Jack's Grillhouse

Meer informatie over restaurant Jack's Grillhouse

Jouw recensie over het restaurant Jack's Grillhouse

kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Als je van westernstyle houdt , ben je hier aan het goede adres; mooi ingerichte zaak; vriendelijke bediening die soms wat op zich liet wachten ; de biefstuk met stroganoffsaus smaakte goed, echter de bijgeleverde salade was flut, was gewoon kool met wat nattigheid; voor eur 17,50 verwacht ik toch echt een fatsoenlijke salade bij het vlees.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Met mijn man hier gegeten. Was lekker weer en buiten gezeten, De bediening was vlot. Ze waarschuwde dat het erg druk was maar het kwam toch nog vlot door. Ik had de mixed grill. Was een groot potie vlees voor 1 persoon. De biefstuk en varkensoester was lekker. De sparerib viel erg tegen. Ben wel verwend met de heerlijke spareribs van broadways aan de oude gracht. Deze zijn niet te overtreffen. De kipspies vond ik niet echt bijzonder. Kregen er ruim patat bij en de gebakken aardappels waren erg lekker. Zat ook nog een koolsalade bij die goed was. Mijn man had de snitzel en hij vond hem lekker maar erg veel saus eroverheen, kunnen ze beter apart serveren,
Ricardo H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Leuk ingericht restaurant met een echt western thema wat je bij een steakhouse kan verwachten.
Bediening vriendelijk en oplettend.
Ik zelf had een rib eye en deze was heerlijk er waren ook wat mensen aan tafel die spare ribs hadden, daar moeten ze hier nog wel het een en ander leren. Deze waren overgaar kan ook smaak zijn maar als je een slab beet pakt en deze valt uit je handen omdat het vlees zo zacht is dan zijn ze niet goed bereid. Dat moet je als kok toch weten.
Al met al een goed restaurant maar spare ribs grillen valt tegen hier.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Op een mooie avond heerlijk buiten gegeten bij Jack's. De bediening was vlot een zeer vriendelijk. Het eten was uitstekend en meer dan voldoende. Prijzen zeer netjes. Ben je in d buurt en vleesliefhebber ga naar Jack's.
nhjanssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Top! heerlijk gegeten bij Jack's Grilhouse, met drie personen , spareribs waren voortreffelijk! onbeperkt, maar de hoeveelheid was ruim voldoende! bij gerechten waren heerlijk en ook bij te vragen als er te kort was.
Schnitzel was grooooot en lekker! met gebakken uienringen en champignons.
Biefstuk medium met champion-saus was mals en niet taai, prima van smaak!
Heerlijke aardappelschijfjes en grote frieten, alles bij te vragen als het op zou zijn.
Het dessert was goed, ijs div coupe's en koffie.
Bier(Amstel) was goed koud!
Speciaal biertje "Jutphaasje"was ook heerlijk!
Dit restaurant laat zien dat je voor een schappelijk bedrag toch lekker en genoeg kan eten met een uitstekende bediening, zonder lang te hoeven wachten! (het was druk)
Hier komen wij zeker terug!
Top!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vandaag met een schoolvriendinnetje van 40 jaar geleden na een wandeling aan de thee. Lekker, met apfelstrudel. Maar, het zonnetje scheen, Amy deed geweldig haar best, de heren binnen. Kortom: lekker blijven eten. Heerlijke spareribs voor mij (onbeperkt), maar de voorgezette portie was groot genoeg voor deze grote eter, lekker frieten een aardappelen, ruime sauzen. Vriendinnetje had een mixed grill. Die neem ik dan volgende keer. #genoten
Vicky B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
we waren vandaag met z'n vijven,spareribs zoet,spare ribs pikant,biefstuk uien champignons,mixed grill,varkensoester uien champions,iedereen had wat anders,het was heerlijk.Personeel was vriendelijk en behulpzaam het decor prachtig,we komen zeker weer terug,gr fam Boeijen
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Prima gegeten. Leuk restaurant met ongedwongen sfeer. Babyribs vooraf, tournedos met blue stilton als hoofdgerecht waren prima. Bediening is goed en attent. Wijnen goed geprijst. Ik kom hier vaker!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We komen met enige regelmaat in dit restaurant, zo ook gisteravond. We kwamen hier met een gezelschap van 5 volwassen en drie kinderen (1-4 jaar). Wij vinden dit een prettig restaurant, oa omdat ze een fijne speelhoek hebben waar de kinderen zich prima vermaken terwijl de volwassenen rustig kunnen praten en eten.
Het eten is hier prima, vooral als je je bij de grillgerechten houdt. Wij hadden vooraf calamari (prima, niet bijzonder), tomatensoep (niet bijzonder), chickenwings (gepaneerd met een lekker sausje) en gerookte zalm (prima). Ook hadden we een mandje brood met kruidenboter. Als hoofdgerecht aten we spareribs die goed gemarineerd en heerlijk mals waren. De varkenshaassate was ook erg goed. De biefstuk was ruim bemeten, maar de kwaliteit van het vlees liet wat te wensen over. Nogal draderig en wat taai. De garnituren zijn simpel (coleslaw, appelmoes, potatoewedges en dikke frieten), maar voldeden.
De bediening is vriendelijk en reageert snel als je iets nodig hebt. Niks op aan te merken dus. De inrichting is lekker westernachtig. De tafel staan ruim genoeg uit elkaar om een gevoel van privacy te hebben.
We komen hier vaker en zullen hier ongetwijfeld weer komen.
