Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ivory

Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een fantastische reis gemaakt door de keuken in 8 gangen. Met passie en liefde uitgeserveerd. Wat een heerlijke avond hebben we gehad. Dank jullie wel
Kelvin D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuke zaak, goede service.
Mooi menu, fantastisch eten.
Komen zeker terug hier.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een volgende keer zit er zeker in. We hadden een heerlijke avond. Ook prettig dat we steeds de wijn eerst konden proeven.
neeltje T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gekozen voor een 4 gangen diner.
De amuses, zalm en het toetje met dessertwijn waren erg lekker. ????????
De porties klein, daardoor hadden we niet genoeg gegeten!
Prijs- kwaliteitsverhouding ligt wel wat uit elkaar.
Ambiance en bediening is goed.
Uiteindelijk hebben we de cava (voorafje), tafelwater en de dessertwijn niet hoeven te betalen.
Dus uiteindelijk een wisselend gevoel aan overgehouden!
Christien R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten met onze vrienden omdat we allevier 70 jaar geworden zijn dit jaar . Een opmerking , een van ons had sukade deze was erg taai niet aan te bevelen . Dit hebben we wel doorgegeven .
Tinus B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was echt een heerlijk avondje uit. Top wijnen in combinatie met leuke gerechten. Ook super goed personeel. Vanuit ons een dikke voldoende
herman W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
In een uitstekende ambiance ( goede akoestiek; voldoende ruimte; gastvrij onthaal; deskundige bediening) top genoten van de heerlijke smaaksensaties. Het 3-gangen verrassingsmenu was met de tussendoortjes meegerekend een prima keuze.
liesbeth.spruijt .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mijn favoriete restaurant in Nijmegen. Heerlijke gerechten goede wijnen.
Beestje mix met Aziatische keuken.................................................................
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goed eten en mooi opgemaakt. De bediening is prima. Voor de prijs is de kwaliteit naar mijn mening net iets te weinig. Maar een avondje eten is hier geen straf..
Ivana B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hebben een enorme fijne avond gehad. Heerlijk gegeten van een Franse keuken met Aziatische invloeden. De wijn-spijs-combinatie was erg goed op elkaar afgestemd en de bediening was zeer vriendelijk. Hier komen wij zeker terug!
A W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Uitstekende bediening en zeer smaakvol eten, maar erg karig. Met een driegangenmenu ga je met honger de deur uit. Slechts een broodje kan er af. Daarnaast is de wijn erg aan de prijs, voor een doorsnee wat karakterloze pinot noir uit Nieuw Zeeland die in de winkel een tientje kost leg je ruim €40 neer.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zelfs op een herfstachtige zomerdag zijn we prettig ontvangen. Na een drankje – de huiswijn [die we eerst mochten proeven] vonden we minder, de andere Sauvignon Blanc uit Chili smaakte beter – kiezen we voor het verrassingsmenu. Een goede keuze. Een afwisselende smaakervaring die mooi oogt en ook zo smaakt.
Het bijpassende wijn-arrangemet was goed uitgezocht.
Niet echt goedkoop, maar wel goed, het kwaliteitsniveau in aanmerking genomen.
Een onverwachte aanrader.
Abir E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben in n relaxt avondvullend programma heerlijk gegeten. Het bijpassende wijnarrangement was ook erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ivory van buitenkant is misleidend. De inrichting van binnen is erg stijlvol. Ontvang door bedrijfsleider/sommelier was erg goed. We hadden vooraf al besloten om 5-gangen menu te gaan, maar bij aankomst hadden we toch twijfel of we misschien richting 10 gangen konden. Aangezien we laat en nieuw bij Ivory waren, hadden we bij 5 gangen aangehouden.... Erg jammer vonden we. Alles was lekker! Ingrediënten, sausen, groenten waren goed. Bijpassende wijnen waren allemaal heerlijk. Dank jullie wel voor een leuke avond!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fantastisch restaurant en heerlijke gerechten! Warm aanbevolen! Al jaren 1 van onze favoriete restauranten!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede sommelier, Indrukwekkend!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Ivory.
Nieuwe verrassende gerechtjes en het klopt altijd perfect! Je kunt echt merken dat er nagedacht wordt over de gerechten en de presentatie. Ook de (nieuwe) bediening heeft ons uitstekend geholpen.
Wij komen zeker terug.
mvdzee .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dit was onze eerste keer in Ivory. Dat is ons goed bevallen: creatieve en goed doordachte gerechten die uitstekend waren bereid en mooi werden gepresenteerd. Alleen de gerookte zwaardvis op een bedje van papaya was wat mij betreft een wat minder geslaagde combinatie.
Wij hadden gekozen voor het vijf gangen diner met bijpassend wijnarrangement. De wijn-spijscombinaties waren prima.
Ivory is een aanrader in Nijmegen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het lijkt bijna alsof ze een hekel hebben aan vegetariërs, hebben we verzucht..