IZAKAYA Asian Kitchen & Bar

31-203053090

Meer informatie over restaurant IZAKAYA Asian Kitchen & Bar

Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond hier heerlijk gegeten. Diverse gerechten van de kaart gehad en alles was erg goed en lekker klaargemaakt. Bediening was vriendelijk en snel. Restaurant heeft een moderne sfeer. Muziek mag wel ietsje zachter zodat je elkaar beter kan verstaan. Op niets echt iets aan te merken alleen wel op de prijs in verhouding tot hetgeen je krijgt. Wij hebben met 2 personen redelijk bescheiden gegeten en gedronken en waren totaal 140 euro kwijt. Een prijs van rond de 50 p.p. maximaal, zou meer passend zijn op basis van de gerechten, bediening en de sfeer.
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Oudejaarsavond 2016 en op aanraden een tafeltje voor 2 gereserveerd bij Azakaya. Het tafeltje voor 2 blijkt een lange tafel in het midden te zijn geworden waar we tegenover elkaar moeten zitten. Ook na dringend vragen om 2 stoelen naast elkaar was dit niet mogelijk. Door de belachelijk luide muziek is converseren met je buren stukken makkelijker dan een gesprek voeren met de dame waar ik mee kwam. Het eten was absoluut goed, maar niet in verhouding tot de prijzen. Geen idee waarom deze zaak zo hot is, mijn keus wordt het niet meer.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op recommandatie bij dit restaurant naar binnen. Allereerst valt de belachelijk harde muziek op. Het eten is verfijnd en valt niets over af te dingen echter wel geschrokken van de enorme rekening. Buiten enige proportie tot hetgeen je krijgt voorgeschoteld. Dan als complete desillusie gaven wij aan na het eten wel een kopje koffie aan de bar te willen nuttigen zodat de tafel nog een keer kon worden verkocht. Bij de bar aangekomen werden wij weggestuurd omdat de plekken waren gereserveerd. Juist voor € 250,- afgerekend en weg worden gestuurd zonder een alternatieve plaats aangeboden gekregen maakt dat je avond wordt verpest. Heel erg dom van de betreffende barmedewerker die daar erg halsstarrig in was en zeker onze signalen als gasten niet opving. Ongeschikt dus. Wij komen hier door dit voorval nooit meer
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een mooie avond om nooit te vergeten.
Het eten is top er is weinig op aan te merken. Het tempo zit er goed in en het gaat zeker niet te snel. De bediening is prima, jong en vriendelijk.
Het concept echter achter dit restaurant deugt niet. Het blijkt alleen om snelheid te gaan. Hoe meer klanten op een avond hoe beter. We blijken gereserveerd te hebben voor slechts 2 twee uur!!!! Het gaat het er nu dus om hoe snel krijgen we deze mensen voor veel geld de deur uit.
We drinken een mooie fles wijn en nemen nog een tweede fles. De gerechten komen, we genieten. Echter dan slaat het noodlot toe, we moeten WEG!!! We willen nog Iets nabestellen maar dat gaat niet meer. Ook een mooie fles rode wijn willen ze ons niet meer verkopen. Wegwezen is het devies, of aan de bar nog wat na genieten. Klinkt leuk, maar daar is het ook bomvol....pffffff.
Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Ik word weggestuurd. Ik haal de mgr erbij maar die geeft geen krimp.
Voor ons is dit een teleurstelling, we druipen af en gaan een dessert een digestiv genieten op een andere locatie. We melden het, maar het management is niet geinteresseerd, Als ik dat met mijn klanten zou doen?!? Advies niet voor 20.30 reserveren!!!!! of elders eten zonder tijdsdruk!!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vanwege het mooie weer was het bij de lunch heel rustig en waren we zowat de enigen. De tapas-gerechten zijn klein en heel, heel duur : 17 euro voor 2 garnalen.... Smaak goed maar de prijs staat totaal niet in de verhouding. Ik begrijp dat de prijzen wat hoger kunnen liggen op deze locatie maar dit is meer iets voor de 'upper-class'. Het personeel was wel super behulpzaam om de kaart toe te lichten, dus dat is zeker een pluspunt !
