J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,1
Mr RPW V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
ik heb samen met mijn vriend hier gegeten en we zijn hartelijk ontvangen door de bediening. De chef had een fantastisch 4 gangen diner voor ons bereidt. aan elk gerecht zag je dat het met zorg werd samen gesteld. Wij komen zeker nogmaals!
EdwinCSchouten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De haard geeft een gezellige sfeer. De dame die ons bediende is echt een gastvrouw. De tijd van moeten aanwezig zijn (volgens internet reserveren: 18.30 uur) is ongegrond. Er waren de hele avond weinig gasten. Je kunt best een uurtje later aanschuiven (wat wij hadden geprefereerd) . Het eten was weinig creatief en smakeloos. En zeker niet het geld waard. De wijnen wel waren goed.
MS V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was met AH-actie te eenvoudig. Kaart veel te klein. Ik had zin in een stukje vlees, keuze was voor hoofdgerecht alleen kabeljauw, kip of vegetarische pasta. Uiteindelijk heb ik voor de kip met rijst gekozen, maar het was net of ik bij een slechte chinees zat. Bijzonder dat we bij de bord met rijst ook nog een schaaltje frietjes kregen. Aparte combinatie. Personeel was vriendelijk.
George M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij aankomst netjes ontvangen, uitleg over menukaart en keuzemogelijkheden gekregen. Helaas lang moeten wachten op voorgerecht en hoofdgerecht, hoewel er maar weinig tafels bezet waren. Totaal bijna 3 uur gezeten voor een simpel 3-gangen menu. Hetgeen ook geen hoogstandje was, redelijk. Vis van hoofdgerecht overdone en lauw-warm (vergeten tijdig te serveren?). Aangezien we met een AH aanbieding (2e gratis) waren een redelijke prijs-kwaliteits verhouding, maar als we dit niet meenemen kan het beter.
We komen in de zomer wel weer terug om op het aantrekkelijke terras plaats te nemen!
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren deze keer met een AH voucher.
Genoeg keuze in dat aangepaste menu.
Eten was uitstekend van smaak en goed gepresenteerd.
Bediening was vriendelijk en deskundig.
Kortom, voor de zoveelste keer hier: uitstekend.
karin_dg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Redelijk uitgekleed diner, geen broodjes vooraf of iets. Werden aan een tafeltje tussenin gepropt terwijl de zaal behoorlijk leeg was.
Beetje Kille bediening en de gasten gaan snel weg na eten naar de lounge of hun kamer (het is toch een hotel).
En 1 van de 3 gerechtjes die je per gang kunt kiezen hebben een meerprijs van €4! Eten was wel lekker. En gezellig gehad want was met fijn gezelschap!
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontvangst was beetje mager, met jong meisje die continue opvallend je en jij-de
Mijn partner vond de muziek te hard en vervelend
Verder was het eten echt top, heerlijk gegeten!!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We zijn hier met onze kinderen geweest. Ondanks dat de keuze op de speciale kaart niet heel groot was hebben we heerlijk gegeten. De wachttijd was prima en de bediening erg vriendelijk. War ons betreft een aanrader!
berichtvoorsuzanne .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik heb 2e kerstdag met mijn hele familie (bestaande uit 29 personen) gegeten bij J Restaurant (Fletcher-Hotel Restaurant Nautisch Kwartier). Het is altijd een beetje spannend om iets te regelen voor zo’n grote groep, maar heb alleen maar positieve reacties gehad :) Ze vonden het eten heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening top!
Leuk dat de chef ook nog even langs de tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. En een extra groot compliment voor Martin, hij heeft echt zo goed en leuk gedaan!!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag samen met de familie aan het kerstdiner gezeten. Wat een geweldige avond, genoten van het 5 gangen diner. Mooi wijnen erbij geadviseerd door de sommelier.

Begonne met een heerlijk glaasje bubbels en een amuse in de Wijnlounge. Voorgerecht was kortgegrilde tonijn met wasabi crunch en een marsmellow van soja, tussengerecht een heerlijke bouillon, daarna een mooi stukje snoekbaars op de huid gebakken, hertenbiefstuk met een kruidige jus en heerlijke tante tatin van ananas, vijgen en dadels als dessert.

Na het diner nog heerlijk in de Wijnlounge genoten van een mooi glas wijn bij de open haard. Kortom, een geweldige 2e kerstdag gehad. Enorm bedankt!
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een kleine kaart voor AH gasten, de keuze was niet reuze.

