J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lucas T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Was erg gezellig.rustig en bediening was erg vriendelijk.
Mooie lokatie en prachtig uitzicht op het water.. ...........
Gradus W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Was goed voor herhaling vatbaar , komen zeker nog een keer terug.en gaan het zeker bij vrienden aanraden om hier naar toe te gaan
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Best lekker gegeten maar niet zo lekker als we gehoopt hadden toen we de gerechten op de kaart zagen staan.
Restaurant ziet er gezellig uit. Bediening is correct.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Personeel in de bediening (1 goede uitgezonderd) heeft weinig tot geen oog voor de behoefte van klanten. Lege borden blijven staan, een nieuw drankje kan niet worden besteld en zout/peper zijn we zelf maar gaan halen. Om ons heen gasten met dezelfde vertwijfelde blik. Overigens was het terras nog niet half vol.
De aanbevolen wijn bij het hoofdgerecht werd geserveerd toen de borden leeg waren, een besteld bijgerecht hebben we nooit gezien. Vast goede intentie maar een manager/coördinator heeft hier veel werk te verzetten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier, maaltijd was bijzonder smakelijk.
Prettige bediening, goede service.
Aanbevolen voor een gezellig avondje uit.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gezeten op het terras, lang kunnen genieten van het zonnetje. Gastvrij geholpen, mooie menukaart, heerlijk gegeten. 4 gangen gegeten, mooie wijnen erbij gekozen door de restaurant manager. Top avond gehad, dank!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De kleding van de dienstdoende restaurant manager was slonzig en met vlekken, ook de stropdas zat niet goed.
Daarbij vinden wij de kleding van het personeel te formeel gezien de inrichting van het restaurant.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De wachttijd tussen de gerechten mag van mij korter, ook op het drinken moest te lang gewacht worden omdat de bediening ook het terras moest doen
Het eten was wat weinig voor dat geld
De glazen waren dusdanig op dat ze allang weg hadden gemoeten en bij het dessert verwacht ik ook dessertbestek
De dame van de bediening verdiend wel een compliment met nog maar zo weinig dagen daar alles netjes opgevangen
Mr RPW V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hier wordt op een goed niveau gekookt.Dit restaurant verdient meer. Blijkbaar is het in het Gooi niet bekend,dat het hier zeer goed toeven is.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
ik heb samen met mijn vriend hier gegeten en we zijn hartelijk ontvangen door de bediening. De chef had een fantastisch 4 gangen diner voor ons bereidt. aan elk gerecht zag je dat het met zorg werd samen gesteld. Wij komen zeker nogmaals!
EdwinCSchouten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De haard geeft een gezellige sfeer. De dame die ons bediende is echt een gastvrouw. De tijd van moeten aanwezig zijn (volgens internet reserveren: 18.30 uur) is ongegrond. Er waren de hele avond weinig gasten. Je kunt best een uurtje later aanschuiven (wat wij hadden geprefereerd) . Het eten was weinig creatief en smakeloos. En zeker niet het geld waard. De wijnen wel waren goed.
MS V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was met AH-actie te eenvoudig. Kaart veel te klein. Ik had zin in een stukje vlees, keuze was voor hoofdgerecht alleen kabeljauw, kip of vegetarische pasta. Uiteindelijk heb ik voor de kip met rijst gekozen, maar het was net of ik bij een slechte chinees zat. Bijzonder dat we bij de bord met rijst ook nog een schaaltje frietjes kregen. Aparte combinatie. Personeel was vriendelijk.
George M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij aankomst netjes ontvangen, uitleg over menukaart en keuzemogelijkheden gekregen. Helaas lang moeten wachten op voorgerecht en hoofdgerecht, hoewel er maar weinig tafels bezet waren. Totaal bijna 3 uur gezeten voor een simpel 3-gangen menu. Hetgeen ook geen hoogstandje was, redelijk. Vis van hoofdgerecht overdone en lauw-warm (vergeten tijdig te serveren?). Aangezien we met een AH aanbieding (2e gratis) waren een redelijke prijs-kwaliteits verhouding, maar als we dit niet meenemen kan het beter.
We komen in de zomer wel weer terug om op het aantrekkelijke terras plaats te nemen!
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren deze keer met een AH voucher.
Genoeg keuze in dat aangepaste menu.
Eten was uitstekend van smaak en goed gepresenteerd.
Bediening was vriendelijk en deskundig.
Kortom, voor de zoveelste keer hier: uitstekend.
karin_dg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Redelijk uitgekleed diner, geen broodjes vooraf of iets. Werden aan een tafeltje tussenin gepropt terwijl de zaal behoorlijk leeg was.
Beetje Kille bediening en de gasten gaan snel weg na eten naar de lounge of hun kamer (het is toch een hotel).
En 1 van de 3 gerechtjes die je per gang kunt kiezen hebben een meerprijs van €4! Eten was wel lekker. En gezellig gehad want was met fijn gezelschap!
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontvangst was beetje mager, met jong meisje die continue opvallend je en jij-de
Mijn partner vond de muziek te hard en vervelend
Verder was het eten echt top, heerlijk gegeten!!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We zijn hier met onze kinderen geweest. Ondanks dat de keuze op de speciale kaart niet heel groot was hebben we heerlijk gegeten. De wachttijd was prima en de bediening erg vriendelijk. War ons betreft een aanrader!
berichtvoorsuzanne .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik heb 2e kerstdag met mijn hele familie (bestaande uit 29 personen) gegeten bij J Restaurant (Fletcher-Hotel Restaurant Nautisch Kwartier). Het is altijd een beetje spannend om iets te regelen voor zo’n grote groep, maar heb alleen maar positieve reacties gehad :) Ze vonden het eten heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening top!
Leuk dat de chef ook nog even langs de tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. En een extra groot compliment voor Martin, hij heeft echt zo goed en leuk gedaan!!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag samen met de familie aan het kerstdiner gezeten. Wat een geweldige avond, genoten van het 5 gangen diner. Mooi wijnen erbij geadviseerd door de sommelier.

Begonne met een heerlijk glaasje bubbels en een amuse in de Wijnlounge. Voorgerecht was kortgegrilde tonijn met wasabi crunch en een marsmellow van soja, tussengerecht een heerlijke bouillon, daarna een mooi stukje snoekbaars op de huid gebakken, hertenbiefstuk met een kruidige jus en heerlijke tante tatin van ananas, vijgen en dadels als dessert.

Na het diner nog heerlijk in de Wijnlounge genoten van een mooi glas wijn bij de open haard. Kortom, een geweldige 2e kerstdag gehad. Enorm bedankt!
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een kleine kaart voor AH gasten, de keuze was niet reuze.

Voorafje en nagerecht was goed.
Restaurant is moeilijk te vinden en wordt niet duidelijk aangegeven.