Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Jacks Steakhouse

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onbeperkt spareribs eten duurt veel te lang voordat je nieuwe rob krijgt. Ribs waren goed van smaak maar vielen niet van bot af en waren beetje droof.
Meat lovers was zeer goed met mooie stukken vlees.
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wederom lekker gegeten, het voorafje van het huis, een minihamburger, was lekker en weer eens wat anders dan het standaard mandje met stokbrood en kruidenboter, houden zo!
Ontvangst kan beter, vanaf de bar wijzen dat je daar ergens kan gaan zitten is niet zo netjes, kennelijk wat nieuw personeel die wat onwennig was. Wel vriendelijk personeel.
Fleur M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
prima eten voor een eerlijke prijs en goede, vriendelijke service en met het mooie weer ook lekker buiten op het terras gezeten!! helemaal goed!!
Rose Mary H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Op de kaart staan verschillende gerechten, met een focus op vlees. Mijn vriend is een grote liefhebber van vlees, vandaar dat we hier voor hadden gekozen. Helaas was zowel mijn vlees als die van mijn vriend doorbakken / niet mals. Dit hebben we toen aangegeven en wel keurig een nieuw (mals en medium) stuk vlees gekregen. Vlees was wel lekker, maar vond het niet per se spectaculair en de prijs aan de hoge kant. Voor alleen een stuk vlees betaal je namelijk tussen de 14-33 euro, zonder groente of aardappelen. Verder was de cheesecake voor 7 euro ook erg prijzig en het was een heel klein stukje. De chocolade mouse was ok, maar niet geweldig (ook 7 euro). We hebben op het terras gezeten, dat was prima met standaard stoeltjes en een tafel, maar niet super gezellig. Binnen was de inrichting sfeervoller. Wij zullen hier niet zo snel weer terug komen ;-). Op een positieve noot: personeel was vriendelijk en kregen een leuk aperitiefje aangeboden door het restaurant.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima plek met prima eten, nergens uitstekend maar ook nergens over iets te klagen!
gj.zwang .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geweldig restaurant. Goed eten en vriendelijke bediening. We hebben het prima naar ons zin gehad. We gaan er zeker nog een keer naar toe.
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Slechte prijs-kwaliteit verhouding. Het is duur (erg klein patatje kost €4), kwalitief ook niet sterk (sparribs waren erg vet, aperitief was een zwart geblakerd broodje met smakeloze Hamburger) en ze maken naast je schoon met chemisch schoonmaakmiddel terwijl je nog aan het eten bent. Daarnaast staan de prijzen van t drinken niet aangegeven. Enige pluspunt was dat t wel mooi was ingericht. Maar erg teleurgesteld dus. Geen aanrader om te eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Waren er voor de eerste keer, en het zal zeker niet de laatste keer zijn !
Alisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke steak! Ook gezonde salades. De steak was een beetje zwart hier en daar, dat wel. Tot en met maart een mooie 2 en 3-gangen menu aanbieding. De Dame blanche was een beetje klonterig, maar verder was alles lekker. Ik kom graag weer!
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben de tournedos genomen , de biefstuk was van zacht en mals vlees , medium gebakken gevraagd , en een biefstuk gekregen zoals hij hoort te zijn , komen hier vaker terug om een biefstukje te eten.
Esmee1512 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke avond gehad. Fijn personeel en goed gegeten. Vlees was erg goed bereid en erg mals. Ook zaten wij goed vol! Sfeer in het restaurant was heel goed, en hele mooie entourage om te zien!
Daatje J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was goed en de bediening ook.het was gezellig druk. Wel vreemd dat het op een golf terrein gelegen is.
Er is ook v oldoende parkeer ruimte aanwezig en voldoende buiten verlichting.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuk restaurant met leuke bediening. Het eten is qua kwaliteit goed tegen een heel acceptabele prijs!
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het hoofdgerecht duurde iets langer dan gepland en krijgen drankjes van het huis. Eten was lekker alles zag er schoon en netjes uit.
Roy R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten is heerlijk, personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader!
eva.assmann .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bij binnenkomst moesten we even wachten tot er iemand tevoorschijn kwam die ons verder kon helpen. We hadden gereserveerd, maar waren er nog niet eerder geweest dus wisten niet wat de bedoeling was.
het was vrij rustig in de zaak en we werden ook snel geholpen.
Mijn vriend had onbeperkt spareribs- pittig, maar vond deze niet heel erg pittig. Er werd wel voldoende gevraagd of hij nog een portie wilde, alleen was de communicatie tussen de serveersters niet zo goed, waardoor dat een paar keer dubbel werd gevraagd. Evenals met drinken/dessert.
Bediening was erg vriendelijk, eten was lekker, en ruim voldoende.

Al met al een prima avond.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten van hoge kwaliteit. Leuk, sfeervol restaurant. Bediening is netjes en correct. Restaurant zeer zeker aan te bevelen wanneer je wilt genieten van heerlijk gerechten in een ongedwongen sfeer.
ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten !
En vriendelijke serveerster !
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekkere amuse vooraf en heerlijk breekbrood met 3 smeersels! We hadden het dagmenu met vlees wat helaas taai was, maar verder prima
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Sausjes hadden al een tijdje gestaan. In de saladebar zag je aan de komkommer dat deze ook al een tijdje stond. Eten was redelijk en (te) veel. Wij hadden burger met friet.