Jackie Brown

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Jackie Brown

Dit is wel een hele originele plek om te genieten. Lekker anders, lekker bijzonder. Een restaurant waar ‘urban style and good vibes’ hand in hand gaan. De inrichting is een mix van modern en retro-klassiek. Opvallend en een plek waar iedereen zich thuis voelt. Genieten is een kunst en dat hoeft niet per se moeilijk te zijn. Je kunt bites bestellen, kleine gerechtjes en verrassende drankjes en cocktails. Laat je verrassen door de smaak van ‘urban life’.

Meer informatie over restaurant Jackie Brown

Per bus, vervolgens 5 minuten lopen.
  • : Diverse parkeergarages op een paar minuten loopafstand.

Dagelijks 11.30 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Jackie Brown

ambar G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg lekker gegeten tijdens het IENS festival. Leuk nieuwe restaurant. Shared dining concept. Gerechtjes zijn anders dan anders en zeer smakelijk. Lekkere wijn en (sympathiek!) gratis karafjes water. De bediening is zeer vriendelijk. De inrichting is eigentijds en gezellig. Enige minpuntje: als je eigenlijk een leesbril hebt maar die als je een avondje uit gaat thuis laat, zijn de lettertjes op de menukaart bij dit sfeerlicht wel heel erg klein!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Bediening viel tegen. Er was onduidelijkheid vanuit Iens / Jackie Brown over een kortingsactie, waar we onverwacht buiten vielen. Met de woorden "dan heeft u iets fout gedaan" kreeg ik 'm in mijn schoenen geschoven. Kan natuurlijk, dat ik beter had moeten kijken (hoewel het achteraf nog steeds erg slecht op de Iens site staat aangegeven), maar dat lijkt mij echter niet de manier van doen van de dame in de bediening, die toch al niet zo goed gehumeurd leek te zijn. .
Het eten daarentegen? Super goed met leuke verrassingen wat smaak betreft. Wat dat betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Een gezellig ongedwongen sfeertje met super aardig personeel
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk restaurant qua zowel aankleding als ambiance. Prima kaart met niet te veel keuze. Gerechten smaken goed en bieden veel verschillende smaken. Wel ligt het tempo van de bediening wat hoog, waardoor je vrij snel klaar bent.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een echte aanrader. Heerlijke eten en de bediening is in voor een geintje.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
leuke sfeer en prima gelunched!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg weinig voor hetgeen wat je moet betalen. Een heel klein gerechtje voor €8,- slaat nergens op. Jammer !!!
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kale en lege toestand, niet echt uitnodigend.
Bediening dwars door gesprek heen, komt ongeinteresserd over. Rekening klopte niet, €35 te veel en toen we dat zeiden werd rekening uit handen gegrist. Gaat blijkbaar te goed of het was te druk of zo.
Eten was lekker.

Reke ing
Beste Nick,

Leuk dat je bij ons gegeten hebt en bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven.
Laat ik beginnen met het feit dat het slordig is dat de rekening niet correct was. Hiervoor mijn excuses.
De feedback op de bediening zullen we intern met ons team bespreken. Voor ons jonge bedrijf zijn dit zijn weer goede leermomenten.
De kale en lege zaak zijn de meningen over verdeeld(zie ook andere recensies) en is natuurlijk een kwestie van smaak. Wij zijn er in ieder geval erg trots op.
Ik hoop dat u graag nog eens te verwelkomen bij Jackie Brown, zodat we kunnen laten zien dat we u wel degelijk een leuke avond kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Wouter te Loo
Jackie Brown
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten!
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten! Alleen het eten is erg snel klaar. Dus wachten met bestellen is dan wel even handig als je lekker wilt tafelen.
hanos1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bij aankomst direct aangesproken door de gastheer. Duidelijke communicatie. In de lounge gezeten met vrienden. In de 4-zits lounge zit je wat ver bij je gesprekspartners vandaan maar dat mag de pret niet drukken. Lekkere en originele borrelhappen. Wij komen terug!
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik vond het lekker en een plezierige eetbeleving. Geluidsniveau is erg afhankelijk van de plek waar je zit en als dan niet rumoerige buren.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wat een fantastische gerechtjes! Wij komen zeker terug!!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat een toevoeging voor Amersfoort! Leuke, ontspannen inrichting, mooie gerechtjes, prettig personeel, originele wijnen. Als wijnliefhebber/professional vind ik het een echte plus dat je alle wijnen per half en heel glas kunt bestellen en natuurlijk per fles. Op zo’n manier kun je lekker veel wijnen uitproberen en combineren met de gerechten. Ook bepaal je zelf het tempo van de hele avond, de gerechten komen lekker snel door en wil je het iets rustiger aan doen, geen probleem. Aanrader voor eenieder dus!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Trendy Place met smaak ingericht.
(Te) harde muziek. Rumoer en gehorigheid overheerst en dat is wel jammer. Personeel is heel vriendelijk!
Op de kaart ontbreekt de aanduiding wanneer een gerecht koud of warm is.
anneke A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een leuke levendige omgeving. Wel wat rumoerig , de wanden zouden wat geluiddempers kunnen gebruiken.
Het concept van de kleine gerechtjes werkt goed. heel lekker en origineel. Het personeel is erg vriendelijk.
Wij hebben een fijne avond gehad.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We hebben super lekker gegeten bij Jackie Brown. Echt super lekkere gerechten! Fijne bediening en leuk ingespeeld op de opmerking die gemaakt was bij de reservering (we hadden wat te vieren). We zaten aan de kant van de Krommestraat, in de buurt van de keuken. Niet zo heel gezellig. Het doet daar een beetje kantine-achtig aan vonden wij. Toen we binnenkwamen rook het een beetje naar oud frituurvet, maar de overheerlijke gerechtjes deed dit al snel vergeten.
De huisgemaakte lemoncello was fantastisch!! Alsof er een engeltje over je tong pieste!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heel leuk restaurant met verrassende gerechten. Bediening vertelt gepassioneerd over de gerechten en daagt je uit om iets nieuws te proberen... geen spijt van :-)
Menukaart is niet traditioneel, je stelt je diner samen uit meerdere kleine gerechte, keuze uit vis, vlees of veggie. Geen enkel enkel gerecht heeft ons teleurgesteld.

Aanrader!
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Nu gegeten met 50% korting, eet toch extra lekker!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer aardige bediening. Leuk concept: je bestelt telkens een nieuw gerechtje wat dan ook heel snel op tafel staat en wat je kunt delen. Het eten was echt heerlijk, culinaire hoogstandjes. Goede wijnen en lekkere port bij de kaas. Heel levendig, hip en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.