Jackie's

• Pin , Visa card
  • Af te huren
Wenda S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bediening was vriendelijk en het eten was erg lekker, vooral de biefstuk met peperjus. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
jammer dat de kreeft niet in de AH actie zat met bijbetaling. maar achteraf gezien wel logisch.
Ga er zeker nog eens terug.
kleine kaart maar heerlijke gerechten en qua smaak erg verrassend, goede bediening en kok.
Heerlijke stoelen.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben hier op zaterdag 10 juni 2017 met collega's gegeten met de AH restaurant bon.
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Complimenten ook voor de koks in de keuken. Het was erg warm en de ruimte is klein maar ze presteren het toch maar om heerlijke gerechten te maken. Wij komen zeker terug!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik ben hier gaan eten met een vriendin om haar verjaardag te vieren. We hebben genoten van de heerlijke oesters vooraf. Ook de gamba's en het kaasplankje waren erg lekker. De bediening was attent maar ook niet te veel aanwezig, precies goed eigenlijk. het was een fijne avond, voor herhaling vatbaar.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het feit dat we via ah restaurantactie kwamen maakte geen verschil zeker een aanrader om nog eens terug te komen.
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben met AH restaurant actie hier gegeten. Daardoor was de prijs-kwaliteit in orde. Anders hadden we de prijs van 29,95 E te hoog gevonden. Te weinig personeel (overig erg correct ) voor het aantal gasten.
Meike1979 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Goede service. Leuke inrichting. Alleen de friet had ik liever vers gesneden gezien, bijv met schil. Past beter bij de rest van het menu. Veder was het super !
KatjaSX .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Eten was prima, biefstuk heerlijk en de oesters en vitello tonnato als voorgerecht waren ook smaakvol. Chocoladetaart was OK, de vanille-ijs vonden we minder (te zoet, minder van kwaliteit), kaasplankje lekker van smaak, helaas zag het er armoedig uit met kleine eindstukjes, restjes. De tijd tussen de gerechten duurde veel te lang. Wellicht omdat wij op een ontzettend tochtige plek zaten, ijskoude airco lucht uit de vloer. Wel netjes opgelost. Gezellige sfeer en mooi ingericht. Heel vriendelijke bediening. Alleen de wijnen vonden wij niet bijzonders.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en personeel kon goed tegen een geintje.
Echter krijg je bij de steak veel minder dan aan word gegeven op de kaart, namelijk 250 gram, ik denk dat we de helft hebben gehad per persoon.
Daarnaast waren de Franse frietjes pas op tafel gezet toen iedereen het hoofd gerecht al op had, dit vonden wij wel een beetje gek..
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Waren hier beland op Koningsdag en hebben hier echt zo lekker gegeten. Live muziek buiten en live entertainment (dronken mensen die voor het raam liepen haha ) maakten het tot een geweldige avond.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wegens oppasproblemen met de kids hier gegeten, werd zeer flexibel op gereageerd. Bediening is echt top, gerechten lekker, hele gezellige avond!
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten, prima bediening . Kom graag een keer terug. Als er toch een puntje van kritiek moet zijn is dat we moesten vragen om de aangeboden korting van 20% korting bij de boeking. Werd gelukkig wel zonder verdere discussie aangepast.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, geen keuzestress....
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ontvangst wat overdreven, stond een koude tocht in het restaurant. Het eten was matig en niet warm.
Bij afrekenen de korting niet meegerekend, moesten we apart om vragen.
Teleurstellend geheel dus, kan het niet aanbevelen.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdag 15 april hier met een IENS-deal gegeten. We kenden dit restaurant nog van de vorige eigenaar, maar van binnen is veel veranderd. Zo is de bar verdwenen en zijn de wanden boven de donkerbruine lambrisering nu van een chique ogende groene kleur voorzien door in ieder geval deels een soort vilt behang. In combinatie met de wandkandelaars ontstaat aldus een stemmige ambiance.
We startten de avond met een “zoete” witte wijn (echt zoet was niet voorradig) en een fles bruiswater voor mijn lief en een Jopen Extra Stout bier voor mezelf. De fles bruiswater was overigens aanvankelijk vergeten.
