Izumi

7,2
7,1
Ismay S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Net terug van Izumi. Ik was daar uiteten met de verjaardag van mijn broer. We waren met een groep van 10. We wilden reserveren om half 6, maar dit ging niet, ze wilden dat we om 6 uur kwamen, de reden is ons nog steeds onduidelijk.
Toen we met de hele groep aan tafel zaten was het 18:20. De serveerster begon al erg slecht. In plaats van ons persoonlijk te vragen wat we wilden drinken zei wie wilt er wat drinken. Verder was ze te lui om uit te leggen aan de mensen die nog nooit bij een sushi restaurant geweest zijn hoe het systeem in zijn werk ging. Erg vervelend. Verder was de bediening door deze persoon echt niet goed.
Om kwart over 8 kwam de serveerster aan onze tafel vertellen dat we weg moesten want de 2 en een half uur waren voorbij en er stond een andere groep van 10 mensen klaar. We waren erg verbaasd want we zaten er nog geen 2 en een half uur en we waren nog rustig aan het eten, nog bezig met de 3de ronde en opeens mochten we niks meer bestellen en deden ze zelfs moeilijk over een dessert. Als compensatie kregen we een drankje van de zaak. De serveerster nam maar van een aantal mensen drinken op, van mij bijvoorbeeld niet. Alles was toen rommelig, we kregen geen eten meer. Verder had ik om half 8 een fles water besteld die ik tot heden nog steeds niet gekregen heb.
Toen ik eindelijk mijn gratis drankje kreeg, zag deze er erg raar uit, het leek wel alsof er in mijn drankje gespuugd was omdat ze boos waren dat we bleven zitten en de discussie aangingen. De serveerster kwam later naar ons toe om te vertellen dat de andere groep was weggegaan. Ik vond het belachelijk dat dit zo tegen ons gezegd werd. Verder werd de tafel ook niet meer afgeruimd.
Als er van te voren gezegd was dat de tafel later op de avond ook nog gereserveerd was had dit probleem voorkomen kunnen worden, maar door deze slechte recensie heeft izumi nu 20 boze klanten die niet meer komen. ERG SLECHT !
So_peng .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Naar aanraden van een vriend zijn we hier gaan eten. De sushi viel echter tegen. De ebi tempura maki was niet knapperig van binnen en de sushi smaakte niet vers. De ossenhaasspies smaakte ook vreemd. Die heb niet meer opgegeten. De gefrituurde gerechten zijn ok maar dat was het dan ook. Wij komen hier niet meer terug.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Regelmatig bij Izumi geweest en elke keer prima gegeten. Bij sommige personeelsleden laat de bediening echter te wensen over helaas. Wel een gezellige indeling waardoor het restaurant niet massaal is / lijkt.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Redelijke tot matige sushi, wat mij betreft iets beneden de huidige AYCE standaards. Vrij smakeloos en eigenlijk gewoon niet zo bijzonder. Bediening is OK maar heeft grotendeels geen idee wat ze serveren. Als je vraag of dit nu sushi 'a' of 'b' was dan heeft ze echt geen idee wat nu wat is. Dat is toch wel het minste wat je van de bediening mag verwachten die verder netjes maar vrij stil/afstandelijk is.

Locatie is niet super, het is er snel erg warm en het kan wel een leuke update gebruiken.
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Was voor de 5de maal daar eten,telkens bomvol met meest jonge gasten, de keuze mogelijkheid is geweldig en de prijs/kwaliteit verhouding en bediening zeer goed.
we hebben met 4 personen uitgebreid gegeten en gedronken voor,inclusief goede fooi, 150 euro !
Lucienne U.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Heerlijk eten en een wel wat donker maar leuk Japanse traditionele sfeer.
Een avondje waar wij ons echt op verheugen echt goed en lekker vers , heerlijke sausjes bij het vlees en de vis , veel keus , goede sushi en de sashimi boot is top green tea , sesam ijs als afsluiter wel reserveren wij zijn niet de enige die het goed vinden .
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Voor het eerst in Roermond bij een sushi restaurant gegeten. Lang getwijfeld over de keuze. Achteraf totaal geen spijt: grote keus aan gerechten, ondanks drukte snelle service en goede kwaliteit van het eten. Absolute aanrader!
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Naar aanleiding van de goede recensies ook bij Izumi gaan eten. Het is een vrij kleine eetgelegenheid waardoor de tafeltjes dicht op elkaar staan. De bediening is vlot en goed en het concept is ook duidelijk. Er is zeer veel keus op de kaart (meer dan 140 soorten).

