Jack Dish

Stadionplein 19 1076 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-202238333

Over het restaurant Jack Dish

Nieuwe spot in Stadionbuurt

Jack Dish is een fijne, nieuwe - en blijvende - spot aan het Stadionplein in Amsterdam.

Hier kom je binnen en geniet je van de koffie, lunch tot diner van de meest uiteenlopende en lekkere shakes, drankjes en gerechten! Met hun gevarieerde menu en hun uitgebreide drankassortiment. Is er plek, dan raden we je aan plaats te nemen op hun prachtige terras met uitzicht op het iconische Olympisch Stadion. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant Jack Dish

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Jack Dish

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was erg lekker en goed. Ik vond persoonlijk dat er te weinig keuze op de kaart was.
Wij zaten bij een open deur waardoor het op ons plekje fris was.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Pas op als je met een groep gaat naar Jack Dish. De eigenaar laat je betalen voor mensen uit je groep (ook al ken je ze nauwelijks) die weg gaan zonder te betalen en als je dat weigert, dan ben je niet meer welkom bij Jack Dish. Zeer incorrect om weg te lopen zonder te betalen (kan allerlei redenen hebben, bewust, onbewust of misverstand), maar echt onbeschoft om andere klanten te dwingen om andermans rekening te laten betalen. Het ging maar om één perensapje geloof ik, maar het is een principekwestie en een kwestie van respect naar klanten die wel altijd correct betalen. Al jaren kwam ik daar. Nu gaan we met z'n allen een kroegje verderop.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Mariet E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Prima menu voor groep. Gezellig buiten gezeten, met z’n allen aan lange tafel. Vriendelijke bediening.
Charlotte Julia S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Om te borrelen ben je hier aan het juiste adres. Gezellig sfeertje. Diner vond ik niet zo geslaagd. De burgers zijn érg kaal en er zit niets bij, een teleurstelling wanneer het voor je neus gezet wordt. Alles moet je er los bijbestellen. Zelfde geldt voor de Rib-eye á 19€ een stuk vlees op een wit bord met één gegrilde asperge er op. Neuh, voor het eten hoef je het niet te doen. Kun je beter naar de héérlijke échte Italiaan iets verderop op de hoek.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
We kwamen hier zonder voorkennis terecht en het pakte prima uit. Aardige bediening, kleine aantrekkelijke kaart, smakelijke gerechten. Er hing een scherm waarop een WK-wedstrijd werd uitgezonden, gelukkig zonder geluid. Voor herhaling vatbaar.
An M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een leuke tent! Aardig personeel, mooie aankleding en originele gerechten op de kaart die ook nog eens erg goed smaken. Ook leuk om gewoon een borrel te drinken op het terras. Ik kom zeker nog eens terug!
Nathan M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Bediening helpt graag, is vriendelijk en een fooitje waard. Reservering voor acht werd geregeld ook al was het een uitdaging
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke tent. Lekker veel zon op het terras, leuke kaart met keuze uit diverse gerechten - zowel vlees als vis en vega. Personeel is vriendelijk en relaxed.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Goede lunchkaart, niet overdreven luxe maar zeker goede gerechten!
Lukas A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Verrassende kaart, heerlijk gegeten en attente bediening. Aanrader!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wind op de voordeur. Maar prima gerechten
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Leuk eetcafé, aardige mensen en heerlijk gegeten.
Jalou H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met zijn drieën wederom heerlijk gegeten! De parelgort was precies goed en de geroosterde biet en pompoen maakten het een heerlijk herfstig gerecht. De anderen hadden de ribeye en de wildzwijnburger welke ook zeer goed smaakten. Het warme chococakeje toe was door de combinatie met de amarenenroom ontzettend lekker.
Kortom: heerlijk eten voor een goede prijs! Zeker een aanrader.
Liz050 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ze hebben hier een zeer goede kaart met dagverse producten en op het seizoen aangepast, en dus heerlijk eten. Daarnaast ook nog een vriendelijke bediening. Voorheen was de koffie hier erg lekker, die viel dit keer wat tegen.
Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een fijne plek om lekker te eten maar ook om gezellig een drankje te doen.
martijntje V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker eten op het terras met heater. Goede sfeer.
Kasper J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wat een geweldig terras! Heerlijk toeven in de zon met een IJwit van de tap. Verschil van dag en nacht met het oude stadionplein. Borrelkaart is dik in orde en de bediening vlot en attent. Binnenkort Maar s de dinerkaart uitproberen
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Parelhoen en Entrecote, allebei top! Vriendelijke bediening die ons goed in de gaten hield. Waren er voor de eerste keer maar gaan zeker nog een keer terug.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sympathieke bediening maar eten erg teleurstellend qua presentatie en prijs/kwaliteit. Burger was okee, maar de apart te bestellen friet van 4 euro was meer een pannetje brokjes, en het visgerecht ronduit triest. Legendarische repliek gekregen dat het doorgegeven zou worden. 5 euro voor extreem karig geschonken wijn ook niet sfeerverhogend. We gaan op korte termijn niet terug. Klassiek voorbeeld van met weinig inzet en passie veel geld binnenhalen.