Ivo's Kitchen

Witte de Withplein 43 1057 XN Amsterdam Nederland Kaart
31-207371163

Over restaurant Ivo's Kitchen

Passie voor eten

Proef de passie voor heerlijk eten en mooie producten bij Ivo's Keuken in de Amsterdamse Baarsjes.

Als jongen van 10 kookte Ivo al graag voor zijn familie en ook tijdens zijn studententijd bleef hij in de potten roeren. Nu heeft hij zijn eigen restaurant waar je een mix van smaken uit de Balkan, de mediterrane keuken en andere keukens proeft. Versheid en goede producten zijn de basis.

Het knusse, vrolijke interieur geven je direct een goed gevoel. Je voelt je welkom, daar draagt ook het gezellige, aandachtige personeel aan bij. Een bijzonder en smaakvol restaurant waar je heel graag terug komt.

Meer informatie over restaurant Ivo's Kitchen

Tram 7 stopt voor de deur

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 18:00 - 23:00
Vrijdag 18:00 - 01:00
Zaterdag 17:00 - 01:00

Kappie67 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks onze vroege komst was de chef bereid om ons een drie gangen menu te bereiden. Deze vriendelijkheid was ook merkbaar bij de bediening. Ongedwongen sfeer met zorg voor de gast. Eten kenmerkte zich door de pure smaken en de aandacht voor juiste garing en goede dosering. Prijs-prestatie is hier dik in orde.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten in een vrij eenvoudig ingericht restaurant.
Vriendelijke, ietwat verlegen bediening. Rustige sfeer. Het was niet druk.
Wij zijn behoorlijk kritisch, maar hier was qua eten niets op aan te merken, heerlijk!!!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima atmosfeer en bediening.
Jammer dat het adres op Iens niet correct was.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We zijn als familie echt een avond in de watten gelegd. Hier droog zowel de enthousiaste serveerster, de liefdevolle koks, de goede gesprekken aan de tafel, als de hippe maar toch huiselijke sfeer aan bij! Echt een aanrader.
Stéphanie V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Kinderen mogen hier lekker hun gang gaan. Er is een speciale speelhoek voor ze. De service is erg goed. Sinds lange tijd niet zo een vrolijke en betrokken ober gezien.
Teunenlia .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond heel verrassend gegeten bij Ivo's Kitchen.
Een kleine kaart, dan is het aannemelijk dat er veel aandacht aan wordt besteed.
De producten zijn voornamelijk biologisch.
Ze hebben diverse vegetarische voorgerechten, waaronder de heerlijk bitterballen
van geitenkaas. Ivo wil graag opvallen, door kwaliteit en diversiteit.
En dat is hem goed gelukt!
Marleen124 K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was erg lekker, je kon proeven dat er verse ingrediënten worden gebruikt. Vooral de selectie met kleine hapjes was erg lekker. Bediening heel vriendelijk en een fijn terras.
MenN01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Ivo's kitchen een pareltje in A'dam West. Heerlijk ongedwongen met veel aandacht voor de gasten, de ingrediënten en liefde voor het eten Warme prettige sfeer, prettig terras met een heerlijk watertje op smaak gemaakt met pure vruchten als watermeloen. Start met een prachtig bier van Brouwerij het IJ. Voorgerecht geitenkaas bitterballensalade, aubergine ricotta taartje. Daarna sardines en zeer smakelijke en malse kalfstong. en alles biologisch en zeer verzorgd. Zoveel kwaliteit en een zeker niet duur. We komen nog een keer terug.
Katrien H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Best lastig, uit eten met een kind dat vegetarisch wil eten maar geen 'moeilijke' dingen als schimmelkaas lust. Maar dat is bij Ivo uitstekend gelukt! Alles was heerlijk, heel gezond en kindvriendelijk vega. De sfeer vonden wij ook goed, beetje relaxed laagdrempelig modern buurttentje. Enige minpunt was dat we voor zo'n lief-maar-niet- superprofessioneel-aandoende eetgelegenheid (en dat in De Baarsjes) de prijs best heel fors vonden.
