J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,8
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht was een behoorlijk grote portie. Wij moesten alleen steeds erg lang wachten. voorgerecht duurde ruim 3 kwartier. Dit was erg vervelend met een klein kind aan tafel.
Reinemar W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
alles was keurig geregeld
Alleen de kaart was veranderd ten op zichten wat er op internet vermeld stond
Bediening gaf dat vol mondig toe
Voor de rest alles perfect geregeld.
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Jammer dat de vis niet gaar was en de keuze zeer beperkt.
De prijs van de geserveerde maaltijden was , in verhouding , te duur.
Met de korting kwam het weer in balans
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij vonden het eten vies, de bedoening was prima en lieve vrouw.
Wij zullen het niemand aanraden daar te gaan eten.. iid niet het menu van de ah actie
Floortje38timmroos .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het is niet de eerste keer dat wij hier eten en het zal zeker niet de laatste keer zijn.
Uitstekende ambiance. Vlotte vriendelijke bediening en een prima keuze-menu.
Mijn partner zit in een rolstoel,waar rekening mee werd gehouden. Een mooi ruim invalidetoilet.
Kortom....een aanrader.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten leek meer op plate-service maaltijden. Erg jammer. Daardoor de prijs-kwaliteit verhouding niet oke.

Personeel was prima.

Locatie erg mooi!
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Afgelopen woensdag en donderdag waren mijn vrouw en ik te gast in het hotel. We hebben beide avonden in 'J' gedineerd, en dit bleek een goede keuze te zijn geweest.

Als voorgerecht had ik de oosters gewokte mosselen. Héérlijk, precies gaar en met een heerlijk lichte ketjapsaus met prei en rode uiringetjes. Zó lekker dat ik het de volgende nog maar eens nam....

Mijn hoofdgerecht was Lamsrack. Heerlijk mals vlees en subtiel gekruid. De beetgare groenten die erbij geserveerd werden, waren een toevoeging. Wortel, groene asperge en prei.

Mijn dessert was Carameltaart, Sticky milky pie met hard wenerdeeg en yoghurt bosvruchten ijs. Het caramelgedeelte was zoet en stroperig, maar niet overheersend. Het ijs was een verfrissing!

Mijn vrouw doen altijd samen met de gerechten. Een soort 'grand diner'. Zij had als voorgerecht de Geitenkaas Bettine, met Granny Smith appel-ijs, geroosterde pecannoten en aceto Balsamico karamel. Hartig, zoet, zuur en verfrissend. Genieten!

Als hoofdgerecht koos zij voor de 'Fish & Chips'. De vis bleek een stevige heekfilet te zijn met een krokant korstje. De verse patat smaakte lekker 'vol'. Daarbij kregen we ook nog een schaaltje met frisse salade.

Als nagerecht nam zij (namen wij) het europese kaasplankje. We kregen helaas geen uitleg wat de verschillende kaassoorten waren, maar de smaak was er niet minder om. Geserveerd met notenbrood, druiven en stroop. De smaken aten wij (op het oog) van mild romig tot pittig.

We waren eigenlijk voldaan, maar namen toch nog een kopje koffie en thee. Zal je zien dat je dan ook nog een schaaltje krijgt met 4 handgemaakte bonbons. Romig smaakvol, dus we hebben ze lekker laten smelten in onze mond. Voldaan verlieten we het restaurant.

De tweede avond had ik, zogezegd, hetzelfde voorgerecht. Maar nu de entrecote als hoofdgerecht. Volgens afspraak goed medium gebakken en met dezelfde groenten als de avond eerder.

Mijn vrouw nam de vegetarische ravioli. Al dente, stevig en smaakvol. Deze avond kregen we er helaas geen salade bij.

Als dessert wederom de carameltaart én de Crème Brûlée met Madagaskar vanille, rietsuiker en kaneelijs.
Deze combinatie is voortreffelijk!

Bij de koffie ontbraken deze keer de bonbons....

Maar goed, aan de smaak werden geen concessies gedaan!

We hebben genoten van de diners en dit hebben we ook door laten geven aan de Chef. Ook de manager hebben we bedankt.

Wat me verder is opgevallen:
Een diversiteit aan achtergrondmuziek, een afspeellijst die herhaald werd, maar prettig om te horen.
Het 3-gangen keuzemenu vond ik zeer voordelig geprijsd.
Het restaurant zou wat 'warmer' ingericht kunnen worden. Op zich zag ik mooie fossielen, horens en strakke kunst. Maar ik miste wat 'warmere' objecten.
Vriendelijke bediening!

