J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg leuk restaurant, inrichting is sfeervol en de ligging aan het water is prachtig. Zowel over land als via het water goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening en voldoende keuze op het menu.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hebben geboekt met AH restaurant actie. Er was absoluut geen enkel verschil t.o.v. de vol-betalende gasten. We kregen een tafeltje aan het raam en de gerechten waren heerlijk en ruim voldoende. De dame van de bediening was uiterst vriendelijk en weet van aanpakken, topper!
marijke.allertz .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten ,vriendelijke bediening ,mooie omgeving alleen moesten we wat aan de lange kant wachten op het eten.Komen zeker nog een keer terug.
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
we waren met 8 personen en hebben een fijne avond gehad.
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Personeel vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuk restaurant met zeer fijne vrolijke bediening.geweldige locatie .
Zeker voor herhaling vatbaar. Met zorg klaargemaakte gerechten.prima
wilkoeman .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voorgerecht Hoofdgerecht en Dessert waren heel lekker, met name het dessert zag er ook mooi uit.
Wel hebben we een aantal keer moeten vragen of er iemand de bestelling op wilde komen nemen,
op de bevestiging dat er iemand zou komen moesten we het nogmaals vragen, en om dan 45 min alleen op een drankje te moeten was eigenlijk een grote irritatie.
Het eten werd wel op redelijke tijd na elkaar geserveerd.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met rolstoel moeilijk toegankelijk. Je moet andere gasten vragen om aan de kant te gaan voor je naar binnen kunt.
Verder was er geen tafel klaargezet, terwijl er weken van tevoren is gereserveerd. Wegens een bruiloft waren de wachttijden erg lang. We kwamen rond 18:15 binnen, terwijl we het voorgerecht pas om 19:15 kregen. Verder waren 3 van de 6 waterglazen ook nog eens kapot, 2 met een hapje eruit en 1 met een barst erin. Dit mag niet voorkomen in een restaurant. Stonden ook dingen op de rekening die niet besteld waren. 5 Ice tea in plaats van 4. De manager was ook nog eens erg bot en chagrijnig.

Zullen nu wel 2 keer nadenken voor we weer terugkeren bij dit restaurant, ondanks dat de gerechten weer goed smaakten.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Werden bij binnen komst niet ontvangen zijn zelf ergens gaan zitten. Dat was schijnbaar niet de bedoeling en zijn met veel bombarie naar een andere tafel gestuurd.
Bediening was jong en er was geen management aanwezig klachten werden opgelost door een meisje van 18? Past echt niet bij deze locatie.
Eten was droevig en werdt lau geserveerd.

Wij komen niet meer terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We werden erg gastvrij ontvangen. We waren er met de AH restaurant actie. De ober legde duidelijk uit dat we alles van de kaart konden kiezen, wat we erg fijn vonden. We namen een driegangenmenu wat allemaal erg verrassend en heerlijk was. De bediening was duidelijk, beleefd en niet te opdringerig. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Cheffie2222 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten! 1-sept
Top bediening vriendelijk en snel. Supet gegeten mossellen vooraf. Kabeljauw als hoofd. Heerliijke dessert lemon curd en créme brulee.
Top
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel prettig dat je het 3 gangenmenu zelf helemaal kan samenstellen. Ondanks de AH bon geen enkele beperking in de keuze van de gerechten. Je krijgt dezelfde kaart als alle andere gasten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was prima, ondanks drukte redelijk vlotte bediening. Jammer dat de deca-espresso oploskoffie bleek! Bonbons bij koffie achterwege laten, waren niet lekker!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vorige week hier wezen eten. Zaten toen op het terras. Prima bediening,alles liep vlotjes. Heb toen een lovende recentie geschreven. Dan verwacht je dezelfde kwaliteit en service. Nu binnen, aan een klein tafeltje. Duurde lang voor er werd gevraagd wat we wilden drinken, en moest zelf om de menukaart vragen. Ook een drankje moesten we steeds zelf vragen. De bediening verliep rommelig. Veel jong personeel, en zo te zien geen enkele aansturing. Het eten was verder goed. Jammer dat de 2e keer een desilussie was. We verheugden ons er echt op. Zal nu niet snel een 3e keer gaan. Advies voor het restaurant: wat grotere tafeltjes,ik begrijp dat dit meer omzet geeft, maar je wil ook wel prettig zitten. En niet alleen maar jong ondeskundig personeel. Nu allemaal jongens,vorige week met de dames liep het gesmeerd. Denk dat het managment nog wel wat te doen heeft hierin
Jammer, zo verlies je je klanten
romaagf .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten leuke spontane bediening je kan hier uit de gehele kaart kiezen dus geen aparte ah kaart klasse afsluiting na een heerlijke dag fietsen in de omgeving van Gooi en omstreken.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de A.H. kaart. Geen apart menu, maar gewoon kiezen van de kaart. Hebben we ook wel anders meegemaakt. Prima hoor. Wij komen hier zeker terug.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prijzen boven gemiddeld, wat op zichzelf geen probleem is. De gerechten zijn echter net iets te eenvoudig, dit gecombineerd maakt het enigszins tegenvallen.
ronenmieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was goed en aardig. Alleen de broodjes die we vóór het eten wilden nuttigen, kwamen gelijk met het voorgerecht en hebben we teruggestuurd.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hadden gereserveerd via de AH restaurant actie. Zeer vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Er mocht uit alle gerechten op de kaart worden gekozen, waarbij werd verteld dat voor sommige gerechten een supplement van toepassing was. Wij hebben heerlijk gegeten! Kritische noot: bij het hoofdgerecht werd slechts 1 klein mandje frites geserveerd voor 2 personen. Bijbestellen was mogelijk, maar tegen betaling. De wijnglazen werden erg zuinig ingeschonken; hier is het glas niet halfvol, maar halfleeg...
Floortje38timmroos T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Personeel zeer service-bewust. prettige sfeer. Bij meerdere bezoeken herkent men je en weet zelfs wat de voorkeur is van drinken en tafelplaats. SUBLIEM !!!
vanwijngaarde .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Snelle bediening door het vriendelijk personeel.
Prettige ambiance. Het eten is van zeer goede kwaliteit.
Restaurant zit op een mooie locatie.