Itoshii

5,5
6,7
Joris02 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eergisteren wezen eten met mijn vriendin bij Itoshii. Helaas viel dit ontzettend tegen. De bediening kan het volle restaurant niet aan, gerechten worden verkeerd of niet gebracht. Ook het all-inclusive drinken is leuk bedacht, maar niet als je op elk drankje meer dan tien minuten moet wachten. Dit ook aangegeven bij een bediende, waarop werd geantwoord: "Alles komt nu eenmaal op ons af, dat is erg druk." Excuses werden niet aangeboden. Niet erg professioneel. Toen op het eind mijn vriendin was uitgegeten en ik nog niet, werd zo zonder het te vragen mijn bordje onder mijn neus vandaan gehaald. Kortom, voor ons nooit geen Itoshii meer!
Devries_ .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eten was lekker niet alles was helemaal top maar hoeft ook niet.
Alleen omdat ik verwachte dat ik zelf veel water fris of wijn ging drinkehn net als m'n broertje en zusjes wou ik graag het arrangement met drinken erbij. 7 euro duurder maar daar haal je dus met paar drankjes er wel uit,.. Dachten wij, op t moment dat het gewoon niet vraagt of gasten nog wat willen drinken is het erg winstgevend voor een restaurant. En de rest van de bediening zo snel weer weg rend nadat ze eten op je tafel hebben gelegd waardoor je geen kans krijgt om nieuw drinken te bestellen. Ik heb de helft van de tijd met dorst gezeten en uiteindelijk maar 2 drankjes gehad. Dat was jammer maar niet een grote drama. Maar op het moment dat ik bij het afrekenen er iets van zeg is het mijn eigen schuld! Mijn eigen schuld? Ik had moeten zwaaien naar het personeel om drankjes te bestellen.
Ik weet niet hoor maar zit zelf ook in de bediening als mensen moeten gaan zwaaien omdat ze drinken willen schaam ik me dood. Op het moment dat mensen moeite moeten gaan doen voor drankjes en moeten gaan zwaaien is de service niet zo goed (maar goed dat heb je wel eens vaker).
Maar zeggen dat je niks aan de prijs kan veranderen (terwijl iedereen weet dat dat onzin is) en dat een gast zelf de schult krijgt over dat ze geen drinken hebben gehad vind ik buitengewoon brutaal en onvriendelijk.

Cobi T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De bief lekker van smaak en super mals.
Personeel wekt snel waardoor ze onvriendelijk lijken maar dit is zeker niet zo.
Als we ln buurt zijn gaan we zeker terug
R8 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Eten was niet goed. Er werd te veel zout gebruikt en het vlees was nogal taai. Veel gerechten om van te kiezen, dus iets voor iedereen. Decor was wel prima maar de tafels waren wel erg klein.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Samen met onze kinderen sushi gegeten in dit restaurant. Bediening is vriendelijk maar lijkt af en toe gehaast. Gerechtjes worden op tafel geplaatst en weg zijn ze weer. Er is een grote keuze aan verschillende gerechten en voor ieder wat wils in ons geval. Het concept is all-you-can-eat in 2.1/2 uur met vaste starttijden. De sushi's waren lekker maar niet uitgesproken qua smaak en structuur. Al met al goed gegeten en goed te doen met jongere kinderen.
Foodie4ever .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Na een lange tijd weer eens naar Itoshii. Aan het begin was ik altijd vaste klant, maar de kwaliteit is alleen meer afgenomen. Laat ik eerst bij het personeel beginnen. Op 1 serveerder na, lachtte niemand. Zelfs een glimlach kon er niet vanaf. Tweede was het decor. Dit is in de tussentijd niet verandert maar wat mij dwars zit is de achterstallige onderhoud. We zaten recht tegenover een gigantische spinnenweb. Ook plakte de tafel heel erg.

Als laatst het eten, want dit is ook de reden dat ik een lange tijd niet meer naar de itoshii ging. De nigiris waren groter dan de makis. Het bolletje rijst was gewoon gigantisch. Ook viel deze de hele tijd uit elkaar. Er zijn nieuwe producten op de kaart, maar er staan chinese, fillipijnse etc. gerechten op de kaart. Dan kan je voor mijn gevoel jezelf niet meer noemen als sushibar, maar een halve wereldkeuken. Er is trouwens ook een nieuwe dessertbar? Desserttafel kunnen ze het beter noemen. Het is letterlijk een tafel en op het fruit na (die in grote hompen zijn gesneden) is alles in beperkte aantal aanwezig (creme brulee +/-6 kommetjes, bonbons 12 stuks, brownies 12 stuks). Je kon nog beter een uitgebreidere dessertkaart nemen..
Misbrinky .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijk genoten met onze kinderen en oma!
iPad bestellen is erg handig , zeer vriendelijk personeel! Onze favoriet! We komen zeker gauw weer!
Phijnproever .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Prima gegeten bij Itoshii, eten was niet supergoed, maar ook weer niet slecht. Ik vond dat sommige smaken te extreem waren, bijvoorbeeld bij de Udon noodles. Verder was het eten prima in orde.

Omdat het een rustige dag is geweest snap ik dat je deze mogelijkheid neemt om nieuw personeel in te werken en ze bekend te maken met het kassasysteem. Ik vond dit zelf geen enkel probleem, maar ik snap dat andere gasten dit misschien wel als storend kunnen ervaren. Tevens was het personeel wel erg vriendelijk en snel!

