Jackie's

• Pin , Visa card
  • Af te huren
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke kreeft en steak tartaar gegeten! Ook de tataki was erg lekker en de chocolade crumble is zeker een aanrader!!!
terreinknecht601 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Begonnen met een steak tartaar welke heerlijk was.Mijn vouw had gekozen voor taak van ossenhaas welke weg smolt op haar tong.
Het hoofd gerecht was voor ons beide de kreeft thermidor.
Ook deze was heerlijk.Toetje bestond uit crème brulee en de chocolade crumble.
Kortom wij hebben hier heerlijk gegeten en komen vast nog een keertje terug met vrienden.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tussen de verschillende kreeft gerechten zat nauwelijks verschil of het nauw duivels is of gegratineerd verschil proef je nauwelijks, voor deze prijs had ik echt veel meer verwacht.
albertvanparijs .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle, "Parijse" ambiance. De tataki van ossenhaas en steak tartaar (als starters), enorme tournedos met frites (main) en chocolade crumble (dessert): alles perfect van opmaak en smaak! De kwaliteit van de bediening was al even goed.
Zeer attent was ook, na gelezen te hebben in de reservering dat mijn echtgenote allergisch is voor vis, dat Jackie's ons telefonisch waarschuwde voor de beperkte vleeskaart. Gelukkig hebben we niet geannuleerd!
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gegeten met de AH actie en mochten van de hele kaart bestellen waarbij de duurdere gerechten met een kleine bijbetaling genuttigd konden worden. Prima sfeer lekker gegeten.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij vonden de variatie van de kaart wat beperkt omdat je hoofdzakelijk kreeft kon eten (dat was van tevoren bekend maar ik wil het toch even vermelden). De prijs-kwaliteits-verhouding voor het hoofdgerecht was niet juist , zeker bij mijn hoofdgerecht "Gnocchi met blauwe kaassaus" werd het laatste een zoekplaatje. Ik vroeg om wat meer blauwe kaas en ontving vervolgens 2 kleine stukjes meer. Als ik de kok was geweest en een gast had dit gevraagd dan had ik ervoor gezorgd dat de gast zou zeggen: "Wow, dat is wel iets te veel maar super bedankt!"
Het nagerecht was wel een super verrassing: chocolade crunch! Briljant goed.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier gegeten met Ah restaurant bon. Tataki vooraf, gevolgd door tournedos met bearnaise en kaasplankje. Qua smaak en porties niets mis mee, bediening ook vriendelijk, maar al met al erg pretentieus. De aankleding en prijzen op de kaart doen culinaire hoogstandjes vermoeden, maar daar is geen sprake van. Het eten was lekker, maar absoluut niet de prijs waard die men er voor vraagt. Ik zou dit restaurant niet snel aanbevelen, laat staan er zelf naar terug gaan, gezien de slechte prijs kwaliteit verhouding.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten waren allemaal goed, behalve de frites bij het hoofdgerecht. Dunne smakeloze frietjes. Toen ik daar een opmerking over maakte, was de reactie: "friet is nu eenmaal niet onze specialiteit." Waarom serveer je die dan als enige keuze bij het hoofdgerecht? We hadden een keuzemenu en verteld werd, dat voor kreeft een meerprijs werd gerekend. Echter mijn echtgenote had niet veel honger en koos als hoofdgerecht het voorgerecht kreeft (€ 13,75) terwijl bijvoorbeeld mijn hoofdgerecht € 21,50 kost. Toch werd € 5,00 toeslag geregeld. Ik had geen zin om hier over in discussie te gaan.
amschenk .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze uit de hele kaart,alleen voor de kreeft moest extra betaald worden. Fijne bediening en genoeg ruimte om de tafels. Een aanrader.
Wijnand R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een compliment voor 't personeel !!! Zeker voor herhaling vatbaar. Groet Wijnand & Marieke
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten is van prima kwaliteit. Goede anticipatie op het feit dat we met een persoon meer kwamen. Bediening was correct en behulpzaam. Tip; De blonde dame die ogenschijnlijk de boel leidde deed haar werk net als de andere dames goed maar zou beter uit de verf komen met een glimlach. Al met al een geslaagde avond. Enige wat ik echt wat minder vond was de deur naast onze tafel die regelmatig langer open stond dan nodig.
