Jackie's

Lange Veerstraat 15 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Piet J.
Piet J.
Segrun M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na een lekkere film bij Jackie's eten, had hier goede dingen over gehoord. Lekker avondje uit gaat voor mij vergezeld met leuke bediening en wat interactie. Dit miste ik geheel. Voorgerecht Vitello en Carpaccio beide flauw, steak prima.
Leonoor V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een prachtige avond theater begonnen bij Jackie. Heerlijk gegeten (kreeft) en bedient door jonge attente dames. Kom zeker terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met AH restaurantactie. Vooraf bestelden wij de halve kreeft. Was op zich smakelijk, maar wel erg klein. Goed dat we geen kreeft als hoofdgerecht kozen, want dan ga je met nog trek naar huis. Van de hoofdgerechten was de tournedos prima, de dorade van mijn partner was een smakeloze teleurstelling. Als dessert kozen we de scroppino (goed) en de chocolade crumble. Dit laatste werd geserveerd met wat aardbeitjes en een bovenop een framboos die beschimmeld was. Gemeld aan (overigens vriendelijke) serveerster die deze meteen naar de keuken bracht, want: "dat moeten ze wel weten". Geen excuses, niets meer van gehoord.
Verder valt op dat de tafeltjes zo klein zijn dat de wijnkoeler er niet op past. Worden dus allemaal maar op de grond gezet. Er zijn toch handige beugels te koop waarmee deze aan de tafel gehangen kunnen worden?
Zodra gasten vertrokken zijn worden de tafeltjes afgeruimd en schoongemaakt met een flinke spray glassex. Krijg je toch door de geur het idee dat je in het toilet zit te dineren.
Bij binnenkomst wordt je jas keurig aangenomen, maar bij vertrek moet je deze zelf zien terug te vinden op een overvolle kapstok, nou ja haken aan de muur.
Tenslotte is de zaak wel erg rumoerig.
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Graag gauw weer. En dan gaan wij voor de kreeft :-) Dit keer de dorade en de tournedos besteld. Het voorgerecht en dessert warren ook super lekker!
Marianne_34 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat een heerlijke gerechten, leuke bediening, gezellige inrichting.
Wij kwamen met een "AH menu" aanzetten, ongelofelijk : keuze ten over uit schitterende gerechten!
Een aanrader!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerecht de tartaar was goed, ik had wel meer items erbij willen hebben, zoals een uitje,augurken en kappertjes.bief carpacio was weinig, wel goed van smaak.Biefstuk was gesneden goed van smaak er werd gevraagd of wij meer frietjes erbij wilde.chocolade crumble prima. Koffie met lekkers top.
edithboshuizen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goed gegeten!
De voorgerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima.
De kwaliteit van het eten is goed. Je krijgt een echte tournedos.
De mogelijkheid om er groenten bij te bestellen (voor een heel redelijk bedrag ) is zeker een aanrader.
Wij hebben merlot gedronken (3,95 per glas) en dit was een mooie ronde wijn.
We hebben een gezellige avond gehad in een leuke ambiance.
Niet onbelangrijk, de bediening is attent en ziet er verzorgd uit!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke kreeft en steak tartaar gegeten! Ook de tataki was erg lekker en de chocolade crumble is zeker een aanrader!!!
terreinknecht601 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Begonnen met een steak tartaar welke heerlijk was.Mijn vouw had gekozen voor taak van ossenhaas welke weg smolt op haar tong.
Het hoofd gerecht was voor ons beide de kreeft thermidor.
Ook deze was heerlijk.Toetje bestond uit crème brulee en de chocolade crumble.
Kortom wij hebben hier heerlijk gegeten en komen vast nog een keertje terug met vrienden.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tussen de verschillende kreeft gerechten zat nauwelijks verschil of het nauw duivels is of gegratineerd verschil proef je nauwelijks, voor deze prijs had ik echt veel meer verwacht.
albertvanparijs .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle, "Parijse" ambiance. De tataki van ossenhaas en steak tartaar (als starters), enorme tournedos met frites (main) en chocolade crumble (dessert): alles perfect van opmaak en smaak! De kwaliteit van de bediening was al even goed.
Zeer attent was ook, na gelezen te hebben in de reservering dat mijn echtgenote allergisch is voor vis, dat Jackie's ons telefonisch waarschuwde voor de beperkte vleeskaart. Gelukkig hebben we niet geannuleerd!
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gegeten met de AH actie en mochten van de hele kaart bestellen waarbij de duurdere gerechten met een kleine bijbetaling genuttigd konden worden. Prima sfeer lekker gegeten.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij vonden de variatie van de kaart wat beperkt omdat je hoofdzakelijk kreeft kon eten (dat was van tevoren bekend maar ik wil het toch even vermelden). De prijs-kwaliteits-verhouding voor het hoofdgerecht was niet juist , zeker bij mijn hoofdgerecht "Gnocchi met blauwe kaassaus" werd het laatste een zoekplaatje. Ik vroeg om wat meer blauwe kaas en ontving vervolgens 2 kleine stukjes meer. Als ik de kok was geweest en een gast had dit gevraagd dan had ik ervoor gezorgd dat de gast zou zeggen: "Wow, dat is wel iets te veel maar super bedankt!"
Het nagerecht was wel een super verrassing: chocolade crunch! Briljant goed.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier gegeten met Ah restaurant bon. Tataki vooraf, gevolgd door tournedos met bearnaise en kaasplankje. Qua smaak en porties niets mis mee, bediening ook vriendelijk, maar al met al erg pretentieus. De aankleding en prijzen op de kaart doen culinaire hoogstandjes vermoeden, maar daar is geen sprake van. Het eten was lekker, maar absoluut niet de prijs waard die men er voor vraagt. Ik zou dit restaurant niet snel aanbevelen, laat staan er zelf naar terug gaan, gezien de slechte prijs kwaliteit verhouding.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten waren allemaal goed, behalve de frites bij het hoofdgerecht. Dunne smakeloze frietjes. Toen ik daar een opmerking over maakte, was de reactie: "friet is nu eenmaal niet onze specialiteit." Waarom serveer je die dan als enige keuze bij het hoofdgerecht? We hadden een keuzemenu en verteld werd, dat voor kreeft een meerprijs werd gerekend. Echter mijn echtgenote had niet veel honger en koos als hoofdgerecht het voorgerecht kreeft (€ 13,75) terwijl bijvoorbeeld mijn hoofdgerecht € 21,50 kost. Toch werd € 5,00 toeslag geregeld. Ik had geen zin om hier over in discussie te gaan.
amschenk .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze uit de hele kaart,alleen voor de kreeft moest extra betaald worden. Fijne bediening en genoeg ruimte om de tafels. Een aanrader.