Decor is precies wat je verwacht van een All-you-can-eat sushi restaurant

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was niet lekker. De sushi was lauw en het vlees smaakte alsof het de dag van tevoren was gebakken en daarna opgewarmd. De beefstukjes waren zelfs nog koud van binnen. De service was beroerd. Personeel was chagerijnig en keek niet op of om als we iets wilden drinken of ze bedankten voor het eten dat op tafel werd 'gekwakt'. Zelfs de rosé was niet koud. Inrichting is prima, maar het tochtte behoorlijk achterin en het personeel wilde desgevraagd de airco niet lager zetten. Eens maar nooit weer dus..
Fiien91 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Na 2 jaar wilde ik weer een poging wagen. Helaas zonder succes.

Personeel kan het volle restaurant niet aan. 20 minuten moeten wachten op onze gereserveerde tafel. Daarna heeft mijn vriendin nog eens 40 minuten gewacht op eten wat niet kwam. Ikzelf heb in die 40 minuten 2 gerechtjes gekregen. Ongepelde garnalen werden geserveerd zonder een kommetje citroenwater voor de handen.

Het eten smaakt prima hoor, dat was de vorige keer ook zo, maar de service is gewoon slecht. We zijn maar ergens anders naartoe gegaan. Erg jammer.
Os1984 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstdag een plekje gereserveerd bij Itoshii in Zwolle voor 4 personen. Tijdens reservering of bij aankomst is ons niet verteld dat er een speciaal kerstarrangement is die dag. Eten en service was verder goed.
Echter na de tijd kregen we een rekening van 29,80 per persoon excl drinken.
Normaal gesproken is het 23,80 per persoon excl drinken. Personeel hierop aangesproken dat dit ons niet verteld is. Zij zou dit aangegeven bij haar leidinggevende. Toen we weg gingen rond 20:00 uur, sprak zij haar personeel aan dat ze vanaf nu moesten aangeven bij klanten dat er een kerstarrangement is voor 29.80.
Ook 23.80 is veel te veel voor een etentje daar dus voor ons geen Itoshii meer.
Txk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Wij hebben in de omgeving al bij veel sushi restaurants gegeten, maar Itoshii blijft ons favoriet. Het viel mij al enkele keren op dat de bediening erg oplettend en enthousiast is. Bij velen is de glimlach de gehele avond aanwezig, petje af hoor!
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Oké heel leuk, die jubileumactie (all you can eat met € 3,- korting p/p)... NOT. Als je 's middags een werknemer vraagt of de actie ook geldt op hemelvaart (vandaag) en dit dan bevestigd wordt, verwacht je ook voor € 20,80 te eten. Toch? Wel nee. Bij het afreken kregen we met een vriendelijke glimlach te horen dat de actie niet op feestdagen geldt en dat zijn collega's zich vergist hadden. Gewoon betalen dus. Maar we konden nog wel de twee kopjes thee 'van het huis krijgen'. Nou GE-WEL-DIG.

Daarnaast hebben we ook nog eens ruim een half uur op ons dessert moeten wachten, omdat ze ons vergeten waren. De tafels werden niet goed afgeruimd en er werd geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, zéér slechte service! Dit was mijn laatste bezoek aan dit restaurant.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Heerlijk gegeten! De sushi was fantastisch en zeer divers, de tonijn was boterzacht, en volgens mij was de wasabi legitiem (ipv de veel voorkomende nepperds). Ook de inrichting zag er prachtig uit.

Minder was de iets te luide popmuziek (in een sushi-restaurant?) en de service. Tijdens het eten werden we prima bediend, maar uiteindelijk wilden we cash betalen en draaide het meisje dat onze tafel bediende lang om ons heen, duidelijk vermijdend wisselgeld te moeten geven. We zijn maar zelf naar de kassa toegelopen om af te rekenen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zojuist een afhaal 1 persoons sushi box gegeten van Itoshii!
Heel erg lekker! Soms kan het bij afhaal sushi het geval zijn dat kant en klare boxen
al uren klaar staan in de koelkast. Dat was bij Itoshii niet het geval! Sushi was erg vers.

Enige minpunt... als ik er 1 zakje soja saus extra bij had gekregen dan was het een 10 geworden.
(5 zakjes per box is volgens mij precies genoeg!)
Bastiaan L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Eten was niet op temperatuur. Alle vleesgerechten hadden zelfde (overheersende) saus. Sushi was wel oké. We ontvingen gerechten die we niet besteld hadden. Andere gerechten nooit gekregen. Verder is nooit gevraagd of alles naar wens was. Ongepelde garnalen werden geserveerd zonder een kommetje met citroenwater voor de handen. De resten van de garnalen hebben we op ons eigen bord gelegd dat vervolgens werd meegenomen, maar een nieuw bord kregen we niet. De grote lampen zijn dermate onhandig opgehangen, dat serveerster met dienblad in mijn nek zat om ons te kunnen bedienen. Zeer slechte ervaring met dit restaurant.
Kas P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ithoshi is en blijft een prima sushi restaurant in Zwolle. Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Prima voor elkaar!
Het bestellen gaat bijzonder soepel middels de tablet die op elke tafel aanwezig is.
Morwarid S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Ik eet hier regelmatig sushi! Heerlijk vers en een gezellige sfeer. Ook leuk dat je het via de ipad kan bestellen. Zeker een aanrader voor mensen in Zwolle of omgeving
Fadi E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Met twee personen wezen lunchen vandaag. Eten was lekker maar niet bijzonder, eten smaakte goed en erg goed! Enige minpunt: het ging allemaal een beetje langzaam.
Inky1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Ik kom regelmatig hier sushi eten. Er is veel keuze en erg gemakkelijk bestellen met de IPad. Het is elke keer weer een feest! Heerlijke smaak! Slecht van de 10x dat ik er ben geweest, 1x gehad dat het iets minder vers (iets taaier) was dan anders. Maar de smaak was er niet minder om!