Jack Dish

Stadionplein 19 1076 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-202238333

Over het restaurant Jack Dish

Nieuwe spot in Stadionbuurt

Jack Dish is een fijne, nieuwe - en blijvende - spot aan het Stadionplein in Amsterdam.

Hier kom je binnen en geniet je van de koffie, lunch tot diner van de meest uiteenlopende en lekkere shakes, drankjes en gerechten! Met hun gevarieerde menu en hun uitgebreide drankassortiment. Is er plek, dan raden we je aan plaats te nemen op hun prachtige terras met uitzicht op het iconische Olympisch Stadion. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant Jack Dish

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Jack Dish

Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een fijne plek om lekker te eten maar ook om gezellig een drankje te doen.
martijntje V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker eten op het terras met heater. Goede sfeer.
Kasper J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wat een geweldig terras! Heerlijk toeven in de zon met een IJwit van de tap. Verschil van dag en nacht met het oude stadionplein. Borrelkaart is dik in orde en de bediening vlot en attent. Binnenkort Maar s de dinerkaart uitproberen
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Parelhoen en Entrecote, allebei top! Vriendelijke bediening die ons goed in de gaten hield. Waren er voor de eerste keer maar gaan zeker nog een keer terug.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sympathieke bediening maar eten erg teleurstellend qua presentatie en prijs/kwaliteit. Burger was okee, maar de apart te bestellen friet van 4 euro was meer een pannetje brokjes, en het visgerecht ronduit triest. Legendarische repliek gekregen dat het doorgegeven zou worden. 5 euro voor extreem karig geschonken wijn ook niet sfeerverhogend. We gaan op korte termijn niet terug. Klassiek voorbeeld van met weinig inzet en passie veel geld binnenhalen.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke entourage, maar het eten was ronduit slecht: foute combinaties van smaken en slechte bereiding. Geen aanrader,
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima lunch voor een goede prijs. Bediening liet wel lang op zich wachten.
Damain T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima locatie, vriendelijke bediening, maar de prijs versus wat je ervoor krijgt is niet goed genoeg. Voor een salade van € 11,- verwacht ik een goed gevulde salade, ook in hoeveelheid. Echt teleurstellend.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten. In eerste instantie lijkt het een buurtcafe maar de kaart laat, op de inmiddels nergens meer weg te denken hamburgers na, enkele verrassend leuke gerechten zien. Voor mij was het de bietenrisotto met gamba's geworden in een cacao-peperolie, en dat was echt smullen. Mijn partner nam wel een burger, de wildzwijn en deze was ook voortreffelijk, met goede frietjes.
Bediening vlot, attent en vriendelijk. Maw, dank en tot gauw!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
In de nieuwe buurt bij het stadion zit Jack Dish. Het zou is een eenvoudig maar gezellig café restaurant. Kleine kaart met simpele maar lekkere happen. Burger was top de kip wel erg kaal geserveerd maar wel smakelijk. Wijn is dik in orde. Binnen vond ik het erg warm en benauwd en niet goed geventileerd. Het was ook een warme dag. Buiten aangenaam. Personeel is aardig al leden ook zij wat onder de hitte. De rekening was aangenaam laag.
Pepijn F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Salade viel tegen was speciaal soort vlees waarvan men zelf al zei (achteraf) dat niet iedereen het lekker vindt.

Daarna maar broodje tonijn, ok maar niet super.
Jacquie G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Alles is echt geweldig. Mooi terras. Goee service. Eten is lekker. Ik had een burger, het was perfect gebakken. Frieten ook.
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een leuk grand cafe met uitzicht op 't Olympisch stadion. Heerlijk geluncht op het grote zonnige terras. De broodjes met zalm en vitello tonato waren goed belegt en erg lekker qua smaak. Lekkere verse jus erbij en goeie koffie. Bediening kan ietsje sneller, lunchen op woensdagmiddag moet toch binnen 3 kwartier kunnen... Gelukkig hadden wij geen haast!
Ook binnen ziet het er gezellig uit met verschillende ruimtes. Ga zeker nog een keertje 's avonds terug om te eten.
theamazones .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na een teleurstellende opening heeft Jack Dish nu zijn plekje gevonden. Verrassende kaart met gerechten die net even iets anders zijn voor een goede prijs. Wisselende kaart en lekkere wijn en veel keuze bieren, op de tap én op fles. Personeel is attent en heeft aandacht voor de gasten. Voor ons een plek waar regelmatig zijn om lekker te eten en te drinken!
ellykeser .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zeer leuk terras.
Bediening erg vriendelijk en accuraat.
Eten smaakvol en prima. Naast een lekker glas wijn krijg je standaard leuke fles kraanwater op tafel. Compliment zouden meer zaken moeten doen.
oppenhuisdejong .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De ribeye is voortreffelijk!
De mosseltjes heerlijk van smaak, er mag iets meer brood bij om echt ALLE saus mee op te eten.
Vegetarische gerechten zijn ook heel aantrekkelijk. Gewoon heel goed eten voor een hele goede prijs.
Wij hadden een spaanse fles rood en ook die wijn was echt lekker. Het is een prettige plek om te verblijven, binnen én buiten
Klein puntje : let op schone glazen!
shizor .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gisteravond goed gegeten bij Jack Dish. Aanrader. Begon met een goed aangemaakte steak tartaar van naar ik meen bavette, lekker met het ziltige van de haringkuit. De kleine Bouchot mosselen ( die volgens mij altijd klein zijn en daarom juist meer smaak hebben) waren vakkundig klaargemaakt. Wild zwijn burger van mijn tafelpartner was heel mals en wederom goed op smaak. Mijn rib eye met chimichurrie ook niets op aan te merken, chimichurrie grof gesneden en vers aangemaakt. Echt een aanrader. Bediening correct, niet overdreven aanwezig en naar mijn mening vakkundig. 8 voor decor is omdat de omgeving nog een beetje een bouwput is maar als het plein klaar is zeker een 9 waard.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Voorgerecht mosselen werd aangeprezen als extra grote mosselen, terwijl ze in werkelijkheid amper 1,5 cm waren, zag er een beetje erg triest uit.
Bediening is attent maar voor het eten kwam duurde het erg lang.
Jammer had op beter gehoopt
Jurien G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima eetcafe. De Hamburger was iets te sappig, waardoor het broodje soppig werd. Wel goede smaken en een lekker frietje! De bediening was snel en attent.
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Leuk terras. Snelle bediening. Prima burger. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren kan een beetje lastig zijn.