Jack´s Foodbar

Brede Haven 7 5211 JK Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Seizoenssoep
  • Hoofdgerechten
    • Jack's egg-pulled pork-zoetzure groente
      Salade naar keuze (vis,vlees,vega)
      Clubsanwich-kip-biet-spek-ei
  • Nagerecht
    • Gemarineerde ananas uit de Mibrasa

Meer informatie over restaurant Jack´s Foodbar

Op loopafstand van het centraal station.

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur (Dinsdag gesloten)

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Jack´s Foodbar

Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekkere lunch en een vriendelijke bediening.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een prima restaurant. We hebben een 4 gangen verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement gehad. Heerlijk eten en prima wijnen. De bediening was uitermate vriendelijk en correct en de sfeer is daardoor ook erg ongedwongen. Je zit er heerlijk op je gemak en omdat we het geluk hadden voor in het restaurant te zitten was er voldoende ruimte en rust. Zeker de moeite waard envatbaar voor herhaling.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, mooi frisse zaak. 2x geweest en is een echte aanrader. Zit aan een zijstraatje van de Visstraat, verborgen pareltje.
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Weer een zeer gastvrije avond mogen beleven met uitstekend eten en goede wijnen. Zeer attente bediening die overal oog voor heeft. Chapeau!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vanmiddag hebben wij een lunch gegah met de AH-kaart. Vooral omdat we erg nieuwsgierig waren geworden naar wat de kwaliteit zou zijn. We vonden het echt ontzettend lekker, en het toetje was fantastisch (ik pak nooit toetjes). Wij komen zéker terug om te dineren binnenkort. Leuke lokatie, fijne plek en leuke gastvrouw.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten was top, bediening was ook uitstekend! Wijn: chardonnay was verassend krachtig voor de prijs van 26 euro. Weer een aanwinst voor Den Bosch en nummer 1 in de recentie van het Brabants Dagblad.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Naar aanleiding van eerdere reviews waren we benieuwd geworden en besloten we eens een kijkje te nemen in dit vriendelijke restaurant. Vaak neem ik reviews met een korrel zout, maar deze keer heb ik weinig toe te voegen aan wat anderen al zeiden: heel leuke en vriendelijke (persoonlijke!) bediening, uitstekend eten en gewoon een leuk restaurantje! Zeker een aanrader als je zin hebt in een casual hapje maar dan van een hogere kwaliteit dan de meeste standaard restaurants. Dat voel je overigens niet in de portemonnee, de prijzen blijven klein zodat het toegankelijk is voor iedereen.
En voor de laatste moment beslissers, de beste kans om zonder reservering aan te kunnen kloppen is op een zaterdagavond! Eet ze ;-)
Stephanie C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voor de derde keer bij Jack’s gegeten en wederom een top ervaring.
Geert T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Vanavond genoten van een heerlijk diner. Verassingsmenu in 5 gangen is zeker aan te raden! Mooie gerechten, goede service! Aanrader!!!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijke eerlijke gerechten die prachtig opgemaakt geserveerd worden. Hier wordt op hoog niveau gekookt. Prijs kwaliteit is erg goed. Vriendelijke attente bediening, wat wil je nog meer!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Fantastische prijs/kwaliteit verhouding! Heerlijk eten. De inrichting doet vermoeden dat het simpeler eten is, maar ik was zeer onder de indruk van de kwaliteit en ook de presentatie. Ik kom absoluut nog eens terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ni voor de tweede keer gewest, en wederom zeer aangenaam verrast. Hoge Kwaliteit voor een mooi prijsje, lieve bediening en goede wijn-bierkaart, wat wil je nog meer! Absolute aanrader!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij zijn al vaker hier geweest , maar het is echt een fijn restaurant om er te eten . Je wordt er heel leuk ontvangen en perfect geholpen . Het eten is prima en heel mooie porties . De jongens die het eten bereiden zijn echt betrokken bij hun werk en staan je graag te woord in hun keuken . Kortom , wij gaan hier echt terug komen !
Stephanie C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten voor een goede prijs. Thaise curry soep, lekker pittig. Tonijn met perfecte cuison en een lekker bord kaas toe. Een absolute aanrader! We komen graag weer een keer terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Geweldig verrast door de super prijs-kwaliteitverhouding! Heerlijke en mooie gerechten, prachtig opgemaakte borden en een lieve bediening! We komen zéker terug! TOP!
Sunneke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten, veel groentes, leuke keuzes, ook als je vegetarisch wilt eten, zeer vriendelijke bediening, mooie inrichting en hoge stoelen die ook met korte beentjes lekker zitten. Dus een top-avond gehad.
Mirije H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Een aanrader!
Carenia A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Vandaag heerlijk met mijn echtgenoot gegeten bij Jacks Foodbar. De naam klinkt wellicht wat goedkoop, dat was tenminste mijn eerste gedachte toen de naam langskwam op IENS, maar door de recencies werden we toch nieuwsgierig en hebben we gereserveerd. Het was heerlijk, lekkere gerechten heel netjes geserveerd op mooi servies en de tafeltjes staan ver genoeg van elkaar af om fijn met elkaar te kunnen praten. De inrichting is verzorgd en modern. De muziek was lekker op de achtergrond. En heel aardige bediening. Kortom, een aanrader en wij komen zeker nog vaker terug.