Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ivory

Christof K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We vonden de stoelen niet zo fijn, iets te zacht en daardoor zit je wat laag aan tafel. Eten was fantastisch!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Ivory. De bediening was zeer prettig en de timing van de gangen was goed. We gaan zeker nog een keer terug.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer goede bediending. Hele goede wijnen met mooie uitleg! Op basis van het eten bzo goed als ster waardig!
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Ivory. De borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit van de ingrediënten was zeer goed. Alleen hadden de gerechten wat warmer gemogen (gemoeten). Verrassend en lekker waren de amuses, die regelmatig tussen de gerechten geserveerd werden. Vandaar ook dat we bijna 4 uur hebben gezeten voor 4 gangen, wat op zich ook weer niet echt vervelend was. Ook de combinaties tussen de gerechten en de door de sommelier gekozen wijnen waren verrassend, maar deze vielen prima in onze smaak. De bediening was attent en kon alles goed uitleggen. Prima dus. De inrichting is modern, prima stoelen. Kortom een heerlijk en gezellig avondje gehad. Wellicht voor herhaling vatbaar.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De stoel zittingen veroorzaken een vochtig/nat zitvlak !!
Dat is zeer onaangenaam.
Het geluidsniveau is nu goed.
De ingrediënten combinatie zeer smakelijk
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima keuken; fijne amuses en creatieve gerechten. Prettige bediening. Dranken op de huiswijn na een beetje prijzig. Rustige moderne inrichting.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wachttijd moet bij worden gezegd dat we het JUIST NIET te snel wilden omdat we een gezellige lange avond wilden hebben samen. En smakelijk ook. Goede uitleg bij de wijnen per gang ook. Wij hebben (lekker lang) genoten van alle bijzonder mooi vormgegeven gangen en de passende wijnen. Dank jullie.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was vriendelijk en deskundig. De prijs-kwaliteitverhouding is prima! Kortom: We hebben een topavond gehad.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten met voortreffelijke wijn en een heel deskundige en gezellige en bediening. Dit gaan we zeker herhalen!
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke gerechtjes en topwijnen en super bediening en top uitleg over het eten en de wijnen. Een herhaling waard (binnenkort) ????????
Els B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten en met het bijpassende wijnarrangement is het wel prijzig, maar zeker de moeite waard! Je betaald meer voor de wijnen dan voor het eten. Afwisselende gerechten met heel veel smaak klaargemaakt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
5-gangen met heerlijke verrassingen!! Leuke en duidelijke uitleg over ieder gerecht met bijpassend wijntje! Aanrader voor iedereen die een keer lekker uitgebreid wilt tafelen ????????
Feiko H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Verrassende amuses, tussendoortjes en lekkere 4 gangen. Een ietwat teleurstellende huiswijn. Volgende keer zou ik een paar glazen sterkere wijnen nemen ipv een hele fles huiswijn. Wel een heerlijk avondje uiteten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Meerdere keren eerder gegeten, toen was het prima. Vandaag echt hooguit een 7
m.ary E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijk manier om tweede kerstdag samen door te brengen
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was weer fantastisch, bedankt en volgend jaar weer!
Tjeu B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hebben erg lekker gegeten van een 8 gangen kerstdiner met fijne gerechten (langoustine, hazenpeper en eend) met bij elk gerecht passende wijn. Prettige bediening!
Marcus D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk eten goede keus goed waar voor geld de somelier was fantastisch lekker wijnen goede keus heel goed geprijsd
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten nav het behalen van bul van mijn oudste zoon. Tafel was prima geregeld. Alleen miste ik bij binnenkomst een kleine felicitatie of iets wat refereerde aan het mailcontact dat vooraf ging aan mijn contact met Ivory, waarin ik had gemeld dat wij het behalen van bul van mijn zoon bij Ivory kwamen "vieren" . Er werd hier absoluut niets over gezegd, dat vond ik beetje jammer. Voor de rest heerlijk gegeten
Dianta V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende smaakcombinaties. De bediening was zeer kundig, heel vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader wanneer je in Nijmegen bent!