Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

H.eijka .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mevrouw D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Parkeerplaats is groot, gratis en verlicht. We kwamen rond 18 uur binnen bij het restaurant. We moesten even wachten totdat er iemand naar ons toe kwam. Toen dit eenmaal gebeurde konden we zelf een tafeltje kiezen. Het restaurant ziet er gezellig uit van binnen. Ook vond ik het prettig dat het gezellig druk was. De ruimte tussen tafeltjes is erg fijn. Je hoort anderen gezellig praten maar je kunt elkaar ook nog goed verstaan.
VOORGERECHTEN:
Paddenstoelensoep: niet super, erg flauw
Carpaccio: erg lekker
TUSSENGERECHT:
We konden pas laat gebruik maken van de saladebar.
Maar de saladebar was helaas een teleurstelling.
De bordjes waren niet goed droog, dus de (oude?) druppels lagen op de borden.
Salade was niet echt lekker. Dressing was keuze uit vage smaken; appel, honing, abrikoos enz.
HOOFDGERECHTEN:
Biefstuk wel done: was nog erg rood, te rood, het midden laten liggen, maar verder erg lekker van smaak.
NY chicken: best lekker, niet super bijzonder
NAGERECHTEN:
Creme brulee: prima, niks mis mee
Witte chocoldetaart: veel te machtig, niet mijn smaak

De bediening was verder prima. Vroegen vaak of we nog wat wilde drinken. Bijna tot irriatie toe.
Het leek bijna alsof ze alleen aan de drankjes verdienden door de AH actie...
Al met al best lekker gegeten. Ben ik enthousiast? Nee niet echt.
Kom ik nog een keertje terug? Misschien wel, gewoon om te kijken hoe het dan is.
Ursje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weer alles fantastisch heerlijke salade bar alles goed verzorgd ..
Dus top leuke service en gezellige ontvangst
Parkeren ook altijd plek

We gaan zeker weer
Josi D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker en eerlijk eten in een gezellig decor. Ruim en rustig restaurant met ruime parkeerplaats. Vlees van prima kwaliteit.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima eten. De porties zijn niet erg groot, maar de kwaliteit is gewoon goed. Enkel jammer dat er mensen zijn die een (huilende) baby meenemen.
Chrissy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sfeervol restaurant goed eten precies genoeg en goeie timing tussen elke gang
Een echte aanrader !!!
Gaan zeker daar nog eens keer eten
Gwen Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijk personeel , er was er een die niet proffesioneel was of netjes was naar ons ! Heerlijk eten en gezellige inrichting, we waren er voor de verjaardag van mijn vriend en ze hadden de tafel versierd kei leuk!!
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond met een vriendin gegeten bij Jacks Steakhouse, met de ah bon.
De sfeer was goed, personeel aardig, het eten naar verwachting in een Steakhouse, ik zou zonder de ah korting van € 36,00 per menu, de verhouding kwaliteit/ prijs erg hoog vinden, dan zou mijn commentaar er anders uitzien, maar voor de ah actie, prima !
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisterenavond hier wezen eten.
Mijn man bestelde vooraf een kip met cashewnotensalade. Om de cashewnoten moesten we vragen, die kreeg hij er naderhand in een schaaltje bij.
De biefstuk, die hij daarna had, was lekker, de patat was goed.
Beetje kaal was het geheel wel. Nog geen garnering was erbij, laat staan groente o.i.d.
Hetzelfde was het geval bij mijn zwartgeblakerde en heel erg droge spareribs. Aangezien het onbeperkt ribs eten was, bij de extra rib gevraagd, deze veel korter op de grill te leggen, omdat ik dat zwartgeblakerde niet zo lekker vond. Begreep de serveerster helemaal, maar er werd verder niets extra's mee gedaan ter compensatie. Wel was de extra rib een stuk malser en heel anders van kleur.

Of dat saladebuffet waar ik hier over lees, was inbegrepen bij de prijs onze gerechten weet ik niet, daar is met geen woord over gerept.

Jammer, was, dat ik een uur zat te wachten tot ik eindelijk mijn hoofdgerecht had, kwam natuurlijk ook doordat mijn man wel een voorgerecht had en naderhand, mijn man weer toe zat te kijken, hoe ik mijn extra rib wegwerkte.
Was eigenlijk wel handig geweest, om mij tegelijk met mijn man te laten beginnen met eten. Maar dat inzicht was er niet.

Al met al geen al te beste ervaring. Geen aanrader en voor ons geen reden nog eens terug te gaan. Jammer!
Brigitte G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! ik moet erbij zeggen dat we met de ah actie zijn geweest en dus een vaste prijs betaalden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gewoon goed en lekker gegeten! Wachttijden zeer acceptabel en leuke "meiden" in de bediening!
Sanitair enigszins beperkt! Slechts 1 herentoilet!!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wat ons nog niet was opgevallen was het leuke kinderhoekje. Het vlees bij 1 van onze vrienden was ipv well done nog medium, terwijl daarom gevraagd was. We hebben dit niet ter plaatse gemeld. Nog een kleine opmerking: bij het ophalen van het servies/bestek personeel ff in de gaten laten houden of iedereen afgegeten is. Bij ons was nog 1 persoon aan het eten en werd het al opgehaald. Dit dient men wel in de gaten te houden. Verder was alles prima, hebben wij wederom(tweede keer) heerlijk gegeten en gedronken en genoten van het etentje. Voor herhaling vatbaar.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en nog verrast met een mini hamburgertje vooraf van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar!
Trudystolk .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hoewel het eten lekker was is de vraagprijs ervoor te hoog.
voor deze menuprijs verwacht ik meer.
Garnalen op een bergje sla met volgens mij een kant en klaar cocktail sausje gevolgd door een biefstuk met patat en saladebuffet is nu niet echt een menu van 36 euro. Elders voor minder meer gekregen.
De bediening is vriendelijk, maar slordig. Met als toppunt de koffie die ongevraagd voor het toetje uit werd geserveerd.
Kortom, niet echt slecht, maar ook geen aanrader.
-Pas- .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding is met de AH bon top. Het gaat hier om een gezellig en goed simpel restaurant met fikse porties en bovengemiddeld goed vlees. Het voorgerecht van garnalen was lekker, maar de portie is misschien wel té groot. Het hoofdgerecht met schouder haasbiefstuk was erg smakelijk en de cuisson was prima (lijkt logisch maar zeker niet elk restaurant voldoet hieraan). Daarnaast wordt het geheel opgediend met sauzen, lekkere friet en kun je extra salades halen in de saladebar. Ook het nagerecht de crème brûlée met ijs en slagroom smaakte goed op de kou van de crème brûlée na dan. Ook niet onbelangrijk de tafels zijn van een flink formaat en de stoelen zitten erg comfortabel.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Het was rumoerig, echter dat was omdat er 2 grote gezelschappen waren. Het eten wat heerlijk. De aankleding van het restaurant waar ook prima. Zeker een aanrader.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
we moesten erg lan wachten na het voorgerrecht voordat het hoofgerecht kwam ,en toen die kwam was alles lauw :( ,spareribs waren ook wat droog ,biefstuk was wel lekker maar lauw ook .