Jac. A. van Zanten

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Volgens ons de lekkerste lunchroom van Rotterdam. Werkelijk niets dan lof!
De sandwich met zalm is onovertroffen, kwaliteit zalm is perfect. Indien gewenst geserveerd met een gekookt ei. Het broodje met filé americain wordt op diverse manieren geserveerd. Ik koos voor filé met wat truffelkaas eroverheen. Geweldig! Bij ons allebei werd wat salade met dressing en pijnboompitjes erbij geserveerd op het bord. Alles is met zorg klaargemaakt en supervers. De bediening allerhartelijkst en vriendelijk. Neem daarbij de winkel met delicatessen en presentjes en je weet.... hier kom ik snel terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Erg leuk tentje om te lunchen, het is een delicatessezaak en lunchroom in één.
Ik koos voor een club sandwich en mijn vriendin voor een toast met ei.
Erg lekker, en het was de beste club sandwich die ik in Nederland gegeten hebt.
De keuze is zeer uitgebreid (iets te, het was erg moeilijk om een keuze te maken).

Zeker een aanrader voor een lunch in Rotterdam
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Gisteren samen met mijn zusje wezen lunchen bij Van Zanten .Wat een keus . We hebben een heerlijke baguette met brie honing en uitgebakken spek op met een zalige orange thee. Bediening is heel gezellig en de sfeer ongedwongen. Een aanrader'
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Genoten van een lekkere high tea met vooral verrassende hartige hapjes en scones. Overige zoetigheden waren ook lekker maar niet erg bijzonder. Knusse zaak waar je letterlijk tussen de winkel met veel verschillende producten zit.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gezellig personeel die een relaxte sfeer met zich meebrengen.
Lekkere prima keuze aan eten bij de high tea waaronder mega scones, we kregen alles zeker niet op. Prima thee met erg veel keuze.
SandraKees .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Afgelopen dinsdag wezen lunchen. Ik vier heerlijke kleine broodjes die zeer royaal belegd waren. Mijn man een uitsmijter rosbief. We hebben heerlijk op het terras gezeten en de bediening was top. Maar vooral veel bewondering voor de dames achter de counter. Ze maken van de lunch een feest, mooi opgediend en alle smaken kloppen.
Jeng .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Clubsandwich ok maar niet meer dan dat. Wel bijzonder (en erg lekker): salade met sardines, rauwe ham en comte. Alleen, waarom zijn er nog steeds mensen die het niet begrijpen: Geen kraaanwater!!! Het gaat niet over geld maar over duurzaamheid. De fooi die we nu (uiteraard) niet betaald hebben zou heus wel hoger geweest zijn dan de €2,45 voor dat flesje water.