Fijn dat je het eten heerlijk vond! Onze prijzen hangen samen met de keus voor duurzame, vaak biologische producten van goede leveranciers. Dat betekent dat we niet altijd de goedkoopste zijn, maar wel heel lekker, gezond en bewust. Hopelijk tot de volgende keer.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goed restaurant om mijn verjaardag te vieren. We waren met z'n vieren en blij met de ronde tafel. Fijn ook dat er ruimte om te tafels is, dat de tafels niet op elkaar staan. Ruimte om te ademen, en de akoestiek is goed, waardoor we elkaar goed konden verstaan. De bediening was fijn. Ik had een welkom gevoel en voelde me persoonlijk benaderd. Waardoor ik het fijn vond om de namen te weten van degene die ons bediende. We werden in de gaten gehouden en dat was ook fijn. Het voorafje (kleine tapa's) was mooi gepresenteerd en veelzijdig aan keuze, mooie prijs kwaliteit verhouding. Het hoofdgerecht (witte vis) was ook mooi gepresenteerd en veelzijdig van smaak met het fruit en de groente. Als muziekliefhebber sprak de muziek me ook aan. Het was precies de muziek die ik thuis ook heel graag afspeel, warme muziek met gevoel gezongen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Na een hartelijke ontvangst hadden we als voorgerecht heerlijke bitterballen van geitenkaas op een fris bedje, als hoofdgerecht een mooi stukje zeewolf met diverse groenten, knapperig en mooi opgemaakt en voor het desert hadden lemoncheesecake en chocoladetaart die het perfect afmaakten, met prima koffie en als traktatie een zelfgestookte kersenlikeurtje met de kok!
Tasted-BY-Frank .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een keer op zoek naar een nieuwe ontdekking en Ivo's Kitchen stond al een tijdje op de lijst. Een ruime opzet en kleurrijke inrichting maakt het gezellig om een avond te zetten. Aangevuld met de vriendelijke bediening, die zelfs het recept voor de chocolade ganache opschreef, maakte het een prettige avond. Goede (witte) wijnen en heerlijke gerechten vooraf en als hoofgerecht. Als gezegd het dessert, een heerlijke chocoladetaart, was ook top! Hier komen we zeker terug!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We komen net van Ivo vandaan. Heerlijk gegeten, ik kan niet anders zeggen. We hebben een driegangenmenu besteld (€ 32,50) waarbij je gewoon a la carte kunt bestellen. Vooraf de antipasti: Top! Heerlijke fritata, goede ham, mozzarella, goede gerookte zalm, gegrilde aubergine en courgette, het toppunt vonden we de gegrilde champignon gevuld met ansjovis, parmezaanse kaas, peterselie en nog iets. Het hoofdgerecht was niet minder lekker, op de huid gebakken zeebaars met gestoomde groenten. Maar wát voor groenten, bij iedere hap realiseer je je dat Ivo zijn best doet om de beste ingrediënten te serveren. En die bewerkt hij ook nog eens op zeer effectieve wijze. De lamsnek was ook om je vingers bij af te likken. Eigenlijk hadden we genoeg gegeten, maar de lemon cheesecake en appel-rabarber crumble waren ook te goddelijk om te laten staan. Tel daar bij op de zeer vriendelijke bediening en de relaxte sfeer en ik weet: hier ga ik terugkomen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
ik heb hier voor de tweede keer gegeten en het was wederom heerlijk. De antipasti waren echt een verrassing, heel origineel en het een nog lekkerder dan het ander. Ga zelf maar proeven! Er werd ook helemaal niet moeilijk gedaan over het delen van dit gerecht. De zeebaars was prima klaargemaakt en was heel mooi gegarneerd door groeten en een klein aardappeltje. En dan de heerlijke cheesecake toe, mmm zoet en toch fris. De bediening was relaxed, vriendelijk en persoonlijk. Het is niet heel goedkoop, maar prijs-kwaliteit is prima. De Portugese witte wijn is een aanrader.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk biologisch gegeten bij supervriendelijke mensen. Eten is goed...bediening prima..prijs-biologisch naar behoren en in een typisch Amsterdamse buurt vol kijkgenot.
Ynte P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Ivo's kitchen gegeten, met name na veel goede recensies op internet te hebben gelezen. Ik moet zeggen dat ivo's kitchen aan alle verwachtingen heeft voldaan! Eten was heerlijk, entourage is heel relaxt en geeft je meteen een soort huiskamergevoel. Daarnaast zijn Ivo en zijn vrouw ontzettend gastvrij. Zeer vriendelijk in de bediening en omdat het lekker rustig was op de woensdag avond na afloop samen nog een drankje gedaan. Ga hier zeker terug komen!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Ons etentje bij Ivo's was prima, maar niet meer dan dat. Voorgerechten van inktvis en de 3 (kleine!) bitterballen van geitenkaas werden geserveerd met een hele berg sla. Dat maakte de prijzen van respectievelijk €8,50 en €9 niet méér terecht: integendeel. Dat is gewoon duur. De hoofdgerechten waren prima, doradefilet en lamsnek, en de garnituur ook. Hoewel; taugé over lam met ratatouille? Het dessert bestond uit een crumble van appel en ravarber, maar de rabarber konden wij niet ontdekken, wij proefden alleen zoete appel zonder die typische tarte smaak van rabarber. Het kruimeldeeg was helaas zacht; niet knapperig zoals een crumble hoort te zijn.