Het eten viel echter een beetje tegen. De sushi was vrij smaakloos en niet spectaculair. Normaal kunnen we makkelijk 3 gangen genieten van sushi, maar dit keer waren we er na 1 ronde wel redelijk klaar mee. De minder spectaculaire gerechten met enkel groente hebben we overgeslagen. Ook plakte de sushies vrij flink aan het bordje waardoor het toch al niet erg strak gerolde sushi sneller dan nodig uit elkaar viel. Ook was het aandeel vis/vlees per sushi vrij laag waardoor je vaak meer groente proefde dan tonijn of zalm. We hadden het idee dat we vanwege het feit dat we op dinsdag daar waren misschien de topchef gemist hebben. Mogelijk is de sushi op een zaterdag of vrijdag beter.
De warme gerechten waren wel goed in orde en smaakten prima. Hier was eigenlijk niks op aan te merken, maar vanwege de tegenvallende sushi (als je sushi gaat eten) toch slechts een 6 omdat we weten dat het veel beter kan.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Heerlijk gegeten op terras buiten. Grote variatie koud en warme japans eten. Lieve bediening en alles kan. Naast ons tafeltje gedekt met rozen. Wij hadden een top avond
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Dit is mijn favoriete restaurant! De sushi is heerlijk! Het personeel stil maar aardig en de prijs is super goed voor wat je krijgt.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Kwamen hier per toeval terecht na een weekend Roermond voor een late lunch vroeg te diner. Heb echt meer dan prima gegeten de bediening was vriendelijk en de prijzen zeker vergeleken met de randstad heel laag. Het concept is bekend je kan in 5 rondes zoveel eten bestellen als je wilt. Dit concept spreekt mij normaal niet zo aan maar ik vond het allemaal wel lekker. We begonnen met een ronde sushi die ik in Amsterdam vaak voor veel meer geld slechter heb gegeten. Laten nog een ronde sushi en wat warme hapjes allemaal prima. We bestelden een fles witte huiswijn ook deze was goed. Als ik nog een keer in de buurt ben kom ik terug..
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Gisteren met 2 personen bij Izumi gegeten. Een van de drie sushi restaurants in Roermond. Een uur van te voren gebeld om te reserveren, was prima, geen naam gevraagd. Scoupy bon aangegeven, kon bij binnenkomst worden "verteld" zodat je met korting at.

Bij binnenkomst viel me op dat buiten er ook gegeten werd, vanwege de hitte ook. Entree is smal, bij binnenkomst kwam niemand naar ons toe, de kok zei vriendelijk goeienavond. Na wat vragen werden we naar de tafel gebracht. Krap bij elkaar, ik vraag me af of dit restaurant rolstoel toegankelijk is?

De kaart lag op tafel, er werd gevraagd of alles duidelijk was. Mijn engelstalige tafelgenote werd in het nederlands aangesproken. Wel vriendelijk maar duidelijk jong personeel. Gember en wasabi gehad en gelukkig less salt soyasaus ook op tafel, super!

Kaart is erg uitgebreid, maki, temaki, nigri, rond de 20 warme gerechten yakitori, tempura, koude salades en ook sushis die je minder vaak tegenkomt, unagi met kaas bijvoorbeeld.

Een goed half uur gewacht, alles werd neergezet. Leuke verschillende houten, aardewerken bordjes, handrolls in een houder. Kleine sushi afmetingen, wel met zorg gemaakt, fijn en bovengemiddelde kwaliteit voor een all you can eat. Vraag me af of dit chinese chefs waren, aan de sushi kwaliteit te zien. Strak gesneden, verse warme rijst, nigri rijst handgerolt bijvoorbeeld en de spicy tuna bijvoorbeeld mooi verdeeld qua piment, pluim voor de chefs!

