Jachtclub Breskens

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In tegenstelling tot het verleden viel het jaar erg tegen. Het eten was op alle punten niet goed,vandaar de 4 als beoordeling. Toen de bediening vroeg hoe het gesmaakt had en als antwoord kreeg: " net niet", raakte ze in verlegenheid. In plaats van goh wat vervelend, u bent de eerste die dit zegt.
De prijs kwaliteitsverhouding is ongunstig. 2 gangen, 1 fles wijn, dan is €200 erg duur.
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Jammer Jammer. Jaren geleden was het een traditie om de "beste mosselen in Zeeland"bij de jachtclub in Breskens te eten. Helaas dit jaar was het eten echt onder de maat, tegen een zeer pittige prijs. Wij aten de mosselen die te lang hadden gekookt en kabeljauw die redelijk was echter de mosterdsaus was smaakloos en al deels gestold. bij de kabeljauw kon geen gekookt aardappeltje maar tegen betaling (bleek achteraf) kon er een aardappel gratin bij. Bediening vriendelijk maar blijkbaar gewend aan commentaar deed er niets mee (tafeltje achter ons maakte soort gelijk commentaar). Helaas zullen er niet meer terug komen.
Vbl .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Wij zijn daar al verschillende jaren regelmatige klant, en wij komen telkens vanuit Antwerpen ,dus afstand heen en terug. Maar nooit spijt.
Spijtig dat de vorige eigenaar helaas is overleden , zij was zeer tof en symphatiek, maar Karine de nieuwe eigenaar doet dat voortreffelijk.
We komen regelmatig terug en blijvenkomen voor de lekkere en eenvoudige schotels.