Al met al dus een redelijke ervaring, maar niet in lijn wat ons betreft met de juichende recensies hier. De locatie is niet gezellig: tafels staan ver uit elkaar op een betonnen vloer, vreemde mix van meubels en dat kale plafond maakt het er niet beter op.
De bediening verdient echter de grootste pluim van de avond: de jonge jongen was zeer professioneel, somde keurig de wijnen en hun karakteristieken op uit zijn hoofd en was attent en aardig.
De rekening vonden we overigens pittig voor dit eenvoudige buurtrestaurantje in west.
Beste WatertandendWest,
Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om deze uitgebreide recensie te schrijven.
Wij houden onze Iens pagina altijd goed in de gaten en merken op dat dit je derde recensie is waar van een niet gepubliceerd is omdat die niet aan de richtlijnen van Iens voldeed. Wij vinden het ontzettend jammer dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Daarom willen wij graag de tijd nemen om inhoudelijk op jou reactie te reageren;
Over de inrichting kan ik vrij weinig zeggen, dit is een kwestie van smaak. Omdat wij een kindvriendelijk restaurant zijn hebben wij er bewust voor gekozen om het restaurant ruim op te zetten. Ook zijn onze prijzen scherp afgestemd op de kwaliteit van onze gerechten. Ivo’s visie is om zijn gasten kennis te laten maken met “Echt en puur” eten. 80% van onze ingrediënten zijn biologisch en 90% daarvan is huisgemaakt. Hier hangt helaas ook een prijs kaartje aan, niet alleen voor onze gasten maar ook voor ons als restaurant. Neem jou voorgerecht als voorbeeld; Na lang experimenteren hebben Ivo en Amber voor twee hoofd ingrediënten gekozen; biologische geitenkaas en Eryngii paddenstoelen. Deze paddenstoel is de koning onder de oesterzwammen en daardoor duur in zijn soort. Omdat deze paddenstoel een kruidige en pittige smaak heeft serveren wij er sla bij om de smaken af te wisselen en te voorkomen dat het een te heftig voorgerecht wordt. Wij zijn trots op het feit dat wij de oorsprong weten van elk product dat wij serveren, verwerken en gebruiken. Hopelijk heb ik op deze manier nader kunnen toelichten hoe onze prijzen worden vastgesteld. Mocht je nog meer vragen hierover hebben kunnen wij het je altijd persoonlijk toelichten!
Groeten van Svetlana
MartijnFak .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelopen zondag eerste verjaardag van onze zoon bij Ivo's gevierd. We waren met een groep mensen en hadden van tevoren afspraak gemaakt dat Ivo hapjes zou bereiden. Het overtrof al onze verwachtingen. Fantastische tapas; van huisgemaakte gehaktballetjes tot verse mosselen, en uiteraard patatjes voor de kleintjes. De bediening was geweldig, Ivo en Svetlana supergastvrij! Absolute aanrader!
Robdevisser .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Ivo's Kitchen. Het was een rustige dinsdagavond maar met een gezellig groepje en prettig atmosfeer zeker gezellig! Het tentje heeft een open uitstraling en ziet er leuk uit. Niet heel speciaal maar er is ruimte gemaakt voor gezelligheid en creativiteit.

Er stond een erg aardig meisje in de bediening die erg er best deed. Sommige dingetjes wat onhandig maar zeker leuk om door bediend te worden.

Het eten duurde wat lang maar was met zorg bereid. Uitstekend stukje kabeljauw gehad met een witte room/wijnsaus en de kalfswang was ook erg smaakvol bereid. De huiswijn (chardonnay) is ook erg lekker overigens.
Vedrana M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
We waren hier al een tijdje niet geweest, maar het werd weer tijd voor een bezoekje. Erg lekkere vegetarische burger gegeten. Mijn partner had roodbaars met zoete aardappelpuree, topinamboer en saus van saffraan en sinaasappel. Flinke portie en absoluut heerlijk, zacht van smaak maar heel gebalanceerd. Ook nog een hap varkenswangetjes geproefd met rosé saus. Heerlijk mals en zacht. Paar gerechten op de kaart maar absoluut met passie bereid. Voor kwaliteit ben je hier op het juiste adres. Ik vergeet bijna de handgesneden prosciutto...