Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Maandag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ivory

Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
favoriet restaurant voor een complete avond uit. deskundig personeel met leuke verhalen over de wijn en heerlijk eten. verrassende combinaties en gezellige sfeer
W. .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel goed eten, creatieve kok. Verrassende gerechten. Als we weer in de buurt komen gaan we er zeker weer een hapje eten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten (4-gangen seizoensmenu) met heerlijke bijpassende wijnen die door de sommelier zelf werden toegelicht. Echt een aanrader!
WY C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een goed restaurant en wat een vriendelijk en deskundig personeel! Hier werken mensen die er heel veel plezier in hebben. We werden hartelijk ontvangen en er werd met allerlei dieetwensen rekening gehouden (vooraf naar geïnformeerd bij de reservering). Zelfs met een grote groep (14) hadden ze geen enkel probleem. We voelden ons allemaal erg op ons gemak en hebben ervan genoten.
Het eten was heerlijk, de smaken heel mooi en bijzonder, nergens te overheersend, maar wel vol. Vooraf had ik mijn bedenkingen bij het basilicumijs, maar dit was erg lekker.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Uitstekende sommelier. Verrassende combi van texturen, ingredienten, kleuren en smaken. Wijnarrangement is ook aanrader, net als de kazen.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldig restaurant met fantastische sfeer en heerlijke gerechten! De bediening was ook zeer goed en zeer vriendelijk. De bijpassende wijnarrangement was ook erg leuk. We gingen voor een verrassingsmenu en een bijpassende wijnen en alles was erg goed doordacht. We waren inderdaad verrast en onze ervaring had een feestelijk gevoel.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
De wijnen bij het wijnarrangement waren verrassend en goed. Sommige gerechten waren wat flauw en spanningsloos maar de toetjes waren tongstrelend lekker. Hele lieve bediening (ik zou voor andere outfits gaan. De pantalons waren weinig flatteus)
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sublieme kwaliteit van het eten, heerlijk gegeten, tempo precies goed uitstekende bediening. Gekozen voor 4 gangen all inclusive, daar kwam toch nog stiekem extra kosten bij voor momenten waarop geen drankje gepland stond (dus bij aanvang en een van de gerechten, uiteindelijk 60 euro duurder dan all inclusive kosten, dat viel wel tegen). Verder prima en een echte aanrader.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wat een geweldig restaurant: super avond gehad. Top kwaliteit producten met liefde en vakmanschap bereid. Origineel en met respect voor het produkt gekookt. Prachtige begeleidende wijnen. Leuke ongedwongen bediening.
Hans G.
geschikt voor veel doeleinden
mooie inrichting
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk, zalige smuses, lekkere wijn, ongevompliceerde leuke vlotte bediening! Stoelen zaten lekeer, alleen was het iets te warm in het restaurant
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hadden voor 3 gangen keuze menu gekozen dan vind ik het niet prettig als dan tussendoor nog wat extra kaasplank aangeboden wordt voor meerprijs
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het verrassingsmenu is een mooi avondvullend programma. Zeker een aanrader! Door de tussengerechtjes is het steeds weer een verrassing wat er op tafel komt.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wat een perfecte ervaring, heerlijke gerechten die met veel zorg bereid zijn.
De bediening heeft veel kennis van zaken.

Echt een top restaurant!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De gerechten waren bijzonder en de bediening gastvrij. Er werden wel een aantal keer dingen vergeten. Ook vond ik vijf uur lang zitten voor 4 gangen te lang. De koffie heb ik daardoor overgeslagen, maar deze stond wel op de rekening. Verder een heerlijke avond gehad en genoten van de creatieve gerechten en passende wijnen.
Daniël S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige ervaring! Een aanrader voor iedereen. Het is wel aan de prijs: een kaasplankje plus bijpassende wijn was 35 euro...
karen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De gerechten zijn heerlijk, goede bijpassende wijnen. Een kanttekening: bij beide bezoeken springt het hoofdgerecht er niet echt uit. Dat kan te maken hebben met verwachtingen, maar 1 gerecht zou wat "steviger" mogen i.p.v. nog een keer vis. (gepureerde wortelen heeft voor ons niet de voorkeur en zat er vorige keer ook bij). Hoewel de smaak prima is, doet het meer eerlijk gezegd denken aan Olvarit. Maar dat mag ons enthousiasme over de gerechten, de wijnen (en kennis over wijnen) en service niet drukken. Wij komen weer.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk avondje tafelen, 19.30 binnen en 00.30 weer naar huis. 5-gangen verassingsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Zowel het eten als de wijnen waren erg smaakvol. Ontzettend genoten in een heerlijke ongedwongen sfeer. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Vesna P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gerechten zeer smakelijk en lust voor het oog. Heel fijn dat je per gerecht kunt kiezen van voor 2 of 3 maten.
Mij advies zou zijn om meer te gaan proven van voorgerecht. Goed wijnadvies.
Ruimte wat klein en laag en daardoor zeer gehorig.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel goed restaurant, zeer vriendelijke bediening, erg fijne gerechten met juiste bij passende wijnen. I’m zeal dit restaurant zeker aanbevelen!