Itoshii

6,6
Duur
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier pas geweest met een groepje.

Het eten:
Sushi wordt lauw/warm geserveerd, valt uit elkaar, plakt aan het bord en er wordt op aardig wat sushi's ook mayo gedaan wat dus walgelijk is. Teppenyaki hetzelfde probleem, veel sausjes op mayo basis wat dus niet mixt met Aziatische gerechten.
Service:
Door een vriendelijke jonge dame geholpen alleen kon ze de bestellingen niet op orde houden.

Het decor:
Mooi, zit goed alleen altijd erg druk en je zit vaak bijna bij een andere gast op schoot.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Was alweer enige tijd geleden dat we bij Itoshii hadden gegeten. We vonden niet veel aanpassingen in de kaart. De gerechten kwamen supersnel en waren gemiddeld wel goed. Af en toe kleefde de rijst echter niet genoeg. Het is niet hoogstaand, maar dat kun je voor deze prijs ook niet echt verwachten. Yakitori spiesjes wel erg klein en salade gerechtjes relatief veel sla, verder goed. Bediening is weinig contact mee, je bestelt via een tablet en ze brengen de gerechten en ruimen weer af, that's it.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heb hier wel vaker gegeten maar de kwaliteit is nooit hetzelfde. We kwamen op een rustige avond en ik merkte dat ze wel heel zuinig waren met hun ingredienten. Handrol met een superdun plakje zalm en veel rijst. De californiarol met minimale oranje kuit aan de buitenkant. Sashimi waar je apart nog eens voor moet betalen, niet vers vers. Rijst was klef bij. Dus we besloten geen sushi meer te nemen. We hadden ons hoop gevestigd op de gril gerechten. Champignonen waren over zout. Lamskoteletten waren droog, maar gelukkig wel een sausje eroverheen gegooid, waardoor het minder droog leek. De rest was matig qua smaken. Service was gewoon slecht. Eten kwam snel op tafel maar totaal geen aandacht voor service. Werd helemaal niet gevraagd of we iets te drinken wilden. Wel werd er constant naar de tafel naast ons gelopen en in de jongens oor geblazen en gebabbeld. Maar even een drankje opnemen aan onze tafel koste alweer teveel moeite. Veel last van fruitvliegjes iewl. Wij komen er in ieder geval niet meer en we raden het onze vrienden ook af.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met een groep collega's hebben we hier gegeten. Ik was nog nooit bij Itoshii geweest maar kom ook niet meer terug. De sushi was erg klef en smakeloos en de warme gerechtjes lauw en zompig. De bediening was wel vrij snel met drankjes, maar ook de koffie na was een slappe bak. Helaas!
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Redelijk goed eten voor de prijzen. Vooral de semsamballetjes en de gyoza zijn mijn favoriet. Sommige gerechtjes zijn smaakloos en vooral de saus smaakt veel hetzelfde.
Bediening is vriendelijk.
YMLL .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteren hadden we gereserveerd voor een tafel voor 3 personen. Dus we kregen een tafel voor 4-personen. De 3e persoon zou later komen. Zij had zich een uur later ziek gemeld. Niet wetende dat ik dit had moeten vermeldden, bleven we gewoon dooreten. Toen we klaar waren zei de serveerster dat de 3e persoon ook in rekening wordt gebracht omdat ze mensen hadden moeten wegsturen door ons en het vrijdag was. Wij vonden dit natuurlijk belachelijk dus de serveerster zou het met de manager gaan bespreken.

De serveerster kwam niet terug dus ik ging er zelf heen om af te rekenen. Wat bleek, dat ik gewoon de bon kreeg met de 3e persoon erbij gerekend. Ik zei tegen de manager dat ik niet voor de 3e persoon ga betalen, aangezien zij niet kwam opdagen en er geen enkele waarschuwing was gegeven dat als de 3e persoon niet komt dat we er wel voor zouden moeten betalen. De manager gaf ons weer de schuld dat zij 'heel veel' mensen moesten wegsturen omdat wij aan een 4-persoons tafel zaten. Dat is ook weer veel te overdreven. Na een tijdje discusseren heb ik uiteindelijk niet voor de 3e persoon hoeven te betalen, met een waarschuwing voor de volgende keer. Niet dat ik terug ga komen.

