Jackie's

Burgerl .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alicante .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gister avond gegeten bij Jackie's. Het is waar wat ze zeggen, een echte aanwinst voor Haarlem. Wij begonnen met 2 glaasjes cava en oesters.. wat een joekels!! prachtig! Daarna een heerlijke hele kreeft voor maar €25,00 en als afsluiter 2 espresso met als verassing een macaron.. mn lievelings. Vriendelijke en attente bediening met een glimlach:) & een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
Paul S.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Minpunten: de zoek het lekker zelf uit bult aan de muur met 40 jassen, het stinkende schoonmaakmiddel waarmee te tafels worden schoongemaakt, het falende reserveringssysteem, het zeer beperkte assortiment aan aperatief, hele slechte accoustiek.
Pluspunten: goed eten, aardige bediening.
Ron V.
Belinda A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Attente bediening en ik mocht proeven welke wijn ik prefereerde. Zoewel voor- hoofd- en nagerecht met zorg bereid en van uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader en ik ga er zeker vaker eten!
Belinda
Aldekoning .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige avond gehad, lekker gegeten en keurige bediening! De chocoladecrumble met karamel en zeezout was de topfavoriet!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hadden iets na 2:00 uur een tafel gereserveerd. Omdat het hele restaurant vol was duurde het vrij lang voor we de kaart kregen en mochten bestellen, waarop we pas tegen 21:15 ons voorgerecht kregen.

De meiden van de bediening kwamen veel langs om te kijken of alles naar wens was, maar het tempo waarin ze ons drankjes probeerden te serveren was te hoog, beetje opdringerig. Nog voor het voorgerecht was geserveerd hadden we al vele glazen bier en cola genuttigd, dusdanig veel dat we eigenlijk geen wijn of anders meer hoefden voor bij de maaltijd. De fles water die we ook hadden besteld werd bijna vergeten en toen toppunt was dat toen we eind van de avond toch nog een cola bestelden dit op was, beetje hilarisch vonden wij zelf.

Best lekker gegeten, goeie biefstuk, maar verder niet erg bijzonder restaurant.
Gerritmar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Restaurant is ons prima bevallen. Vooral het op de hoogte zijn van gluten allergie en daar met de maaltijden uitstekend op in speelden. Al met al zeker voor herhaling .
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sfeervol ingericht restaurant waar de klant koning is. Dank voor t lenen vd bril van een van de serveersters! Dat maakt verschil. Kreeft was heerlijk in de combi met tournedos. Weggespoeld met een heerlijke merlot en afgemaakt met de beste chocolade crumble ooit. Topper en we komen zeker terug
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We werden goed en vriendelijk ontvangen. Het voorgerecht Tataki met ossenhaas was uitstekend, het hoofdgerecht met tournedos was goed : het vlees was wederom uitstekend klaargemaakt, inclusief de gestoomde groentes. Jammer was dat het opgeklopte bearnaise-sausje flauw van smaak was, de Franse frietjes iets te donker en te vet. Het toetje was ook prima.
Na afloop moesten we onze jassen uit de kluwen aan de kapstok puzzelen : een ruimere garderobe zou geen overbodige luxe zijn !
Hgmvantunen .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij voelden ons niet echt welkom met de AH Diner kaart...... Na een leuk welkom kwam er een andere dame om de dranken en gerechten op te nemen, die kort en snel twee voorgerechten, twee hoofgerechten en later twee nagerechten vertelde waaruit wij (ook snel) moesten kiezen. Waarom niet even een uitleg van de mogelijkheden en misschien een (letterlijk en figuurlijk) klein kaartje zodat je kunt lezen en een keuze kunt maken, wat denk ik toch zeer gebruikelijk is......De afsluiting door dezelfde dame die ons welkom heette was (net als het ontvangst) wederom prima!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Nagerecht was veel te zoet. Bouillabaise was goed van smaak, maar erg veel taaie doorgekookte mosselen erin en weinig visstukjes. We vroegen om kraanwater, bij de wijn, moesten 4,50 betalen voor een fles. Duur en onnodig.
Frank-esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Veel gasten en personeel op een relatief klein vloeroppervlak wat het iets (maar niet hinderlijk) onrustig maakt. Bedienend personeel doet erg haar best om alles naar wens te laten verlopen. Kaart is niet erg uitgebreid maar wat er op tafel kwam smaakte prima evenals de drankjes!
Fdvvdw .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij aten hier met een reservering via de Albert Heijn actie. Reservering was foutief voor 2 ipv 4 personen genoteerd. Gelukkig konden we zitten nadat andere mensen zo vriendelijk waren van tafel te wisselen.
Voor de prijs met de actie was het eten prima, smaakte goed, redelijke porties, hadden voor ons iets ruimer gemogen. Voor de ' normale' prijs lijkt het ons wat duur. Zitplaatsen vooral bij de bank, dicht op elkaar, wel mooie sfeer qua inrichting en vriendelijke bediening.
Kklomp .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten was helemaal top. De inrichting was sfeervol, het was vroeger een lichte zaak, dit is veel fijner. De bediening was goed en vriendelijk.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke avond gehad, lekker gegeten en gedronken. Lekker gevarieerd eten, niet te weinig en ook niet teveel. Bediending is heel attent en zorgzaam. De gerechten waren perfect in balans. Aan alle details is gedacht. We komen graag vaker!
Vera Charlotte O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben met de AH actie gegeten, twee keuze"s in voor,hoofd,nagerechten.
Kleine kaart, maar als je bijv kreeft of iets anders wilde eten kon je bijbetalen.
Heel vriendelijke bediening en het eten was ook zeer smakelijk.
Vienna V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dranger op de buiten deur... waait steeds open
Bij gerechten supplement gebakken aardappeltjes en frietjes en salade bv ipv alleen frietjes

Verder lekker zacht vlees goede kwaliteit