Jachthaven Brasserie Lime

Meer informatie over restaurant Jachthaven Brasserie Lime

Duur
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk direct aan het water zijn nu 2x teruggegaan voor de 2 persoonsschotel, alleen de eerste keer was alles vers. De ham uitgedroogd de zalm zeker niet vers, heel jammer! Vriendelijk personeel.
Willeke1965 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Waren er nog nooit geweest, aangeraden door kennissen.
Na een middagje fancy fair besloten om daar te gaan eten.
Ik had niet zo veel honger en heb een voorgerecht als hoofdgerecht besteld.
Was geen enkel probleem en de bediening was erg vriendelijk en goed oplettend.
Wij gaan zeker terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
hier nu 2 keer gegeten tot volle tevredenheid , zeer vlot en vriendelijk personeel . nette frisse zaak aan het water met uitzicht op de boten en het brielse meer. het eten in lime zoals het nu inderdaad heet is gezien de prijs kwaliteit verhouding zeer goed te noemem. hier een heerlijke steak bavette genomen met een door de kelner aangeraden rood wijntje en dat was beide voortreffelijk . ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten dus herhaling om terug te komen op deze fraaie locatie is dan ook groot
Luti .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke plek om te eten......super bediening....en regelmatig veranderingen op de kaart....eten heel lekker voor een eerlijke prijs,
Als eigenaresse van een B&B stuur ik heel graag mijn gasten naar Lime!!!
Annemoontje .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gisteravond met een grote groep met kinderen gegeten bij Lime, personeel is zeer vriendelijk en kinderen konden het menu aanpassen naar kleinere porties of andere soep. Schitterende locatie en 3 gangen menu meer dan zijn geld waard.
We komen zeker terug,
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vrijdag 14 augustus gegeten bij Brasserie Lime in Oostvoorne, gelegen aan het Brielse meer.
Lime ligt op een prachtige locatie bij jachthaven Gijsman.
Lime is een brasserie met terras aan het water.
Wij kozen voor een prima. Vitello Tonato en als hoofdgerecht een flinke Ribeye.
Het was druk, maar het personeel kon dat goed aan.
Wij zullen Lime zeker meer bezoeken
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Wij kregen van de gastvrouw van onze B&B de tip om bij Lime te gaan eten. Dat is was zeker de moeite waard. Lime is een heel plezierig restaurant waar je voor weinig geld uitstekend kunt eten. Een driegangen menu kost slechts € 19,95 en de gerechten zijn stuk voor stuk prima van kwaliteit en hoeveelheid. Het terras aan het water biedt een mooi uitzicht over de haven en het Brielse meer. De bediening is top. Wij troffen twee zeer gastvrije dames die vlot en alert waren en hun gasten op een zeer plezierige manier benaderden. Dames bedankt!
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Voor de tweede keer hier wezen eten . Eerste keer alleen de laatste keer met een vriendin .
Het restaurant staat op palen in het water m.a.w je zit te dineren op het water met uitzicht op het brielse meer plus jachthaven en dat bij een zonnige dag op het terras van Brasserie Lime .
Alles klopt om hier aangenaam te dineren . Prijs en kwaliteit goed in verhouding en voor het gene wat er geserveerd wordt niet duur .
Kom zeer zeker terug voor een aangenaam verpozen alhier !
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
hier geluncht en dat is prima bevallen , mooie zaak aan het water vlotte bediening ik ga hier zeker terug komen om het diner uit te gaan proberen
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
In een jachthaven is er altijd wel beweging en dat geldt ook in dit restaurant. De nieuwe wind die hier waait is goed en de eigenaars doen er alles aan om het goed te organiseren. De keuken is top en de borden goed gevuld en netjes opgemaakt.