Meer informatie over restaurant Izzi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cassowary .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijke sushi! Verrassend en smaakvol.
Hier zou ik wel elke avond kunnen eten.
Ambiance is tikkeltje minder, locatie kan beter. Bediening vlot en professioneel.
Punkie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Dol op sushi, maar vaak niet zo gecharmeerd van het interieur van sushi-restaurants: kil. Maar Izzi is juist warm, fijn!
We aten als voorgerecht de gemengde hapjes... die waren wat aan de vlakke kant. Op de oester na: heerlijk! En toen de gemengde sushi (32 stuks). Echt ontzettend lekker, allemaal. Vers, lekker lauwe rijst.En de opmaak was prachtig. Uitermate tevreden. De bediening was een pietsje rommelig, maar verder prima.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Het eten viel zoooo tegen met wat we op de website zagen,zowel qua uiterlijk als smaak.We hadden de eendenflensjes als hoofdgerecht en die horen zoals op de foto te zien is losse flensjes met krokante eend en dunne reepjes komkommer en lenteui geserveerd met losse hoisinsaus.
Nu kregen we dikke rollen reeds gevuld met peen en dikke stukken komkommer doordrenkt met hoisinsaus zowel buitenkant als binnenkant,zompige hap,slecht!!!De krab was ook heel erg doorgebakken en droog.Irish coffee bijna zonder slagroom!Jammer,we hadden ons zo verheugd door de websiteplaatjes!Volgens het personeel moest het zo van de bazin en de website zou idd niet kloppen met de werkelijkheid maar moest nog aangepast worden.........
Nico_Baten .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Hoezo geen pareltjes meer op de Waalkade? Je moet even zoeken onder de boog maar dan gaat er ook een wereld voor je open. Op de deur lees ik het bericht dat Izzi is uitgeroepen tot beste sushi-restaurant in Nederland. Geen woord te veel: gerechten van absolute topklasse in een stijlvol, mooi ingericht restaurant. En dan blijken de mensen ook nog eens gastvrij, warm, vriendelijk en deskundig, zowel het personeel als de gastvrouw. Ik voel me thuis.
Een aanrader is de kok zelf het menu te laten bepalen: een waar culinair avontuur. Ook de wijn is prima. Hier geen moeilijke keuzes uit goedkoop of duur: gewoon in elke categorie een goeie fles wijn voor een correcte prijs. Hier ga ik vaker komen: elke euro was goed besteed. Geen minpunten dan? Vooruit: als je klein van stuk bent, moet je niet op de bank gaan zitten. En de rijstwijn na de maaltijd kun je maar beter laten staan....
Nickyh84 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gezellig met grote groep gegeten. Goed eten! Wat ik wel echt schandalig vond, is dat er op een rekening van €900 icl 6 flessen wijn, er geen kraanwater geschonken wordt. Als klapper op de vuurpijl werd er op een gegeven moment ongevraagd een grote fles spa blauw geopend en neergezet. Dit zijn dingen die echt kwalijk zijn en waardoor ik overweeg om wel/niet een keer terug te gaan.
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Izzi is heerlijk! Een aantal keren wezen eten met mijn vriend toen wij nog in Nijmegen woonde. Als voorafje vaak de Yakitori spiesjes, als hoofdgerecht voor mij altijd de Ossenhaas Tepanyaki, mijn vriend varieert vaak tussen vis en vlees. Het nagerecht met gefrituurd ijs is overigens ook heerlijk!
Thel72 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Altijd weer een feest om bij Izzi te eten, zelfs op een drukke zaterdagavond. Overheerlijke en altijd verse sushi en zeker niet te vergelijken met AYCE sushi restaurants. De gastvrije en goede bediening is ook altijd een verademing, met name ook doordat gastvrouw Shirley Chang je ook allerhartelijkst ontvangt. Naast de sushi zijn ook de hoofdgerechten erg lekker. Kortom: een toprestaurant!
Hansklaassen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Op de verjaardag van mijn jongste zoon gingen we eten bij Izzi. De meesten kozen twee voorgerechten. Deze voorgerechten vielen tegen, het was te koud, te vet of te smakeloos of alle drie. Bij het tweede voorgerecht hebben we na de eerste happen besloten om af te zien van de verder bestelde gerechten, af te rekenen en een ander restaurant te zoeken. Als "tegemoetkoming" werd er door de gastvrouw 1 voorgerecht van de rekening afgetrokken.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Hier binnen komen wandelen op dinsdagavond , het was erg rustig dus we mochten een plekje uitzoeken . We bestelde snel een fles wijn en eten. Sushi was erg lekker bet aks de salade net tonijn. Hoofdgerecht rib-eye was lekker volgende keer iets dunner snijden. Vriendelijke lieve gastvrouw!
Cliogek .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve oordelen over personeel en lang wachten. Zeker de mensen die het restaurant geen tweede kans geven zijn het oordelen niet waard.