Voorafje en nagerecht was goed.
Restaurant is moeilijk te vinden en wordt niet duidelijk aangegeven.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Was een beetje leeg toen.we binnen kwamen.. werd ook niet drukker! Eten was prima en werd snel geserveerd. Kan ook niet anders met zo weinig gasten. Bediening was OK, kreeg een speciale AH kaart maar hebben zelf om.de gewone kaart gevraagd want er stond niets bij wat we wilde. Dat kon met bijbetaling an 5p.p..
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht was een behoorlijk grote portie. Wij moesten alleen steeds erg lang wachten. voorgerecht duurde ruim 3 kwartier. Dit was erg vervelend met een klein kind aan tafel.
Reinemar W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
alles was keurig geregeld
Alleen de kaart was veranderd ten op zichten wat er op internet vermeld stond
Bediening gaf dat vol mondig toe
Voor de rest alles perfect geregeld.
piet R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Jammer dat de vis niet gaar was en de keuze zeer beperkt.
De prijs van de geserveerde maaltijden was , in verhouding , te duur.
Met de korting kwam het weer in balans
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij vonden het eten vies, de bedoening was prima en lieve vrouw.
Wij zullen het niemand aanraden daar te gaan eten.. iid niet het menu van de ah actie
Floortje38timmroos T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het is niet de eerste keer dat wij hier eten en het zal zeker niet de laatste keer zijn.
Uitstekende ambiance. Vlotte vriendelijke bediening en een prima keuze-menu.
Mijn partner zit in een rolstoel,waar rekening mee werd gehouden. Een mooi ruim invalidetoilet.
Kortom....een aanrader.
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten leek meer op plate-service maaltijden. Erg jammer. Daardoor de prijs-kwaliteit verhouding niet oke.

Personeel was prima.

Locatie erg mooi!
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Afgelopen woensdag en donderdag waren mijn vrouw en ik te gast in het hotel. We hebben beide avonden in 'J' gedineerd, en dit bleek een goede keuze te zijn geweest.

Als voorgerecht had ik de oosters gewokte mosselen. Héérlijk, precies gaar en met een heerlijk lichte ketjapsaus met prei en rode uiringetjes. Zó lekker dat ik het de volgende nog maar eens nam....

Mijn hoofdgerecht was Lamsrack. Heerlijk mals vlees en subtiel gekruid. De beetgare groenten die erbij geserveerd werden, waren een toevoeging. Wortel, groene asperge en prei.

Mijn dessert was Carameltaart, Sticky milky pie met hard wenerdeeg en yoghurt bosvruchten ijs. Het caramelgedeelte was zoet en stroperig, maar niet overheersend. Het ijs was een verfrissing!

Mijn vrouw doen altijd samen met de gerechten. Een soort 'grand diner'. Zij had als voorgerecht de Geitenkaas Bettine, met Granny Smith appel-ijs, geroosterde pecannoten en aceto Balsamico karamel. Hartig, zoet, zuur en verfrissend. Genieten!

Als hoofdgerecht koos zij voor de 'Fish & Chips'. De vis bleek een stevige heekfilet te zijn met een krokant korstje. De verse patat smaakte lekker 'vol'. Daarbij kregen we ook nog een schaaltje met frisse salade.

Als nagerecht nam zij (namen wij) het europese kaasplankje. We kregen helaas geen uitleg wat de verschillende kaassoorten waren, maar de smaak was er niet minder om. Geserveerd met notenbrood, druiven en stroop. De smaken aten wij (op het oog) van mild romig tot pittig.

We waren eigenlijk voldaan, maar namen toch nog een kopje koffie en thee. Zal je zien dat je dan ook nog een schaaltje krijgt met 4 handgemaakte bonbons. Romig smaakvol, dus we hebben ze lekker laten smelten in onze mond. Voldaan verlieten we het restaurant.

De tweede avond had ik, zogezegd, hetzelfde voorgerecht. Maar nu de entrecote als hoofdgerecht. Volgens afspraak goed medium gebakken en met dezelfde groenten als de avond eerder.

Mijn vrouw nam de vegetarische ravioli. Al dente, stevig en smaakvol. Deze avond kregen we er helaas geen salade bij.

Als dessert wederom de carameltaart én de Crème Brûlée met Madagaskar vanille, rietsuiker en kaneelijs.
Deze combinatie is voortreffelijk!

Bij de koffie ontbraken deze keer de bonbons....

Maar goed, aan de smaak werden geen concessies gedaan!

We hebben genoten van de diners en dit hebben we ook door laten geven aan de Chef. Ook de manager hebben we bedankt.

Wat me verder is opgevallen:
Een diversiteit aan achtergrondmuziek, een afspeellijst die herhaald werd, maar prettig om te horen.
Het 3-gangen keuzemenu vond ik zeer voordelig geprijsd.
Het restaurant zou wat 'warmer' ingericht kunnen worden. Op zich zag ik mooie fossielen, horens en strakke kunst. Maar ik miste wat 'warmere' objecten.
Vriendelijke bediening!

We komen hier zeker nog een keer terug en raden het onze vrienden aan!