Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

Hoofdweg 22 9307 PB Steenbergen Nederland Kaart

Over restaurant Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

Genieten in een oase van groen

Hotel-restaurant Jachtlust is gevestigd in een oude boerderij uit 1846. Omringd door prachtige Drentse natuur is het hier bijzonder goed toeven. Ontdek de oase van rust in de omgeving en schuif daarna aan voor een stevige lunch of een uitgebreid diner. Op de kaart staan smaakmakende gerechten die stuk voor stuk het proberen waard zijn!

Meer informatie over restaurant Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellige inrichting, vlotte en vriendelijke bediening, kortom: helemaal top! Als wij wat te vieren hebben gaan we hier eten.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een restaurant met een prachtig sfeertje, dit gecreerd is door allerlei oude gereedschappen. De bediening is op de juiste manier aanwezig en legt je in de watten. Het eten is heerlijk, we moesten het toetje ook wel proeven omdat we zo benieuwd waren naar de smaak. Top restaurant kom er zeer zeker nog een aantal keren
Janke P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisterenavond hebben wij met z'n vieren à la carte gegeten. Wat was alles van voortreffelijke kwaliteit en wat een vriendelijke dame in de bediening. We komen snel terug.
Janbeetstra .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Bij Jachtlust is het goed vertoeven.Men wordt heel hartelijk ontvangen.Ook de entourage en de Kerstsfeer is prachtig.Wij komen vast weer eens terug met /of zonder vrienden. Groeten van Jan en Dieuwke
Chaotica .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Ik ben het volledig eens met alle lovende kritieken die reeds over dit restaurant geschreven zijn. Het is echt een aanwinst voor deze regio, en een absolute aanrader voor de "verwende" eter!
Lagas .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Ontvangst is aangenaam. Ruimte tussen de tafels is voldoende om binnen je eigen wereld te kunnen blijven. De inrichting van het restaurant brengt je terug naar de sfeer van Oud Drenthe, maar het blijft een volwaardig restaurant, dus beslist geen Smyrna kleedjes etc.
De kok, tevens eigenaar van het restaurant, gebruikt verse streekprodukten voor zijn gerechten, en kan werkelijk uitstekend koken.
De keuze van de wijnen kan men het beste aan de bediening overlaten; je krijgt daar geen spijt van.
Kortom een aanrader

Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Heerlijk gegeten met zijn vieren. Franse keuken met aandacht voor details. Het voorgerecht bestaande uit verschillende zalmcreaties, erg smakelijk. De eendenborst was voorzien van een spannende saus. Het wijnarrangement met "onbekendere" wijnen uit Portugal ronduit verrassend. Daarbij kwam de uiterst professionele, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een restaurant om terug te komen!
John_1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
We wisten niet helemaal wat we konden verwachten. Het interieur kan misschien omschreven worden als een boeren huiskamer en dat heeft zijn charme en het past ook zeker in de landelijke omgeving. Op het menu staan mooie streekproducten die heerlijk klaar gemaakt worden. Er kan gekozen worden uit een (verrassing) gangen menu of à la cart. Ontzettend lekker gegeten en we komen zeker terug.