Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

Hoofdweg 22 9307 PB Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

Genieten in een oase van groen

Hotel-restaurant Jachtlust is gevestigd in een oude boerderij uit 1846. Omringd door prachtige Drentse natuur is het hier bijzonder goed toeven. Ontdek de oase van rust in de omgeving en schuif daarna aan voor een stevige lunch of een uitgebreid diner. Op de kaart staan smaakmakende gerechten die stuk voor stuk het proberen waard zijn!

Meer informatie over restaurant Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Jachtlust (Drenthe Hotel-Restaurant)

Dries D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten in gemoedelijke atmosfeer. Eten werd met uitstekende snelheid opgediend. Aardige bediening.
Kyrill R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Mooie locatie en hele fijne service. Het eten smaakte heerlijk en leuk dat de chef zelf langs kwam om te informeren hoe het eten smaakte. Zeker de moeite waard!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed gegeten, we hadden het 4 gangen aspergemenu. Prettige bediening zonder fratsen. Interieur netjes, wat oubollig maar dat past hier wel.
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellige inrichting, vlotte en vriendelijke bediening, kortom: helemaal top! Als wij wat te vieren hebben gaan we hier eten.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een restaurant met een prachtig sfeertje, dit gecreerd is door allerlei oude gereedschappen. De bediening is op de juiste manier aanwezig en legt je in de watten. Het eten is heerlijk, we moesten het toetje ook wel proeven omdat we zo benieuwd waren naar de smaak. Top restaurant kom er zeer zeker nog een aantal keren
Janke P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisterenavond hebben wij met z'n vieren à la carte gegeten. Wat was alles van voortreffelijke kwaliteit en wat een vriendelijke dame in de bediening. We komen snel terug.
janbeetstra .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Bij Jachtlust is het goed vertoeven.Men wordt heel hartelijk ontvangen.Ook de entourage en de Kerstsfeer is prachtig.Wij komen vast weer eens terug met /of zonder vrienden. Groeten van Jan en Dieuwke
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Ik ben het volledig eens met alle lovende kritieken die reeds over dit restaurant geschreven zijn. Het is echt een aanwinst voor deze regio, en een absolute aanrader voor de "verwende" eter!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Heerlijk gegeten met zijn vieren. Franse keuken met aandacht voor details. Het voorgerecht bestaande uit verschillende zalmcreaties, erg smakelijk. De eendenborst was voorzien van een spannende saus. Het wijnarrangement met "onbekendere" wijnen uit Portugal ronduit verrassend. Daarbij kwam de uiterst professionele, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een restaurant om terug te komen!