J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Mastspoor 1 1271 GL Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken

Het culinaire hart van het Nautisch Kwartier. Terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het water worden er heerlijke lunch- of dinergerechten opgediend. In de meeste gerechten proef je de voorliefde voor de Franse en mediterrane keuken. Verse en pure ingrediënten van eigen bodem staan centraal en de bediening adviseert je graag over de bijpassende wijnen.

Meer informatie over restaurant J Restaurant (Fletcher Hotel-Restaurant Nautisch Kwartier)

Maandag t/m Zondag

vanwijngaarde .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Snelle bediening door het vriendelijk personeel.
Prettige ambiance. Het eten is van zeer goede kwaliteit.
Restaurant zit op een mooie locatie.
Sytze P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding wat het geleverde betreft, voldoende keus.
Vriendelijke dan wel zeer charmante bediening.
Leuke omgeving, het was een gelukkige omstandigheid dat buiten eten mogelijk was, want binnen was het nogal warm.
Binnen het kader van de Iens-aktie was dit o.i. een topper !
D G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gisteren zonder gereserveerd te hebben en rond spitsuur zonder problemen een tafeltje kunnen bemachtigen (met AH restaurant zegelkaart)
Dit was geen probleem! Terwijl dit voor vele andere restaurants wel een probleem is met een AH zegelkaart, niet gereserveerd is geen tafel.
Ons bezoek was WEER geweldig!
Gezellig, vlotte bediening
Wederom de complimenten aan Martine
Deze ervaren serveerster verstaat haar vak als geen ander.
Tevens de complimenten aan de keukenbrigade en de 2 nieuwe mensen i.d bediening die goed werden aangestuurd door hun leidinggevenden.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was heerlijk. Gezellig gezeten. Uitzicht op het water en de haven. Straalde veel sfeer uit. Prima bediening ! Tot ziens!
N M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Personeel was vriendelijk maar maakte foutjes, zoals verkeerde gerecht/drankje serveren en niet vragen of we nog iets wilden drinken.
J V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg stil en de inrichting van het restaurant wat donker en wat te oud maar het eten was prima lekker gegeten .
Het personeel was vriendelijk en hadden tijd voor een praatje.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was prima,na de wok mosselen was mijn servet smerig geworden en die werd meteen vervangen,keurig.
Alleen bij het afrekenen, werd er luid vermeld wat ik had genomen en het (redelijke) bedrag werd opgelezen ,de rest van de aanwezige gasten konden het mee horen, dat vond ik minder prettig, We hadden een mooi plaatsje gekregen, met als uitzicht op het haventje van Huizen , dat was zeer de moeite waard
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Wij zaten op het terras.Makkelijke stoelen.Een aanrader.omdat het zulk mooi weer was zat iedereen buiten maar het restaurant,waar we doorheen liepen,zag er heel verzorgd uit .Dus nemen we ons voor om daar,als het weer kouder is,daar ook eens te reserveren,en dan misschien ook met onze kinderen.
JF S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede service en erg vriendelijk alleen voor rolstoelh ouders moet het beter geregeld worden en aangegeven worden want wij waren met een rolstoel?
D G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ons bezoek aan het J Restaurant was een waar genoegen.
Niet de eerste en zeker niet de laatste keer.
Heerlijke gerechten, mooie borden-opmaak, prachtige locatie en personeel dat zijn/haar vak verstaat.
Met de complimenten aan Martine. Onze spontane meedenkende serveerster voor die avond.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten werden mooi opgediend en waren van voortreffelijke kwaliteit en heel ruime kwantiteit. Compliment aan de kok en assistenten!
Mooi restaurant, alles zag er zeer verzorgd uit. We hadden een tafel met uitzicht op het water en konden rustig met elkaar praten. Er waren geen stoorzenders. Fijne avond gehad!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Veel lawaai. Trage bediening, veel vergeten. Eten niet bijzonder. Broodplankje met smeersels telleurstellend voor dat bedrag. Bijzonder dat we friet apart bij moesten bestellen en betalen terwijl de porties erg klein waren op het bord en in verhouding duur.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gevestigd in een hotel is dit een welkome verassing! Hebben hier heerlijk gegeten en zijn erg vriendelijk bedient. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lucas T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Was erg gezellig.rustig en bediening was erg vriendelijk.
Mooie lokatie en prachtig uitzicht op het water.. ...........
Gradus W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Was goed voor herhaling vatbaar , komen zeker nog een keer terug.en gaan het zeker bij vrienden aanraden om hier naar toe te gaan
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Best lekker gegeten maar niet zo lekker als we gehoopt hadden toen we de gerechten op de kaart zagen staan.
Restaurant ziet er gezellig uit. Bediening is correct.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Personeel in de bediening (1 goede uitgezonderd) heeft weinig tot geen oog voor de behoefte van klanten. Lege borden blijven staan, een nieuw drankje kan niet worden besteld en zout/peper zijn we zelf maar gaan halen. Om ons heen gasten met dezelfde vertwijfelde blik. Overigens was het terras nog niet half vol.
De aanbevolen wijn bij het hoofdgerecht werd geserveerd toen de borden leeg waren, een besteld bijgerecht hebben we nooit gezien. Vast goede intentie maar een manager/coördinator heeft hier veel werk te verzetten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier, maaltijd was bijzonder smakelijk.
Prettige bediening, goede service.
Aanbevolen voor een gezellig avondje uit.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gezeten op het terras, lang kunnen genieten van het zonnetje. Gastvrij geholpen, mooie menukaart, heerlijk gegeten. 4 gangen gegeten, mooie wijnen erbij gekozen door de restaurant manager. Top avond gehad, dank!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De kleding van de dienstdoende restaurant manager was slonzig en met vlekken, ook de stropdas zat niet goed.
Daarbij vinden wij de kleding van het personeel te formeel gezien de inrichting van het restaurant.