Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ivory

Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk, zalige smuses, lekkere wijn, ongevompliceerde leuke vlotte bediening! Stoelen zaten lekeer, alleen was het iets te warm in het restaurant
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het verrassingsmenu is een mooi avondvullend programma. Zeker een aanrader! Door de tussengerechtjes is het steeds weer een verrassing wat er op tafel komt.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wat een perfecte ervaring, heerlijke gerechten die met veel zorg bereid zijn.
De bediening heeft veel kennis van zaken.

Echt een top restaurant!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De gerechten waren bijzonder en de bediening gastvrij. Er werden wel een aantal keer dingen vergeten. Ook vond ik vijf uur lang zitten voor 4 gangen te lang. De koffie heb ik daardoor overgeslagen, maar deze stond wel op de rekening. Verder een heerlijke avond gehad en genoten van de creatieve gerechten en passende wijnen.
Daniël S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige ervaring! Een aanrader voor iedereen. Het is wel aan de prijs: een kaasplankje plus bijpassende wijn was 35 euro...
karen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De gerechten zijn heerlijk, goede bijpassende wijnen. Een kanttekening: bij beide bezoeken springt het hoofdgerecht er niet echt uit. Dat kan te maken hebben met verwachtingen, maar 1 gerecht zou wat "steviger" mogen i.p.v. nog een keer vis. (gepureerde wortelen heeft voor ons niet de voorkeur en zat er vorige keer ook bij). Hoewel de smaak prima is, doet het meer eerlijk gezegd denken aan Olvarit. Maar dat mag ons enthousiasme over de gerechten, de wijnen (en kennis over wijnen) en service niet drukken. Wij komen weer.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk avondje tafelen, 19.30 binnen en 00.30 weer naar huis. 5-gangen verassingsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Zowel het eten als de wijnen waren erg smaakvol. Ontzettend genoten in een heerlijke ongedwongen sfeer. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Vesna P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gerechten zeer smakelijk en lust voor het oog. Heel fijn dat je per gerecht kunt kiezen van voor 2 of 3 maten.
Mij advies zou zijn om meer te gaan proven van voorgerecht. Goed wijnadvies.
Ruimte wat klein en laag en daardoor zeer gehorig.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel goed restaurant, zeer vriendelijke bediening, erg fijne gerechten met juiste bij passende wijnen. I’m zeal dit restaurant zeker aanbevelen!
Hilco T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, tips voor puntjes op de i

- iets breder assortiment alcohol vrije drankjes/mixen, iets creatiever
- bakje voor het theezakje
- friandises bij de koffie/thee
- haakje voor ophangen tas dames toilet
ans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij komen graag bij Ivory. Voelen ons te gast. Worden altijd verrast door het heerlijke eten, verrassende pre gerechtjes, en gastvrije bediening.
Christof K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We vonden de stoelen niet zo fijn, iets te zacht en daardoor zit je wat laag aan tafel. Eten was fantastisch!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Ivory. De bediening was zeer prettig en de timing van de gangen was goed. We gaan zeker nog een keer terug.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
mooi verrassingsmenu met lekkere wijnen
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer goede bediending. Hele goede wijnen met mooie uitleg! Op basis van het eten bzo goed als ster waardig!
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Ivory. De borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit van de ingrediënten was zeer goed. Alleen hadden de gerechten wat warmer gemogen (gemoeten). Verrassend en lekker waren de amuses, die regelmatig tussen de gerechten geserveerd werden. Vandaar ook dat we bijna 4 uur hebben gezeten voor 4 gangen, wat op zich ook weer niet echt vervelend was. Ook de combinaties tussen de gerechten en de door de sommelier gekozen wijnen waren verrassend, maar deze vielen prima in onze smaak. De bediening was attent en kon alles goed uitleggen. Prima dus. De inrichting is modern, prima stoelen. Kortom een heerlijk en gezellig avondje gehad. Wellicht voor herhaling vatbaar.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De stoel zittingen veroorzaken een vochtig/nat zitvlak !!
Dat is zeer onaangenaam.
Het geluidsniveau is nu goed.
De ingrediënten combinatie zeer smakelijk
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima keuken; fijne amuses en creatieve gerechten. Prettige bediening. Dranken op de huiswijn na een beetje prijzig. Rustige moderne inrichting.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wachttijd moet bij worden gezegd dat we het JUIST NIET te snel wilden omdat we een gezellige lange avond wilden hebben samen. En smakelijk ook. Goede uitleg bij de wijnen per gang ook. Wij hebben (lekker lang) genoten van alle bijzonder mooi vormgegeven gangen en de passende wijnen. Dank jullie.