Jack Dish

Stadionplein 19 1076 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-202238333

Over restaurant Jack Dish

Nieuwe spot in Stadionbuurt

Jack Dish is een fijne, nieuwe - en blijvende - spot aan het Stadionplein in Amsterdam.

Hier kom je binnen en geniet je van de koffie, lunch tot diner van de meest uiteenlopende en lekkere shakes, drankjes en gerechten! Met hun gevarieerde menu en hun uitgebreide drankassortiment. Is er plek, dan raden we je aan plaats te nemen op hun prachtige terras met uitzicht op het iconische Olympisch Stadion. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant Jack Dish

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
In de nieuwe buurt bij het stadion zit Jack Dish. Het zou is een eenvoudig maar gezellig café restaurant. Kleine kaart met simpele maar lekkere happen. Burger was top de kip wel erg kaal geserveerd maar wel smakelijk. Wijn is dik in orde. Binnen vond ik het erg warm en benauwd en niet goed geventileerd. Het was ook een warme dag. Buiten aangenaam. Personeel is aardig al leden ook zij wat onder de hitte. De rekening was aangenaam laag.
Pepijn F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Salade viel tegen was speciaal soort vlees waarvan men zelf al zei (achteraf) dat niet iedereen het lekker vindt.

Daarna maar broodje tonijn, ok maar niet super.
Jacquie G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Alles is echt geweldig. Mooi terras. Goee service. Eten is lekker. Ik had een burger, het was perfect gebakken. Frieten ook.
CuliFemale .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een leuk grand cafe met uitzicht op 't Olympisch stadion. Heerlijk geluncht op het grote zonnige terras. De broodjes met zalm en vitello tonato waren goed belegt en erg lekker qua smaak. Lekkere verse jus erbij en goeie koffie. Bediening kan ietsje sneller, lunchen op woensdagmiddag moet toch binnen 3 kwartier kunnen... Gelukkig hadden wij geen haast!
Ook binnen ziet het er gezellig uit met verschillende ruimtes. Ga zeker nog een keertje 's avonds terug om te eten.
Theamazones .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na een teleurstellende opening heeft Jack Dish nu zijn plekje gevonden. Verrassende kaart met gerechten die net even iets anders zijn voor een goede prijs. Wisselende kaart en lekkere wijn en veel keuze bieren, op de tap én op fles. Personeel is attent en heeft aandacht voor de gasten. Voor ons een plek waar regelmatig zijn om lekker te eten en te drinken!
Ellykeser .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zeer leuk terras.
Bediening erg vriendelijk en accuraat.
Eten smaakvol en prima. Naast een lekker glas wijn krijg je standaard leuke fles kraanwater op tafel. Compliment zouden meer zaken moeten doen.
Oppenhuisdejong .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De ribeye is voortreffelijk!
De mosseltjes heerlijk van smaak, er mag iets meer brood bij om echt ALLE saus mee op te eten.
Vegetarische gerechten zijn ook heel aantrekkelijk. Gewoon heel goed eten voor een hele goede prijs.
Wij hadden een spaanse fles rood en ook die wijn was echt lekker. Het is een prettige plek om te verblijven, binnen én buiten
Klein puntje : let op schone glazen!
Shizor .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gisteravond goed gegeten bij Jack Dish. Aanrader. Begon met een goed aangemaakte steak tartaar van naar ik meen bavette, lekker met het ziltige van de haringkuit. De kleine Bouchot mosselen ( die volgens mij altijd klein zijn en daarom juist meer smaak hebben) waren vakkundig klaargemaakt. Wild zwijn burger van mijn tafelpartner was heel mals en wederom goed op smaak. Mijn rib eye met chimichurrie ook niets op aan te merken, chimichurrie grof gesneden en vers aangemaakt. Echt een aanrader. Bediening correct, niet overdreven aanwezig en naar mijn mening vakkundig. 8 voor decor is omdat de omgeving nog een beetje een bouwput is maar als het plein klaar is zeker een 9 waard.
V.rest .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Voorgerecht mosselen werd aangeprezen als extra grote mosselen, terwijl ze in werkelijkheid amper 1,5 cm waren, zag er een beetje erg triest uit.
Bediening is attent maar voor het eten kwam duurde het erg lang.
Jammer had op beter gehoopt
Jurien G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima eetcafe. De Hamburger was iets te sappig, waardoor het broodje soppig werd. Wel goede smaken en een lekker frietje! De bediening was snel en attent.
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Leuk terras. Snelle bediening. Prima burger. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren kan een beetje lastig zijn.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Verhuisd en dus opzoek naar een nieuwe plek om op donderdag bier en burgers te doen. Eerste stop was Jack Dish. Hoe fijn als je ergens binnenkomt de barman je naam vraagt voor het bonnetje en je daar vervolgens ook weer mee aanspreekt. Kleine dingen, maar o zo fijn als je zoekende bent naar een nieuwe "stamkroeg". Burger was goed, bijna vuistdik! Tot een volgende keer op donderdag.
Soetje82 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Geregeld eten wij bij Jack Dish, ook met kleine kinderen goed te doen met wat kleur- en spelvermaak. Oogt als normaal eetcafe, maar het eten is bovenverwachting lekker! Heerlijke smaakcombinaties en goede kwaliteit van de producten. Kaart is klein en wisselt regelmatig, goede porties en voor weinig geld.
Booi .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We zijn heerlijk uit eten geweest in Amsterdam. Goed te bereiken, goedkoop parkeren en geweldig fijn gegeten bij Jack Dish. Heel prettige bediening, met echt aandacht voor de gast. We mochten zelfs een kijkje nemen in de keuken. Niet zomaar, maar omdat we graag iets meer wilden weten van het Groene Ei...
Wij komen vast nog een keer op dit adres!
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Toptent! Zo blij met deze “buurtkroeg” waar je heerlijk kan eten en gezellig kan borrelen. Favoriet zijn de Black Angus burger en de wildzwijnburger, maar ook de longhaas is heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, de porties zijn groot, lekkere biertjes van de tap en vriendelijke bediening, wat wil je nog meer! Bestel bij de borrel de gerookte osseworst van slagerij De Wit, erg smaakvol…
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vandaag hier geluncht. met brood steak tartaar, aangemaakt zoals de kaart al meldde. Twee sneden brood, met daarop een blad sla en daarop de aangemaakte tartaar. Heel positief was dat de steak met het mes was fijngesneden. Dat is altijd lekkerder dan als het vermalen is. Maar de kok had er vrij veel aan toegevoegd waardoor de smaak van het vlees wat onderbelicht werd; dat proefde ik niet duidelijk meer. Duidelijk te zien waren de kappertjes (en daar is natuurlijk niet veel mis mee) maar hij was een tikje uitgeschoten met de tabasco. Een drupje minder had goed gekund. Niettemin heb ik smakelijk geluncht - ik ben niet bang voor een beetje pittig - maar het kan beter, ook wat betreft de opmaak.
Gelukkig was de heel vriendelijke jongeman in de bediening ontvankelijk voor onze kritiek en ik wil het daar best nog eens proberen. Met een drupje minder tabasco in de steak tartaar. Want ik heb best lekker geluncht.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier op donderdag 18 februari geluncht . Brood met makreel met een yoghurtbietendressing en kappertjes.
Het brood: van een overheerlijke bruine ronde bol waarvan de eerste 2 sneetjes die worden afgesneden op mijn bordje kwamen. Dit zijn echter wel twee hele kleine sneetjes. Jammer dat ik de middelste niet heb gehad.
De yoghurt Bietensalade is erg sterk van smaak naar bieten en de kappertjes, waardoor de makreel niet zichtbaar was (kleur) en ook niet echt de overhand had in de smaak.
De gehele combinatie is wat uitvoering magertjes en de smaak is niet die ik verwacht had.
Hier de bediening op gewezen en deze stond geheel open voor de opbouwende kritiek.

