JA! Breda

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,9
Wivine H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Erg lekker geluncht tijdens een dagje winkelen in Breda.
Het personeel heeft het erg druk met de diverse high thea's dat zorgde voor een lange wachttijd voor de broodjes, die wel heerlijk waren!

Zwaluwstaart .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vandaag geluncht bij Ja! Breda. De sfeer is er gemoedelijk ook al mag er hier en daar een nieuw likje verf over. Mijn man had een gezonde salade, en ik 1 met vis. De salades waren rijk gevuld en vers. Het brood erbij smaakte volgens mijn man wat oud. Zoonlief had een smoothie en een stukje taart van de dag. Hij was erg tevreden. Al met al prima en gezellig geluncht.
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
ik was met vriendinnen naar ja!Breda, wij hebben een high tea gehad met hemels chocolade avontuur menu. Wij vonden dat we te weinig eten kwam voor iets teveel geld. Ook vonden we dat er uit de service zelf te weinig thee water werd gepakt, dit moesten wij zelf vragen.
Hjmbreda .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijk op het terras gezeten, leuke bediening. Vleesplankje viel een beetje tegen,1 plakje serranoham, 1 plakje fricandeau,1 plakje gerookte kip en 2 dunne plakjes carpaccio per persoon. ( 14,60 !! )Broodje en geroosterd brood er bij, geen smeerseltje om er op te doen!
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Hier ongeveer 1,5 maand geleden genoten van een high tea in het zonnetje op het terras. Wij hadden gekozen voor de high tea deluxe, een lekker uitgebreide high tea. Inderdaad onbeperkt genoten van thee en lekker creaties gegeten zowel zoet als hartig. De conclusie: Lekker maar niet super deluxe.
p.s. zet de volgende keer geen 4 personen meer aan een klein tafeltje bij de uitgebreide high-tea dat werkt niet echt...& vergeet de jus d'orange niet.. wij hebben er aan het einde maar om gevraagd omdat deze nog steeds niet was verschenen.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Vanmiddag een heerlijke High tea gebruikt. Gezellige zaak, zeer vriendelijk personeel. Begonnen met een romig mosterd soepje, daarna kwam de etagère op tafel met 4 verschillende sandwiches,zelf gebakken koekjes, brownie's, muffins en een wafel met een aardbei, marshmallow met chocodip, glaasje prosecco en uiteraard heel veel verschillende soorten thee.