Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ivory

• Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
De smaak van het eten was geweldig, toch wel een beetje weinig per gerecht. Wijnkeuze paste precies bij het verrassing menu.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heerlijk, ontspannen sfeer, goed wijnarrangement bij het verrassingsmenu
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Zeer goed gegeten, prima bediening...Dit restaurant verdient meer bezoekers. Ga zo door tot aan de sterren....
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
Heerlijk eten. Originele smaken. Lekkere bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening.
mh.veth .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Ik vind het een aanrader. Erg goed eten, leuke en vlotte bediening. Jonge mensen, met veel enthousiasme maken ze ruimschoots goed wat ze eventueel aan ervaring zouden missen.
Carolijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Op zoek naar een leuk restaurant dat op maandagavond open is, kwamen we via Iens bij Ivory terecht. Heerlijke avond gehad, lekkere gerechten, attente bediening, mooie aankleding van de zaal en de tafel. Goeie prijs/kwaliteit verhouding, we waren voor 3 gangen incluis wijn, water en koffie 50 euro pp kwijt. Enige punt van kritiek: de huiswijn was 7 euro per glas, dat vind ik behoorlijk aan de stevige kant. Maar dat was dan ook het enige.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We hebben een vorige keer smaakvolle gegeten.
Er was veel gepureerd eten, flauwe smaak.
Helaas besloten voorlopig ander adres te bezoeken.
Ineke .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij komen hier sinds de opening en dat is al enkele jaren inmiddels. De gerechten waren goed maar kleiner dan normaal. Dit was een aanbiedingsmenu maar dat hebben wij ook in het verleden gehad. Deze keer teleurstellend. Niet echt gezellig opgemaakt zoals vroeger. Wij missen ECHT DE HAND VAN DE MEESTER!! De chef kok hebben we al tijden niet meer gezien. Ook weer nieuw personeel. 1 medewerker wist de gerechten niet goed te vertellen. Wij hopen dat dit beter gaat. Heel erg jammer. Hopelijk volgende keer beter.
Buster W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Ik en mijn vriendin hebben hier erg lekker gegeten. De maaltijden waren super van kwaliteit en de service was top.
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Erg fel licht en stoelen die te diep inzakken geven geen beste eerste gevoel. Gelukkig wordt er goed gekookt en vlot, vrolijk en vriendelijk bediend. De wijnen waren redelijk, zonder uitschieters. Dat gold ook voor de amuses. Voor 6 redelijk kleine doch smakelijke gangen een behoorlijk bedrag neergelegd. Een aardige ervaring, maar er kunnen hier en daar nog flink wat slagen gemaakt worden, zeker voor dat geld.
Tjeu B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, lekkere gerechten en verrassende combinaties. De bij de gerechten passende glazen wijn werden rijkelijk gevuld.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Echt een top restaurant!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bediening is attent, maar kan nog wat scherper. Slechts één soort witte huiswijn? Praatje bij elke gang komt wat obligaat over, ingestudeerd. Ik hou van gewone praat i.p.v. mousseje, structuurtje, wijntje.
Hier en daar ook uitgeschoten met het zout. Kortom, gemengde gevoelens terwijl ik de vorige keer meer en beter verrast ben. Totaalprijs uiteindelijk veel te hoog voor de 2 seizoensmenuutjes die slechts de helft van de prijs uitmaakten.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Personeel erg goed! Lekkere gerechten met bijpassende wijn en fijn dat je voor verschillende porties kunt kiezen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Mischien wat veel licht, een pietsie minder fel licht met een waxinelichtje maakt het wat romantischer.
Harm Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
lekker gegeten in een goede ambiance. We aten 3 gangen en met wat brood tussendoor was het voldoende.
De gerechten waren subtiel en mooi opgemaakt. Wel duurde de wachttijd tussen de gerechten wat ons betreft wat te lang en hadden we de indruk dat de communicatie tussen de bediening niet altijd optimaal verliep.
Ineke .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij komen regelmatig bij Restaurant Ivory eten. Men kent ons in principe alhoewel deze avond waren er alle nieuwe jonge bediening: 3x. Zelfs de chef kok was er niet in de keuken maar allemaal jonge koks. Dat vonden wij vreemd. Onze twee mannelijke bediendes die er meestal altijd aanwezig zijn waren er niet. Deze jonge mensen moesten werkelijk vliegen om een volledig volle restaurant te bedienen. Het was erg chaotisch en er was sprake van onderbezetting. Wij moesten lang wachten tussen de gerechten. Hier was er sprake van geen coordinatie.
Wij vonden het erg jammer en zeker met familie. Wel hebben we super gegeten. Tot een volgende keer.
Hermien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Verrassend lekker en culinair! Vriendelijk personeel.
LionB .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooi geserveerde gerechten. Helaas soms wat vlak/flauw van smaak. De champignonbouillon bijvoorbeeld. Dat was jammer. Het hoofdgerecht was wel weer heel lekker. Over het geheel hadden wat uitgesprokener smaken verwacht in een restaurant als dit. Helaas tafel naast ons wat rumoerig.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor een driegangenmenu luxe verassingsmenu met wijn arrangement voor 160€ (2 personen). Mag je wel iets verwachten.
Niet een gerecht maakte die verwachting waar. Geen verrassingen qua smaak of compositie. De eendenborst was droog. Alleen de wijn was prima!
Alles bij elkaar een teleurstelling. In Nijmegen zijn veel betere restaurants te vinden.
Wij komen hier nooit meer!!!