Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Dinsdag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Froukje-vZ .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Een all-in 3 gangen verrassingsmenu. Heerlijk was de tartaar als voorgerecht, de zeebaars als hoofdgerecht en alle lekkernijen tussendoor! Jammer alleen dat we op de rekening geconfronteerd werden met extra kosten voor ons eerste drankje en een prijzig kaasplankje waarvan we niet wisten dat we daar extra voor moesten betalen. Niet echt all-in dus. Reden om hier niet nog eens voor te kiezen...
S G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige inrichting, vriendelijk personeel, bijzondere combinaties in de gerechten. 4 gangen seizoensdiner was heerlijk. Komen zeker nog eens terug
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer goed eten, vriendelijke bediening, maar interieur kil en ongezellig
tony S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hartelijk ontvangen en op ons gemak genoten van een prima driegangen verrassingsmenu.
Aukje B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom een gezellige avondje tafelen gehad.
Gerechten en bijbehorende wijnen waren smakelijk en goed verzorgd.
Als enige minpuntje waren de pauzes (qua tijdsduur) tussen de diverse gerechten. Deze hadden wat ons betreft een tandje hoger gemogen.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk eten, uitstekende bediening. Wel teveel tijd tussen gangen, vanwege drukte, waardoor we de koffie moesten laten zitten om trein nog te halen. Dat was jammer. Maar eten en bediening, prima.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk werden we de hele avond verrast met eten en wijn. In een rustig tempo van een uur per gang.... Lekker vlees maar ook goed en uitgebreid vegetarisch. Mooie entourage. Gewoon goed, net als eerder....
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Van buiten ziet het restaurant er allesbehalve aanlokkelijk uit, maar het zou zonde zijn om er voorbij te lopen.
Mooie, kleine porties en leuke amuse en tussengerechten. Soms wat veel verschillende smaken in één gerecht, wat een beetje gekunsteld over kan komen.
De menukaart verdient een printje met betere inkt. Ook is onduidelijk welke gerechten bij welke menu's horen. In het restaurant krijg je daar prima uitleg over, op de website kwam ik er niet uit.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige avond gehad. Het acht gangenmenu met wijn. Leuke lekker kleine gerechtjes. Prima wijn. Zaten in een sfeervolle rustige ruimte beneden. Een van de betere plekken in Nijmegen.
Kom zeker weer terug.
Camille W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten! 5 gangen was een feestje. Perfect wijnarrangement en ronduit aardige bediening. Aanrader!
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goed gegeten met een top service.
Een goeie uitleg van wat er werd geserveerd. Heerlijk passende wijnen bij het gerecht.
mmeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Veel verschillende componenten / smaken op het bord die niet altijd even goed combineerden. Smaken mogen wat meer uitgesproken, het was wat vlak. Zaten aan een tafel in een hoek waardoor bedienen lastig was.
theclakarol .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Ivory.Genoten van heerlijke,afwisselde gerechtjes van het kerstmenu, in combinatie met lekkere wijnen,geserveeerd door erg vriendelijke gastheren!
Chapeau!
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen nu al enkele jaren geregeld bij restaurant Ivory, waren er nu een paar avonden voor kerst en aten het kerstmenu. Dat was heerlijk! Pluspunten: genoeg groenten (wat in andere restaurants vaak niet zo is), en zo uitgebalanceerd dat we de hele avond konden genieten zonder achteraf het gevoel overvoerd te zijn.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten gisteren. Niks op aan te merken. De bediening was erg prettig en alert (één opmerking over alcoholvrij werd ook vertaald in alcoholvrij met het eten. Dit is helemaal top!). En de sfeer die de bediening neerzet ervaarde ik als erg prettig. Wel serieus en corect maar met gevoel voor humor.
Ik raad Ivory zeker aan aan anderen. Eet smakelijk!
else B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk en verrassend gegeten . De bijpassende wijnen waren goed. De inrichting is sfeervol.
We hebben genoten. Else
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie inrichting ! Goede en prettige service !
Heerlijk eten maar helaas geen verse zeetong. Was (bijna) net zo stevig als zeeduivel !!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke gerechten, mooie smaakcombinaties. Geen probleem om een aantal wensen die we hadden in het verrassingsmenu in te passen. Leuke wijn en een deskundige en enthousiaste sommelier die zelfs nog wat gratis consultancy verstrekte voor een wijnkeuze ten behoeve van ons geplande kerstdiner!
Aan het eind van de avond nog een verrassend vriendelijke rekening ook. Wat wil je nog meer?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond! Mooie gerechten, goed bijpassende wijnen en zeer attente bediening. Prima locatie en leuke moderne inrichting.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Ivory.
De bediening was voortreffelijk en het eten was erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad.