Jacks Steakhouse

Baanhoekweg 50 3313 LP Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jacks Steakhouse

Verrassende allure

De kunst van het grillen heeft deze chef voortreffelijk onder de knie. Of het nou om een mooi stuk vlees, sappige vis of groente gaat. Alles is perfect bereid, precies hoe jij dat lekker vindt. Een verrassend stukje internationale allure aan de rand van het Dordtse Biesbosch.

Meer informatie over restaurant Jacks Steakhouse

Maandag t/m Zondag

francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De amuse van de miniburger is altijd super, het brood met smeersels geweldig lekker! ook de hoofdgerechten zijn betaalbaar en precies goed.
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was heel goed. het voorgerecht was lekker en het hoofdgerecht en nagerecht perfect. De bediening was wel vriendelijk maar kon beter. Wij kregen soep zonder lepel (moesten naar vragen) werd niet gezegd dat wij bij het maandmenu van de saladebar gebruik kunnen maken en een aantal keren moesten wij naar onze bestelling vragen. Maar algemene indruk was goed.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was goed. Alleen zaten er fruitvliegjes op de salades.Toen wij binnenkwamen werden de deksels van de salades gehaald. Wij hebben dit aangegeven, maar daar werd als volgt op gereageerd: bosrijke omgeving. Verder werd er niets over gezegd. Serveerster was verder aardig. Weet niet wie hier voor verantwoordelijk is. Jammer. Wij hebben de salades voor het grootste deel laten staan, nadat wij de fruitvliegjes ontdekten.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik ga er niet meer heen door de vliegen. Het zijn er echt veel.
Er hangen geen blauwe lampen waar ze anders op afgaan en zoals ik van het personeel begreep wil de eigenaar die ook niet
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben zeker 1 uur op het diner moeten wachten....dat is helaas een minpunt! Het eten is heerlijk!
Rachel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas waren we door meerdere evenementen in de stad de enigen in het restaurant, waardoor het een beetje raar voelde.
Er werd direct nadat ons hoofdgerecht was geserveerd begonnen met het schoonmaken van de keuken. Aan de ene kant begrijpelijk, maar voor ons voelde het door de chloorlucht alsof we in een zwembad aan het eten waren.
Verder was het eten wel heel erg lekker en de bediening aardig!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk op het terras gezeten, eten was heerlijk vlees was mals (en de mais zoet en de franse friet met knoflook en peterselie heerlijk knapperig. Ik dacht eerst dat het een eetschuur was (zo'n tent waar je in massa eet) maar absoluut niet! Goede kwaliteit, aardig personeel, was voor mij een eerste keer en als het aan mij ligt gebeurd het wel vaker :) dat we er komen.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Normaal schrijven wij geen recensie maar hetgeen wat wij vandaag mee hebben gemaakt heeft ons doen besluiten om dit te delen. Gevestigd op een golfbaan, geeft het decor en de ligging aan dat het een goed restaurant moet zijn.

Na binnenkomst en plaatsing mochten we een amuse ontvangen. 2 Mini hamburgertjes.. Leuk bedacht maar slecht uitgevoerd. Het deed me denken aan de diepvries mini hamburgetjes die de Delixl verkoopt. Duidelijk niet het verse vlees waar op de kaart mee geadverteerd is.

Na de kaart te hebben bekeken besluiten we geen voorgerecht te bestellen. Steakhouse betekent vlees! Dus bestellen we een trio van vlees en een rumpsteak van black angus. Beide medium. Tevens bestellen we er roseval aardappeltjes, franse frietjes en een saladebar optie bij. Na ongeveer 20 minuten werd het hoofdgerecht uitgeserveerd. De rumpsteak en het tournedos van de proeverij waren rare. De kalfsoester was een tik over medium en de Lomo Iberico erg taai. Roseval aardappels net te kort gegaard en de franse friet had een overdadige ontmoeting gehad met gedroogde groene kruiden. Helaas was het geheel nagenoeg niet op smaak gebracht met zout of peper. De Rumpsteak is de keuken weer ingegaan en opnieuw aangegrilld en werd snel weer uitgeserveerd. Helaas te snel... Genoeg om te doen besluiten om weg te gaan.

