Over restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond! Mooie gerechten, goed bijpassende wijnen en zeer attente bediening. Prima locatie en leuke moderne inrichting.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Ivory.
De bediening was voortreffelijk en het eten was erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad.
R P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Personeel kundig en discreet, niet joviaal of opdringend.
Verrasingsmenu genomen. Een paar smaken die er bij ieder gerecht of amuse uitspringen, rest van het gerecht neutraal. Leuk verhaal bij de gerechten of de wijn. Voor ons niet een plaats waar we voor zullen omrijden, of aanbevelen. Maar zeker niet slecht of eetfabriek.
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk genoten van een 6-gangen seizoensmenu. Er staan leuke en verrassende gerechten op de menukaart en goed gecombineerd. De porties zijn mooi van formaat en alles wordt goed uitgelegd wat je krijgt. Als je wat extra informatie vraagt dan weten ze ook het antwoord dus er is niet zomaar iets ingestudeerd.
Naast het 6-gangenmenu zitten er genoeg extra's tussendoor zodat je op het einde wel 10 "gerechten" hebt gehad.
Rise .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wederom een heerlijke avond gehad! Beste restaurant in Nijmegen. Constante hoge kwaliteit van alle gerechten, verrassend en super lekker. Het verrassings menu biedt vele kleine gerechten, met extra tussendoortjes van de kok. Zodat je echt genoeg gegeten hebt.
Karlijn W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was erg rustig door de restaurantweek die net geweest was. We waren eerst alleen en daarna kwam er nog een stel. Complimenten voor de bediening want dit heeft geen een moment ongemakkelijk of vervelend gevoeld.
We hebben genoten van het vijf gangen verassingsmenu. Veel afwisseling in smaken, bereidingswijze en opmaak. Was wederom echt een aanrader en een avondvullend progamma.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij komen hier 3-4 keer per jaar en wij worden iedere keer verrast met fantastische gerechten. Keuze menu's.
Personeel kent ons inmiddels en weten onze smaak. Geweldige wijnen van kleine wijnhuizen.
Kortom: Echt een aanrader als je van kleine gerechten houdt.
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
In Ivory is het eten ongelooflijk lekker mede doordat elk gerecht en ingrediënt met volle aandacht is bereidt.
Een volledige smaak extase!
Waarbij ook met diëten volop rekening wordt gehouden, en prachtige smaakvolle vervangers worden aangereikt.
Een 10 voor de kok en de bediening die vol overgave vertellen wat je aan het eten bent.
Esmeralda
Elly.debruijn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten. Mooie zaak, goede bediening prima servies- en glaswerk. Maar het was heel erg warm toen wij er waren. Er is geen airco en de deur open laten is onvoldoende voor zo' n zaak.
Jspanjer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Leuke avond. Naar aanleiding van de recenties en het menu waren de verwachtingen misschien iets te hoog. Personeel iets onderbezet. Leuke anekdotes over de wijn. Rund pastrami viel tegen.
Russ_herald .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk rustig avond gehad bij Ivory. Erg lekker en afwisselende eten, met kleine tussendoortjes die je smaakpallet in te stellen op de volgende gang. Goed passende wijnen, geschonken met goed uitleg van de wijn zelf.
Wij hebben meer dan vier uur genoten van elkaar, het eten en de sfeer. Een absoluut aanrader!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het voorgerecht viel iets tegen, pastrami proefde als rosbief. De andere 3 gerechten waren uitstekend evenals de glazen wijn. Alleen bij het hoen had de wijn iets milder gemogen, deze spaanse wijn was geschikter voor rundvlees. Bediening uitermate vriendelijk en met mooie verhalen over de wijnen. Kortom heerlijk gegeten, met wel wat kleine verbeterpuntjes.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De verwachtingen waren hoog gespannen, na het lezen van alle goede recensies hier op Iens, echter snel bleek de hoge service-standaard. Mijn verzoek voor een romantisch rustig tafeltje, zoals gevraagd bij de e-reservering was overgekomen en we zaten prinsheerlijk en knus. De diverse medewerk(st)ers van de bediening, waren allen erg hartelijk, bijzonder correct, zeer gastvrij en duidelijk op de hoogte van restaurant-etiquette!

Het eten, was gang voor gang een feestje voor het oog en de tong. De wijnen uit het wijnassortiment, pasten ons inzien ook goed bij de gerechten.

Wij hebben een super avond gehad bij Ivory en komen zeer zeker nog eens terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Uitstekend gegeten, voortreffelijke bediening. Zeer flexibele keuze uit het menu mogelijk.
Ook op zondag geopend. Aanrader!
F. V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hadden een 4-gangenverrassingsmenu genomen. De gerechten zagen er prachtig opgemaakt uit en smaakten heerlijk. Wel was het zo dat de tussenpauze tussen voorgerecht en hoofdgerecht wel erg lang was. We kregen bijna het idee dat ze ons vergeten waren. En, maïskip als hoofdgerecht was wel wat eenvoudigjes; ik had wat exklusievers verwacht.
Door de vele extra-tussendoortjes - hoe lekker ook! - duurde ons dinertje wel wat lang, van 19.00 uur tot 22.30 uur. Zoveel extratjes hoeft voor ons niet. De wijnen van het wijnarrangement waren met grote zorg gekozen, verrassend en heerlijk; ze pasten uitstekend bij de gerechten.
Marjoleinwinder .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wederom een heerlijke avond bij Ivory. Komen zelf uit omgeving Alkmaar maar zodra we in de buurt zijn proberen we iedere kans aan te grijpen om hier lekker te dineren. Enorm vriendelijke bediening die graag de verhalen achter de verschillende flessen wijn met je delen.
Ferry51 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten, 7 gangen en kwaliteit was top! Lekkere wijntjes bij iedere gang. Echt een aanrader als je verrast wil worden met leuke en lekkere gerechten!
Basverreijt .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was ook attent en behulpzaam. Het decor is prima maar niet heel bijzonder.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met 3 personen heerlijk gegeten bij Ivory. Fraai opgemaakte borden met heerlijke smaakjes. Diverse amuses tussendoor. Geen grote porties, dus een 4 gangen menu wordt niet teveel. Een Michelin ster waardig. Ze konden al onze wensen aan: Vegetarisch, allergie voor noten en geen room/crême fraiche. Vriendelijke bediening met mooie verhalen over de wijn. Voldoende parkeergelegenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Brug_eten .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Erg goed 4-gangen verrassingsmenu! Verfijnde combinaties met mooie ingrediënten. Erg prettige bediening met kennis over zowel het eten als bijbehorende wijnen. Afsluitend kaasplankje ook een genot!