Jackie's

Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten, prima bediening . Kom graag een keer terug. Als er toch een puntje van kritiek moet zijn is dat we moesten vragen om de aangeboden korting van 20% korting bij de boeking. Werd gelukkig wel zonder verdere discussie aangepast.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, geen keuzestress....
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ontvangst wat overdreven, stond een koude tocht in het restaurant. Het eten was matig en niet warm.
Bij afrekenen de korting niet meegerekend, moesten we apart om vragen.
Teleurstellend geheel dus, kan het niet aanbevelen.
Klaas N.
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geen koks. Geen liefde voor of kennis van eten, het spijt me wel.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gelukkig maak je dit niet vaak mee zo'n slechte ervaring. Alles ging mis, geen aandacht in bijna leeg restaurant bij binnenkomst en daarna nog minder aandacht in een overvol restaurant. Apatisch personeel, teleurstellende gerechten, kortom niet iets om nog eens heen te gaan of bij andere aan te bevelen. Bestellen via Deliveroo hopelijk wel op tijd, koeriers liepen af en aan. Slechte zaak als je je winkel niet op orde hebt!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke, maar onervaren bediening. Twee keer kregen wij de gerechten die voor een andere tafel bedoeld waren en we moesten regelmatig lang wachten voordat we een nieuw drankje kregen.
Ik had als hoofdgerecht kreeft en die was prima bereid, mijn partner had de tournedos medium besteld maar deze waren helaas helemaal doorbakken.
Jammer dat de bon niet klopte en we dit op het einde nog moesten nalopen....
Ariane R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vanavond bij Jacky's proberen te eten. Maar de service was zo beroerd dat we na 2 uur nog niet verder waren dan een mager voorgerechtje en 2 glazen drinken. Met nog andere ontevreden klanten voortijdig vertrokken met een bijna lege maag. Zo triest hebben we het nog nooit meegemaakt...
Segrun M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na een lekkere film bij Jackie's eten, had hier goede dingen over gehoord. Lekker avondje uit gaat voor mij vergezeld met leuke bediening en wat interactie. Dit miste ik geheel. Voorgerecht Vitello en Carpaccio beide flauw, steak prima.
Leonoor V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een prachtige avond theater begonnen bij Jackie. Heerlijk gegeten (kreeft) en bedient door jonge attente dames. Kom zeker terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met AH restaurantactie. Vooraf bestelden wij de halve kreeft. Was op zich smakelijk, maar wel erg klein. Goed dat we geen kreeft als hoofdgerecht kozen, want dan ga je met nog trek naar huis. Van de hoofdgerechten was de tournedos prima, de dorade van mijn partner was een smakeloze teleurstelling. Als dessert kozen we de scroppino (goed) en de chocolade crumble. Dit laatste werd geserveerd met wat aardbeitjes en een bovenop een framboos die beschimmeld was. Gemeld aan (overigens vriendelijke) serveerster die deze meteen naar de keuken bracht, want: "dat moeten ze wel weten". Geen excuses, niets meer van gehoord.
Verder valt op dat de tafeltjes zo klein zijn dat de wijnkoeler er niet op past. Worden dus allemaal maar op de grond gezet. Er zijn toch handige beugels te koop waarmee deze aan de tafel gehangen kunnen worden?
Zodra gasten vertrokken zijn worden de tafeltjes afgeruimd en schoongemaakt met een flinke spray glassex. Krijg je toch door de geur het idee dat je in het toilet zit te dineren.
Bij binnenkomst wordt je jas keurig aangenomen, maar bij vertrek moet je deze zelf zien terug te vinden op een overvolle kapstok, nou ja haken aan de muur.
Tenslotte is de zaak wel erg rumoerig.
Marianne_34 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat een heerlijke gerechten, leuke bediening, gezellige inrichting.
Wij kwamen met een "AH menu" aanzetten, ongelofelijk : keuze ten over uit schitterende gerechten!
Een aanrader!
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Graag gauw weer. En dan gaan wij voor de kreeft :-) Dit keer de dorade en de tournedos besteld. Het voorgerecht en dessert warren ook super lekker!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerecht de tartaar was goed, ik had wel meer items erbij willen hebben, zoals een uitje,augurken en kappertjes.bief carpacio was weinig, wel goed van smaak.Biefstuk was gesneden goed van smaak er werd gevraagd of wij meer frietjes erbij wilde.chocolade crumble prima. Koffie met lekkers top.
edithboshuizen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goed gegeten!
De voorgerechten waren mooi opgemaakt en smaakten prima.
De kwaliteit van het eten is goed. Je krijgt een echte tournedos.
De mogelijkheid om er groenten bij te bestellen (voor een heel redelijk bedrag ) is zeker een aanrader.
Wij hebben merlot gedronken (3,95 per glas) en dit was een mooie ronde wijn.
We hebben een gezellige avond gehad in een leuke ambiance.
Niet onbelangrijk, de bediening is attent en ziet er verzorgd uit!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke kreeft en steak tartaar gegeten! Ook de tataki was erg lekker en de chocolade crumble is zeker een aanrader!!!
terreinknecht601 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Begonnen met een steak tartaar welke heerlijk was.Mijn vouw had gekozen voor taak van ossenhaas welke weg smolt op haar tong.
Het hoofd gerecht was voor ons beide de kreeft thermidor.
Ook deze was heerlijk.Toetje bestond uit crème brulee en de chocolade crumble.
Kortom wij hebben hier heerlijk gegeten en komen vast nog een keertje terug met vrienden.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Tussen de verschillende kreeft gerechten zat nauwelijks verschil of het nauw duivels is of gegratineerd verschil proef je nauwelijks, voor deze prijs had ik echt veel meer verwacht.