Nadat wij aan hadden gegeven dat het eten niet perfect was hebben wij de bediening niet meer aan onze tafel gezien anders dan het uithalen van de borden. Voor de betaling ben ik naar de bar gelopen omdat er voor ons gevoel geen aandacht meer voor ons was.

Wij hebben beide erg veel ervaring in de horeca en daarom doet het schrijven van dit stuk best pijn. Niet elke tafel gaat er perfect uit ook al zou dat wel het streven moeten zijn van het personeel en de chef. Maar gewoon niks om je gasten geven en niet de wil en intentie hebben om een onvergetelijk goede avond neer te zetten laat aan ons zien dat het absoluut niet goed zit bij dit restaurant.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het wachten op het eten, ondanks een vrijwel leeg restaurant, was ontzettend lang bijna 1 1/2 hr. Lijkt me wat veel voor een maandag. Ook geen verontschuldiging of enige poging dit te compenseren.
Fam M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wel lekker gegeten en goede service! Bij voorgerecht krijgen we gratis mini hamburgers...hmhmhm...lekker.
Mauries B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Spareribs waren goed bereid. Keuze uit zoet of pittig. Je krijg eerst 1 hele sparerib daarna nog keuze voor een hele of halve tot je vol zit. Niet te veel poespas erbij zaols brood en sla. Alleen patatjes. Niet prijzig.
Sfeer is gewoontjes. Leuke avond gehad.
DIRKenEllen .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima nieuwe inrichting voorste gedeelte echt mooi geworden, heerlijk gegeten ruime keuze van groetjes salades bij salade bar ,vriendelijk personeel we blijven zeker terug komen
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was lekker, bediening kan beter. Je moet echt aandacht vragen als je met zn 2-en bent. Groepen krijgen meer aandacht.
Jonita K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig aangekleed restaurant met lekker eten op wat te rauw vlees na maar een slechte bediening die weinig tot geen aandacht heeft voor de klanten aan tafel.
Jeremy B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
wij eten hier met regelmaat vind het een goed prijs kwaliteit verhouding. De locatie ziet er zeer verzorgd uit.
Een ideale plek voor zowel met vrienden of familie maar ook zakelijk te gaan eten.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke, vriendelijke bediening. Eten was zeer goed te eten.
Het lekkere sausje van de pittige gehaktballetjes was zo lekker dat ik een bakje meegevraagd én gekregen heb!
Zeker een aanrader, ik kom hier 100% terug!
Jurgen I.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het was rustig, met een taaie pepper steak is men even heen en weer naar de keuken gelopen... dat ging in ieder geval verbluffend snel. Met de melding dat er echt niets mis met het vlees was. Blijkbaar vragen ze hier "of het smaakt" alleen maar uit beleefdheid. De gerechten moeten bijna wel aangevuld worden, anders krijg je alleen het stuk vlees op een houten plank als bord. Uiteraard hebben we dus wat kleine bijgerechten genomen, die prijzige extra's waren dan wel goed te eten.

Zin in een nagerecht of koffie hadden we niet meer, jammerlijk genoeg een kort avondje uit.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Service kan wel iets beter. Duurde soms lang voordat iemand kwam om iets te vragen, maar zo druk was het niet. Daarnaast mag de serveerster wel algemene etiketten beheersen(eerst vrouwen, dan mannen). Het restaurant oogt immers vrij fancy, dus mag daar hoort wel een redelijke service bij. Vlees was raw terwijl er om medium was gevraagd. Dit werd wel opgelost. De muziek was vrij willekeurig, niet echt bijpassend wat betreft inrichting en sfeer. Verder was het eten wel heerlijk.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We waren de enige mensen, dat was wel heel stil, kwam omdat de AH actie net voorbij is... Wel heerlijk gegeten en goede service, leuk dat je op de kaart bijgerechten etc. allemaal los bij kan bestellen.