Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van black angus rund met parmezaanse kaas rucola, pijnboompitten en truffelmayonaise
      Bospadenstoelensoep
      Gemengde salade van mesclun met Noorse garnalen en cocktailsaus
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde hip hang rump steak met pepersaus, oerfriet, saladebar en mayonaise
      Gebakken kabeljauw met hollandaisesaus, oerfriet, saladebar en mayonaise
      USA chicken met bacon en kaas, oerfriet, saladebar en mayonaise
  • Nagerecht
    • Crème brûlée
      Hot chocolate
      Flensje met dulce de leche en vanille ijs

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Jacks Steakhouse

Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima avond gehad. Bediening en eten gewoon goed. Wij hebben Albert Heijn menu gehad. Wij komen zeker terug.
Tejo P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellig restaurant, fijn om, op een doordeweekse dag te eten. Snelle vriendelijk bediening,
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het eten was super lekker, voorgerecht een heerlijke dun gesneden carpaccio. Hoofdgerecht kip met bacon en kaas, vond de portie aan de grote kant omdat het vrij machtig is.
En als toetje flensjes met dulche de leche, heerlijk. Als extra konden we gebruik maken van de saladebar.
1 minpuntje, er zaten veel vliegen binnen, dus heel de maaltijd zitten wegslaan. Wat op een gegeven moment wel erg storend werd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar ongedwongen sfeer en góed eten
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel, hulpzaam en zeer goed gegeten !
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We hebben twee keer vermeld dat er één persoon een pinda/noten allergie had, hier is niet naar geluisterd. Dit had gevolgen dat hij een allergische reactie kreeg, terwijl hij het eigenlijk gewoon moet kunnen eten. Het eten was niet wat wij er van verwacht hadden, de 'USA chicken met bacon en kaas, oerfriet, saladebar en mayonaise' was een droge kipfilet met plakje kaas en spek erover. Jammer! Terwijl er nog mensen zaten werden op alle tafels de asbakken schoon gemaakt met een kwastje!? Dit vinden wij totaal niet hygiënisch. Het personeel deed hun werk, maar daar bleef het ook bij, ze wilde zo snel mogelijk naar huis. Sorry, wij komen hier nooit meer terug!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten was goed, echter de bediening liet wat steekjes vallen. Er werden drankjes vergeten en of er wel of niet was besteld.
Mireille N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten en een mooie plaats voor een familie diner
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Erg lekker gegeten! Nette service.
Wij gaan zeker terug
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Leuke plek om te eten. Wij zaten nu op het terras maar binnen zag het er ook heel goed uit. Prima gegeten met de AH AKTIE
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten was heerlijk er was iets fout gegaan maar vonden we niet erg maar toch kregen we daarvoor een drankje van het huis dus top goeie service
David88 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De prijs voor wat hetgeen je krijgt valt tegen. Verder is het eten erg lekker. Het interieur is erg mooi alleen de locatie vind ik persoonlijk, bij een golfbaan, wat minder.
Alexmurray M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Onlangs er voor het eerst (en laatst) gegeten. Terras met mooi weer was mooi, rustig omgeving op de Golfbaan.
Ik moet gluten, zuivel en soya vrij eten. Op de gewone kaart staan de allergenen gemeld (heb hier een allergie voor, vind het erg ongastvrij en blijk van de onmogelijkheden ipv de mogelijkheden). Enfin, eerste serveerster begreep het niet. Binnen een kok gesproken. Alles word er in (goedkoop) soya olie gebakken (hoe haal je het in je hoofd als kok?). Menu en allergenen bleek niet te kloppen.
Gerechten lijken niet duur tot blijkt dat je alle onderdelen los moet kopen. Mijn gamba's waren veel te ver doorgebakken en gort droog. De biefstuk van mijn vriend was taai, zat veel vocht in (diepvries?) en redelijk smakeloos. De saladebar was erg teleurstellend, alleen oninspirerende kant en klare dressings. Geen olijfolie. Geen idee wat er in de huzarensalade enz zat dus dat kon ik niet eten. Nee, nooit meer, geen aanrader.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het vlees was prima en voor ons meer dan genoeg.
Personeel was vriendelijk.
Wij vonden de stoeltjes buiten iets minder comfortabel
Raymond R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vond het zeer prijzig en weinig waar voor me geld. 4 euro voor 12 wedges bij een gerecht van 64 euro vind ik schandalig. En dan de patat twee keer terug moeten sturen omdat t vet eruit kwam druipen
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Steakhouse nabij een golfcourse. Er is ook een terras. Je kunt kiezen uit een 3-gangen maandmenu of à la carte. Het restaurant ligt in recreatiegebied De Merwelanden (Dordtse Biesbosch).
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onbeperkt spareribs eten duurt veel te lang voordat je nieuwe rob krijgt. Ribs waren goed van smaak maar vielen niet van bot af en waren beetje droof.
Meat lovers was zeer goed met mooie stukken vlees.
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wederom lekker gegeten, het voorafje van het huis, een minihamburger, was lekker en weer eens wat anders dan het standaard mandje met stokbrood en kruidenboter, houden zo!
Ontvangst kan beter, vanaf de bar wijzen dat je daar ergens kan gaan zitten is niet zo netjes, kennelijk wat nieuw personeel die wat onwennig was. Wel vriendelijk personeel.
Fleur M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
prima eten voor een eerlijke prijs en goede, vriendelijke service en met het mooie weer ook lekker buiten op het terras gezeten!! helemaal goed!!