Itami

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Itami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Itami

Robert-Jan J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Eten was perfect, timing was perfect, bediening was perfect, airco had 1 tandje lager (minder koud) gemogen. Verder niets veranderen. Top!
Jochem S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Super good eten. Service heel goed, super snel. Binnen ziet het er goed uit.
We Komen er wel vaak, en is elke keer goed. Nooit slecht geweest.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat maakt je etentje tot een succes?
Ga een keer japans eten bij Itami!
Heerlijke sushi in een mooie ambiance met vriendelijk en profesioneel personeel.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Super lekker eten en gezellig.
Een aanrader !!!!
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en zeer goede service!
Jeaannot S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Alles wat we gegeten hebben was heel erg lekker. Ook de opmaak van de borden was een feestje.. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en hun uitleg was prima! Komen zeker terug als we weer in Rotterdam zijn.
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldige sushi, echt top kwaliteit
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Geweldig eten, zowel de sushi en teppanyaki. De bediening was erg vriendelijk zonder gemaakt over te komen. Dikke aanrader!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Leuke plek om een hapje te eten. Service was prima, prijs/kwaliteit ook. Eten was goed maar niet uitzonderlijk voor een Japans restaurant, maar misschien ben ik wat verwend.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, voor een schappelijke prijs. Uitstekende bediening. Goed om te weten voor de volgende voorstelling bij Luxor.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten en aardige en attente bediening.
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijke sushi in een ontspannen informele sfeer. Jaren geleden voor het laatst geweest, en het is nog steeds zeer de moeite waard om hier heen te gaan. Vriendelijke en attente bediening. Je proeft de heerlijke verse kwaliteit van de producten. Ik kom snel nog eens!
Jesse S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Good service, good food!
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer welkom ontvangen, met kinderen. Heerlijk vers en goed persoonlijk advies. Schenken uit zichzelf kraanwater en herkennen mensen die eerder zijn geweest. Alles even lekker. Echt een avond helemaal weg en voortreffelijk gegeten!
buddy H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Kwalitatief hoog eten, goede service gerichte bediening, leuk terras en goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Exclusiva B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vandaag heb ik hier met een zeer goede vriend geluncht. De ontvangst was erg vriendelijk. Aangezien mijn metgezel zowat veganist is werd het een beetje moeilijk kiezen van de lunchkaart. Daarop werden goed ingelicht over de mogelijkheden en werd er ter plekke een menu samengesteld. Top!! Mijn salade met Teriyaki Kip (gegrilde kipdijenfilet met teriyaki saus) smaakte prima. En ook het samengestelde menu van gebakken rijst, sushi met komkommer en gebakken champignons in teriyaki saus was goed. De gebakken rijst was alleen wat flauwtjes en had iets meer op smaak gebracht kunnen worden.
Verder een mooie, ruime en nette restaurant waar je op je gemak kunt genieten van alles.
Tip; de muziek keuze was iets minder (popmuziek in zo een mooie Japanse restaurant vond ik niet gepast).
Maar dit zal ons er niet van weerhouden om er toch nog een keer langs te gaan.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede service en heerlijk eten!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voor de eerste keer gegeten bij Itami en dit is goed bevallen. We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Het restaurant is modern ingericht en ziet er netjes uit. Gekozen voor een combinatie van rolls en maki, deze worden mooi gepresenteerd en zijn heerlijk van smaak. Partner houdt niet van sushi, daarom gekozen voor beefrollen met lente uien en knoflook, geserveerd met witte rijst en gebakken groenten. Prima bereid, maar had wel warmer gemogen. Als dessert gekozen voor een grand dessert met zijn tweeën, wat ruim voldoende was.
Er is een beperkte wijnkeuze, maar hierdoor is het makkelijk kiezen. Wij hadden een lekkere Sauvignon Blanc uit Chili. De bediening is plezierig, geeft uitleg over de gerechten en helpt zo nodig bij de keuze. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Het restaurant ligt vlakbij uitgang metro Wilhelminaplein en tramhalte. Tevens betaalde parkeergelegenheid dichtbij.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, echt top. Het enige minpunt was een van de dames in de bediening. Zij vatte het op als persoonlijke kritiek op haar werkwijze, toen wij vertelden dat we het knap vonden dat haar collega alles uit haar hoofd deed (6 personen, allemaal verschillende gerechten). Ze werd ronduit onaardig en vroeg zelfs, toen ze de drankjes kwam brengen, op sarcastische toon, of ze "haar collega even moest halen, als wij liever bij haar willen bestellen". Wij probeerden daarop uit te leggen dat het absoluut niet zo bedoeld was, waarop ze ook nog eens ging vertellen dat ze soms zo reageert omdat ze vroeger gepest is. Echt niet iets wat je als bedienend personeel mag doen als jouw gasten een avondje ontspannen uit eten zijn, daar zitten wij niet op te wachten. En zeker geen sarcasme. Geen goede gastvrouw dus. De andere dames en heer waren echter perfect.
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was weer heerlijk, we hebben genoten!