Itoshii Lisse

Meer informatie over restaurant Itoshii Lisse

6,7
Stef G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We hadden vooraf niet gereserveerd en konden aan een tafeltje aanschuiven. Dit was de eerste keer voor ons in een Japans restaurant. Alles werd uitgelegd hoe het werkt en kregen uiteindelijk een tablet van de vriendelijke bediening. Toen begonnen we met bestellen, binnen 5 minuten was het eten aan tafel. We begonnen uiteraard met sushi, de sushi was hoe sushi hoort te zijn. Ook hebben we heerlijk genoten van alle andere kleine Japanse gerechten. Het restaurant zat op ten duur vol, voor sommige mensen kan het rumoerig zijn maar het was voor ons niet storend. Wij komen zeker nog een keer terug bij Itoshii Lisse
Poumelie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Van binnen zit itoshii er ontzettend leuk uit. Met de bloesembomen en mooie kleuren.

Het viel me wel meteen op dat de hele tienerverzameling uit deze omgeving hier een baantje heeft. Alleen de koks en 1 manager zagen eruit alsof ze de 20 hadden overschreden.

Dit was dan ook flink te merken in de onervarenheid van de bediening. 25% van onze gerechten haalde het niet naar onze tafel of er belandde gerechtjes van onze buren op onze tafel. Er is ons maar liefst 1 keer drinken aangeboden en dit was in het begin. Na behoorlijk dorst te krijgen geprobeerd contact te maken, maar zelfs bij het brengen van gerechtjes leken de werknemers doof en blind te zijn en bleek het enige doel het dienblad leeg te krijgen. Onze lege flesjes drinken waren na 1 uur nog steeds niet opgehaald, dus toen hebben we ze zelf maar op de bar gezet. Als kers op de taart vroegen wij een aardbeienijsje met slagroom en vanille-ijsje zonder, en aan onze tafel verscheen.. een aardbeienijsje zonder slagroom en een vanille-ijsje met ;) Dit is een redelijk goed voorbeeld van hoe het de hele avond ging.

De sushi was zo-zo. Veel mayonaise-achtige saus op de sushi of wasabi erboven op. Jammer, want dit verpestte de andere smaken compleet. De vleesgerechtjes smaakten allemaal hetzelfde, en dat is niet overdreven. Dit kwam waarschijnlijk door de saus die bij elk gerechtje gebruikt werd en waarschijnlijk hetzelfde was. Wel lekker was de sushi met kokos wat ik werkelijk nog nergens anders heb gehad!

Aankleding is dus OK. Het werken met de tablet was ook wel grappig.
Bediening absoluut niet OK.
En de sushi is lekker voor een keertje, maar ik kan iedereen aanraden het toch eens te proberen bij Mikaku in Hillegom, als je toch in de buurt wilt blijven.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Gegeten met 2 personen. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Restaurant zat vol maar en was vrij rumoerig maar wel acceptabel. Eten is van goede kwaliteit. Bediening vrij attent totaan het nagerecht. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We waren hier tweede kerstdag.
Zoals we verwacht hadden was het er enorm druk, maar ondanks dat was het eten heerlijk en de service goed.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Lekker sushi eten, en dat ook nog eens met 50%korting voor de tweede persoon met de kortingskaart die je bij de Xenos krijgt, dat zagen wij wel zitten. Regelmatig bestellen wij bij Itoshii in Lisse dus we wisten dat het eten goed zou zijn. De kortingscode geactiveerd via de Xenos website en daarna telefonisch gereserveerd bij Itoshii onder vermelding van de Xenos kaart, prima in orde.
Inderdaad prima gegeten, vlotte bediening ondanks de volledige volle zaak op zondagavond.