Lidewijtje .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Eten was erg lekker. Ik had het broodje falafel (mmm) en daarnaast nog wat patatjes. Super lekker knapperig en gegeten totdat ik buikpijn had...

Bediening mag iets vlotter. Wijnglas was al een tijdje leeg voordat ze om nieuwe kwamen vragen.

Zou zeker weleens terug willen komen, maar dan nádat de bouwput voor de deur weg is ;)
Sariette .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wat een feest om hier te zijn! Ontzettend enthousiaste bediening met ook nog eens verstand van de kaart. Interieur is een beetje een ratjetoe van stijlen, maar komt zeer warm over.

Ik heb 2 voorgerechten gegeten, eerst een erwtensoep, goede dikte en goed gevuld, ronduit heerlijk. Daarna de steak tartaar (ook een voorgerecht). Deze was zeer vers en perfect aangemaakt. Tafelgenote had alleen de longhaas en keek ook heel gelukkig.
Samen hadden we een flesje huiswijn merlot-cabernet, heerlijk wijntje.

De prijs-kwaliteitverhouding in combinatie met de fijne bediening is wat dit denk ik een van de betere zaken maakt in Amsterdanm oud zuid.

Keep it up guys, wij komen terug!

Rwaaijman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer. Long haas uit de green egg was erg lekker.Hier gaan we zeker nog eens eten.