Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ivory

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Tijdens een zakelijk diner gekozen voor het 3 gangenmenu, een culinaire verassing mooie gerechten met dito smaken, vriendelijke en kundige bediening. We hebben genoten van het diner en is zeker voor herhaling vatbaar.
Riemke M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten, erg leuk om je te laten verrassen. Heerlijke bijpassende wijntjes. rustig restaurant voor en zondagavond
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Fijne ontvangst. Hele mooie gerechten, mooi opgemaakt. De wijnen die we erbij geserveerd kregen waren verrukkelijk! Daarnaast ook creatief met het om gaan met vegetarische gerechten en allergieën. Super!
Fokko N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Kwaliteit van menu viel iets tegen. Wel goede kwaliteit, maar niet erg innovatief. Gezien de hitte zou een ventilator prettig zijn. Aangezien de stoelen bekleed zijn met een soort plastic hadden we aan het einde van de avond allemaal een kletsnat “ derrière travail””????; heb met restaurant gecommuniceerd, dat er bij warm zomerweer ( > 30 gr) een kussen oid welkom zou zijn.
Aruna F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vriendelijke, attente service waarbij de serveester uitstekend engels t.b.v. mijn vriendin. Heerlijk eten wat creatief en kundig was samengesteld.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt geweldig gegeten; zeer unieke smaakbeleving.
Echt een culinair hoogstandje.
Binnen ziet het er ook fantastisch uit.
Het terras verdient wel een opsmuk; valt echt uit de toon bij de rest.

Kan het restaurant echt aanbevelen; inmiddels dit ook gedaan.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was heel erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten en super lekkere wijntjes gedronken! Top was het, komen graag nog een keer terug.
Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
favoriet restaurant voor een complete avond uit. deskundig personeel met leuke verhalen over de wijn en heerlijk eten. verrassende combinaties en gezellige sfeer
W. .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel goed eten, creatieve kok. Verrassende gerechten. Als we weer in de buurt komen gaan we er zeker weer een hapje eten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten (4-gangen seizoensmenu) met heerlijke bijpassende wijnen die door de sommelier zelf werden toegelicht. Echt een aanrader!
WY C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een goed restaurant en wat een vriendelijk en deskundig personeel! Hier werken mensen die er heel veel plezier in hebben. We werden hartelijk ontvangen en er werd met allerlei dieetwensen rekening gehouden (vooraf naar geïnformeerd bij de reservering). Zelfs met een grote groep (14) hadden ze geen enkel probleem. We voelden ons allemaal erg op ons gemak en hebben ervan genoten.
Het eten was heerlijk, de smaken heel mooi en bijzonder, nergens te overheersend, maar wel vol. Vooraf had ik mijn bedenkingen bij het basilicumijs, maar dit was erg lekker.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Uitstekende sommelier. Verrassende combi van texturen, ingredienten, kleuren en smaken. Wijnarrangement is ook aanrader, net als de kazen.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldig restaurant met fantastische sfeer en heerlijke gerechten! De bediening was ook zeer goed en zeer vriendelijk. De bijpassende wijnarrangement was ook erg leuk. We gingen voor een verrassingsmenu en een bijpassende wijnen en alles was erg goed doordacht. We waren inderdaad verrast en onze ervaring had een feestelijk gevoel.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
De wijnen bij het wijnarrangement waren verrassend en goed. Sommige gerechten waren wat flauw en spanningsloos maar de toetjes waren tongstrelend lekker. Hele lieve bediening (ik zou voor andere outfits gaan. De pantalons waren weinig flatteus)
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sublieme kwaliteit van het eten, heerlijk gegeten, tempo precies goed uitstekende bediening. Gekozen voor 4 gangen all inclusive, daar kwam toch nog stiekem extra kosten bij voor momenten waarop geen drankje gepland stond (dus bij aanvang en een van de gerechten, uiteindelijk 60 euro duurder dan all inclusive kosten, dat viel wel tegen). Verder prima en een echte aanrader.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wat een geweldig restaurant: super avond gehad. Top kwaliteit producten met liefde en vakmanschap bereid. Origineel en met respect voor het produkt gekookt. Prachtige begeleidende wijnen. Leuke ongedwongen bediening.
Hans G.
geschikt voor veel doeleinden
mooie inrichting
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk, zalige smuses, lekkere wijn, ongevompliceerde leuke vlotte bediening! Stoelen zaten lekeer, alleen was het iets te warm in het restaurant
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hadden voor 3 gangen keuze menu gekozen dan vind ik het niet prettig als dan tussendoor nog wat extra kaasplank aangeboden wordt voor meerprijs
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het verrassingsmenu is een mooi avondvullend programma. Zeker een aanrader! Door de tussengerechtjes is het steeds weer een verrassing wat er op tafel komt.