De sushi was droog, en het zag er echt niet uit. De warme gerechten waren wel oke.

Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wat ik niet leuk vind aan iToshii hoofddorp is dat het zo ontzettend licht is, en de muren zijn erg druk. Als je er van houd is het prima. Het tablet idee is heel erg handig. Geen gedoe met rondes, en je hebt ook niet het gevoel dat je weg gekeken word. De laatste keer dat ik er ben geweest waren er helaas veel producten op halverwege het diner, maar dit heb ik verder nog nooit meegemaakt. De sushi is prima/lekker.
Eef82 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekkere sushi en snelle vriendelijke bediening. Wat erg handig is, zijn de tablets waarop je zelf de bestelling doorgeeft. Prima tent om lekkere sushi te eten.
Marrekah2 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ik kom hier al jaren en de kwaliteit is gewoon geweldig zeker in vergelijking met andere restaurants met t zelfde concept. Zelf woon ik in Zaandam en ik heb vrienden die ervoor heenrijden uit Hoorn vandaan! het is niet een heel groot restaurant wat juist fijn is, de bediening is in t algemeen vriendelijk maar het eten is absoluut geweldig! Echt heel vers en niet zoal in vele andere plaatsen overgoten met sauzen. Ze zijn bijna altijd volledig volgeboekt en reserveren is dus echt noodzakelijk. Echt een grote aanrader.
NNGroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk geluncht samen met een vriendin. De sushi was erg lekker (vers) en zeker de buddha rol en de spicy tuna zijn een aanrader. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Wij komen zeker een keer terug.
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Laatst hier gegeten met een grote groep. De bediening was vriendelijk, redelijk netjes en snel, hoewel sommige gerechten gewoon op tafel werden gekwakt zonder even te verifiëren of het bij de juiste persoon was. Vooraf werd niet duidelijk aan de hele groep (met opgeheven stem) door de bediening verteld hoe het concept werkt, wat tot enige verwarring en chaos in de groep leidde. Door het hoge plafond en deur in het midden was het vrij koud binnen, behalve als je tegen de verwarming aan zat. De entourage is wel OK, de grote graphics op de muur maken het levend en een semi-open keuken. De wijn was zo flauw dat ik het niet eens erg vond dat ik er maar eentje mocht i.v.m. autorijden. De Poolse tafelgenoten konden de enorme bierpullen erg waarderen. Je bestelt vanaf een tablet, wat op zich prima werkt, de gerechten komen vrij vlot op tafel, alleen dus niet altijd bij de juiste waardoor sommige tafelgenoten diverse spoorloze gerechten opnieuw moisten bestellen. Maar dat mocht de pret niet echt drukken, we hebben een gezellige avond gehad. Het eten was redelijk goed. Ik ben geen sushi-gek, maar er was er wel eentje met een garnaal die ik wel lekker vond. En er zijn genoeg keuzemogelijkheden voor het bestellen van andere gerechten. De salades vond ik niet zo goed, net als de kipspiesjes (flauw). De zure komkommer en biefstukjes daarentegen wel heerlijk. Gelukkig heeft de baas de rekening betaald.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ik eet hier regelmatig met een groep vriendinnen en we zijn eigenlijk altijd heel tevreden. 1 vd favorieten is de buddha roll (crispy sushi) die hier ècht krokant is.
Hansvdl .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Ik eet gemiddeld 2X per week sushi bij verschillende restaurants. Ook bij itoshii ben ik verschillende keren geweest. Gisteren wederom voor een lunch bij itoshii geweest. De bediening was netjes, service snel en correct. Het eten was zwaar teleurstellend. Sushi rijst droog, grote hompen die het woord sushi niet mogen dragen. Mijn favoriet (ungani) was ronduit vies. Pasteitjes dropen van het vet en yakitori dreef in de saus. Ik had na de eerste ronde spijt van mijn bezoek, heb netjes betaald (zonder fooi) ben weggegaan en kom nooit meer terug bij deze vestiging. Zeker als keten mag je een bepaalde standaard verwachten.
Ripazo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Ik heb zelden zo slecht gegeten, dat ze dit durven te serveren sushi met alleen maar rijst , sashimi salade met alleen maar sla? Kwaliteit van het eten is echt ondermaats, service nemen we altijd voor lief in dit soort restaurant omdat het een ayce is. Hier werken naar mening altijd studenten die geen ervaring in de bediening hebben .

