Jackie Brown

Hof 23 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart
31-37200877

Over het restaurant Jackie Brown

Dit is wel een hele originele plek om te genieten. Lekker anders, lekker bijzonder. Een restaurant waar ‘urban style and good vibes’ hand in hand gaan. De inrichting is een mix van modern en retro-klassiek. Opvallend en een plek waar iedereen zich thuis voelt. Genieten is een kunst en dat hoeft niet per se moeilijk te zijn. Je kunt bites bestellen, kleine gerechtjes en verrassende drankjes en cocktails. Laat je verrassen door de smaak van ‘urban life’.

Meer informatie over restaurant Jackie Brown

Per bus, vervolgens 5 minuten lopen.
  • : Diverse parkeergarages op een paar minuten loopafstand.

Dagelijks 11.30 - 01.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Terras

Jouw recensie over het restaurant Jackie Brown

Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een aanrader voor iedereen.
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Jackie Brown zit nu sinds april in Amersfoort. Tijd voor een kennismaking. Prachtige, frisse inrichting, met ruim voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Bediening zeer vriendelijk en goed geïnformeerd over de kaart. We hebben elk 3 gerechten genomen, met bij het laatste een leuk bekertje met mini-frietjes. Echt elk gerecht (risotto, kip, beef, buikspek, beetroot en saté) was heel erg smaakvol. Verrassende smaakcombinaties. Zeer geslaagd. Hier gaan we met een grotere groep zeker nog eens terugkomen.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten, de kwaliteit van de gerechten is uitstekend! De bediening was ook adequaat en vriendelijk; ze mochten zelfs wel iets mínder vaak vragen of we nog iets te drinken wilden bestellen. Verder enkel lof.
Tjark H. K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk eten en super aardige en vriendelijke bediening. Niets is te gek. Wij vinden het wel wat gehorig. Komt omdat alles van harde materialen is. Dat geeft best veel herrie, hoewel dat ook bij het concept past: urban.
Kortom: aanwinst voor Amersfoort.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Aanrader!
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Leuke verassing dit restaurant op de Hof in Amersfoort. De 'tapas' zijn origineel en echt goed op smaak. We hebben met z'n 2-en 3 verschillende gerechtjes geprobeerd + de boontjes met chimuchurrie (heel lekker!). Voor ons voldoende, maar ik kan me voorstellen dat je met veel honger wat meer nodig hebt. De bediening is vriendelijk en oplettend, heel fijn.
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Uitstekend gegeten (vooral de beetroot en risotto vonden wij heerlijk), vlotte bediening, mooie en moderne sfeer, grote wijnkaart. Wij hadden met z'n tweeën in totaal 6 gerechtjes en 1 dessert. Was voor ons prima. Wij komen zeker terug.
GerardJore .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Over de smaak van de diverse gerechtje kan ik kort zijn, allemaal super lekker. Wel zijn de porties voor het geld erg klein en met name de zeeduivel viel wat dat betreft erg tegen. Op het prikkertje zaten een drietal belachelijke kleine stukjes zeeduivel zodat deze nauwelijks te proeven en een beetje droog waren. De bijbehorende curry was erg lekker.. Leuk concept en allemaal verschillende smaken.
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het shared dinner concept is top! Prachtige unieke gerechtjes die je kan delen en je steeds verassen. De verwelkomst (aan de kant van de keuken) kon iets soepeler en er lagen nog kruimels en afdrukken van glazen op de tafel waar we wilden zitten. Mini-details, overall een top experience en de verwachting van het eten staat voor de volgende keer weer hoog! ????????
Jolieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke, hippe inrichting. Het eten was lekker en opgediend in kleine tapas-porties. We hadden 3-4 gerechtjes per persoon maar zaten niet vol aan het einde van ons bezoek. De porties zouden wat groter mogen. Service was goed, maar iets te enthousiast. De jongedame die ons serveerde deed haar best en was vriendelijk, maar was iets te veel aanwezig. Er werd ons te vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken, waardoor het wat opdringerig voelde. We hoefden haar echter nooit te zoeken of ons best te doen om haar aandacht te trekken. Qua prijs-kwaliteit vonden we de rekening aan de hoge kant, vooral omdat we nog trek hadden.
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Wel erg kleine porties om te delen. De boontjes met chimichurry en hazelnoten zijn echt verrukkelijk en het buikspek ook. Leuke tent!
Cat B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontzettend goed gegeten. De gerechtjes worden mooi opgemaakt. De tijd van bestellen totdat het komt is prima. Vriendelijke bediening. Genoeg keuze uit de wijnen. Kortom: ik ga zeker weer terug.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Uitstekend restaurant! Leuke gerechten op de kaart, lekker wijntje, prima bediening en niet duur!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was goed, persoonlijke benadering en de glazen werden keurig bijgevuld op het juiste moment. Het uitserveren van de gerechten verliep vanwege de drukte niet gelijk en dat vond ik wel jammer. Verder zeker een aanrader! Mooie en gezellige tent, gaan we nog terugkomen.
Annemarieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Super tof concept! Heerlijk gegeten, de truffelrisotto is een aanrader!

Leuke sfeer in de open keuken. En aardige bediening!

Zeker vaker terug!
Helen T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
wij hebben zalig gegeten in een prachtig ingericht restaurant met een super goede sfeer.
een echte aanrader dus!!! wij komen hier zeker terug!!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Verrukkelijke gerecthjes, goede wijnen, prima prijzen. Topper in Amersfoort.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Te kleine gerechten, vlees (Lamb Chops) niet goed gegaard (was nog bijna rauw).
Nog heel erg jonge/onervaren bediening (kon niet omgaan met klachten en bediening liep dus zo weg) geen respons.
Kortom GEEN AANRADER om te dineren, wel om gezellig te borrelen.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geen aanrader voor fijnproevers Menu Diner (vleesgerechten).
De gerechten kwamen te snel maar krijg hier mijn bedenkingen bij.
Bediening top snel maar onervaren.
Sam Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De gerechten zijn klein en de prijs is niet in verhouding met de kwaliteit. Daarnaast zijn de gerechten ook niet bijzonder. Je kunt in deze prijsklasse beter naar een ander restaurant gaan.