Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
theclakarol .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Ivory.Genoten van heerlijke,afwisselde gerechtjes van het kerstmenu, in combinatie met lekkere wijnen,geserveeerd door erg vriendelijke gastheren!
Chapeau!
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen nu al enkele jaren geregeld bij restaurant Ivory, waren er nu een paar avonden voor kerst en aten het kerstmenu. Dat was heerlijk! Pluspunten: genoeg groenten (wat in andere restaurants vaak niet zo is), en zo uitgebalanceerd dat we de hele avond konden genieten zonder achteraf het gevoel overvoerd te zijn.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten gisteren. Niks op aan te merken. De bediening was erg prettig en alert (één opmerking over alcoholvrij werd ook vertaald in alcoholvrij met het eten. Dit is helemaal top!). En de sfeer die de bediening neerzet ervaarde ik als erg prettig. Wel serieus en corect maar met gevoel voor humor.
Ik raad Ivory zeker aan aan anderen. Eet smakelijk!
else B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk en verrassend gegeten . De bijpassende wijnen waren goed. De inrichting is sfeervol.
We hebben genoten. Else
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie inrichting ! Goede en prettige service !
Heerlijk eten maar helaas geen verse zeetong. Was (bijna) net zo stevig als zeeduivel !!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke gerechten, mooie smaakcombinaties. Geen probleem om een aantal wensen die we hadden in het verrassingsmenu in te passen. Leuke wijn en een deskundige en enthousiaste sommelier die zelfs nog wat gratis consultancy verstrekte voor een wijnkeuze ten behoeve van ons geplande kerstdiner!
Aan het eind van de avond nog een verrassend vriendelijke rekening ook. Wat wil je nog meer?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond! Mooie gerechten, goed bijpassende wijnen en zeer attente bediening. Prima locatie en leuke moderne inrichting.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Ivory.
De bediening was voortreffelijk en het eten was erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad.
R P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Personeel kundig en discreet, niet joviaal of opdringend.
Verrasingsmenu genomen. Een paar smaken die er bij ieder gerecht of amuse uitspringen, rest van het gerecht neutraal. Leuk verhaal bij de gerechten of de wijn. Voor ons niet een plaats waar we voor zullen omrijden, of aanbevelen. Maar zeker niet slecht of eetfabriek.
mikascm .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk genoten van een 6-gangen seizoensmenu. Er staan leuke en verrassende gerechten op de menukaart en goed gecombineerd. De porties zijn mooi van formaat en alles wordt goed uitgelegd wat je krijgt. Als je wat extra informatie vraagt dan weten ze ook het antwoord dus er is niet zomaar iets ingestudeerd.
Naast het 6-gangenmenu zitten er genoeg extra's tussendoor zodat je op het einde wel 10 "gerechten" hebt gehad.
rise V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wederom een heerlijke avond gehad! Beste restaurant in Nijmegen. Constante hoge kwaliteit van alle gerechten, verrassend en super lekker. Het verrassings menu biedt vele kleine gerechten, met extra tussendoortjes van de kok. Zodat je echt genoeg gegeten hebt.
Karlijn W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was erg rustig door de restaurantweek die net geweest was. We waren eerst alleen en daarna kwam er nog een stel. Complimenten voor de bediening want dit heeft geen een moment ongemakkelijk of vervelend gevoeld.
We hebben genoten van het vijf gangen verassingsmenu. Veel afwisseling in smaken, bereidingswijze en opmaak. Was wederom echt een aanrader en een avondvullend progamma.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij komen hier 3-4 keer per jaar en wij worden iedere keer verrast met fantastische gerechten. Keuze menu's.
Personeel kent ons inmiddels en weten onze smaak. Geweldige wijnen van kleine wijnhuizen.
Kortom: Echt een aanrader als je van kleine gerechten houdt.
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
In Ivory is het eten ongelooflijk lekker mede doordat elk gerecht en ingrediënt met volle aandacht is bereidt.
Een volledige smaak extase!
Waarbij ook met diëten volop rekening wordt gehouden, en prachtige smaakvolle vervangers worden aangereikt.
Een 10 voor de kok en de bediening die vol overgave vertellen wat je aan het eten bent.
Esmeralda
elly.debruijn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten. Mooie zaak, goede bediening prima servies- en glaswerk. Maar het was heel erg warm toen wij er waren. Er is geen airco en de deur open laten is onvoldoende voor zo' n zaak.
jspanjer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Leuke avond. Naar aanleiding van de recenties en het menu waren de verwachtingen misschien iets te hoog. Personeel iets onderbezet. Leuke anekdotes over de wijn. Rund pastrami viel tegen.
russ_herald .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk rustig avond gehad bij Ivory. Erg lekker en afwisselende eten, met kleine tussendoortjes die je smaakpallet in te stellen op de volgende gang. Goed passende wijnen, geschonken met goed uitleg van de wijn zelf.
Wij hebben meer dan vier uur genoten van elkaar, het eten en de sfeer. Een absoluut aanrader!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het voorgerecht viel iets tegen, pastrami proefde als rosbief. De andere 3 gerechten waren uitstekend evenals de glazen wijn. Alleen bij het hoen had de wijn iets milder gemogen, deze spaanse wijn was geschikter voor rundvlees. Bediening uitermate vriendelijk en met mooie verhalen over de wijnen. Kortom heerlijk gegeten, met wel wat kleine verbeterpuntjes.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De verwachtingen waren hoog gespannen, na het lezen van alle goede recensies hier op Iens, echter snel bleek de hoge service-standaard. Mijn verzoek voor een romantisch rustig tafeltje, zoals gevraagd bij de e-reservering was overgekomen en we zaten prinsheerlijk en knus. De diverse medewerk(st)ers van de bediening, waren allen erg hartelijk, bijzonder correct, zeer gastvrij en duidelijk op de hoogte van restaurant-etiquette!

Het eten, was gang voor gang een feestje voor het oog en de tong. De wijnen uit het wijnassortiment, pasten ons inzien ook goed bij de gerechten.

Wij hebben een super avond gehad bij Ivory en komen zeer zeker nog eens terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Uitstekend gegeten, voortreffelijke bediening. Zeer flexibele keuze uit het menu mogelijk.
Ook op zondag geopend. Aanrader!