Jack´s Foodbar

Brede Haven 7 5211 JK Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• LET OP! Dit restaurant heeft ALLEEN een lunchmenu tijdens de AH restaurantactie!
    • VOORGERECHT
      Seizoenssoep
  • Hoofdgerechten
    • Jack's egg-pulled pork-zoetzure groente
      Salade naar keuze (vis,vlees,vega)
      Clubsanwich-kip-biet-spek-ei
  • Nagerecht
    • Gemarineerde ananas uit de Mibrasa

Meer informatie over restaurant Jack´s Foodbar

Op loopafstand van het centraal station.

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur (Dinsdag gesloten)

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Jack´s Foodbar

A J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Erg lekker eten en bijpassende wijn. Mooie combinaties. Vooral de gefermenteerde knoflook was echt heel lekker. Het licht van de spotjes is iets te fel en te wit licht. Met warmer licht zou het er net gezelliger uitzien. De rest van het decor heel leuk. Papieren servetjes is zonde bij zulk mooi eten. Tip: andere servetten.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima en voor de prijs bijzonder goed eten in mooie ambiance
Chris Q.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was erg goed - aparte verse gerechten , van simpele zaken zoals varkenshaas met risotto , buikspek met eend , ribeye met geweldige side dish, japans voorgerechtje , spannende soep - super - goede wijn uitstekenze bediening..
Maarten S.
Zeer persoonlijke bediening!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ontvangst was zoals niet verwacht: de jassen werden aangenomen en door de jongedame opgehangen.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Jack's is vers en dat proef je. Vergeet pakjes, vergeet prefab. Hier ploft de versheid op je bord. Met een zeer gunstige verhouding van de prijzen ten opzichte van het gebodene, met name bij de voorgerechten. Een kleine kaart is bewust gekozen. Geen gemier met tientallen keuzes waarvan de helft niet verkrijgbaar of niet van vandaag.
De bediening in het team van Katy is vriendelijk en enthousiast. De beperkte wijnlijst biedt voor ieder wat wils. Het lokaal zelf is vrolijk en modern ingericht. Met hoogteverschil en een centrale tafel voor grotere groepen in het midden. Niet storend voor de tafels die lager liggen er omheen. Enig nadeel dat we kunnen bedenken is dat het vrij gehorig kan zijn, met name achterin. Waarbij je wel weer het voordeel hebt dat je de chef op z'n handen kunt kijken.
Een aanwinst in 's-Hertogenbosch.
Gertjan K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Aanrader!
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Lekkere gerechten. Goede sfeer. En vriendelijke bediening.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk 6 gangen menu op, lekkere afwisseling en interessante smaakcombinaties! Eten met chique opmaak in een gezellige en informele sfeer.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Van amuse tot hoofdgerecht met veel zorg, kunde, en oog voor seizoensproducten bereid. Helaas geen tijd gehad om een dessert te proberen maar ik was graag nog een tijd blijven zitten aan de tafel naast het raam.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een kleine kaart, maar de gerechten zijn lekker. Leuk servies en mooi opgediend.
Vriendelijk personeel.
Weer eens wat anders dan een stukje vlees met friet en salade.
Een echte aanrader.
Donna T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goede service, gezellig zitten en heerlijke en bijzondere gerechten die goed geprijsd zijn! Datzelfde geld voor de dranken en wijn. Wij komen zeker terug, nu al een van onze favorieten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Jammer dat ze net iets buiten de “route” liggen. Leuke tent, vriendelijke bediening en een heerlijke lunch maakte het plaatje compleet!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk geluncht ,precies genoeg,less is more,
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Dankzij de AH actie een leuk en goed restaurant ontdekt!!! We komen terug.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Verschillende keren ben ik hier geweest, overdag en 's avonds. Steeds weer was ik supertevreden.
Ik hou van pure, gezonde ingrediënten, dus heb ik hier iedere keer weer heerlijk gegeten.
Verder is het er gezellig, warm en sfeervol lunchen en dineren.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Fijne avond gehad. Alles naar wens bij Jacks foodbar!

(jammer alleen dat deze recensie dan weer een bepaald aantal tekens moet bevatten waardoor ik gedwongen wordt meer te schrijven dan ik wil, wat ik dus ook niet ga doen)
Michelle Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima eten, gezellige sfeer.
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Werd zeer goed rekening gehouden met mijn allergie!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018