Iveau Burgers & Wijn

Donderdag t/m Zondag vanaf 11:00

Duur
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
op een gezellig drukke vrijdagavond was er gelukkig nog plek voor ons tweeën, aangeschoven bij een ander tweetal aan een hoge tafel. Natuurlijk een van de burgers geproefd, in mijn geval de Prachtburger. Een erg smakelijke burger die duidelijk niet alleen om 'het stuk vlees in het midden' gaat. Lekker bijgerechten ook. Vriendelijke bediening die toen de whisky op bleek te zijn ook een heel leuk alternatief had. Prima plek om een lekkere burger te eten al vind ik €24,50 voor een burger wel erg aan de prijs.
Smulpaap4 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag gegeten bij Iveau burgers:
Er wordt niet gevraagd hoe de hamburgers gebakken moeten worden : rare, medium of well done.
Zelf , enige vegetariër in het midden ( sorry) vond de salade wel erg aan de kleine kant.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdag geborreld bij iveau. Wij bestelden een charterie van verschillende vleeswaren en kazen. Toe de bediende het plankje kwam brengen merkte wij al snel op dat de spianata helemaal bruin was. Dit gemeld bij het personeel wat het plankje keurig terug nam. Wat er vervolgens gebeurde was nogal vreemd. Een medewerker van de bediening gooide bijna het plankje terug op tafel met de mededeling "hier is niets mis mee"! Wij waren nogal verbouwereerd en gaf aan dat ik zelf slager was en wel wist hoe spianata eruit moet zien. De bediende bleef erbij dat dit hoorde! Kortom een leuke tent maar de bediening laat erg te wensen over. Jammer wij komen hier niet meer.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zaterdag met 6 man hier gegeten. We zaten in het middengedeelte, beetje luid daar naast het service station, maar verder prima te doen. Ondanks dat we naast de bediening zaten, kon die beter. Zeker in het begin, 2 keer uitleg over de kaart en drankjes duurden lang, daarna iemand anders aan moeten spreken of we konden bestellen. Bestelling eenmaal op genomen, daarna ging het prima. De hamburgers waren super (er werd niet gevraagd hoe we de burgers gebakken wilden), allen medium maar krokant aan de buitenkant en roze in het midden). We hadden 4 keer de lamsburger, de afgeleide en een kip burger, allemaal uitstekend bevallen. Standaard or oerfriet of salade, de salade portie vonden we wel lekker maar een beetje klein maar de oerfrieten waren heerlijk, goede bite met majo precies zuur genoeg. Persoonlijk zou ik een keuze menu toevoegen voor de broodjes, het broodje was lekker maar voegde weinig toe, waarom niet een donker broodje als optie/alternatief? Ik heb het gevraagd, als ik het goed heb begrepen was dit een optie maar het liep niet in Nederland. Ik zou echter niet een bepaalde burger met donker brood aanbieden maar echt per burger als optie geven (vandaar de 9 voor het eten). Anders dan dit, burgers om voor terug te komen, wat we ook zeker zullen doen.
S_S .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wij gingen na een gezellige dag afsluiten bij iveau en we namen allemaal een burger die overigens super lekker waren net zo als de frietjes en de salade maar wij hadden een jongen van 9 jaar oud bij ons en die wilde een tosti ze kwamen vertellen dat die op waren dus hij wilde een broodje kaas dat kon ook niet hij kon wel een kaasplankje krijgen dat vonden wij uiterst vreemd daarom denk ik ook niet dat wij daar nog een keer gaan eten. Jammer want het was verder wel heel goed.
Johanfijnproever .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Verbazingwekkend lekkere hamburgers en prima service. Gezellige/stijlvolle sfeer, en verschillende zitjes om heerlijk te lunchen. Leuke wijnbar en niet super duur, maar ook niet goedkoop. De wijn is echt subliem, mooie kaart met stoere wijnen die prima bij die stoere burgers passen. Fraaie zaak met goed personeel !
