Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
N.a.v. de goede recensies hier wezen eten met de AH-actie. Helaas een enorme tegenvaller.
Bij binnenkomst krijg je het gevoel dat je in een soort veredelde kantine binnenloopt, met daarnaast tafels met kersthuisjes. Er is geen gezellige warme sfeer wat je verwacht in een rstaurant, de lichten zijn te fel en hier en daar hangen stofwolken aan het plafond. De bediening was aardig, maar het eten zeer matig. Het voorgerecht (carpaccio) leek niet vers. Het hoofdgerecht was ok. Het toetje hebben we echter laten staan, ondanks dat ik gek ben op toetjes. De witte chocolade taart was een enorm zoete substantie, het leek op uitgeharde chocolade pasta met een wat korrelige structuur. De serveerster gaf na ons toetje weer mee te hebben genomen aan dat ze het zelf ook bijzonder vindt. Helaas echter geen tegemoetkoming in de vorm van een bakje koffie of thee. Na een uurtje snel weggegaan, met het idee om hier NOOOIT meer te komen eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen misten we salade of groenten zagen wel salade bar toen we weggingen
Lekker nagetafeld en volgende reservering gelijk gemaakt voor 2 januari
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
2e keer met AHactie geweest, was weer niks mis mee! Gaan zeker terugkomen en ook als de actie voorbij is, misschien ook een keer de lunch proberen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen hadden ze mogen vermelden dat je gebruik mocht maken van saladebar volgende reservering al gemaakt toppie mensen
Corry G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het diner is goed. Alleen jammer dat er niet iets speciaals van gemaakt is zo'n 2de kerstdag. Het was nu een diner als op een willekeurige dag.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier met de AH-actie gegeten. Menu voor deze actie was erg beperkt. Daarom hebben de kinderen buiten de actie om gegeten; eten was gewoon goed. Service was over het algemeen goed; minpuntjes waren het gedoe met het brood vooraf, waarin de oberes erg warrig overkwam. Tevens werd gevraagd naar welke sausje we wilden, maar kregen we precies het andere sausje geserveerd. Toetjes waren trouwens erg lekker!
Joly .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten in Jacks Steakhouse. Waren hier voor de 4e keer, dat zegt genoeg.
Dus voor herhaling vatbaar.
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima restaurant met aardige bediening. Wonderlijk om een dergelijk restaurant bij een golfbaan te vi den tussen de industrie . Maar het eten smaakte ons er niet minder om.
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten. Wel werden de gerechten wat kort na elkaar geserveerd. Gezellige sfeer in het restaurant
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn met 4 personen naar dit restaurant gegaan met de AH kaarten. Er was volop parkeergelegenheid en de ontvangst was prima. Het restaurant is ruim opgezet en het geluid was perfect. Een heerlijk driegangen menu gehad en lekker gegeten van de salade bar. De bediening was perfect! Lekkere amuse van hamburger gekregen We waren er iets later dan de andere gasten en kregen ons voorgerecht héél snel. We hadden een beetje het gevoel dat we in de pas moesten gaan lopen met de gasten die al eerder binnen waren. Geen probleem hoor. Het eten was heerlijk. We waren wel de laatste gasten in het restaurant. Het personeel was toen druk bezig met alles afruimen en schoonmaken. We hadden een beetje het gevoel dat we op moesten schieten. Het was pas 22.00 uur. Toch een restaurant waar we zeker nog eens terug zullen komen.
irma V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was erg gezellig, netjes en goed. het personeel was super aardig. Het eten was heel erg lekker en de aankleding was ook erg mooi.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
klein voorgerecht 'van het huis' kwam snel, wachttijd tot het voorgerecht was lang en tot het hoofdgerecht ook.
Het dessert was er weer redelijk snel.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de albert heijn actie is de prijs/kwaliteit prima. Ik zou hiervoor echter niet het dubbele betalen, dan schiet de kwaliteit en hoeveelheid eten toch echt te kort. Kwaliteit hoofdgerecht (bavette en tournedos) is prima, blijft echter zonder groente een karig bord. Wat frietjes en een beetje vlees. Koude bijgerechten zijn gratis te nemen, niet mijn ding, maar dat is persoonlijk, komt er gewoon op neer dat wanneer vanaf een menukaart bestel ik geen zin om voor aanvullend eten een buffet te gebruiken. Voorgerecht en nagerecht vonden we minder geslaagd. Carpaccio was denk ik ingevroren geweest, oude randjes vlees plakten nog aan ijskoud bord. Toetje was waterig (Tiramisu), waarschijnlijk ook door koud/bevroren want ook daarvan was het bord zeer koud. Al met al redelijk, maar niet voor 2x de prijs.
h.eijka .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima gegeten. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren prima in orde. De vleesgerechten waren erg lekker, de vis viel iets tegen, daarom een 8 i.p.v. een 9.
esthervanbodegraven .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
In een gezellige en goede sfeer kregen wij een heerlijk stuk gegrilled vlees op tafel. Het was tong strelend en zeer mals vlees. Als bijlage waren er frietjes bij en konden wij naar de salade bar om zelf te bepalen welke vitamine je erbij wilde hebben.
kvandervoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed eten van de ah menu . Saladebar was ruime keus . Vlees was goed . Personeel was erg vriendelijk ja we zouden er zo nog een x gaan eten .
h.eijka .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Kwaliteit voorgerecht, hoofdgerecht (vleesgerechten) en nagerecht was prima in orde. Alleen het visgerecht viel iets tegen daarom een goed als resultaat voor het eten. Indien de vis iets smakelijker was geweest had het totaal zeer goed geweest.
Mevrouw D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Parkeerplaats is groot, gratis en verlicht. We kwamen rond 18 uur binnen bij het restaurant. We moesten even wachten totdat er iemand naar ons toe kwam. Toen dit eenmaal gebeurde konden we zelf een tafeltje kiezen. Het restaurant ziet er gezellig uit van binnen. Ook vond ik het prettig dat het gezellig druk was. De ruimte tussen tafeltjes is erg fijn. Je hoort anderen gezellig praten maar je kunt elkaar ook nog goed verstaan.
VOORGERECHTEN:
Paddenstoelensoep: niet super, erg flauw
Carpaccio: erg lekker
TUSSENGERECHT:
We konden pas laat gebruik maken van de saladebar.
Maar de saladebar was helaas een teleurstelling.
De bordjes waren niet goed droog, dus de (oude?) druppels lagen op de borden.
Salade was niet echt lekker. Dressing was keuze uit vage smaken; appel, honing, abrikoos enz.
HOOFDGERECHTEN:
Biefstuk wel done: was nog erg rood, te rood, het midden laten liggen, maar verder erg lekker van smaak.
NY chicken: best lekker, niet super bijzonder
NAGERECHTEN:
Creme brulee: prima, niks mis mee
Witte chocoldetaart: veel te machtig, niet mijn smaak

De bediening was verder prima. Vroegen vaak of we nog wat wilde drinken. Bijna tot irriatie toe.
Het leek bijna alsof ze alleen aan de drankjes verdienden door de AH actie...
Al met al best lekker gegeten. Ben ik enthousiast? Nee niet echt.
Kom ik nog een keertje terug? Misschien wel, gewoon om te kijken hoe het dan is.
ursje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weer alles fantastisch heerlijke salade bar alles goed verzorgd ..
Dus top leuke service en gezellige ontvangst
Parkeren ook altijd plek

We gaan zeker weer
Josi D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker en eerlijk eten in een gezellig decor. Ruim en rustig restaurant met ruime parkeerplaats. Vlees van prima kwaliteit.