Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Jacks Steakhouse

Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Stoere uitstraling, eten is heerlijk, vriendelijk personeel.
Wij waren er op zondagavond en toen was het niet druk, zes tafeltjes bezet hooguit.
patvink26 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was echt SUPER!!! Lang geleden dat we zulk heerlijk vlees op hebben, de carpaccio, de zalm als voorgerecht, had we een toast bij gemogen, maar verder TOP!
Één klein puntje can kritiek, we kozen voor een T-bonesteak en die was €32,- pp en vanaf 2 pers. We bestelden en ze vroeg of we ieder één wilden. Dat wilden we wel, maar wat we niet hadden begrepen dat we dan €64,- pp moesten betalen. Gelukkig kwam ze dat een half uur erna nog even navragen want er waren al meer mensen geweest die dat niet begrepen, moet je volgens mij toch wat aan de kaart veranderen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg lang moeten wachten tussen voor, hoofd en nagerecht, jammer maar het eten was fantastisch, genoeg en smakelijk! We komen zeker terug
Myrna M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Was gezellig rustig eten was goed en de bediening was subliem
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
goed restaurant en kan die blonde kleine dame me een x bellen ? haha het is een goed restaurant en kom zeker een x terug
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor een steakhouse weinig keus in vlees. Een entrecote behoort niet tot de keuzes. Leuke amuse gekregen, in de vorm van een mini hamburger. Uiteindelijk kon de sukade wel in andere hoeveelheden besteld worden, dit kon niet bij de bavette. Vlees was wel goed, evenals de gegrilde tomaat. De gegrilde champignons waren niet bijzonder en de verse oerfriet waren veel en veel te lang gebakken. Deze zijn overigens netjes van de rekening afgehaald.
Al met al vonden wij het erg duur voor een gemiddeld restaurant en was het in onze ogen niet echt een steakhouse.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima zeer rustige fijne omgeving
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten, hele lekker gril smaak aan het vlees. personeel kan nog flink verbeterd worden. heel vaak dingen vergeten. personeel deed goed zijn best, maar kan nog heel veel leren over het bedienen. helaas ook geen glutenvrije pan voor friet. alles wordt bij elkaar gebaken hierdoor kan iemand met een glutenintolorantie geen friet eten, wel als het friet een apparte pan heeft.
Daniëlle C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Het brood met smeersels was super. Voorgerecht was ook heerlijk. Ook het hoofdgerecht en dessert was lekker en goed klaargemaakt. De ligging op de golfbaan is heel mooi.
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De amuse van de miniburger is altijd super, het brood met smeersels geweldig lekker! ook de hoofdgerechten zijn betaalbaar en precies goed.
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was heel goed. het voorgerecht was lekker en het hoofdgerecht en nagerecht perfect. De bediening was wel vriendelijk maar kon beter. Wij kregen soep zonder lepel (moesten naar vragen) werd niet gezegd dat wij bij het maandmenu van de saladebar gebruik kunnen maken en een aantal keren moesten wij naar onze bestelling vragen. Maar algemene indruk was goed.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was goed. Alleen zaten er fruitvliegjes op de salades.Toen wij binnenkwamen werden de deksels van de salades gehaald. Wij hebben dit aangegeven, maar daar werd als volgt op gereageerd: bosrijke omgeving. Verder werd er niets over gezegd. Serveerster was verder aardig. Weet niet wie hier voor verantwoordelijk is. Jammer. Wij hebben de salades voor het grootste deel laten staan, nadat wij de fruitvliegjes ontdekten.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik ga er niet meer heen door de vliegen. Het zijn er echt veel.
Er hangen geen blauwe lampen waar ze anders op afgaan en zoals ik van het personeel begreep wil de eigenaar die ook niet
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben zeker 1 uur op het diner moeten wachten....dat is helaas een minpunt! Het eten is heerlijk!
Rachel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas waren we door meerdere evenementen in de stad de enigen in het restaurant, waardoor het een beetje raar voelde.
Er werd direct nadat ons hoofdgerecht was geserveerd begonnen met het schoonmaken van de keuken. Aan de ene kant begrijpelijk, maar voor ons voelde het door de chloorlucht alsof we in een zwembad aan het eten waren.
Verder was het eten wel heel erg lekker en de bediening aardig!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk op het terras gezeten, eten was heerlijk vlees was mals (en de mais zoet en de franse friet met knoflook en peterselie heerlijk knapperig. Ik dacht eerst dat het een eetschuur was (zo'n tent waar je in massa eet) maar absoluut niet! Goede kwaliteit, aardig personeel, was voor mij een eerste keer en als het aan mij ligt gebeurd het wel vaker :) dat we er komen.
Gerrit-jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Normaal schrijven wij geen recensie maar hetgeen wat wij vandaag mee hebben gemaakt heeft ons doen besluiten om dit te delen. Gevestigd op een golfbaan, geeft het decor en de ligging aan dat het een goed restaurant moet zijn.

Na binnenkomst en plaatsing mochten we een amuse ontvangen. 2 Mini hamburgertjes.. Leuk bedacht maar slecht uitgevoerd. Het deed me denken aan de diepvries mini hamburgetjes die de Delixl verkoopt. Duidelijk niet het verse vlees waar op de kaart mee geadverteerd is.

Na de kaart te hebben bekeken besluiten we geen voorgerecht te bestellen. Steakhouse betekent vlees! Dus bestellen we een trio van vlees en een rumpsteak van black angus. Beide medium. Tevens bestellen we er roseval aardappeltjes, franse frietjes en een saladebar optie bij. Na ongeveer 20 minuten werd het hoofdgerecht uitgeserveerd. De rumpsteak en het tournedos van de proeverij waren rare. De kalfsoester was een tik over medium en de Lomo Iberico erg taai. Roseval aardappels net te kort gegaard en de franse friet had een overdadige ontmoeting gehad met gedroogde groene kruiden. Helaas was het geheel nagenoeg niet op smaak gebracht met zout of peper. De Rumpsteak is de keuken weer ingegaan en opnieuw aangegrilld en werd snel weer uitgeserveerd. Helaas te snel... Genoeg om te doen besluiten om weg te gaan.

Nadat wij aan hadden gegeven dat het eten niet perfect was hebben wij de bediening niet meer aan onze tafel gezien anders dan het uithalen van de borden. Voor de betaling ben ik naar de bar gelopen omdat er voor ons gevoel geen aandacht meer voor ons was.

Wij hebben beide erg veel ervaring in de horeca en daarom doet het schrijven van dit stuk best pijn. Niet elke tafel gaat er perfect uit ook al zou dat wel het streven moeten zijn van het personeel en de chef. Maar gewoon niks om je gasten geven en niet de wil en intentie hebben om een onvergetelijk goede avond neer te zetten laat aan ons zien dat het absoluut niet goed zit bij dit restaurant.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het wachten op het eten, ondanks een vrijwel leeg restaurant, was ontzettend lang bijna 1 1/2 hr. Lijkt me wat veel voor een maandag. Ook geen verontschuldiging of enige poging dit te compenseren.
Fam M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wel lekker gegeten en goede service! Bij voorgerecht krijgen we gratis mini hamburgers...hmhmhm...lekker.
Mauries B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Spareribs waren goed bereid. Keuze uit zoet of pittig. Je krijg eerst 1 hele sparerib daarna nog keuze voor een hele of halve tot je vol zit. Niet te veel poespas erbij zaols brood en sla. Alleen patatjes. Niet prijzig.
Sfeer is gewoontjes. Leuke avond gehad.