Jackie Brown

Hof 23 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart
31-37200877

Over het restaurant Jackie Brown

Dit is wel een hele originele plek om te genieten. Lekker anders, lekker bijzonder. Een restaurant waar ‘urban style and good vibes’ hand in hand gaan. De inrichting is een mix van modern en retro-klassiek. Opvallend en een plek waar iedereen zich thuis voelt. Genieten is een kunst en dat hoeft niet per se moeilijk te zijn. Je kunt bites bestellen, kleine gerechtjes en verrassende drankjes en cocktails. Laat je verrassen door de smaak van ‘urban life’.

Meer informatie over restaurant Jackie Brown

Per bus, vervolgens 5 minuten lopen.
  • : Diverse parkeergarages op een paar minuten loopafstand.

Dagelijks 11.30 - 01.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Jackie Brown

Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuk restaurant. Mooie muurschilderingen. Lekker eten. Was echt prima. Service ook top!
5,50 euro voor een fles water is alleen echt overdreven hoor. Geef het desnoods even aan.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, erg mooie inrichting met veel verschillende plekken om te kunnen zitten. Personeel was betrokken, alert en erg vriendelijk (in tegenstelling tot wat ik las bij vorige reviews). Alle ruimte om in ons eigen tempo van de verschillende gerechten te genieten. Aanraders: risotto, rendang stoofvlees en de tartelette als heerlijke afsluiter. Vis had wat ons betreft warm gemogen om net iets meer tot zijn recht te komen.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Kleine hapjes waren erg lekker maar iets te duur voor wat je kreeg. Keuken luchtjes te aanwezig in het restaurant. Goede en snelle bediening.
Juanita B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het was heerlijk maar de hapjes waren te klein om te delen en t was teleurstellend dat de salade alleen bij de lunch besteld kon worden.
De handcut chips waren heerlijk
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Eten heerlijk. Wel aan de prijs
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wederom lekker gegeten. Je kon merken dat het net iets te druk was. Volledige lof voor de bediening, die keihard heeft gewerkt, maar daardoor duurde het wachten op een drankje soms wat langer.
Aster V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het consept van sharing dinner is erg leuk. De gerechten waren erg lekker en de toetjes zijn hemels! Leuke, spontane bediening!
K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke attente bediening en origineel menu concept met kleine 2share gerechten. Goede sfeer. Aanrader!
Orrin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gerechten van topkwaliteit; knap met dit kleine gerechten concept! Druk en gezellig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke gerechtjes van prima kwaliteit en allemaal mooi opgemaakt. Al naar gelang hoeveel tijd je te besteden hebt, geef je zelf het tempo aan en de hoeveelheid gerechtjes die je bestelt.
Wieteke D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wij waren er op een zeer koude dag. Er werd Ons bij binnenkomst vertelt om in het middennvan het restaurant te gaan zitten omdat het daar het warmste was. Alsnog voelde ik daar continue koude stromen en zat met mijn jas om mijn middel, sjaal over benen en sjaal om mijn hals. Ik zat daardoor wat minder relaxt.
De borden werden snel afgehaald, naar ons idee iets te snel.
Vriendelijke bediening. Eten was goed en zeer lekker, maar had liever meer gerechtjes per ronde besteld om zo gerechtjes te combineren.
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede service
kiki D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was boven verwachting: zalm en risotto zijn een aanrader. Wat ons tegenviel was dat 2 van de 3 vrouwen in de bediening vooral erg druk met elkaar waren (roddels over ander personeel konden we meeluisteren) of met hun mobiel bezig waren, waardoor ze weinig oog hadden voor kun gasten.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Kleine hapjes, lekker gegeten, gezellig
Clara B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Topconcept. Mooi en heerlijk eten. Bijzonder vormgegeven en een verrijking voor Amersfoort. Zeker voor herhaling vatbaar
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellig en super lekker gegeten. Helaas waren de dames in de bediening wat ongeïnteresseerd en was het lastig contact te krijgen. De heren deden het prima. Eten verdiend betere service
Rowena W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Kwaliteit van het eten was prima maar de bediening was zeer eenvoudig (eten wordt op tafel gezet en dat was het). Ontvangst en vertrek is absoluut niet persoonlijk en maakt het restaurant tot een eenvoudig eet cafe. Niet voor herhaling vatbaar helaas.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Rumoerige omgeving, kleine tafeltjes waar je je knieën niet onder kwijt kunt en karige hapjes. De gerechtjes op zichzelf waren lekker, maar niet bijzonder noch in verhouding tot de prijs. Personeel was vriendelijk maar desondanks was het voor ons een teleurstellende ervaring na de lovende recensies.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fijne balans tussen chic eten en gezellige ongedwongen sfeer.