Maar bij het afrekenen deed de (eigenaresse?/)gastvrouw ineens moeilijk toen ik de Xenos kaart liet zien. 'Ja,' zei ze met een niet al te blije blik, 'ik had van de week ook al een mevrouw met deze kaart, maar de Xenos heeft zonder onze toestemming ons als deelnemer gepubliceerd'. Apart, vond ik, zeker gezien ik dus bij het reserveren vermeld had dat ik de kaart zou gaan gebruiken en de dame aan de telefoon zei dat dat prima zou zijn. 'Ja, u zult wel gezegd hebben dat het om onze eigen cadeaubon gaat,' antwoordde de nog steeds niet erg vrolijke gastvrouw. Nu weet ik heel goed wat ik wel en niet zeg, en er was hier geen sprake van een verwarring aan de telefoon. 'Sowieso geven wij geen tweede diner gratis hoor,' zei de eigenaresse nog voor ze druk doende tussen laptop en kassa begon te lopen. De sushi begon inmiddels vrij zwaar op mijn maag te liggen bij deze domper.

Kennelijk was de mevrouw op de website van de Xenos gaan kijken of ze er inderdaad tussen stonden (wel vreemd dat dat eerder deze week niet al was nagekeken bij die andere mevrouw en de kortingskaart), en dat bleek het geval, want met een boze blik werd de rekening voor mij op een bordje gelegd. Of het dus toch opgelost was, vroeg ik maar. 'Tja, we komen u tegemoet,' zei de gastvrouw. Ik zag nog net geen dollartekentjes in haar ogen, om deze gemiste 11 euro korting.