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wederom een prima ervaring met Izakaya, ditmaal met 2 kinderen van 10 en 12.
Buiten in het zonnetje met goede en attente bediening heerlijk gegeten.
Vooral de tong en de wagyu waren top. De kinderen konden sushi rolls op maat vragen en waren weg van de nagerechten. De wijnen per glas waren uitstekend. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard!
phildehaan .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Het lawaai in dit restaurant is niet om aan te horen, ik vroeg om een rustig tafeltje zodat ik een fatsoenlijk gesprek met mijn dochter kon voeren en dit werd mij beloofd. Helaas, naarmate de avond vorderde hoe luider de vreselijk monotone muziek werd.
De kwaliteit van de sashimi die we aten was redelijk alhoewel de porties klein waren.
Vriendelijk en behulpzaam personeel is eigenlijk het prettigst van dit restaurant. Voor ons was het een grote teleurstelling en we raden een ieder af hier te eten!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
top gegeten perfecte bediening muziek stond wat ons betreft wat te hard (zal de leeftijd wel zijn) pittige rekening maar toch prijs kwaliteit in orde!
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De gerechten zijn echt lekker, maar kennen een nogal een extreem hoog prijs niveau voor wat je krijgt. Blijkbaar kunnen ze dit soort prijzen wel verkopen aan de hipsters die er voor zorgen dat de bar/restaurant op maandag bomvol zit. Nogmaals, de gerechten zien er mooi uit, de smaken zijn echt heel lekker en de wijnkeuze meer dan prima.
bee Y.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik heb hier gisteren met mijn moeder en broertje gegeten. Het was geweldig, veel smaaksensatie en aangenaam belevenis.
Bij binnenkomst werden we verwelkomd geheten door onze gastheer, daarna werden we netjes begeleidend naar onze tafel in de drukte. Omdat dit de eerste keer van mijn broertje en mijn moeder bij Izakaya is, werd er kort introductie verteld over de zaak, menukeuze en de werkwijze van Izakaya. Erg grappig en aangenaam om dat te ervaren.
Als eerst hadden we wat meer informatie gevraagd over witte wijnen. Onze gastheer blijkt ook een redelijk goed sommelier te zijn en had ons geadviseerd om voor de nieuwe (redelijk onbekend bij ons) druiven, Belondrade, te proberen. Het valt zeker niet verkeerd. Een goede gebalanceerde volle wijn met mooi afdrong. Goed start, zijn we met zijn drieen overeenstemmend.
Daarna hadden we in totaal drie ronden van de gerechten besteld, varieert tussen klein hapjes tot warme maaltijden. Het was allemaal zalig om van de fingers af te likken.
Mijn moeder begon met haar King Crab Cake. De naam ervan wekte ons alle nieuwsgierigheid naar hoe deze “cake” eruit zal zien. Het blijkt meer op een opgepimpte bitterballen van krabben te zijn. De vleesstukken zijn lekker grof gebleven, waardoor we de smaak en structuur van de krabben lekker na kan proeven. Coquilles werd geserveerd op gegrilled paddenstoel, overgegoten met peruviaans kruiden, yuzusapje en truffelolie. De combinatie van deze saus was nieuw voor me en het was erg goed bevallend. Verder hebben we ook tonijn op chips, hibachi beef, zalm met rijstsalade, reuze garnalen, zeebaars, en gyoza geprobeerd.

