iYumi

Coolsingel 143 3012 AG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant iYumi

• Kom je met de auto?
    metrohalte Beurs

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 21:30

Voordelig
Erg rustig
Zuidjes .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader, alleen de noodles zouden naar onze smaak iets minder olie kunnen gebruiken. De bediening was echt super-vriendelijk, kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Komen hier zeker nog een keer terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Na het lezen van de reviews heb ik iYumi er uit gekozen. En ik ben zeer tevreden van mijn keuze.
Lekkere sushi en miso soep gegeten. Super prijs-kwaliteit verhouding en heel vriendelijke bediening.
Tevreden klant ;)
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Op aanraden en reviews gegeten bij iYumi. Aangekomen worden we prima ontvangen.

Lunch, bestaande uit Miso soep en een Sushi box.

Eten:
Miso soep is prima van smaak, prima vulling, maar mocht wel iets minder zout, wat ons betreft. Te zout eten heeft vaak een negatieve invloed op de smaakbeleving van de gerechten daarna.
Sushi: Rijst is de basis en deze smaakt erg lekker. Niet koud, maar iets lauw wat de smaak en het mondgevoel ten goede komt. Vis lijkt ook vers en ruikt niet. Smaak is prima en zeer zacht. Wat sushi betreft is de smaak inderdaad erg goed; kan zich meten met de betere restaurants.
Wel valt op dat de sushi niet altijd netjes gesneden is. Hoeveelheid rijst is goed, maar sommigen op het randje van teveel, anderen weer perfect. De rijstkorrels zien er netjes uit. Niet platgedrukt, gewoon zoals het hoort.
Onze tip zou zijn om te letten op de details. Sushi maken en presenteren is wat ons betreft een culinaire kunstvorm, we zien dat graag terug.

Bediening:
Vriendelijk en attent. Nu weten wij wel wat we eten, maar misschien zou het beter zijn om bij elk gerecht kort uit te leggen wat het is en hoe je het eet. Bijvoorbeeld: Edamame, niet iedereen weet hoe je het eet. Je raakt hierbij ook het voedsel aan met de handen. Misschien een heet vochtig doekje voor het eten en na het eten aanbieden om de handen schoon te maken?

Decor:
Hoewel de kwaliteit van de sushi erg goed is, straalt de inrichting geen kwaliteit uit. Er zijn enkele hele leuke en sfeervolle details (zoals de schilderingen), maar er is geen eenheid in de inrichting. De grote menuposters en voorwerpen op de glazen toonbank doen denken aan een afhaalchinees. Waar is de sushi chef? De sushi chef mag meer op de voorgrond staan en zijn/haar kunsten tonen aan de bezoekers.

We gaan hier zeker vaker eten. Kwaliteit waar veel sushi restaurants wat van kunnen leren.
Angbad .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Nav recensies bij iYumi geweest om ook lekker sushi te eten. Helaas was de kwaliteit een magere 6. Ik ga een sushi restaurant binnen en verwacht dan ook soya saus en gember te krijgen. Voor beiden moest ik erom vragen. Sushi die niet stevig gebonden waren, het viel uit elkaar. Teveel rijst in verhouding met groenten en vis/vlees. Loempia te ver doorgebakken. Hé wat jammer dat dit vergelijkbaar is met de standaard all-you-can-eat vreetschuren!!!
Wij vinden het jammer dat wij dit niet gelijk van u te horen hebben gekregen toen wij ernaar informeerden. Uw feedback gaan we zeker meenemen in onze verbeteringen (van kwaliteit en service)
Rasputin .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het eten was beter dan de gemiddelde sushi vreetschuur.
Bediening snel en netjes. Jammer dat de locatie slecht is, nl niet goed zichtbaar en het decor was nu niet echt gezellig. Leek meer op een Amerikaanse diner.
Bedankt voor uw reactie.??
Zwollenaer .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten bij iYumi. Heerlijke vers bereide sushi. En dat proef je. Wij vonden de specials ook erg lekker en hebben deze dan ook vaker besteld. De bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op wat we bestelden. Restaurant goed te bereiken vlakbij metrostation beurs. Als we in Rotterdam zijn komen wij hier zeker terug!
Bedankt voor de complimenten en graag totziens.
Karinvdvoorde .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten, vooraf een zalige Miso soep en daarna de lekkerste sushi van Rotterdam. Topper met erg vriendelijke en vlotte bediening.
Erg bedankt en hopelijk tot gauw weer....
M-meijer .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
om binnen te eten vind ik het decor wat ongezellig. doet meer afhaal achtig aan. sushi daarentegen is de lekkerste die ik in lange tijd heb gegeten. vers, gevarieerd en ontzettend goed van kwaliteit. super goede service en vriendelijke medewerkers.
Bedankt voor uw feedback.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Voor de derde keer bij iyumi. Gewoon weer echt heel erg lekker! We zijn ontzettend fan van de Japanse omelet. Ik merkte wel verschil tussen de sushichefs, dit keer was het iets slordiger gesneden dan normaal. Sushi daarom verschillend van grote en de randen na het rollen zaten er ook nog aan. Doet natuurlijk niks af aan de smaak!
Enorm gastvrije dame: herkende ons en kwam zelfs uit haarzelf schone stokjes brengen omdat deze gevallen waren, terwijl we hier niet om hadden gevraagd.
Bedankt voor de complimenten en wat betreft de snijkunst wordt wel verbeterd...
Nguyen D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Werkelijk waar, de beste sushi van Rotterdam. Die all-u-can-eat 'Japanners' schotelen je echt schandalige 'sushi' voor.

Bij iYumi is de rijstazijn en de saus bij de gerechten zélf gemaakt. En dat verschil is supergroot.

