Jack Snack

Meer informatie over restaurant Jack Snack

6,6
Geegy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Jack, heel hartelijk dank voor de heerlijke kip, een geweldige verrassing!
Patat met pindasaus was eveneens heel lekker.
Nasischijf precies hetzelfde!
Fijn weekend,
moeder van ....
Macaron .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
de lekkerste friet van den haag en omstreken, ook de sate is een aanrader. vriendelijke service en bij lekker weer op het terras van je frietje genieten. Ook zijn 2e zaak ernaast is een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Na de recensies gelezen te hebben in het AD toch maar eens hier gaan kijken, een lekker frietje op zijn tijd is altijd lekker, zeker als deze de hemel in wordt geprezen. Dus voor 2 x friet besteld voor partner en mijzelf, 1 maal mayo en 1 maal andalouse saus, dit is een pittiger saus wordt mij verteld. blijkt ook zo maar naar mijn smaak meer een saus voor bij vlees, heel de frietsmaak gaat verloren. Friet is inderdaad lekker, maar geen 10 waard, eerder een 7, veel harde stukken in zowel de portie van mijn partner als van mijzelf. Dit bederft het lekker weghappen van de friet. De service is goed en vriendelijk, locatie van Jack Snack niet optimaal en bij slecht weer moet je binnen staan in een gigantische oliewalm.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Inderdaad uitstekende friet en attente, beleefde en vriendelijke bediening. Terecht is Jack herhaald in de prijzen gevallen met zijn friet. Nadeel ( voor sommige klanten) is nu de populariteit... Ik er rijd er nogal eens voorbij, omdat het kleine zaakje vol staat met klanten. Overdag nogal eens van die bekende "kijk-mij-de-eigenaar-eens-kennen"-klanten. Niet altijd de grappigste klanten, al denken ze dat zelf wel. Maar goed, daar kunnen jack en zijn team niks aan doen...
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Veel verhalen over de friet van Jack gehoord, dus ben zelf maar eens gaan proberen. Friet is inderdaad goed, maar geen culinair hoogstandje, lekker vers dat zeker. Wel fijn om te zien dat ze passie hebben voor wat ze doen. Kleine tip vond ik wel de pindasaus, daar mag wat meer smaak aan ipv wat standaard.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Na de goeie verhalen te hebben gehoord en gelezen dat ze de tweede beste van Nederland zijn met een 10- wilde ik de friet ook wel eens proberen. En er is geen woord over gelogen, wat zijn ze lekker. Zelf gesneden is toch altijd veel lekkerder dan de fabrieksfriet. Ik vond ze wel aan de prijs, een grote zak, middelmaat 3,20 en de mayo 0,60 cent maar ja dan heb je wel wat en hoef je verder niet meer te eten. De friettent zelf is niet zo groot, er staan twee tafeltjes en vijf stoelen in dus voor de gezelligheid hoef je er niet naartoe maar wel de moeite waard om er een stukje voor om te rijden. Vriendelijke jongen die hard werkt achter de toonbank.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vol verwachting na de RBKO (Red Bull Knock Out strandrace) naar Jack's gereden voor een beloftevolle traktatie. En die is geheel waargemaakt, de patat heerlijk vers (voorgebakken en afgekoelde friet) afgebakken, lekkere satésaus. Maar door de recensies hieronder nieuwsgierig geworden naar de kipsaté, duurde even maar dan krijg je wel een grote overheerlijke saté zoals ik hem thuis ook het liefste heb.
Mag iets zouter als gekregen naar mijn mening. Personeel wat er stond deed hun best, was best wel druk op het tijdstip maar moeten nog wat groeien en de zaak schoonhouden. Maar de patat en snacks zijn top! Snackbar is niet groot, dus niet zo gezellig. Maar het is en blijft een snackbar.
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Dit is "fast food" maar "good fast food". Patates frites zoals patates frites behoort te zijn. De aardappels worden gesneden en voorgebakken waar je bij staat. Na het afbakken in een mooie puntzak en vervolgens genieten. Vriendelijke en snelle bediening ook als het druk is. Terecht in de prijzen keer op keer!
Marinus64 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Als we patat halen, gaan we meestal naar Jack Snack . Het is wat verder rijden maar wel de moeite waard. Echt heerlijke patat en de saté van de haas is ook echt heerlijk. Je krijgt grote porties.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Zonder twijfel de beste patat van Nederland! Ik wist niet eens dat zulke lekkere patat mogelijk was! Was zeker de lange fietstocht waard. Erg vriendelijk personeel. Het decor krijgt een 9, niet omdat het zo mooi is, maar omdat het er brandschoon is.
Leuk aan de opties vind ik dat er Belgische mayonaise te krijgen is. Maar jammer dat er geen Van Dobben kaassoufflé wordt verkocht - daar moeten we vooralsnog een andere omweg voor maken.