Irna R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was prima! De bediening vond ik traag en waren veel met elkaar in overleg. Wij werden op de bank geplaatst terwijl mensen daarna wel voor een tafel mochten kiezen. Wij hebben het toen ook gevraagd .
Maertin .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima keuken, wel met wat voor bewerkte spullen zoals Frans frietuituit de fabriek. Personeel is goed, interieur bij de tijd met veel zwart, en stoelen die fijn zitten
S L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met AH actie met oudjaar gegeten; kregen bij menukaart uitreiking de opmerking dat kreeft 5,- euro extra was, en dat we gewoon uit de kaart konden kiezen; prima! Toen mijn partner vervolgens de 'surf en turf' (tournedos en halve kreeft) kozen kwam ze terug om te zeggen dat dat gerecht 12,75 extra was, dan kom je op 44,75 euro. Vonden we wel een beetje gek, eerst 5 euro extra roepen en later 12,75 van maken. Anyway de kreeft en tournedos was wel erg lekker. Mijn Gnocchi was nogal taai, bovendien waren de dadels, champignons en blauwe kaas niet echt terug te vinden...jammer. Ik zou hier voor de kreeft/tournedos komen denk ik (hun specialiteit) alleen zijn de kreeft porties aan de kleine kant. Bediening was erg vriendelijk, toen mijn thee koud was geworden kreeg ik gewoon een nieuwe. Toetje was prima. Bij het afrekenen hadden ze een wijnglas te veel berekend. Trouwens, het was erg koud in het restaurant, tocht en kou via de voordeur! Dikke trui volgende keer..
ESersansie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteravond met een vriendin genoten van de AHrestaurant actie.
Het eten is heerlijk en de dames in de bediening zijn lief en zorgzaam.
De inrichting mooi en sfeervol.
Echt een aanrader om nog even te profiteren van de AHbon.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lang gewacht op eerste drankje (30 mins). Bediening was niet proactief. Weinig inspirerende kaart. Kwaliteit van het eten op zich prima, maar niet bovengemiddeld. Er zijn betere keuzes in Haarlem.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gisteren hier voor het eerst gegeten. Bij binnenkomst direct de jassen aangenomen waarna wij een tafeltje konden kiezen. De kerstversiering gaf het restaurant een extra feestelijk tintje. Als voorgerecht de proeverij van de 3 oesters (Oester van het seizoen, Oester Rockefeller en Oester van zwarte bonen knoflook en gember) Voor iedereen die van oesters houd een aanrader! Daarnaast de Tataki van Ossenhaas, begeleid met twee glazen heerlijke Cava. Als hoofdgerecht de Duivelse kreeft en de Tournedos met een Romeinse salade. Helaas viel na het voorgerecht de keuken uit door een evenement op de grote Markt. De dame in de bediening legde de situatie uit en gaf aan dat er alles aan werd gedaan om alles te herstellen In de tussentijd kregen we nog twee verukkelijke oesters aangeboden van het huis. Met enige vertraging door de uitval kregen we toch tijdig het hoofdgerecht en hebben daarvan genoten. Voor het dessert hadden we helaas geen tijd, maar daar komen wij zeker nog eens een keer voor terug!
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met het AH menu
een heerlijk voorgerecht tartare, als hoofdgerecht kreeft en als toetje de chocolade crumble en de scropino
De kaart is niet uitgebreid, maar dat is dus helemaal niet nodig met zulke lekkere gerechten.
Het is gezellig ingericht en het personeel is vriendelijk
Kortom, een echte aanrader
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De serveerster heeft het gepresteerd om mij tijdens het eten volledig te negeren en keek alleen mijn vriend maar aan. Bovendien kwam het eten te snel na elkaar, waardoor we het gevoel kregen naar buiten gewerkt te worden. Jammer, ik raad deze tent niet aan ondanks het goede eten.
Petja .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig gegeten met een vriendin. Het restaurant was knus ingericht in kerstsfeer en de gerechten waren goed. De meiden in de bediening zijn aardig, een persoonlijke toelichting op de gerechten krijg je echter niet. We hebben een leuke, lange avond gehad!