Dit jaar zijn we al 7 keer bij Izzi geweest en telkens is het weer een feest. Ze zijn niet voor niet gekozen tot het leukste restaurant van Nijmegen!
Het eten is telkens weer verrukkelijk en zelfs op Valentijnsdag tijdens een vol restaurant ging het redelijk vlot, zelfs met een 10 gangen menu.

Twee tot drie goede medewerkers in de bediening werkte tijdens al onze bezoeken prima. Niks te klagen. Voor de één is snel nog te langzaam en voor de ander is langzaam nog te snel.
Voor het bereiden van eten op Izzi kwaliteit is soms meer tijd nodig, zeker als het druk is. Daar staat tegenover dat er NOOIT iets op tafel komt waar de kok niet achter staat!
Voor haasthapjes moeten we kiezen om thuis te blijven voor een bittergarnituur.

Voor ons en iedereen die wij kennen is Izzi een TOP restaurant voor een geslaagde avond met eten waar je thuis nog van zit na te genieten!
Volgende week weer lekker genieten bij ons favoriete restaurant van Nijmegen!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij hebben bij jullie heel lekker gegeten !!!!
De servies was top !
Het eten was super lekker !
Wij komen zeker weten nog een keer bij jullie eten .
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Wij bezoeken Izzi regelmatig en niet zonder reden. Het eten smaakt heerlijk en wordt geserveerd op prachtig opgemaakte borden en in een erg mooi gestylde omgeving. Deze keer besloten we om zelf een soort 4-gangen menu samen te stellen. De bediening staat hier altijd voor open en is altijd erg vriendelijk.

De sushi bestellen we iedere keer weer. Dit keer hadden we als voorgerecht een klein plateau; 4x de crispy rol, 4x de spicy tuna rol, 4x de tempura ebi rol en 4x een rol met coquille. Hier hebben we erg van genoten.

Als tweede gang hadden we de rib-eye rol met knoflook en de dorade met black-tiger garnaal.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de tuna steak.
En als nagerecht namen we het Chocolate Kiss (sushi) desert en het gefrituurde ijs.

Alles was goed op smaak en we komen zeker nog een keer! Wel is het aan te raden op een niet tè drukke dag te komen. Het eten wordt echt met liefde bereid dus kan het wat langer duren. Ik vind dit zelf nooit een probleem, maar als je liever niet wilt wachten (op erg goed eten), zal ik op een rustigere dag gaan.

Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Afglopen week gegeten tijdens restaurantweek. Eten was prima maar niet heel bijzonder. Er stonden slechts twee medewerkers in de bediening waardoor in het geheel iedere vorm van persoonlijke aandacht ontbrak. Het voorgerecht was nog niet doorgeslikt of het hoofdgerecht stond al voor onze neus. Het duurde daarentegen weer bijna een uur voor ons dessert arriveerde. Al met al liep ons diner uit op een teleurstelling en hadden we meer van dit restaurant. Voor ons dus een eenmalig avontuur.
VanHest .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Het bezoek aan Izzi is op een teleurstelling uitgelopen. Het was een redelijke drukke avond, maar niet overdreven druk. Toch kon de bediening en de keuken het niet aan. Het duurde een half uur voordat we een menukaart ontvingen en een drankje werd opgenomen. Het duurde bijna een uur voordat de bestelling werd opgenomen en nog eens bijna een uur voordat de bites klaar waren; die ook nog eens niet erg bijzonder waren. Vervolgens zaten we al meer dan twee en een half uur alvorens het voorgerecht kwam. Uiteindelijk hebben we maar afgezien van ons hoofdgerecht! De bediening was vriendelijk, maar had weinig oog voor de klachten van onze en ook andere tafels en kwam niet met oplossingen.
Miss_Tasty .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Dit was de derde keer dat ik bij Izzy ben geweest. Dit keer reserveerde ik naar aanleiding van de Iens Dinnerdagen.
De laatste keer dat ik er was, was het allemaal net zo lekker als de voorgaande keren, al vond ik het hoofdgerecht (runderlende) erg zout en wat taai. Het voorgerecht (sushi) was (zoals altijd) om je vingers bij af te likken. Het bord was ook erg mooi opgemaakt. Het toetjes was gefrituurd ijs. Ook zeer smakelijk.
Het decor scoort bij mij hoog: het ziet er gezellig uit, al is het op sommige plekken misschien te donker voor mensen die slecht kunnen zien. Wij kregen gelukkig een lichtere tafel toegewezen. De stoelen zijn comfortabel en hebben wieltjes (leuk detail).
De service viel die dag echter tegen. Het was duidelijk dat het ontzettend druk was: de restaurant zat propvol. Er waren maar 3 serveersters en er waren (voor zover ik begreep) maar 2 koks aanwezig. Ik weet niet in hoeverre ze dit voorzien konden hebben (misschien heeft personeel zich op het laatste moment ziekgemeld, of hebben ze gewoon niet genoeg mensen ingedeeld?), maar wij hebben bijna een uur op elk gerecht moeten wachten. We waren er om 19:05 en zijn meteen na het toetje om 22:30 vertrokken. Dit terwijl we slechts een 3-gangen menu hadden. De film van 22:00 haalden we niet meer.
Desalniettemin zie ik dit voorvalletje door de vingers en vind ik Izzy een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug. Alleen al voor de lekkere sushi.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Restaurant zat bomvol en maar 3 dames in de bediening, wij hebben helaas erg lang moeten wachten op ons eten. Het eten zelf was redelijk lekker, beetje aan de flauwe kant maar alles wel vers bereid en mooi gepresenteerd. Ik denk dat deze zaak beter tot z'n recht komt als je op een gewone (minder hectische) avond komt.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Direct bij binnenkomst word je ontvangen door een van de obers. Iedere gang wordt verteld wat je wordt voorgeschoteld. De gerechten waren allemaal erg lekker en gevarieerd. Er wordt goed rekening gehouden met mensen die vegatarisch eten of allergieën hebben. Je wordt goed van drank voorzien. Geen moment hoeven vragen om nog een drankje, ook niet opdringerig.
Borstliane77 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Geweldige ontvangst door een Aziatische dame. Hoewel ik niet zo vis en schaal liefhebber ben laat ik mijngang verrassen. Het was heerlijk! De amuse, sushi , andere gerechten heerlijk zelfs de koffie en thee met een chocolade truffel super! Mooie opmaak ook van de gerechten en afwerking. Wat wij super vonden was een gefrituurde asperge in een glas en als toetje in beslag kort een bolletje ijs gefrituurd. Wel met gember. Hoewel wij gember heerlijk vinden kan ik mij voorstellen dat dit voor sommige mensen te heftig van smaak is. De thee was nu ook veranderd van gewone de thee zie bij een andere recensie over dit restaurant nu veranderd in Aziatische thee. Geserveerd in een mooie grote theekop met schotel. 1 min puntje zijn de banken. Stoelen zitten toch lekkerder.
Kortom een fantastisch restaurant zeker een bezoek waard.
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Nu al een aantal keer gegeten bij Izzi en telkens was het heerlijk! Inderdaad, het is wat prijzig maar je krijgt er ook echt wat lekkers voor. Enige nadeel is... dat je na 1x hier gegeten te hebben je, omdat het zo lekker is, wel heel kieskeurig wordt als het gaat om sushi restaurants..
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Als echte sushi liefhebber hoef je hier niet naar toe. De gerechten waren mooi opgemaakt maar de sushi zelf viel erg tegen. Normaal gesproken bestaat een rol uit 6 stukjes bij izzi zijn het er 4. Ook was de vis ver te zoeken.