bellen ? haha het is een goed restaurant en kom zeker een x terug
Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eerste spareribs van mijn man en mij waren heerlijk de tweede die we wilden delen was jammer genoeg niet echt warm verder was alles goed
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor een steakhouse weinig keus in vlees. Een entrecote behoort niet tot de keuzes. Leuke amuse gekregen, in de vorm van een mini hamburger. Uiteindelijk kon de sukade wel in andere hoeveelheden besteld worden, dit kon niet bij de bavette. Vlees was wel goed, evenals de gegrilde tomaat. De gegrilde champignons waren niet bijzonder en de verse oerfriet waren veel en veel te lang gebakken. Deze zijn overigens netjes van de rekening afgehaald.
Al met al vonden wij het erg duur voor een gemiddeld restaurant en was het in onze ogen niet echt een steakhouse.