Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We waren de enige mensen, dat was wel heel stil, kwam omdat de AH actie net voorbij is... Wel heerlijk gegeten en goede service, leuk dat je op de kaart bijgerechten etc. allemaal los bij kan bestellen.
Titia W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben een dik uur op ons eten,lees voorgerecht moeten wachten en zagen om ons heen dat er van alles mis was in de keuken. Mensen kregen hun alleen hun vlees op een plank , de rest kwam weer 10 minuten later .
Eten op zich was goed maar als je eerst je vlees krijg 5. Min.later de frieten en dan ook nog moet vragen om de sausen en op je groenten ,is je vlees afgekoeld of op.
Drinken besteld en 15 min. Wachten terwijl de bediening of staat te wachten of tafel opruimd buiten het restaurant gedeelte heb ik toch wel mijn vraagtekens bij.

Ons zal je er waarschijnlijk niet meer tegenkomen .
Jammer maar er zal iets moeten veranderen vooral in de keuken planning
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles zoals vanouds prima in orde, vriendelijke bediening en lekker, goed verzorgd eten. Biefstuk precies goed en de vis was ook alleen voor mij iets te zout. Ruime parkeer gelegenheid.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
wachttijd tussen gerechten was erg lang, omdat het personeel er voor leek te kiezen de grote tafels voorrang te geven, waardoor we het idee kregen dat je als tafeltje voor 2 er maar bij hingen
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede.bediening, ruime keuze op de kaart. Inrichting deed ons niet aan een USA steakhouse denken. Maar verder was het absoluut voor herhaling vatbaar.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel lekker gegeten! Bediening was ook vriendelijk! En fijne avond gehad! We komen zeker eens terug!!!
Zeker een aanrader
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nu voor de 2e x wezen eten bij Jack's Steakhouse via de AH restaurant actie.
Helaas kan je hier alleen kiezen uit het door het restaurant opgezette menu, wat overigens super lekker was.
De ontvangst was prima, niets mis mee, maar naderhand aan je tafeltje wordt je bedient door een ander en dit, dit was echt een meisje ..... niets mis mee, maar op mij komt het een beetje onprofessioneel over.
Bij ons tafeltje maar ook bij een ander, viel er iets op de grond, dit werd niet opgeraapt want het meisje moest weer direct naar de bar (voor de volgende bestelling of gewoon om een praatje, dat weet ik niet) Er is qua eten met dit restaurant niets mis maar de bediening vonden we een beetje "het net niet" jammer maar ach het meisje deed haar best
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
N.a.v. de goede recensies hier wezen eten met de AH-actie. Helaas een enorme tegenvaller.
Bij binnenkomst krijg je het gevoel dat je in een soort veredelde kantine binnenloopt, met daarnaast tafels met kersthuisjes. Er is geen gezellige warme sfeer wat je verwacht in een rstaurant, de lichten zijn te fel en hier en daar hangen stofwolken aan het plafond. De bediening was aardig, maar het eten zeer matig. Het voorgerecht (carpaccio) leek niet vers. Het hoofdgerecht was ok. Het toetje hebben we echter laten staan, ondanks dat ik gek ben op toetjes. De witte chocolade taart was een enorm zoete substantie, het leek op uitgeharde chocolade pasta met een wat korrelige structuur. De serveerster gaf na ons toetje weer mee te hebben genomen aan dat ze het zelf ook bijzonder vindt. Helaas echter geen tegemoetkoming in de vorm van een bakje koffie of thee. Na een uurtje snel weggegaan, met het idee om hier NOOOIT meer te komen eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen misten we salade of groenten zagen wel salade bar toen we weggingen
Lekker nagetafeld en volgende reservering gelijk gemaakt voor 2 januari
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
2e keer met AHactie geweest, was weer niks mis mee! Gaan zeker terugkomen en ook als de actie voorbij is, misschien ook een keer de lunch proberen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen hadden ze mogen vermelden dat je gebruik mocht maken van saladebar volgende reservering al gemaakt toppie mensen
Corry G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het diner is goed. Alleen jammer dat er niet iets speciaals van gemaakt is zo'n 2de kerstdag. Het was nu een diner als op een willekeurige dag.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier met de AH-actie gegeten. Menu voor deze actie was erg beperkt. Daarom hebben de kinderen buiten de actie om gegeten; eten was gewoon goed. Service was over het algemeen goed; minpuntjes waren het gedoe met het brood vooraf, waarin de oberes erg warrig overkwam. Tevens werd gevraagd naar welke sausje we wilden, maar kregen we precies het andere sausje geserveerd. Toetjes waren trouwens erg lekker!
Joly .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten in Jacks Steakhouse. Waren hier voor de 4e keer, dat zegt genoeg.
Dus voor herhaling vatbaar.
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima restaurant met aardige bediening. Wonderlijk om een dergelijk restaurant bij een golfbaan te vi den tussen de industrie . Maar het eten smaakte ons er niet minder om.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn met 4 personen naar dit restaurant gegaan met de AH kaarten. Er was volop parkeergelegenheid en de ontvangst was prima. Het restaurant is ruim opgezet en het geluid was perfect. Een heerlijk driegangen menu gehad en lekker gegeten van de salade bar. De bediening was perfect! Lekkere amuse van hamburger gekregen We waren er iets later dan de andere gasten en kregen ons voorgerecht héél snel. We hadden een beetje het gevoel dat we in de pas moesten gaan lopen met de gasten die al eerder binnen waren. Geen probleem hoor. Het eten was heerlijk. We waren wel de laatste gasten in het restaurant. Het personeel was toen druk bezig met alles afruimen en schoonmaken. We hadden een beetje het gevoel dat we op moesten schieten. Het was pas 22.00 uur. Toch een restaurant waar we zeker nog eens terug zullen komen.
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten. Wel werden de gerechten wat kort na elkaar geserveerd. Gezellige sfeer in het restaurant
irma V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was erg gezellig, netjes en goed. het personeel was super aardig. Het eten was heel erg lekker en de aankleding was ook erg mooi.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
klein voorgerecht 'van het huis' kwam snel, wachttijd tot het voorgerecht was lang en tot het hoofdgerecht ook.
Het dessert was er weer redelijk snel.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de albert heijn actie is de prijs/kwaliteit prima. Ik zou hiervoor echter niet het dubbele betalen, dan schiet de kwaliteit en hoeveelheid eten toch echt te kort. Kwaliteit hoofdgerecht (bavette en tournedos) is prima, blijft echter zonder groente een karig bord. Wat frietjes en een beetje vlees. Koude bijgerechten zijn gratis te nemen, niet mijn ding, maar dat is persoonlijk, komt er gewoon op neer dat wanneer vanaf een menukaart bestel ik geen zin om voor aanvullend eten een buffet te gebruiken. Voorgerecht en nagerecht vonden we minder geslaagd. Carpaccio was denk ik ingevroren geweest, oude randjes vlees plakten nog aan ijskoud bord. Toetje was waterig (Tiramisu), waarschijnlijk ook door koud/bevroren want ook daarvan was het bord zeer koud. Al met al redelijk, maar niet voor 2x de prijs.