Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk werden we de hele avond verrast met eten en wijn. In een rustig tempo van een uur per gang.... Lekker vlees maar ook goed en uitgebreid vegetarisch. Mooie entourage. Gewoon goed, net als eerder....
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Van buiten ziet het restaurant er allesbehalve aanlokkelijk uit, maar het zou zonde zijn om er voorbij te lopen.
Mooie, kleine porties en leuke amuse en tussengerechten. Soms wat veel verschillende smaken in één gerecht, wat een beetje gekunsteld over kan komen.
De menukaart verdient een printje met betere inkt. Ook is onduidelijk welke gerechten bij welke menu's horen. In het restaurant krijg je daar prima uitleg over, op de website kwam ik er niet uit.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige avond gehad. Het acht gangenmenu met wijn. Leuke lekker kleine gerechtjes. Prima wijn. Zaten in een sfeervolle rustige ruimte beneden. Een van de betere plekken in Nijmegen.
Kom zeker weer terug.
Camille W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten! 5 gangen was een feestje. Perfect wijnarrangement en ronduit aardige bediening. Aanrader!
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goed gegeten met een top service.
Een goeie uitleg van wat er werd geserveerd. Heerlijk passende wijnen bij het gerecht.
mmeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Veel verschillende componenten / smaken op het bord die niet altijd even goed combineerden. Smaken mogen wat meer uitgesproken, het was wat vlak. Zaten aan een tafel in een hoek waardoor bedienen lastig was.
theclakarol .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Ivory.Genoten van heerlijke,afwisselde gerechtjes van het kerstmenu, in combinatie met lekkere wijnen,geserveeerd door erg vriendelijke gastheren!
Chapeau!
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen nu al enkele jaren geregeld bij restaurant Ivory, waren er nu een paar avonden voor kerst en aten het kerstmenu. Dat was heerlijk! Pluspunten: genoeg groenten (wat in andere restaurants vaak niet zo is), en zo uitgebalanceerd dat we de hele avond konden genieten zonder achteraf het gevoel overvoerd te zijn.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten gisteren. Niks op aan te merken. De bediening was erg prettig en alert (één opmerking over alcoholvrij werd ook vertaald in alcoholvrij met het eten. Dit is helemaal top!). En de sfeer die de bediening neerzet ervaarde ik als erg prettig. Wel serieus en corect maar met gevoel voor humor.
Ik raad Ivory zeker aan aan anderen. Eet smakelijk!
else B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk en verrassend gegeten . De bijpassende wijnen waren goed. De inrichting is sfeervol.
We hebben genoten. Else
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Mooie inrichting ! Goede en prettige service !
Heerlijk eten maar helaas geen verse zeetong. Was (bijna) net zo stevig als zeeduivel !!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke gerechten, mooie smaakcombinaties. Geen probleem om een aantal wensen die we hadden in het verrassingsmenu in te passen. Leuke wijn en een deskundige en enthousiaste sommelier die zelfs nog wat gratis consultancy verstrekte voor een wijnkeuze ten behoeve van ons geplande kerstdiner!
Aan het eind van de avond nog een verrassend vriendelijke rekening ook. Wat wil je nog meer?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond! Mooie gerechten, goed bijpassende wijnen en zeer attente bediening. Prima locatie en leuke moderne inrichting.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Ivory.
De bediening was voortreffelijk en het eten was erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad.
R P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Personeel kundig en discreet, niet joviaal of opdringend.
Verrasingsmenu genomen. Een paar smaken die er bij ieder gerecht of amuse uitspringen, rest van het gerecht neutraal. Leuk verhaal bij de gerechten of de wijn. Voor ons niet een plaats waar we voor zullen omrijden, of aanbevelen. Maar zeker niet slecht of eetfabriek.
mikascm .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk genoten van een 6-gangen seizoensmenu. Er staan leuke en verrassende gerechten op de menukaart en goed gecombineerd. De porties zijn mooi van formaat en alles wordt goed uitgelegd wat je krijgt. Als je wat extra informatie vraagt dan weten ze ook het antwoord dus er is niet zomaar iets ingestudeerd.
Naast het 6-gangenmenu zitten er genoeg extra's tussendoor zodat je op het einde wel 10 "gerechten" hebt gehad.
rise V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wederom een heerlijke avond gehad! Beste restaurant in Nijmegen. Constante hoge kwaliteit van alle gerechten, verrassend en super lekker. Het verrassings menu biedt vele kleine gerechten, met extra tussendoortjes van de kok. Zodat je echt genoeg gegeten hebt.
Karlijn W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was erg rustig door de restaurantweek die net geweest was. We waren eerst alleen en daarna kwam er nog een stel. Complimenten voor de bediening want dit heeft geen een moment ongemakkelijk of vervelend gevoeld.
We hebben genoten van het vijf gangen verassingsmenu. Veel afwisseling in smaken, bereidingswijze en opmaak. Was wederom echt een aanrader en een avondvullend progamma.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij komen hier 3-4 keer per jaar en wij worden iedere keer verrast met fantastische gerechten. Keuze menu's.
Personeel kent ons inmiddels en weten onze smaak. Geweldige wijnen van kleine wijnhuizen.
Kortom: Echt een aanrader als je van kleine gerechten houdt.
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
In Ivory is het eten ongelooflijk lekker mede doordat elk gerecht en ingrediënt met volle aandacht is bereidt.
Een volledige smaak extase!
Waarbij ook met diëten volop rekening wordt gehouden, en prachtige smaakvolle vervangers worden aangereikt.
Een 10 voor de kok en de bediening die vol overgave vertellen wat je aan het eten bent.
Esmeralda