J&B Taverne

Spuiplein 1D 4511 AN Breskens Nederland Kaart

Over restaurant J&B Taverne

Thuiskomen in Breskens

Wil je lunchen of dineren? In dit gezellige restaurant aan de Zeeuwse kust staat er altijd iets lekkers op tafel. Verse vis uit de Noordzee of een heerlijk vleesgerecht, wat kies jij vandaag? Elke maand presenteert restaurant J&B een nieuw menu. Van winterse kost, asperges in de lente, mosselen in de zomer tot wild in de herfst, een feestmaaltijd voor toeristen en Bressiaanders. Natuurlijk ben je ook welkom voor een lekkere kop koffie met vers gebak.

Meer informatie over restaurant J&B Taverne

7,2
Sweet61 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag met 2 pers. gegeten , kregen robuust mais brood met kruiden boter, brood was niet vers afgebakken en had een bijsmaak, mischien een tip om een servet in het mandje te doen, 2 keer entrecote besteld, werd gevraagd hoe wij deze bereid wilden hebben,2 keer medium gevraagd,de een was te ver doorgebakken en de andere was veel te rauw. Garnituur waren 2 bospeentjes een half tomaatje, zeekraal en wat cres plus een bakje friet,mijn beklag gedaan over de te rauwe entrecote en kreeg als antwoord medium is bij ons rare? . 2 glaasjes bier van de tap en een klein flesje spa blauw voor 48.10 € is het mij niet waard, wij zijn op de recencies van iens afgegaan om hier te gaan eten maar dit is voor mij geen graad meter meer om hier van uit te gaan
J R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Eten was goed vers en dus eeg lekker.
Garnalen in roomsaus heerlijk en vers.
Vis plateau vertassend en lekker.
Zalm goed gegaard en ook erg lekker.
Alleen mag er wat ons betreft wel wateer groenten bij, patat is zo boring.
Service was ook goed en correct.
Josephine E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Goed en lekker gegeten.
Hier zijn we vroeger ook geweest maar de zaak heeft een metamorfose gehad en ook de menukaart.
Het eten was goed en het personeel vriendelijk.
We vonden de prijzen erg hoog.(met 6 personen ruim 250 euro)
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Op een mooie maandagavond gegeten vooraf de vitello tonato en als hoofdgerecht de visschotel met als opmerking dat als er kokkels of mosselen in verwerkt zijn ik een ander gerecht wilde kiezen omdat ik allergisch ben voor mosselen. Dit was volgens de bediening geen enkel probleem het voorgerecht was heerlijk. Goed van smaak. Het hoofdgerecht was ook lekker tot een kokkel ontdekte. De reactie bij de bediening was een beetje lauw: "ik heb het doorgegeven". Bij ons was de eetlust over en we hebben afgerekend. Zonder excuus en de volle mep te hebben betaald zijn wij naar huis gereden. Ik heb er gelukkig geen last van gehad anders was onze vakantie ook nog in het water gevallen!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Het driegangen maandmenu bleek een prima keuze. Heerlijk voorgerecht van serranoham met warme gamba's en salade. Alles vers bereid en uitstekend van smaak. Het hoofdgerecht was kabeljauw met een tomatensaus die helaas niet apart geserveerd werd. De kabeljauw was iets te droog, maar heel goed van smaak. Afgesloten met een lekker toetje van ijs en verse aardbeien. De bediening was erg vriendelijk en efficiënt.