Bedankt voor uw recensie. Wij zijn een delicatessenzaak met een lunchroom. De kwaliteit van ons eten vraagt om een juiste begeleiding van een drankje. Daar hoort uiteraard geen kraanwater bij. We serveren bru plat of bruis. Glaasje voor medicijnen ok. Aangeboden helft club in te pakken.Service toch
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Afgelopen zaterdag hier geluncht. Reserveringsmail persoonlijk beantwoord, heel prettig. Het lunchgedeelte bevindt zich in een superleuk winkeltje met allerlei Engelse producten en is voldoende afgescheiden. Voor zo'n klein tentje hebben ze een zeer uitgebreide kaart met bijzondere gerechten. Gegeten: een salade rosbief/blauwe kaas en een pistolet huisgemaakte krabsalade. Beide super! Echt een grote aanrader voor een dagje Rotterdam. Volgende keer doen we de high tea!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Al meerdere keren hier een high tea gedaan, maar vandaag wezen lunchen. Net als de high tea: subliem! Hier weten ze wat smaak is. Genoten van de warme baguette met geitenkaas, honing en gebakken rauwe ham. Een kleine verse salade erbij geserveerd. Tafelgenoot had een Club Sandwich Van Zanten en was daar ook tevreden over. Andere tafelgenoot wilde een broodje zonder ham, dit was geen enkel probleem. Na afloop nog drie stukken taart meegenomen voor naar huis (verjaardag!). Een mooie afsluiter.
Vriendelijke eigenaar, heeft passie voor de zaak. Dat zie je niet vaak meer. Decor is erg gezellig. Wij komen hier absoluut terug.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Zaterdag 28 december geluncht bij deze bijzondere zaak. Naast een groot assortiment aan Engelse specialiteiten en delicatessen heeft men achterin de zaak een knusse, gezellige plek gecreëerd waar je werkelijk overheerlijk kunt lunchen. Het staat er erg vol maar dat geeft nou juist die bijzondere sfeer. In de tijd dat wij er zaten viel het ons op dat veel klanten herkend werden door de eigenaars van de zaak en ook allerhartelijkst te woord werden gestaan. Hier weet men nog hoe je een klant tevreden houdt. En dan heb ik nog niet eens gesproken over de heerlijke lunchgerechten die wij hier hebben mogen proeven. Wij kozen voor ciabatta geitenkaas, spek & honing en voor de ciabatta gerookte zalm met aubergine. Alles in 1 woord voortreffelijk! Ook weet men hier hoe je een een goede cappuccino moet maken. Kortom wij gaan nooit meer naar Rotterdam zonder bij van Zanten te lunchen. Top!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Hier een klassieke high tea gedaan. De high tea was met veel zorg bereid: grote variatie aan sandwiches (5 soorten), heerlijke scones, diverse zoetigheden en zoete + hartige warme hapjes. Thee werd indien nodig aangevuld. Ook hier was veel keuze in. Enige minpuntje: er werd niet uitgelegd wat er precies op de etagère lag. Decor doet Brits aan, omdat je midden in een winkel zit kan dit wat rommelig overkomen. Het heeft echter wel wat. Voor een goede, verse en klassieke high tea is dit het juiste adres! Wij komen hier zeker terug.
Sherlly V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Dit is een zo leuk plekje om te lunchen. Gezellig helemaal achterin de zaak of bij mooi weer op het terras. Ik kwam hier regelmatig en het was iedere keer weer genieten. Doordat ik nu in Amsterdam werk kom ik er niet meer aan toe. Jammer dat ze niet op de zondag open zijn. Een heerlijke dag voor een lunch buiten de deur.
Angelika .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Vandaag een heerlijke high tea gehad. Ruime keuze uit theesoorten, lekkere scones, sandwiches, warme gerechten etc!
En wat een leuk sfeertje! Bediening uiterst vriendelijk en in voor een praatje. Ook met allergieën werd keurig rekening gehouden en kon ook nog extra besteld/ 'geruild' worden.
Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan!
Leanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Afgelopen week een heerlijke high tea gehad, warme en koude hapjes. Keuze uit vele soorten thee, waardoor kiezen bijna onmogelijk wordt. Binnen is het allemaal wel erg propperig en vol, wat ook wel weer sfeer heeft, maar naar mijn zin te vol. Ik zal ik hier zker nog eens naar terug gaan!
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Van Zanten is een ideale locatie voor een lekkere lunch op het terras. Vooral de clubsandwich (met onder meer cheddar kaas en parmaham) is een aanrader, maar als verbeterpunt moet ik wel opmerken dat deze zelfs nog beter zou zijn als er stukken kipfilet gebruikt zouden worden in plaats van dunne plakjes kipfilet beleg. Verder vind ik de prijs van de clubsandwich (11,95) ook wel iets aan de hoge kant voor een broodje, maar toch zal ik wel vaker terugkeren.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Hier een overheerlijke high tea gehad. Het is dat ik een arme student ben, anders ging ik elke dag. Heerlijk!
Erg leuk winkeltje, met achterin een verhoging met hier stoelen en tafels waar je kan eten en drinken. Erg vriendelijk personeel. Keuze uit 40 soorten thee. Ik had de lunch al overgeslagen voor de high tea, maar daarna ook maar geen avondeten meer gehad. Er was meer dan genoeg te eten.
Kan niet wachten op een volgende keer.