Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Dinsdag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Uitstekende bediening en zeer smaakvol eten, maar erg karig. Met een driegangenmenu ga je met honger de deur uit. Slechts een broodje kan er af. Daarnaast is de wijn erg aan de prijs, voor een doorsnee wat karakterloze pinot noir uit Nieuw Zeeland die in de winkel een tientje kost leg je ruim €40 neer.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zelfs op een herfstachtige zomerdag zijn we prettig ontvangen. Na een drankje – de huiswijn [die we eerst mochten proeven] vonden we minder, de andere Sauvignon Blanc uit Chili smaakte beter – kiezen we voor het verrassingsmenu. Een goede keuze. Een afwisselende smaakervaring die mooi oogt en ook zo smaakt.
Het bijpassende wijn-arrangemet was goed uitgezocht.
Niet echt goedkoop, maar wel goed, het kwaliteitsniveau in aanmerking genomen.
Een onverwachte aanrader.
Abir E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben in n relaxt avondvullend programma heerlijk gegeten. Het bijpassende wijnarrangement was ook erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ivory van buitenkant is misleidend. De inrichting van binnen is erg stijlvol. Ontvang door bedrijfsleider/sommelier was erg goed. We hadden vooraf al besloten om 5-gangen menu te gaan, maar bij aankomst hadden we toch twijfel of we misschien richting 10 gangen konden. Aangezien we laat en nieuw bij Ivory waren, hadden we bij 5 gangen aangehouden.... Erg jammer vonden we. Alles was lekker! Ingrediënten, sausen, groenten waren goed. Bijpassende wijnen waren allemaal heerlijk. Dank jullie wel voor een leuke avond!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fantastisch restaurant en heerlijke gerechten! Warm aanbevolen! Al jaren 1 van onze favoriete restauranten!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede sommelier, Indrukwekkend!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Ivory.
Nieuwe verrassende gerechtjes en het klopt altijd perfect! Je kunt echt merken dat er nagedacht wordt over de gerechten en de presentatie. Ook de (nieuwe) bediening heeft ons uitstekend geholpen.
Wij komen zeker terug.
mvdzee .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dit was onze eerste keer in Ivory. Dat is ons goed bevallen: creatieve en goed doordachte gerechten die uitstekend waren bereid en mooi werden gepresenteerd. Alleen de gerookte zwaardvis op een bedje van papaya was wat mij betreft een wat minder geslaagde combinatie.
Wij hadden gekozen voor het vijf gangen diner met bijpassend wijnarrangement. De wijn-spijscombinaties waren prima.
Ivory is een aanrader in Nijmegen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het lijkt bijna alsof ze een hekel hebben aan vegetariërs, hebben we verzucht..
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Je krijgt de volle aandacht van het personeel en het eten is heerlijk. Bijpassende wijnen ook erg fijn. Het is een restaurant voor speciale gelegenheden (vind ik, qua prijs) maar dan wordt het ook echt een speciale avond!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wat op onze borden kwam was lekker, maar de bediening was erg traag. Op een dinsdagavond stond er maar 1 man in de keuken. Om onze fles wijn op tafel te krijgen hebben we moeten aandringen.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een perfect bijpassend wijnarrangement. Toen ik zei dat ik niet van doperwten hield, werd mijn gerecht aangepast en zonder doperwten geserveerd zonder dat ik daar om gevraagd had! Compliment voor de hele brigade!
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijke avond gehad. Verrassingsmenu 4 gangen all in. Heerlijk! Aanrader - hele verzorgde avond voor een vaste prijs. Heerlijke gerechtjes waar echt aandacht aan is besteed. Goede keus wijn erbij. Goede uitleg bij elk gerecht en elke wijn. Zeer vriendelijk personeel, luchtig en niet te zakelijk.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Keurige bediening, zalig eten.
Niets te klagen
Kiona E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook top. We werden heel vriendelijk behandeld en daardoor onstond er een ontspannen sfeer.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen hier regelmatig en wij genieten van de heerlijk culinaire gerechten met bijpassende wijnen.
Top restaurant. Tot de volgende keer.
Doris B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat hebben wij hier fantastisch lekker gegeten, we kozen voor het verrassingsmenu en dat was geweldig. Enorm in de watten gelegd door de gastvrouw, als wij weer in Nijmegen zijn gaan wij linea recta naar dit restaurant!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor een verassing van de chef. Geen spijtb van gehad. Heerlijke gerechten! Mooi opgemaakt! Bediening was perfect!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Warm welkom, wat gedurende het diner niet meer weg ging. De tafels stonden net iets te dicht op elkaar, maar gelukkig was er ruimte genoeg om te schuiven; maar gezien de persoonlijke aanpak, zou ik minder tafels aanraden. Chapeau voor Stijn's manier van wijn presenteren; even op de hurken om daarmee afstand met zijn gasten te verminderen.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Ivory. Het eten was erg goed, mooie producten met leuke en lekkere combinaties. De service was ook top, er is aandacht voor de gast en voor product. Wij hadden een 6-gangen diner met wijnarrangement. De wijnen worden mooi gepresenteerd en passen dan ook weer mooi bij de gerechten.
Wij komen nog zeker een keertje terug!