Heb sushi gegeten van Sumo tot Okura tot in Tokyo zelf. iYumi mag trots op zichzelf zijn. Ook op de ontzettend hartelijke service. Hardwerkende mensen.
Uw complimenten worden gewaardeerd, erg bedankt!
T_thomas .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Als sushi liefhebber kan ik deze toko iedereen aanbevelen. Ik haal hier 1 keer per week sushi en de kwaliteit is erg goed. Verse vis, geen lange wachttijden en als je van tevoren belt staat alles netjes klaar. Helaas bezorgen ze (nog) niet. Tot slot zijn het zeer gemoedelijke mensen!
Bedankt voor de complimenten en tot gauw weer! ??
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Geweldig sushi, heel vers en alles even lekker. De kippasteitjes moet je zeker proeven! Hemels. Je moet wel lang wachten maar dat geeft niet, het wachten wordt zeker beloond. Tip; beetje zout op de edamame boontjes!
Bedankt voor uw positieve reacties en advies, graag tot ziens!
Noxae .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op vrijdagavond langs bij iyumi. Ik belde om te reserveren maar dit bleek (nog?) niet nodig. Vriendelijke dame in de bediening, ze hielp tevens mee in de keuken. Hoewel de zaak halfvol zat bleek het eigenlijk al te druk voor één persoon. We moeten 15 minuten wachten tot ons werd gevraagd wat we wilden drinken. De kaart is redelijk uitgebreid en het eten is heel erg lekker. Alle gerechten worden vers bereid en dit proef je. En vers bereid betekent niet die ochtend gerold, nee het wordt pas gemaakt nadat je het besteld hebt. Een omeletje kan dus 15 minuten duren, maar de sushi werd vrij snel naar onze tafel gebracht. Ontzettend verse vis en de rijst was perfect. Het is hier gewoon echt heel erg lekker. Inrichting is matig, wat kaal is het zelfs te noemen. Bediening vriendelijk en behulpzaam, maar een dame of heer erbij kan geen kwaad.
Bedankt voor uw complimenten, mijn excuses voor de minder goed service en de inrichting, wij zullen ons gaan verbeteren......
Flexilexi .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Sinds ik Iyumi heb ontdekt hoef ik niet meer naar die all-you-can-eat vreetschuren. Hier krijg je heerlijke, verse sushi die betaalbaar is! De bediening is supervriendelijk, al zou er wel wat personeel bij mogen op drukkere momenten. Ook de inrichting is wat kaal, maar als je toch lekker aan het eten bent maakt dat niet veel meer uit.
Nu hoef je nog niet te reserveren voor een plekje 's avonds, maar het zal niet lang meer duren voordat iedere Rotterdammer hier sushi komt eten (of halen).
Toptent!
Bedankt voor de complimenten, we hebben nu extra personeel in dienst om betere service te verlenen, wat inrichting betreft wordt langzamerhand eraan gewerkt.....
Corrie1961 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vanavond echt fantastisch lekker gegeten bij iYumi ! De Miso soep met garnalen ,de lekkerste sushi die we ooit hebben gegeten tot de overheerlijke Japanse omelet, het was een feestje in je mond! We hebben niet van de kaart gekozen maar ons laten verrassen door de kok, en ik kan jullie verzekeren dat is gelukt!! We laten de all you can eat voortaan links liggen en komen hier dus zeker terug. Ook de rekening was een verrassing ,we waren voordeliger uit dan bij de all you can eat ketens.
Erg bedankt voor de complimenten....
Joann G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
we hadden al tijdje gehoord en gezien ( revieuws) dat de gerechten van Iyumi erg lekker is. ook al is het een uurtje rijden, hebben we wel voor over. we werden gastvrij ontvangen. de kaart is erg uitgebreid en zag allemaal zo lekker uit dat we bijna niet meer wisten wat we zouden nemen. we hadden de bento box genomen, sushi met gefrituurde garnalen erin en sushi met zalmhuid (op advies van de bediening), wou eigenlijk nog een noedel soep maar dat was teveel geweest.
het is niet te vergelijken met all you can eat!! zo vers, zo lekker, je merkt dat de eten met liefde is bereid. mijn compliment!! hier komen we zeker terug. sajonara!
Bedankt en graag tot ziens
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Ontzettend lekkere sushi!! Beste van de stad, en misschien wel van heel Nederland. Decor is iets sfeerloos maar toch een 9 gegeven omdat de sushi het helemaal goed maakt.
Bedankt voor de complimenten en hoge cijfers!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vaste prik voor lunch op de dinsdag. Altijd vriendelijke mensen, heerlijke verse sushi, ruime keus. Ook betaalbaar. Vooral de special met zalmhuid en koriander is een favoriet!
Bedankt voor de complimenten, hopelijk tot gauw....??
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
vrijdag avond het giet, je wil de regen uit, iyumi zit op de perfecte plaats, nooit zo'n beeld bij de zaak gehad, ja je loopt er langs, 12 in een dozijn. Blijkt op dat punt gewoon erg mee te vallen, bento box genomen, dat is een stevige maaltijd waar iedereen genoeg aan hebt, garnalen, loempia's, rijst tofu met wakame, salade en nog een toetje met aardbeien ook, helemaal niets mis mee en voor een schappelijke prijs.

Iyumi is een zaak waar je tevreden naar buiten loopt, waar voor je geld en zeker de moeite waard, ook om nog eens heen te gaan
Bedankt.
Happymouse .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gisteren wezen eten bij iyumi, de bento box menu is echt een aanrader ! leuke bediening en sfeer ! eten smaakt goed ! Er zaten zelfs aardbeien bij als toetje.
Bedankt...