Geen toilet gebruikt. Eind van de avond werd vertelt dat de keuken dicht ging over een half uur, netjes. 6 tonic, 2 personen en coupon, 45 euro. Fooi werd aangegeven Ja die mag op de pinbon, geen dank je wel.

Al bij al, prima eten, iets minder roepen en wijzen vanaf afstand door de serveersters en wat meer service initiatief zou welkom zijn. Aangeven van lege frisdrank flesjes werd niet voor bedankt, dubbel opgehaalde sushi lijst werd zonder wat te zeggen weer terug gelegd. Ik denk met wat meer aansturing en met deze kwaliteit sushi dat dit qua all you can eat sushi restaurant in Roermond het een goede kans maakt voor de eerste plek.
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We zijn vaste klant en eten hier minstens 3x per maand.
Het eten is heerlijk, zowel de Sushi's als de warme gerechten. Echt alles lekker vers, mooie smaken (lijkt tenminste niet allemaal zo op elkaar). TIP: Scoor een Scoupy bon, dan eet de 2e persoon voor de helft!
Prijs kwaliteit is DIK in orde. AANRADER!
E_Ve .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Dit is echt fantastisch verse sushi! De kwaliteit van het eten is gewoon super! De zalm smelt gewoon op je tong! De hoeveelheden van de warme gerechten zijn perfect, niet te veel maar ook niet te weinig. De bediening is heel erg aardig en ik heb niets aan te merken op de service. Qua sfeer is het vrij simpel, niets speciaals. Maar persoonlijk geef ik daar niet zo veel om, het gaat mij om de sushi en die is gewoon SUPER!! Vanavond ga ik hier weer eten!
Hoetsietoetsie .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Vrijdag hier voor het eerst gegeten. De aankleding van het restaurant is vrij simpel, maar wel netjes.
Wat belangrijker is, is dat de bediening erg vriendelijk is, en het eten ontzettend lekker is. De menukaart bied ruime keuze, en de gerechten zijn erg goed (niet te zuinig met vis op de sushi, en vleesgerechten zijn mals). We komen hier zeker terug.
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
We hebben hier twee keer gegeten. De eerste keer was top. Wel wat langer wachten (15 minuten) voor vervolggang gebracht werd, maar vooruit. De tweede keer hebben we een uur gewacht op de tweede ronde sushi. Uit voorzorg werd toen vast gang drie besteld. Deze kwam na 20 minuten, maar gang 2 werd niet meer gebracht. Wel een drankje van het huis als excuus.
Het restaurant heeft erg gladde vloeren. Ik heb al twee dames met gladde zolen onderuit zien gaan - en ben zelf ook bijna uitgegleden. Al met al lekker eten, maar misschien beter om doordeweek te gaan, als maar de helft van de tafels bezet is.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vanavond zijn we voor het eerst hier gaan eten. Vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. Het zou alleen wat gezelliger aangekleed mogen worden.
Geen lange wachttijd en borden worden op tijd afgeruimd.
Men heeft recht op 5 x een ronde, maar ik had aan 3x meer dan
genoeg. Je krijgt meer dan ook ruim voldoende.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Echt heerlijk gegeten na toevallig terecht te zijn gekomen. De kok maakt alle sushi vers in de zaak, heerlijk! ook de warme gerechten zijn ongekend goed. Het is moeilijk kiezen want alles blijkt een perfecte keuze! Wij komen terug! Dit restaurant met haar sfeer en super eten staat met stip in de top 3 van lekkerste Roermondse restaurants!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Heerlijk gegeten samen met mijn dochter sushi is super vers en de warme gerechten vooral de ossehaas super mals. Restaurant zat vol daardoor soms wat langere wacht tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cb_r .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
heerlijke sushi, zeker de beste in Roermond.
ook de warme gerechten zijn lekker (aanrader garnalen!)
leuke japanse sfeer
echte aanrader!