Over het restaurant Ivory

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

Meer informatie over restaurant Ivory

Dinsdag t/m zondag vanaf 18:00 uur
Lunch op aanvraag (vanaf 6 personen)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Kiona E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook top. We werden heel vriendelijk behandeld en daardoor onstond er een ontspannen sfeer.
M D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen hier regelmatig en wij genieten van de heerlijk culinaire gerechten met bijpassende wijnen.
Top restaurant. Tot de volgende keer.
Doris B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat hebben wij hier fantastisch lekker gegeten, we kozen voor het verrassingsmenu en dat was geweldig. Enorm in de watten gelegd door de gastvrouw, als wij weer in Nijmegen zijn gaan wij linea recta naar dit restaurant!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor een verassing van de chef. Geen spijtb van gehad. Heerlijke gerechten! Mooi opgemaakt! Bediening was perfect!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Warm welkom, wat gedurende het diner niet meer weg ging. De tafels stonden net iets te dicht op elkaar, maar gelukkig was er ruimte genoeg om te schuiven; maar gezien de persoonlijke aanpak, zou ik minder tafels aanraden. Chapeau voor Stijn's manier van wijn presenteren; even op de hurken om daarmee afstand met zijn gasten te verminderen.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Ivory. Het eten was erg goed, mooie producten met leuke en lekkere combinaties. De service was ook top, er is aandacht voor de gast en voor product. Wij hadden een 6-gangen diner met wijnarrangement. De wijnen worden mooi gepresenteerd en passen dan ook weer mooi bij de gerechten.
Wij komen nog zeker een keertje terug!
Leni V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer exclusieve gerechten en erg smakelijk, maar een erg hoge prijs betalen en dan ook nog met honger naar huis gaan, nodigt niet uit voor een rentree in dit restaurant.
Froukje-vZ .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Een all-in 3 gangen verrassingsmenu. Heerlijk was de tartaar als voorgerecht, de zeebaars als hoofdgerecht en alle lekkernijen tussendoor! Jammer alleen dat we op de rekening geconfronteerd werden met extra kosten voor ons eerste drankje en een prijzig kaasplankje waarvan we niet wisten dat we daar extra voor moesten betalen. Niet echt all-in dus. Reden om hier niet nog eens voor te kiezen...
S G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige inrichting, vriendelijk personeel, bijzondere combinaties in de gerechten. 4 gangen seizoensdiner was heerlijk. Komen zeker nog eens terug
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer goed eten, vriendelijke bediening, maar interieur kil en ongezellig
tony S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hartelijk ontvangen en op ons gemak genoten van een prima driegangen verrassingsmenu.
Aukje B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom een gezellige avondje tafelen gehad.
Gerechten en bijbehorende wijnen waren smakelijk en goed verzorgd.
Als enige minpuntje waren de pauzes (qua tijdsduur) tussen de diverse gerechten. Deze hadden wat ons betreft een tandje hoger gemogen.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk eten, uitstekende bediening. Wel teveel tijd tussen gangen, vanwege drukte, waardoor we de koffie moesten laten zitten om trein nog te halen. Dat was jammer. Maar eten en bediening, prima.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk werden we de hele avond verrast met eten en wijn. In een rustig tempo van een uur per gang.... Lekker vlees maar ook goed en uitgebreid vegetarisch. Mooie entourage. Gewoon goed, net als eerder....
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Van buiten ziet het restaurant er allesbehalve aanlokkelijk uit, maar het zou zonde zijn om er voorbij te lopen.
Mooie, kleine porties en leuke amuse en tussengerechten. Soms wat veel verschillende smaken in één gerecht, wat een beetje gekunsteld over kan komen.
De menukaart verdient een printje met betere inkt. Ook is onduidelijk welke gerechten bij welke menu's horen. In het restaurant krijg je daar prima uitleg over, op de website kwam ik er niet uit.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige avond gehad. Het acht gangenmenu met wijn. Leuke lekker kleine gerechtjes. Prima wijn. Zaten in een sfeervolle rustige ruimte beneden. Een van de betere plekken in Nijmegen.
Kom zeker weer terug.
Camille W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten! 5 gangen was een feestje. Perfect wijnarrangement en ronduit aardige bediening. Aanrader!
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Goed gegeten met een top service.
Een goeie uitleg van wat er werd geserveerd. Heerlijk passende wijnen bij het gerecht.
mmeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Veel verschillende componenten / smaken op het bord die niet altijd even goed combineerden. Smaken mogen wat meer uitgesproken, het was wat vlak. Zaten aan een tafel in een hoek waardoor bedienen lastig was.