Jacks' American BBQ

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg vriendelijk personeel en lekkere malse spareribs. De brownies in het nagerecht leken meer chocoladecake, maar desalniettemin was het smakelijk.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Kijk, eindelijk weer 'ns een top aanwinst hier. Een originele kaart en een uitstekende prijs/kwaliteit. Sterker nog, ook als de prijs je minder uitmaakt, raad ik je Jack's American BBQ aan! De vriendelijke, scherpe bediening maakt het verhaal helemaal af.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Super gegeten! Verrast door de kok met het verrassingsmenu. De gerechten die ik heb gegeten had ik anders nooit gekozen maar ze smaakte heerlijk!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen (2 mannen en 2 vrouwen). Wij zijn verrast met de Jack's Roadtrip en hebben verschillende gerechten in drie gangen voorgeschoteld gekregen. Het is moeilijk kiezen wat het lekkerst was, maar de heerlijke grill smaak in de miniburger en de zelfgerookte zalm was in ieder geval heerlijk.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Erg lekker gegeten. De kok had een verrassingsmenu voor ons bereid, de smaken waren bijzonder goed en de diversiteit aan gerechten uit de houtskooloven is eveneens bijzonder!