Als voorgerecht bepaalde mijn partner haar keuze voor de Rundercarpaccio. In al zijn eenvoud vond mijn gezellin dit gerecht heel lekker. Zelf liet ik me verleiden door de Steak tartaar. Daarbij werden twee stukken toast geserveerd. De tartaar was verder voorzien van een frisse slamelange met o.a. rucola en cherrytomaatjes. Bovendien was een kwartelei aan de tartaar toegevoegd . Samen met de truffelmayonaise maakte het geheel wat mij betreft een toppertje.
Voor het hoofdgerecht ging mijn disgenote voor de hele kreeft. Hierbij was de bediening echter vergeten te vragen welke variant zij wilde hebben, zodat het meisje kennelijk door de keuken werd teruggestuurd om te vragen welke uitvoering mijn geliefde wilde hebben (de versie gegratineerd met Parmezaan). Mijn tafelgenote vond de kreeft verrukkelijk. Hierbij werd een schaal met uitstekend gebakken frites geserveerd, heerlijk krokant en mooi van kleur. Als side dish hadden we de seizoensgroente (met onder meer groene asperges en snijbonen) besteld, maar ook die was aanvankelijk vergeten.
Mijn hoofdgerecht was de Steak Jackie’s met pepersaus en champignonnetjes. De steak was mooi in stukjes gesneden, maar de saus was – wat mij betreft dan – wat te rijkelijk aanwezig, waardoor de steak een beetje kwam te “zwemmen”. Mijn voorkeur heeft altijd het opdienen van sauzen in een apart schaaltje of bakje, zodat naar believen saus kan worden toegevoegd. De biefstuk was op zich prima, maar het in nog kleinere stukjes snijden daarvan, was wat problematisch. Hiervoor zijn twee oorzaken aan te wijzen. Ten eerste was het mes niet zo geschikt (geen echt vleesmes) en ten tweede was het bord voorzien wat allemaal kuiltjes, waardoor er geen gladde ondergrond was en je moeilijk druk op het vlees kon uitoefenen. Heel mooi zo’n bord, maar helaas niet zo praktisch. Een leermomentje dus. Uiteraard liet ik me nog zo’n biertje welgevallen. Jammer genoeg voelde ik me het hele weekeinde niet bepaald top, zodat ik helaas veel van mijn gerecht moest laten staan.
Het dessert van mijn partner was het chocoladetaartje uit de oven met vanille-ijs. Hierbij kreeg ze ook aardbeien en perzik (meen ik dat ze zei). Ze was hier heel positief over. Voor mij was de keuze zeer eenvoudig: als er scroppino op de kaart staat, kies ik daar steevast voor. Die scroppino smaakte voortreffelijk.
Bij het afrekenen was men vergeten de IENS-korting door te berekenen. Helaas is de bediening op dit moment nog de zwakke plek van dit restaurant. Hoewel de dames in kwestie heel erg aardig zijn en er ook nog eens leuk uitzien, laten ze nogal wat steekjes vallen.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geen koks. Geen liefde voor of kennis van eten, het spijt me wel.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gelukkig maak je dit niet vaak mee zo'n slechte ervaring. Alles ging mis, geen aandacht in bijna leeg restaurant bij binnenkomst en daarna nog minder aandacht in een overvol restaurant. Apatisch personeel, teleurstellende gerechten, kortom niet iets om nog eens heen te gaan of bij andere aan te bevelen. Bestellen via Deliveroo hopelijk wel op tijd, koeriers liepen af en aan. Slechte zaak als je je winkel niet op orde hebt!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke, maar onervaren bediening. Twee keer kregen wij de gerechten die voor een andere tafel bedoeld waren en we moesten regelmatig lang wachten voordat we een nieuw drankje kregen.
Ik had als hoofdgerecht kreeft en die was prima bereid, mijn partner had de tournedos medium besteld maar deze waren helaas helemaal doorbakken.
Jammer dat de bon niet klopte en we dit op het einde nog moesten nalopen....
Ariane R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vanavond bij Jacky's proberen te eten. Maar de service was zo beroerd dat we na 2 uur nog niet verder waren dan een mager voorgerechtje en 2 glazen drinken. Met nog andere ontevreden klanten voortijdig vertrokken met een bijna lege maag. Zo triest hebben we het nog nooit meegemaakt...
Segrun M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na een lekkere film bij Jackie's eten, had hier goede dingen over gehoord. Lekker avondje uit gaat voor mij vergezeld met leuke bediening en wat interactie. Dit miste ik geheel. Voorgerecht Vitello en Carpaccio beide flauw, steak prima.