We komen hier zeker nog een keer terug en raden het onze vrienden aan!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Voor het eerst bij Nautisch Kwartier geweest. Op advies van vrienden de wijnbar bezocht.
Heerlijk in de zon gezeten op het terras onder het genot van een mooi glas wijn en een plateau met ham. Kennis en kunde van bedienend personeel kan nog beter maar wel allemaal enorm behulpzaam en aardig.
Restaurant alleen doorheen gelopen maar zag er wel sfeervol uit, hier komen we nog een keertje terug.
Jan.marinus .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het is buitengewoon heerlijk geweest, ondanks de regenbui die over ons heen kwam.
Niet direct , want we zaten onder een grote parasol .
Het restaurant zal ik zeker aan raden.
H.protzman .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De varkenshaas is een beetje klein
En iets maar veel te weinig groente
Het bier is lekker en het is er gezellig
Ontbijt is er genoeg en veel keus
YClausen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag hier een bedroevende ceasar salade gegeten, salade zonder krullen parmezaanse kaas (stond wel op het menu) maar met dikke plakjes oude kaas?? toen wij al aan het eten waren werd ons nog een schoteltje kip gebracht omdat het geheel zo zielig was. Nou zielig was het, het leek echt nergens op.
Joostbres54.jb .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben goed gegeten. Maar de prijs viel erg tegen. Wij vonden het, zeker omdat het een actie met AH zegels was erg veel geld.
Mans.boelen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De broodjes vooraf waren taai en de aioli was oud.
Het hoofdgerecht was prima. De bediening niet attent wat betreft de wijn tijdens het eten en het afrekenen.
H.hagen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het J Restaurant is goed, diner was erg lekker! Gewoon een heerlijke avond met heerlijk eten!! En lekkere koffie en warme chocolademelk als afsluiter!
Hansvlessing .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
we vonden alles prima verzorgd ,alleen was er weinig keus.op de kaart
voor de rest was alles prima .leuke bediening, mooie locatie en inrichting.
Cwrboom .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Bij Fletcher gegeten door A.H. actie die ons zeer tegen viel. Gelijk bij binnenkomst viel het ons al op dat het wat lang duurde voor we drankjes kregen en de menukaart. We hebben behoorlijk lang op ons eten moeten wachten en kregen het idee dat de andere gasten (van hun hotel) sneller geholpen werden. Blijkbaar konden ze aan een betaald menu (dat ook nog pittig in prijs was) en een gratis menu niet genoeg verdienen zodat dit geen prioriteit had. Toen het eten kwam was het wat weinig en hadden we het idee dat het twee halve porties waren. Bovendien was de groenten nauwelijks of niet gaar. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar en voor anderen zeker geen aanrader. We zouden vandaag weer gaan maar die hebben we maar snel geannuleerd. Geen idee of de hoeveelheid voor een normaal (betaald) menu beter is en of de bediening dan vlotter is maar dat gaan we niet meer proberen.
Proefer Xl .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hier gister heerlijk gegeten met een Ah restaurant zegel kaart.
Een leuk ruim opgezet menu met vier keuzes uit voorgerechten hoofdgerechten en dessert.
Eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en zeer gastvrij.
Wij komen zeker terug
Cheffie2222 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras van het j restaurant. Vlotte bediening met een lach. Heerlijk gegeten vooraf de fishermen salade, top!! Daarna mossel van goeie kwaltijd en ruim voldoende. Lekker afgesloten met met koffie.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten was echt heel lekker en fraai opgemaakt. De bediening echter erg traag en de wachttijd (dus) te lang. Oorzaak? Vwaarschijnlijk omdat het erg druk was, maar wij komen zeker nog terug.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Enige tijd geleden met vrienden bij J restaurant gegeten met een Ah bon. Wij waren met 6 personen en omdat het ontzettend mooi weer was wilde wij graag buiten eten. Bij binnenkomst was dit keurig verzorgd voor ons een dikke plus dus. Wij kregen het menu voor onze neus en hier was niks mis mee. De carpaccio was niet slecht maar ik heb wel een extra bakje saus gevraagd omdat de dressing echt minimaal was.. Nu begon het, wij hadden bijna allemaal varkenshaas besteld die je letterlijk niemand toewenst. Ik heb nog nooit zo'n droog en taai stuk varkenshaas gegeten. Alsof het een uur op de pas had gestaan. Niemand heeft het op gegeten omdat er gewoon niet op te kauwen viel. Wij hebben dit direct aangekaart bij de bediening maar wij hadden om half 8 gereserveerd en het was inmiddels al 10 uur voordat wij überhaupt een hoofdgerecht hadden dus een nieuw gerecht leek ons dan wel weer heel lang duren. Excuses van de bediening en zij zouden de restaurant manager even langs sturen. Die kwam met een uitleg waarvan je denkt waar heeft die man het over. We zouden koffie en thee van het huis krijgen. Ondertussen had de restaurant manager het druk met de andere gasten te woord te staan want er waten serieus 3 tafels die verschrikkelijk ontevreden waren. Het dessert coupe aardbeien... Welke aardbeien? Gaan we het niet eens over hebben. Diep en diep triest dat een restaurant met zoveel potentie zo'n chef neer zet. Echt ze moeten zich schamen om dit zo te serveren. Onze achterbuurten hadden al 3 keer een entrecote die ze rood hadden besteld Well done terug gestuurd. Uiteindelijk hebben we de rekening gevraagd en ondanks onze bonnen waren we alsnog 35 euro per persoon kwijt. Een fles huiswijn rosé voor 31,50?? Uiteindelijk heeft mijn vriend afgerekend en nog even met de manager gepraat. Heeft hij een fles van de 3 eraf gehaald. Zeer netjes dachten we.
Toen we oo de fiets zaten kwamen we erachter dat ze alsnog de koffie en thee erop hebben laten staan... Wat een ellende. Al met al ik kom hier echt nooit meer en zal al mijn kennissen en vrienden dit zeer afraden. Gemiste kans Fletcher. Kleine tip: investeer alsjeblieft in een goede chef!!!!