HKN54 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Reeds eerder hier gegeten . Was goed, zeker om terug te komen. Nu ayce menu genomen. Viel erg tegen. Vlees op een grote schaal "gekwakt" en geen groente. Biefstuk taai, varkensvlees gort droog en souvlaki vlees droog en erg zout. De normaal altijd sappige spareribs taai, vooral de pikante. Saté redelijk, maar saus waterig. Leek alsof alles al uren klaar lag. Bediening echter super vriendelijk en heerlijke biertjes. Hoop dat men toch de kwaliteit de prioriteit geeft .
mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
vandaag onverwachts bij jullie wezen eten.
wat een gezellige boel en wat een vriendelijk personeel, onze complimenten. er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was , en dat was het zeker. heerlijk gesmuld van de ribs en wing's en de biefstuk, en de gebakken aardappelen zijn ook overheerlijk. Dank jullie wel voor deze avond en tot ziens
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Eten is prima, je krijgt waar voor je geld. Als voorgerecht de carpacio genomen. Een groo langwerpig bord met carpaccio en toast. Als hoofgerecht een heerlijke biefstuk en als nagerecht echte amerikaanse cheesecake. Het interieur is ingericht met allemaal amerikaanse invloeden, erg gezellig
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Al jaren rijden we letterlijk langs Jack's Grillhouse, vrienden hadden het ons al eens aanbevolen maar nimmer kwam het ervan om er te gaan eten. Achteraf gezien, best jammer!
Dit maal werden we mee uit genomen en mochten we kiezen uit de leuke menukaart die al op tafel lag, simpel maar handig omdat je niet meer hoeft te wachten om een keuze te maken.
Eensgezins namen we het AYCE menu, onbeperkt spare-ribs, kipkluifjes (pittig), kipkarbonade, biefstuk, uienringen, gyros, schaaltje appelmoes, wat salade (mag best wat meer zijn). Zelf had ik als voorgerecht een geitekaassalade besteld, en ik moet eerlijk zeggen dat ik best verrast was. Deze mogen ze van mij ook onbeperkt serveren!
Het vlees, kortom prima gegrilld/gebakken, mals en sappig. Hoorde aan tafel dat dit maal het beter was als een vorige keer (poos terug) maar daar kan ik zelf niet over oordelen.
De spare-ribs, ja echt, die zijn overheerlijk. Pittig of de zoete versie, beide vallen ze zo van het bot af. Toch maar eens in de gaten houden voor een volgende keer met een gezelschap, best leuke locatie.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Heb je zin in spareribs ? Twijfel dan niet, en reserveer hier een tafeltje. Onbeperkt heerlijke, malse spareribs eten, compleet met frietjes en salade. Keuze uit zoet of pikant. Niet vergeten te reserveren, zeker in het weekend, want het zit dan zeker vol. Prima service: bewaking op de naast het restaurant gelegen parkeerplaats, top ! Niet vergeten om een fooitje te geven, wanneer je wegrijdt !
jeroen478 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hier vaker terug kom! Er loopt zeer vriendelijk personeel rond die je snel bedient. Bij binnenkomst hadden we binnen 5 minuten al drinken en een mandje met stokbrood op tafel. Als hoofdgerecht had ik een tournedous met pepersaus welke goed klaar gemaakt was. De sfeer is meer dan goed, geen tafeltjes die dicht op elkaar gepropt staan zoals in sommige andere restaurants. En als je kinderen meeneemt hebben ze een apart hoekje waar ze kunnen spelen. Wij hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad voor een leuk bedrag. En inderdaad de spareribs zijn tegenwoordig weer zoals je ze gewend was van ze toen ze nog het geintje heten!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Bij binnenkomst konden ze onze reservering niet vinden. Met grapjes van onze kant, pakte ze het wel leuk op. Vriendelijk personeel, al was er een die amicaal overkwam. Toen we onze bestelling hadden gedaan, duurde het zeker 1.5 uur voor het eten kwam. Net voor het eten er was, kwam er ineens een mandje brood met kruidenboter. Ik vond het veel garnituur, kon smakelijk lachen om de appelmoes die erbij zat. We hadden "all you can eat". Er werd geadviseerd eerst de kalfsoester te eten in verband met de malsheid...maar dat was al te laat. De biefstuk was heerlijk! Mals en goede smaak. Kippenkluifjes waren zeer pittig. Het overige vlees wat op de plaat lag, was prima. Dessert hadden we chocoladesorbet, zag er simpel uit, maar wel lekker! Decor weinig van gezien, niet op gelet.
L V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Echt de allerlekkerste spareribs die ik ooit gegeten heb. Bediening niets op aan te merken, gewoon goed, niet heel opvallend. Leuk om met de kinderen eerst even naar de kinderboerderij aan de overkant te gaan en lekker even in het park te lopen en dan hier aanschuiven.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik heb nergens anders ooit zulke lekkere spareribs gegeten. De service kan beter maar het is niet slecht, het is natuurlijk een druk restaurant. Het restaurant is ook leuk aangekleed.
kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Op het terras voor de lunch een frites genomen , die was heerlijk, en stokbrood met kruidenboter , de kruidenboter was smakeloos, wordt ook niet zelf gemaakt , toen ik het meisje vertelde dat de kruidenboter smakeloos was , was het enige dat ze kon zeggen "in 4,5 jaar heb ik dat nog nooit gehoord" , wat een klantbeleving. We komen terug en dan kijken of de "kok" zelf een beetje smaak aan boter kan brengen.
Sicco97 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Lekkere spare ribs. En goed decor.
Ook dessert was prima. Goed geregeld. Service was prima en sfeer gezellig.
Wij komen zeker terug.