Jabugo (Foodhallen)

Bellamyplein 51 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant Jabugo (Foodhallen)

Peter Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteravond in de foodhallen geweest. Lams tiki met wrap. Wrap is bijzonder vanuit de speciale oven. Bitterballen proeverij en Ham van Jabugo. Het laatste was toch wel het hoogtepuntje van mijn bezoek. Inderdaad wat ik anderen zie schrijven echt mooie smaakvolle ham.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Altijd leuk om hier te beginnen... Een houten bord met Iberico Ham, Kaasjes, olijfjes, brood en tapenade. Gewoon een leuke plek aan de bar, dan kan mijn avond/middag in de Foodhallen beginnen!
Maurice N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Voor de eerste keer in de Foodhallen geweest en een proeverij gedaan bij verschillende tentjes, zo ook Jabugo. Vaak krijg je in Nederland geen lekkere Spaanse ham/worst en andere lekkernijen. Het lijkt er vaak niet eens op. Bij Jabugo hebben ze dit wel voor elkaar! Goede smaakvolle Pata Negra ham, goede worsten en lekkere olijven. Prijzen zijn trouwens ook goed. Als ik een kleine tip mag geven: snij de ham met de hand en gebruik een ander tomatengoedje voor op de broodjes. De ham komt dan nog beter tot zijn recht en de tomaten hadden niet heel veel smaak.
Emile- Jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Enn plankje met heerlijke ham, chorizo, worst en Manchego met kweeperen gelei. Het jong meisje achter de counter was ondanks de drukte tegen iedereen even aardig en vrolijk. Een parel voor de horeca!!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Lekkere gerookte hammen! Van Italië tot Spanje en van Argentinië tot Mexico: ham ham en nog eens ham (en beetje schapen kaas). Alles verse gesneden; soms wel even wachten, maar dat is dan part of de deal.