Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van black angus rund met parmezaanse kaas rucola, pijnboompitten en truffelmayonaise
      Bospadenstoelensoep
      Gemengde salade van mesclun met Noorse garnalen en cocktailsaus
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde hip hang rump steak met pepersaus, oerfriet, saladebar en mayonaise
      Gebakken kabeljauw met hollandaisesaus, oerfriet, saladebar en mayonaise
      USA chicken met bacon en kaas, oerfriet, saladebar en mayonaise
  • Nagerecht
    • Crème brûlée
      Hot chocolate
      Flensje met dulce de leche en vanille ijs

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We werden heel hartelijk ontvangen. Er was een lange tafel voor ons gemaakt want we waren met een groep van 10 mensen. Eten was prima voor dit AH menu.
Echt een aanrader.
Aida V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Voor de zoveelste keer, met mijn vriendin heerlijk genoten.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Met de AH actie gaan eten bij dit restaurant. Het 3 gangen menu was niet heel speciaal, maar wel een eerlijke prijs-kwaliteit verhouding. De bediening was vriendelijk, maar ook wat chaotisch. Niet op elkaar afgestemd (alle bediening liep door elkaar, zij wisten niet van elkaar wie wat had opgenomen als bestelling) en uiteindelijk bleek dat zij onze toetjes waren vergeten. We hebben vanwege dit ongemak wel koffie en thee van het huis gekregen!
Konny D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vlotte bediening, een goede sfeer en vooral ook prima eten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Hier weten ze hoe vlees bereid moet worden zonder poespas. Ook van de voorgerechten hadden we geen spijt. Het personeel is er duidelijk op gebrand hun gasten het naar hun zin te maken. Een kleine kink werd bovenverwachting opgelost.
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De zaak ligt afgelegen op een plaats die je niet snel zou zien. De ruimte is gezellig, jammer genoeg kan je wel horen wat je buren zeggen. Het eten was erg goed en de prijzen niet extreem hoog. De prijs kwaliteitverhouding vind ik gunstig. De bediening heel erg vriendelijk. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Diny W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Attent en vriendelijk ervaren. De steak was prima van smaak en juist gegaard.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer attent personeel,niks was teveel!Een aanrader en komen zeker hier terug.
Nelly.mets M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima gegeten leuk personeel ,voor herhaling vatbaar.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuke gerechten voor een leuke prijs. Gezellig om te zitten,vriendelijk personeel.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij zijn met vrienden terug geweest,en het was weer pico bello,komem zeker nog eens terug.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bij aankomst even twijfel namelijk niet het mooiste pand en zag er vrij donker.
Binnenkomst wel warm en gezellig. Zeer vriendelijk begroet en begeleid richting tafel met de mogelijkheid om uit meerdere tafels te kiezen.
Menu als aangegeven bij de omschrijving op Iens. Wat te drinken genomen en bestelling gedaan. Voorgerecht was er vrij snel en was goed van smaak. Hoofdgerecht met een fijne tussentijd en erg goed bereid. Nagerecht hierop besteld en ook dit netjes op tijd en erg smaakvol. Zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten en de vriendelijke dames in de bediening.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hadden het idee dat niet alles vers was, dat het al een tijdje klaar lag of dat het zo uit de koelkast geserveerd werd...
Ook was ons niet verteld dat de salade zelf gepakt moest worden, dit zagen wij later andere mensen namelijk doen. Jammer want dit miste is bij het hoofdgerecht.
Voor het geld had ik iets meer verwacht, jammer!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten,gezellige tent. Zeker aan te raden. Gegeten met de bon van AH . Zeker de bedoeling om vaker te komen .
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De bediening is erg vriendelijk en het eten is erg lekker!
Omdat we tussendoor iets langer moesten wachten ( wat wij geen probleem vonden) kregen we een drankje van de zaak!????
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik vond de friet iets minder(niet helemaal gaar) voor de rest uitstekend.
Theadewolf D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima restaurant, bediening goed, en het belangrijkste : Het eten was heerlijk ????????
Ramona P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018