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen weekend voor het eerst bij Iveau gegeten. We waren met een groep van 7 om de verjaardag van een vriendin te vieren en kregen de 'stamtafel'. Vriendelijke bediening en een fijne omgeving. Voorin het restaurant is een grote stelling met allerlei soorten wijn gemaakt; erg leuk! De burgers zijn erg lekker. Ikzelf had (een afgeleide van) de beste burger van Nederland. Deze was heerlijk mals en goed op smaak. De frietjes (oerfrieten) die erbij geserveerd werden waren ook erg lekker. Bij de burgers kun je kiezen uit friet of salade en voor een kleine meerprijs krijg je beide. De wijnkaart is erg uitgebreid en veel wijnen zijn per glas te bestellen, waardoor iedereen wijn naar eigen smaak kan bestellen. Dit is zeker een plek waar ik nog eens terug ga komen!
Nicole1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Als voorgerecht deelden we de geitenkaaskroketjes, echt heerlijk! Daarna ieder een smakelijke burger. Wel jammer dat je frietjes en/of salade er apart bij moet bestellen. Daarna wederom een toetje gedeeld. Daar werd niet moeilijk over gedaan en we kregen er direct een extra vorkje bij. Het was erg rustig op een dinsdagavond, maar de bediening was vriendelijk en alert. Mooie aanwinst voor Arnhem!
Anique W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gegeten bij Iveau, dit was onze 3e keer. Helaas was de laatste keer de minste.. Dit had vooral te maken met de deukte binnen. Het was erg rumoerig (wij zaten in het midden gedeelte) waardoor ik mijn man niet kon verstaan/ gesprek kon voerwn. De wijnen en het vleesplankje waren top!!
In Arnhem zitten meerdere burgerbars, persoonlijk vind ik de broodjes van de hamburger daar beter/luxer. Bij Iveau wordt de hamburger geserveerd op een zacht wit bolletje. Na mijn mening mag dit voor een hippe tent iets innovatiever/ minder simpel.
Verder perfect!
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
De lekkerste burger van Nederland. €37,50 inclusief glaasje wijn. ... erg duur, maar inderdaad echt heerlijk lekker! Voor een keer absoluut een aanrader, voor een goede steak leg ik zoveel geld makkelijker neer dan voor een burger ook al zou deze van hetzelfde vlees gemaakt zijn.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Het "fenomeen" hamburgerrestaurant is inmiddels niet meer weg te denken en vol verwachting voor de eerste keer bij Iveau gaan eten. Helaas bleek de winnende burger van 2016 alleen op reservering geserveerd te worden dus voor de "afgeleide" variant gegaan. Ook ontzettend smakelijk! Zou goed de beste burger die ik ooit heb gegeten kunnen zijn. Heerlijke wijn erbij die aanbevolen werd en ook de bediening kwam erg vriendelijk en kundig over. Kortom, leuke tent voor een heerlijke burger!
A M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het was een heerlijk ervaring: smaakvol, vullend en apart deze aangeboden burgers in veel verschillende variaties. Ook de wijn was verukkelijk; de kaart bood zoveel moois, dat het lastig kiezen was. De attente bediening, betaalbaarheid en prettige sfeer maken het geheel compleet.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een zaak die er gezellig uitziet, en ruim opgezet. Het personeel is zeer vriendelijk, geeft uitleg van de kaart en wijnen. Verder wordt ook met goede regelmatig gevraagd of alles nog naar wens is.
De burgers zijn vers en een goede portie. Je kan kiezen uit een salade of lekker friet erbij.
Een aanrader om gezellig een hapje te eten!
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We waren met de kinderen en we werden heel hartelijk ontvangen. Moeilijk kiezen uit het achttal heerlijke burgers die op het menu staan. De kipburger is een heel smaakvolle, sappige burger met grove stukken kip. De klassieke runderburger was perfect bereid en ook heerlijk van smaak. De kinderburgers waren van dezelfde uitstekende kwaliteit en ruim geportioneerd. Het decor mag van mij wat knusser. Het komt niet over als een wijnbar. De voorkant oogt gezellig en ook achterin bij het haardvuur is het leuk. Het middengedeelte vind ik wat te kaal. Maar de burgers maken alles goed.
Pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Als het een hele dag heeft geregent en om 16:00 wordt het droog de zon breekt door temperatuur 20 graden + en de vooruitzichten zijn dat het droogt blijft, maak dan je terras voor de zaak vooral niet in orde voor je gasten. Dit liet ons er toch niet van weerhouden om hier niet binnen te stappen.
Een frisse hippe wijnbar die ook burgers en leistenen vol lekkers uit de keuken tovert.
De oesters goed schoongemaakt en de "steen" met lekkerheden prima.
Ook de keuze aan wijnen voldoende en goed geprijst. Bediening mag aleen iets meer service en passie tonen. Ook bij het presenteren van de kaas verwacht je toch dat ze wel gepresenteerde kazen bij naam kunnen noemen, (6 stuks) en niet afdoen met dit zijn 2 Italiaanse kazen en deze wordt gemaakt in nederland. En ook het beloofde brood bij de kaas volgens de kaart ontbrak. Als er aan deze puntjes wordt gewerkt is dit een topplek in wording in Arnhem.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Een aantal keer gegeten, porties zijn niet al te groot dus als je honger hebt kun je er beter een burger bij bestellen (kom je wel op zo'n 25 euro pp uit, zonder drank inbegrepen). De seizoensgroente die ik er nu twee keer bij besteld heb kwamen bijde keren niet door, en waren in beide keren iets wat gepureerd was en weinig smaak aan zat. Ziet er leuk uit van buiten en binnen, maar niet heel bijzondere gerechten als je het mij vraagt. Voor iets waar je door verrast wil worden zou ik niet naar dit resteaurant gaan, Maar, stel je hebt zin in een normale hamburger en zin om in een leuk aangekleede tent te zitten dan ben je hier zeker aan het goede adres..
Frdrk .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Iveau's. Wat mij betreft nog steeds de beste burgers van Arnhem, mét huisgemaakte friet en mooie wijnen. Kortom, topcombinatie. We zaten buiten in de gezellige tuin, toen het begon af te koelen stond er al een tafel binnen voor ons klaar, hier hoefden we niet om te vragen. Goede service dus, mensen die met je meedenken.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Nu alweer een aantal maal gegeten hier en elke keer weer heb ik een geweldige avond!
Leuke bediening, lekker eten en een gezellige ambiance.
Kortom echt een aanrader!
Charlie28 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Op aanraden van kennissen besloten wij afgelopen week Iveau Burgers&Wijn uit te testen. We begonnen met een lekker delicatessen plankje met verschillende lekkernijen. Daarna had ik voor de mexicaanse burger gekozen en mijn vriend voor de ereburger met wagyu en eendenlever met truffelmayonaise. Een verassend goede combinatie! Mijn complimenten over het eten, ik kreeg een perfecte "rare-burger", met wat simpele maar prima bijgerechten. Als dessert kozen wij voor het huisgemaakte dessert. Op dit moment een key-lime pie. Smullen geblazen! De bediening was vlot en spontaan. Meneer wist ons veel te vertellen over de verschillende wijnen. Al bij al, super avond gehad voor ons 10 jarig jubileum en zeker aan te raden!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Met z'n drieëen hier gegeten. De huisburger Iveau was erg lekker. Ook de lamsburger en ibericoburger vielen erg in de smaak bij mijn tafelgenoten. Huisgemaakte frietjes en mayo kom ik voor terug. Salade was ook lekker maar mag best wat groter of met een extra ingrediëntje - crouton, geroosterd stukje paprika, kwarteleitje, etc. Als dessert is het ijs uit Hummelo zeker aan te raden, super romig en niet overmatig zoet, zeker de sinaasappelvariant met stukjes geconfijte schil. De zaak heeft terrassen voor en achter, en is in verschillende secties opgedeeld, elk met een eigen sfeer. Aardige bediening en op een avond dat de zaak half vol zat ontbrak het ons aan niets.