Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mauries B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Spareribs waren goed bereid. Keuze uit zoet of pittig. Je krijg eerst 1 hele sparerib daarna nog keuze voor een hele of halve tot je vol zit. Niet te veel poespas erbij zaols brood en sla. Alleen patatjes. Niet prijzig.
Sfeer is gewoontjes. Leuke avond gehad.
DIRKenEllen .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima nieuwe inrichting voorste gedeelte echt mooi geworden, heerlijk gegeten ruime keuze van groetjes salades bij salade bar ,vriendelijk personeel we blijven zeker terug komen
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was lekker, bediening kan beter. Je moet echt aandacht vragen als je met zn 2-en bent. Groepen krijgen meer aandacht.
Jonita K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig aangekleed restaurant met lekker eten op wat te rauw vlees na maar een slechte bediening die weinig tot geen aandacht heeft voor de klanten aan tafel.
Jeremy B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
wij eten hier met regelmaat vind het een goed prijs kwaliteit verhouding. De locatie ziet er zeer verzorgd uit.
Een ideale plek voor zowel met vrienden of familie maar ook zakelijk te gaan eten.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke, vriendelijke bediening. Eten was zeer goed te eten.
Het lekkere sausje van de pittige gehaktballetjes was zo lekker dat ik een bakje meegevraagd én gekregen heb!
Zeker een aanrader, ik kom hier 100% terug!
Jurgen I.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het was rustig, met een taaie pepper steak is men even heen en weer naar de keuken gelopen... dat ging in ieder geval verbluffend snel. Met de melding dat er echt niets mis met het vlees was. Blijkbaar vragen ze hier "of het smaakt" alleen maar uit beleefdheid. De gerechten moeten bijna wel aangevuld worden, anders krijg je alleen het stuk vlees op een houten plank als bord. Uiteraard hebben we dus wat kleine bijgerechten genomen, die prijzige extra's waren dan wel goed te eten.

Zin in een nagerecht of koffie hadden we niet meer, jammerlijk genoeg een kort avondje uit.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Service kan wel iets beter. Duurde soms lang voordat iemand kwam om iets te vragen, maar zo druk was het niet. Daarnaast mag de serveerster wel algemene etiketten beheersen(eerst vrouwen, dan mannen). Het restaurant oogt immers vrij fancy, dus mag daar hoort wel een redelijke service bij. Vlees was raw terwijl er om medium was gevraagd. Dit werd wel opgelost. De muziek was vrij willekeurig, niet echt bijpassend wat betreft inrichting en sfeer. Verder was het eten wel heerlijk.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We waren de enige mensen, dat was wel heel stil, kwam omdat de AH actie net voorbij is... Wel heerlijk gegeten en goede service, leuk dat je op de kaart bijgerechten etc. allemaal los bij kan bestellen.
Titia W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben een dik uur op ons eten,lees voorgerecht moeten wachten en zagen om ons heen dat er van alles mis was in de keuken. Mensen kregen hun alleen hun vlees op een plank , de rest kwam weer 10 minuten later .
Eten op zich was goed maar als je eerst je vlees krijg 5. Min.later de frieten en dan ook nog moet vragen om de sausen en op je groenten ,is je vlees afgekoeld of op.
Drinken besteld en 15 min. Wachten terwijl de bediening of staat te wachten of tafel opruimd buiten het restaurant gedeelte heb ik toch wel mijn vraagtekens bij.

Ons zal je er waarschijnlijk niet meer tegenkomen .
Jammer maar er zal iets moeten veranderen vooral in de keuken planning
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles zoals vanouds prima in orde, vriendelijke bediening en lekker, goed verzorgd eten. Biefstuk precies goed en de vis was ook alleen voor mij iets te zout. Ruime parkeer gelegenheid.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
wachttijd tussen gerechten was erg lang, omdat het personeel er voor leek te kiezen de grote tafels voorrang te geven, waardoor we het idee kregen dat je als tafeltje voor 2 er maar bij hingen
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede.bediening, ruime keuze op de kaart. Inrichting deed ons niet aan een USA steakhouse denken. Maar verder was het absoluut voor herhaling vatbaar.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel lekker gegeten! Bediening was ook vriendelijk! En fijne avond gehad! We komen zeker eens terug!!!
Zeker een aanrader
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nu voor de 2e x wezen eten bij Jack's Steakhouse via de AH restaurant actie.
Helaas kan je hier alleen kiezen uit het door het restaurant opgezette menu, wat overigens super lekker was.
De ontvangst was prima, niets mis mee, maar naderhand aan je tafeltje wordt je bedient door een ander en dit, dit was echt een meisje ..... niets mis mee, maar op mij komt het een beetje onprofessioneel over.
Bij ons tafeltje maar ook bij een ander, viel er iets op de grond, dit werd niet opgeraapt want het meisje moest weer direct naar de bar (voor de volgende bestelling of gewoon om een praatje, dat weet ik niet) Er is qua eten met dit restaurant niets mis maar de bediening vonden we een beetje "het net niet" jammer maar ach het meisje deed haar best
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
N.a.v. de goede recensies hier wezen eten met de AH-actie. Helaas een enorme tegenvaller.
Bij binnenkomst krijg je het gevoel dat je in een soort veredelde kantine binnenloopt, met daarnaast tafels met kersthuisjes. Er is geen gezellige warme sfeer wat je verwacht in een rstaurant, de lichten zijn te fel en hier en daar hangen stofwolken aan het plafond. De bediening was aardig, maar het eten zeer matig. Het voorgerecht (carpaccio) leek niet vers. Het hoofdgerecht was ok. Het toetje hebben we echter laten staan, ondanks dat ik gek ben op toetjes. De witte chocolade taart was een enorm zoete substantie, het leek op uitgeharde chocolade pasta met een wat korrelige structuur. De serveerster gaf na ons toetje weer mee te hebben genomen aan dat ze het zelf ook bijzonder vindt. Helaas echter geen tegemoetkoming in de vorm van een bakje koffie of thee. Na een uurtje snel weggegaan, met het idee om hier NOOOIT meer te komen eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen misten we salade of groenten zagen wel salade bar toen we weggingen
Lekker nagetafeld en volgende reservering gelijk gemaakt voor 2 januari
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
2e keer met AHactie geweest, was weer niks mis mee! Gaan zeker terugkomen en ook als de actie voorbij is, misschien ook een keer de lunch proberen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten alleen hadden ze mogen vermelden dat je gebruik mocht maken van saladebar volgende reservering al gemaakt toppie mensen