Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ivory

LionB .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooi geserveerde gerechten. Helaas soms wat vlak/flauw van smaak. De champignonbouillon bijvoorbeeld. Dat was jammer. Het hoofdgerecht was wel weer heel lekker. Over het geheel hadden wat uitgesprokener smaken verwacht in een restaurant als dit. Helaas tafel naast ons wat rumoerig.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor een driegangenmenu luxe verassingsmenu met wijn arrangement voor 160€ (2 personen). Mag je wel iets verwachten.
Niet een gerecht maakte die verwachting waar. Geen verrassingen qua smaak of compositie. De eendenborst was droog. Alleen de wijn was prima!
Alles bij elkaar een teleurstelling. In Nijmegen zijn veel betere restaurants te vinden.
Wij komen hier nooit meer!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Vriendelijke bediening, prettige sfeer (lekker warm), goed eten. hoewel de locatie wat achteraf is, is dit een prima restuarant om eens vaker te gaan eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voorgerecht zeer smakeloos. Bediening onervaren
Fles wijn kon niet geopend worden. hoofdgerecht: eendenborst was aardig, maar heel erg eenzaam op het bord. Geen extra groenten. Zeetong was perfect.. Kortom geen echte aanrader voor een speciale gelegenheid.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke en leuke en aardige bediening. Super!
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Teleurstellend als je voor het eten komt. De bouillon en de soep waren lauw, de spoom was geen spoom met ijs maar een onbegrijpelijk koud drankje (gesmolten ijs). Ik hou zelf niet van eend en had dit ook van te voren aangegeven en kreeg op het zelfde gerecht als mijn tafelgenoten een stukje vis geserveerd waarvan de smaak totaal wegviel bij de rest. Toen ik daar wat over zei kreeg ik hetzelfde gerecht maar dan met een biefstukje erbovenop. Jammer. Eerder wel een goede ervaring bij Ivory bistro met aandacht en goede aangepaste gerechten bij speciale dieetwens.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De amuses bestonden uit wat reepjes rauwe paprika, wat paddestoeltjes en een bakje amandelen....
We hadden het vijfgangen verrassingenu. Eerste gang was een droge plak geitenkaas. Toen volgden nog twee simpele gangetjes die ik een dag later al vergeten ben. En hoewel we aangegeven hadden dat één van ons geen gevogelte wilde, was het hoofdgerecht eendenborst. De ober stelde voor dan maar een bordje risotto te halen. Uiteindelijk een flesje water ter compensatie gehad.
Het dessert was eveneens onder de maat. Om over de stoelen maar te zwijgen.
Bediening was vriendelijk.
De wijn was lekker. Dat dan weer wel.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Geweldig: verrassend menu met veel liefde gekookt, zeer gastvrij en fijne bediening die echt alles doet op het je naar de zin te maken. Ga zo door!!! Top adres. We komen hier graag weer
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Tijdens een zakelijk diner gekozen voor het 3 gangenmenu, een culinaire verassing mooie gerechten met dito smaken, vriendelijke en kundige bediening. We hebben genoten van het diner en is zeker voor herhaling vatbaar.
Riemke M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten, erg leuk om je te laten verrassen. Heerlijke bijpassende wijntjes. rustig restaurant voor en zondagavond
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Fijne ontvangst. Hele mooie gerechten, mooi opgemaakt. De wijnen die we erbij geserveerd kregen waren verrukkelijk! Daarnaast ook creatief met het om gaan met vegetarische gerechten en allergieën. Super!
Fokko N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Kwaliteit van menu viel iets tegen. Wel goede kwaliteit, maar niet erg innovatief. Gezien de hitte zou een ventilator prettig zijn. Aangezien de stoelen bekleed zijn met een soort plastic hadden we aan het einde van de avond allemaal een kletsnat “ derrière travail””????; heb met restaurant gecommuniceerd, dat er bij warm zomerweer ( > 30 gr) een kussen oid welkom zou zijn.
Aruna F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vriendelijke, attente service waarbij de serveester uitstekend engels t.b.v. mijn vriendin. Heerlijk eten wat creatief en kundig was samengesteld.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt geweldig gegeten; zeer unieke smaakbeleving.
Echt een culinair hoogstandje.
Binnen ziet het er ook fantastisch uit.
Het terras verdient wel een opsmuk; valt echt uit de toon bij de rest.

Kan het restaurant echt aanbevelen; inmiddels dit ook gedaan.
RiA B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was heel erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten en super lekkere wijntjes gedronken! Top was het, komen graag nog een keer terug.
Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
favoriet restaurant voor een complete avond uit. deskundig personeel met leuke verhalen over de wijn en heerlijk eten. verrassende combinaties en gezellige sfeer
W. .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel goed eten, creatieve kok. Verrassende gerechten. Als we weer in de buurt komen gaan we er zeker weer een hapje eten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten (4-gangen seizoensmenu) met heerlijke bijpassende wijnen die door de sommelier zelf werden toegelicht. Echt een aanrader!
WY C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een goed restaurant en wat een vriendelijk en deskundig personeel! Hier werken mensen die er heel veel plezier in hebben. We werden hartelijk ontvangen en er werd met allerlei dieetwensen rekening gehouden (vooraf naar geïnformeerd bij de reservering). Zelfs met een grote groep (14) hadden ze geen enkel probleem. We voelden ons allemaal erg op ons gemak en hebben ervan genoten.
Het eten was heerlijk, de smaken heel mooi en bijzonder, nergens te overheersend, maar wel vol. Vooraf had ik mijn bedenkingen bij het basilicumijs, maar dit was erg lekker.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Uitstekende sommelier. Verrassende combi van texturen, ingredienten, kleuren en smaken. Wijnarrangement is ook aanrader, net als de kazen.