De koning van de avond was de Wagyo beef met bms waarde van 9 uit schaal van 12, grade A noemen ze hier. De vleeskwaliteit kunnen we min of meer vergelijken met die Kobe uit Japen (zeggen ze). De wagyo vlees is vol met vetlijnen, waardoor het zo zacht maakte en smelte bijna weg wanneer we een hapje namen. Was erg lekker, ik krijg nog mondwater wanneer ik eraan denk :D
Al met al, hebben we allemaal heerlijk gegeten. Vlees en decoraties worden met zorg bereid, kunnen we duidelijk zien. Prestatie is top afgeleverd. Elke gerecht is als een plaatje geserveerd en ook met veel uitleg van elke bediende.

Een minpuntje, als ik mag noemen, was de overmachtig gebruik van Yuzu sap in bijna elke saus dat er geserveerd wordt. De smaak van de saus varieert hierdoor niet ver van elkaar en het smaakt redelijk zuur/zoutig allemaal. De fijnheid van andere ingredienten werden hierdoor minder te proeven.

De decoratie is simpel, strak en trendy. Deze zaak heeft eigenlijk ook niet meer nodig. Music was goed.

Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten en avontuur houdt.

Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Veel over dit restaurant gehoord. Vol verwachting gereserveerd, restaurant was vol dus aan de bar gereserveerd. Wij houden hier wel van dus dat beviel helemaal goed. Je kan alles overzien en het voegt iets toe aan de beleving. Je moet er dus wel van houden. Eten was erg goed. Lekkerste sushi die ik in tijden heb gegeten en de andere gerechten waren ook zeer smaakvol. Omdat de bar mensen veel cocktails staan te maken werden we zo nu en dan vergeten dat was heel erg jammer. Uiteindelijk een flinke rekening. Prijs kwaliteit is daarom niet helemaal in balans. Gerechten te duur voor wat je krijgt. Wel een goed restaurant.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Mooie zaak, hip, moderne aankleding. We komen voor late lunch, keuze is daardoor wat beperkt, barbites, maar wel interessant. Gekozen voor de soft shell crab temaki en sweet corn tempura. De temaki was goed, de sweet corn tempura nieuw voor mij en zeer verrassend. Erg lekker! Mooie zaak, goede kwaliteit.
camilla A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het eten is hier echt van zeer goede kwaliteit! Wat een feestje! De cocktail met lychee is ook echt een aanrader! Van de kip tot de sashimi alles is even verfijnd en vers. De prijzen zijn hoog, erg hoog maar het is het waard. De ambiance is wat kil en doet wat koud aan. Bediening is soms wat traag en was een aantal items vergeten van onze bestelling. Maar al met al een aanrader (mits de portomenee het toestaat).
radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Héérlijke kleine gerechtjes uitgekozen door de bediening nadat we lieten weten wat we graag eten. Érg goed gedaan! De yellowtail was góddelijk (deze moet je proeven!). De sticky rice met tonijn iets te sticky en iets te veel frituur met iets te weinig tonijn, maar hé, de oester met Hollandse kaviaar is góddelijk. De sushi was mega vers en de dumplings met wagiju beef en fois gras waren súper lekker en verrassend! Verbeterpunt is dat we de aan beide kanten zwart gecarameliseerde vis terug stuurden en de reactie vanuit de keuken terug kregen 'dat het zo hoort'. Inmiddels weet iedereen dat rooksmaak in combi met zwarte suiker niet bepaald gezond is, daarnaast kunnen wij heel goed zelf onderscheiden of de vis te lang in de pan heeft gelegen, kan gebeuren maar een flauwe reactie. Wel mochten we een ander gerecht uitkiezen.

Op vrijdagavond iets te veel gebral naar onze wens, op zondagavond een plek waar je héérlijk en gezellig kan dineren. Verrassende kleine gerechten en héérlijke wijnen, aanrader!
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
De service is hier top! Het eten is ook heerlijk, maar de prijzen zijn heel erg hoog. Schrok er zelfs een beetje van. Je kunt hier een leuke avond hebben en alles is dik in orde, maar daar betaal je ook voor.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Dit was mijn eerste ervaring met Izakaya. Mooie zaak, goeie lokatie (als je tenminste de parkeerproblematiek van de Amsterdamse binnenstad even buiten beschouwing laat). Heerlijk gegeten, rund en vis; fraai gepresenteerd, mooie porties. De plaats aan de bar was nog niet eens zo ongezellig maar de, overigens comfortabele, stoelen stonden toch wel erg dicht op elkaar waardoor je automatisch deelgenoot werd van de conversatie van de buurman en omgekeerd. Kortom niet zo wenselijk. Service was hartelijk, prima, jassen-protocol bij vertrek kon misschien wel wat professioneler: gehannes om je eigen mantel tussen die van anderen te moeten gaan zoeken; "hij kan ook nog in deze kast hangen". Time spent was misschien wat kort in relatie tot de rekening maar eerlijkheid gebied te zeggen dat we op een zaterdag zonder reservering bij Izakaya zijn geweest; een wat rustigere avond geeft misschien een wat beter en nog wat positiever beeld.
Al met al: mooie zaak, lekker eten.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Prima restaurant
Besloten om het 7 gangen chef's-menu te bestellen. De gerechten zijn allemaal heerlijk maar erg klein. Ik had aangegeven een beetje rustig aan te willen doen. Het was een maandag en het restaurant was niet vol maar dat bleek achteraf lastig na 2.5 uur buiten met een aanzienlijke rekening. 7 gangen worden er doorheen gestampt. Wat ik ook jammer vond was 7.5E op de rekening voor boontjes die door de bediening wordt "verkocht" als een gratis artikel. Wie weet kom ik nog eens terug...
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Al een paar keer geweest hier. Vroeger was het echt top! Alles klopte toen. Gisteren weer gegeten en de ziel is er een beetje uit. Eten was van veel minder kwaliteit. onze serveerster was heel aardig maar de heren die eten brachten echt onbeschoft. Klaar staan met borden en hallo roepen! En eten op tafel smijten echt bizar.

Het is fors aan de prijs dus mag je wel wat meer verwachten vind ik.

140€ per persoon en niet echt lekker gegeten. Redelijk goed geholpen in een ok sfeer. De Dj die er staat maakte nog een beetje sfeer de rest viel het me tegen.
tamar L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op aanraden van vrienden eindelijk naar Izakaya geweest, mooie zaak, erg druk, we hadden een plekje aan de bar. Leuke bediening , alleen viel het eten ons tegen. Lag dit aan de suggesties van de meneer achter de bar? We gaan toch nog eens terug om de juiste gerechten te proeven.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vaak hier gegeten en het blijft goed! We laten altijd de bardame het eten bepalen en dan komen de lekkerste combinaties op de bar te staan. Ook de cocktails zijn om te smullen. Ookal is het druk de service is altijd top. Wij zitten het liefste aan de bar aangezien we de zitjes niet lekker zitten en niet gezellig vinden.