Tigram .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Al heeeeel vaak hier gegeten en het was altijd super. Deze keer was het werkelijk waardeloos. Te koude stukjes vis in de sushi (bevroren?), enorme grote sushis die amper in je mond pasten, meer rijst dan vis en in mijn handroll zat een plakje tonijn zo dun als de gember! Ik ben zelfs lichtjes misselijk sinds het eten. Bediening ook minder gezellig dan anders. Ben hier wel klaar. Jammer hoor.
Buzzin .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Ik heb al vaak bij sushi zaken gegeten, maar keer toch elke keer terug naar Itoshii.
De bediening is uiterst vriendelijk en vlot genoeg. De tafel word regelmatig leeg geruimd zodat er plaats is voor de volgende gerechten, hierdoor komt je nooit in ruimte problemen zonder dat je een enorme tafel nodig hebt (grote tafel is voor mij ongezellig). Het bestellen via de tablet is ideaal, er staan plaatjes bij en de naam, zodat je prima kunt onthouden wat voor wie was. (vaak ontstaat er verwarring bij eten met groepen omdat niemand meer weet wat hij besteld heeft).
Het eten zelf is prima, lekker vers en goed opgemaakt. Mijn favorieten zijn de tamago (japans omelet) en eendeborstfilet.
Vergeet 's avonds niet te reserveren. Soms is er nog wel een tafeltje vrij, maar vaak zitten ze vol. Gelukkig is er een soort scheiding in het midden van het restaurant waardoor het geen enorme schuur lijkt, maar gewoon gezellig druk.
Scotia .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Vanavond was het vreselijk slecht !!! Champignons die zo groot waren en niet eens waren doorgesneden , grote stukken courgette ( niet lekker en niet gaar ) zand tussen mijn shashimi salade ( zalm etc moest ik zoeken ) . De sushi bestond meer uit rijst dan uit vis . Biefstuk stukjes steeds zonder knoflook schijfjes geserveerd en het leek wel rubber . ( oud vlees ) . Komen hier voorlopig niet meer terug . Jammer
Aaalexie .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Net heerlijk gegeten! Vaak al (all you can eat) sushi op maar dit wel echt een van de beste keren! Goede en verse sushi,prima bediening. Goedkoper dan de rest in Hoofddorp dus was benieuwd. Via tablet bestellen ging supersnel! Snap opmerkingen over drankjes niet opnemen niet want ze komen zo vaak de bordjes brengen dat je dan ook prima kunt doorgeven. Modern wat simpele inrichting. Heerlijke avond!
Anya T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
We hadden wat te vieren en al een tijdje niet bij Itoshii gegeten dus snel een tafel gereserveerd diezelfde dag. Gelukkig was het een maandag en was er nog plek. Ze werken nu met tablets en dat maakt het bestellen nog eenvoudiger en je hoeft niet meer te wachten tot je bestelling wordt opgehaald, deze wordt gelijk doorgestuurd naar de keuken en voor je het weet uitgeserveerd aan tafel. Heerlijk als je trek hebt, ook is de Sushi en Sashimi heerlijk vers en goed van smaak zodat het puur genieten is. Ikzelf vind het heel belangrijk dat Sushi en Sashimi vers is en proef het gelijk als dit uit de koeling komt. Wij komen hier snel weer terug want het smaakt naar meer :-)
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Sinds lange tijd weer bij itoshii gegeten. Nieuwe kaart en bestellen met de tablet. Alles smaakte weer lekker, geen idee waarom ik zo lang gewacht heb. Bestellen met de tablet is gemakkelijk en zodra je hem hebt weggelegd komende eerste schaaltjes al. Er werd goed gelet op lege schaaltjes en glazen. Itoshii is iets goedkoper dan de concurrent maar je eet er net zo lekker en je hebt vriendelijker personeel. Onze tablet gaf aan dat we nog maar een half uur hadden om te bestellen dit klopteniet, maar we zaten toch al vol dus geen melding van gemaakt. Enige nadeel als het restaurant vol is is het erg warm en gehorig, gecombineerd met iets te harde drukke muziek niet zo heel prettig, maar alles went en zodra je tafel gevuld is, maak je je daar niet meer druk om.