Ik besloot nog aan te geven dat ik dit beslist geen klantvriendelijke reactie vond en dat ze mij niet meer zouden weerzien bij Itoshii. En hier dan ook de door mij toegezegde negatieve recensie. 'Doet u gerust', zei de mevrouw - bij deze dus!
Hubrecht82 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De zithoekjes zijn gezellig bij Itoshii. In vergelijking met de Sumo staan er wel minder gezonde gerechten op de kaart. Dat vind ik jammer. Veel gefrituurde gerechtjes. Het vlees was soms iets te doorbakken.
Het eten werd wel snel uitgeserveerd, wat top was. En ook krijg je genoeg te eten.
Alleen zijn de serveersters niet zo communicatief; ze brengen het eten en halen het op. En dat is het. Het is wel fijn als ze af en toe een praatje maken met je.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gezellig restaurant, makkelijk bestellen middels een gebruiksvriendelijke tablet.
Alle bestellingen ook gekregen op tafel. Kwaliteit van de sushi is erg goed.
Hou Y H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Ik bestel hier regelmatig en het is echt makkelijk. ze zijn supersnel en het eten is gewoon prima te doen. service is goed en de mensen zijn vriendelijk. Het ziet er netjes uit en erg schoon ook.
Imiranda .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik heb sushi besteld , de sushi was heerlijk , helaas zaten er geen 72 stuks in maar, maar 60 .
Toen ik daarover belde had de serveerster het steeds over zij zegt dit of zij zegt dat, jamer dat de klachten afhandeling niet zo goed is als de sushi.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Ik probeer toch wel Iedere week te genieten van alle heerlijke sushi gerechten bij itoshii, vooral de Itoshi roll is ergggggg lekker, vlotte bediening en gezellige sfeer. Dit restaurant is een echte favoriet geworden binnen ons gezin. Als ik dan een verbeterpunt kan geven is de tip alleen nog het systeem van hun cadeaukaarten te verbeteren en leuker in te pakken zodat de gever ook echt een cadeautje kan geven.
Sanny S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Itoshii! Gerechten waren erg lekker en vooral vers. Gezellige sfeer binnen en goede bediening. Zeker een aanrader!
Kristy W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Ik ga regelmatig bij Itoshii eten en vind dit restaurant een aanwinst voor de Bollenstreek. De sushi's zijn erg smaakvol, aanrader is de spicy ebi maki (sushi met gebakken garnaal erin)! De grill gerechten zijn ook heerlijke en hier zou ik de beefblokjes aanraden! Service van het personeel is prima, altijd vriendelijk en behulpzaam.
Hansdebloemist .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Een aanwinst voor gastronomisch Lisse. Meestal zijn all you can eat restaurants niet echt om over naar huis te schrijven. Bij Itoshii klopt alles! Een vriendelijke, vlotte bediening; een leuke inrichting en gerechten die in no-time op je tafel staan. Dit alles voor een meer dan vriendelijke prijs. Ook voor mijn kinderen is dit nu het favoriete restaurant. Ondanks de drukte werden wij rustig te woord gestaan en kregen we prima uitleg over het bestellen met een tablet. Een echte aanrader!
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Ik ben zelf gek op Japans eten en zeker ook dit concept. Ging vaak naar Haarlem, Hoofddorp, of Leiden, maar nu is er eindelijk één bij voor de bollenstreek. Bestellen via een tablet werkt perfect.
Eten is van zeer goede kwaliteit. Voldoende keuze tussen vlees, vis en vegetarische gerechten.
Service is prima. Personeel is zeer vriendelijk. Ook zijn er ruimschoots parkeergelegenheden.
Kortom: een aanrader als je van het Japanse "all you can eat" concept houdt.
MsAnne .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Handig dat je via de tablet bestelt, gaat sneller en scheelt handelingen voor de bediening, die daardoor sneller kan werken en zich meer op de core business kan richten: het serveren van de gerechtjes en verzorgen van de drankjes.
Vriendelijk personeel, je wordt netjes ontvangen, eten is goed.
Helaas is de keuze iets beperkt vergeleken met andere all you can eat restaurants, maar dit restaurant is zeker een aanwinst voor Lisse.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Hoewel wij beiden geen viseters zijn ("wat doe je dan in een sushi restaurant?" is een legitieme vraag), is Itoshii erg goed bevallen! Ik ben erg van de vegetarische sushi en hun "buddha roll" was echt super. Evenals de biefstukpartjes, loempia's, nasi et cetera. Alleen de eendenborst was helaas erg taai (misschien een slechte lichting) en daarnaast bij beide porties te lang gebakken. De service was vlot en vriendelijk, en het tablet concept is geinig. Ik heb heerlijk gegeten en vind dit restaurant tot nog toe beter dan zijn alom bekende concurrent (vanwege de algemene kwaliteit, maar ook omdat er verschillende sausjes worden gebruikt). Aanrader! Tip: van tevoren niet eten, anders haal je de derde ronde niet;)
Barbra B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Ik had zelf niet veel verwacht toen ik hier kwam eten na veel bezoek aan verschillende sushi restaurants maar dit was niet terecht. Hier werken ze met een tablet waar je zelf je gerechten in kan toetsen en bestellen. Na een paar minuten krijg je ze op tafel, erg snel dus! De sushi's zijn heel lekker vooral de gefrituurde sushi! Het service is erg snel en vriendelijk!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Dit restaurant biedt sushi maar ook andere gerechtjes. Als je niet van sushi houdt, kan je ondanks de beloften, hier niet zo goed eten, de keuze is dan zeer beperkt. Sushi schijnt wel heerlijk te zijn.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Mijn vader zei altijd: "Een 10 is voor God en de beste krijgt een 9".
Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. De zaak is heel sfeervol ingericht. Hele mooie kleurencombinatie, sfeervolle aankleding en verlichting. Het eten was in één woord gezegd: GEWELDIG.
Het bestelsysteem via een tablet was helemaal nieuw voor ons, maar het werkt geweldig.
Je opdracht verzonden en enkele minuten later werd het eerste eten al gebracht. Alle personeelsleden waren zeer vriendelijk en gedienstig. Lege spullen werden direct weggehaald en de bestelling van een drankje ging simpel. Dat zie je niet zo vaak meer. Het was een genot om hier te verblijven. Ook na het afrekenen werden we weer vriendelijk naar de uitgang begeleid. Super; een aanrader!!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Japans in een All you can eat restaurant lijkt op het eerste gezicht niet culinair. Wel dus. Heerlijke gerechtjes die goed op smaak zijn, perfecte gaarheid en er mooi uit zien. De wijn is gewoon.
Bediening is vriendelijk. Prijs / kwaliteit: Super!