Dirkjensen .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Regelmatig haal ik een portie patat bij Jack Snack, de beloftes die in de krant staan worden gelukkig ook waar gemaakt. De patat is heerlijk, vers, krokant en goed van smaak. De porties zijn riant en de pindasaus erg lekker. Nier alleen voor de patat maar ook voor de snacks kan je zeker bij Jack terecht. Het is altijd een moeilijke keuze wat ik zou nemen, de saté (grote hompen verse gemarineerd mals vlees, afgemaakt met pindasaus, ketjap, atjar en gefruite uitjes), de grote hamburger of een broodje speklap (een goede dikke speklap, waar je echt in een stuk vlees bijt en niet in een droog gefrituurd stuk karton. Jack zelf is altijd uitermate vriendelijk en vrolijk en dat is toch fijn.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Afgelopen zaterdagmiddag de lekkerste patat van Nederland proberen.....terecht een 10. Mooi goudbruin en krokant en van binnen een mooie droge aardappel. Je proeft echt nog de aardappel top! Ik rij voortaan om voor mijn patat.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Af en toe een patatje moet kunnen en dan natuurlijk bij de beste van Den Haag of zelfs van Nederland.
De aardappelen worden hier vers gesneden ter plekke en de olie schijnt ook verantwoord te zijn.
Dat proef je ook ..een minpuntje vond ik de pindasaus die had van mij wat pittiger en verser gemogen maar ala ik geef Jack toch een 8.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Voor de 2e keer langsgeweest; Wij wonen ver weg, maar zijn de 1e keer nooit vergeten; ook dit keer werd onze lange reis beloond. Mega porties, die je gewoon op kunt, omdat de friet niet vet is. Na ook alles wat de kinderen niet opkonden gegeten te hebben, voel je je nog steeds goed, geen plofbuik. Echte aardappelsmaak, dit keer iets krokanter dan de vorige keer. Jack was er niet, dachten wij, maar toen wij langs het oliebollenkraam ernaast liepen, riep daar vanonder een ijsmuts Jack ons: Alsjeblieft, 5 oliebollen kado !! De lekkerste en grootste die ik ooit geproefd heb, vetarm, en heerlijk zacht van binnen, hoe doet 'ie dat nou weer ??
Martinvantoll .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Op z'n tijd een patatje halen is nooit verkeerd. Helemaal als je bij een zaak komt waar ze volgens een krant de lekkerste friet hebben van de regio. Dat wordt dus smullen? Viel ons toch wat tegen.
De frites waren echt te krokant, de meneer die ons hielp vonden we klantonvriendelijk.
We gaan het de volgende keer elders proberen.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Een snackbar beoordelen met een 9 voor eten en een 10 voor service... dat voelt een beetje vreemd, maar eerlijk is eerlijk, dit kleine snackhok bij het winkelcentrum Mariahoeve aan 't Kleine Loo, is niet zomaar een snackbar. Eigenaar Jack doet er alles aan om zijn gasten een kwalitatieve snack te bieden en geeft veel persoonlijke aandacht. Terwijl wij onze tanden in een sappige Jack Burger zetten, komt Jack vragen of alles smaakt en naar wens is. Zijn frieten zijn niet voor niets door het AD met een 10 (2013) en een 10- (2014) beloond. Ze zijn heerlijk knapperig, maar niet hard, niet te zout en zeker niet flauw. Het aller aller lekkerste is de saté van Jack, die hij naar voorkeur van de klant (in mijn geval een tikkie rosé) grilt en serveert met een voortreffelijke pindasaus. Mooi voorbeeld van Jack's betrokkenheid bij de gasten is dat hij ons aanraadde om voor de kinderen echt een kinderportie friet te nemen, mocht het te klein zijn, dan zou hij er gewoon een schep bij doen, oh en als de mayo opgenoept is, gewoon even vragen voor een extra klodder! Wij gaan hier nog vaak snacken met onze drie kinderen!
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Jack Snack. Hoe eenvoudige dingen enorme verschillen maken. Alles bij Jack Snack staat in het teken van de lekkerste patat maken voor gasten. Jack Snack is geen doorsnee snackbar waar men zo snel mogelijk zoveel mogelijk snacks en patat door de frituur wil halen. De vers, zelfgesneden patat wordt in kleine hoeveelheden gebakken en krijgt de tijd om lekker en krokant te worden. Daarnaast word je door Jack en anderen altijd even vriendelijk geholpen en voel je je gast ipv tot last zoals gemiddeld genomen bij een snackbar. Sinds een aantal maanden is er ook Belgische mayonaise voor de patat beschikbaar. Voor mij de kers op de spreekwoordelijke appelmoes. Een aanrader! En nog eens gratis parkeren ook, oh ja en vlakbij de snelweg. Dus ook ideaal om even de files op A4/A44 te mijden!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Vandaag voor de tweede keer een patatje wezen eten bij Jack Snack na de goede recensies van AD! Kipsateh is echt voortreffelijk en echt een aanrader!! Heerlijke pinda saus en de satetjes zijn erg goed gemarineerd!! De friet is lekker dik en goed gebakken! Een echte aanrader voor als je eens in de buurt bent van Leidschendam!!
Jiana .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Wij zijn speciaal voor een patatje naar Jack Snack gereden, een half uur rijden, omdat wij in de krant hadden gelezen dat zijn frites zo goed zijn.
Ze waren keihard en naast ons zat twee mensen die dat ook vonden en hun patat aan de meeuwen voerden. Er stond een jonge knul achter de frituur en toen we er iets van zeiden, reageerde hij lauwtjes met sorry. Ik probeer al maanden om Jack zelf telefonisch te bereiken om hem dit persoonlijk te laten weten, maar hij is onbereikbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Ook dit keer toch de 2e plaats gehaald in de grote AD patat friettest 2014 met een uitmuntend en een 10- score. Tegen over de winnaar was het vetpercentage wat hoger maar des al niet te min een mooi resultaat om trots op te zijn Jack.