Itami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vriendelijk ontvangen. Wij moesten optijd eten ivm een voorstelling in het Luxor. Daar werd zeker rekening meegehouden! We hebben op ons gemak een driegangen menu gegeten. Verassend was de kleine amuse die je na je eerste gang kreeg.
We komen hier graag nog een keertje terug.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
heerlijk gegeten in een prettige sfeer
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne bediening en hoge kwaliteit eten.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Samen met vrienden met gemengde gevoelens gegeten bij Itami. Op de gerechten was weinig aan te merken: goed van smaak, maar ook niet bijster bijzonder. De service was echter minder, met een serveerster die enigszins geïrriteerd leek en kortaf was. Het decor was prima, met een acceptabel geluidsniveau (ondanks dat het een drukke zaterdagavond betrof).
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gereserveerd en aangegeven dat we snel wilden eten ivm IFFR. Heel fijn dat de medewerkers hier ook rekening mee hielden. Het was dan ook een quickie en we zouden een volgende keer wel meer willen proeven. Het gerecht met garnalen was prima en op onze opmerking dat we geen rijst wilden, werd een extra groenteschotel geserveerd.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een top zaak weer heerlijk gegeten!!
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorafgaan aan bioscoop bezoek gegeten bij Itami. We kunnen er kort over zijn, er is eigenlijk niets op aan te merken. Vooraf een mix van sushi en sashimi, hoofd teppanyaki zalm en ossenhaas - vergezeld van prima glazen wijn. Het eten is gewoon goed en de bediening is vlot en correct. Wij arriveerden om 19:15 uur en stonden om 20:45 uur voldaan buiten, op tijd voor de film. Ook voor uitgebreider tafelen lijkt het geschikt, met verschillende menukeuzes en ruime keuze in sushi gerechten.
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we wilden dat ze voor ons de gerechten samenstelden hoefden we niet te kiezen. Dit was keurig gedaan goed in overleg. Heerlijk gegeten wel wat rustig maar wij waren dan ook vroeg...
Komen zeker terug!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrassend heerlijk gegeten in dit Japanse restaurant. Ik ben zelf geen fan van sushi, dus ik had een 3-gangen menu besteld. Vooraf de tuna tataki , daarna de usuyaki en als afsluiter het teppanyaki ijs. Het een was nog lekkerder dan het ander en de bediening super vriendelijk en oplettend. Echt een aanrader.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Itami ter ere van mijn moeders verjaardag. Vooraf deelde ik het sushi plateau met mijn zusje en vader. De sushi's waren goed gevuld met leuke combinaties. De rijst was mooi van smaak. Iets harder dan in andere sushi restaurants. Als hoofdgerecht had ik de eendenborst, maar ik heb ook geproefd van de ossenhaas. Beide gerechten waren echt heerlijk! De groenten die je erbij krijgt zijn niet heel bijzonder. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar de kwaliteit is wel erg goed.
SC2015 C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten. Hier komen wij zeker terug!
Marlijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echte Japanse smaken en uitmuntend bereid. Het personeel neemt de tijd voor je en heeft verstand van zaken. We komen zeker weer eens terug.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Geweldig lekker gegeten. De licht geroosterde tonijn is uitmuntend en de shashimi mix is geweldig lekker.
Voor wie lekker Japans wilt eten, is dit restaurant echt een goede aanrader.
S V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten is echt heel, heel erg lekker. Maar het restaurant en de bediening zelf heeft weinig weg van Japan. Het ging er in alle aspecten nogal klungelig aan toe. Japanners zijn heel secuur, alles precies goed, rustig en netjes. Bijna ritueel.

Hier werden bordjes op tafel gesmeten, een serveerster zei dat ze moe was dus iemand anders moest de bestelling maar opnemen, bediening was bij tijden ook niet heel aardig. Allemaal beetje klungelig. Bovendien is het interieur niet echt dat je zegt, wat een leuke Japanner.

En dan de prijs, het eten is echt te prijzig voor wat je krijgt. Wel super goed, maar ook super duur.

Kortom, als we dan toch dat geld uitgeven dan zijn er echt 100 leukere en betere tenten in Rotterdam. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
aleida V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hadden er al meerdere keren gegeten en ook dit keer was het weer heerlijk.
EVroom V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
vriendelijk, behulpzaam. rustige, mooie aankleding. En het eten, heerlijk. Zelft de creme brulee was volgens mijn vriending perfect en de zalm overheerlijk. Ik had zeebaars en die was perfect. Het voorgerecht, sushi, met vier verschilled klaargemaakte zalm was zeer lekker.
Een aanrader, deze Itami. En duur, dat valt over te twisten, maar niet met mij. Geld volledig waard.
phil1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Mooie inrichting met genoeg ruimte tussen de tafels, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Absoluut geen spijt, voor ons 1ste keer op 2de Kerstdag dus een Kerst menu genomen, prima en geen klachten.
Ga hier zeker nog een keer eten samen met de vrouw, op deze dag waren we met de kids ook deze hebben absoluut genoten van het eten, kids zijn dik volwassen trouwens dus kunnen de smaak goed bepalen.
Wij zeggen: gewoon een keer doen.
Btw zeer schoon sanitair, zeker niet onbelangrijk.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag heeeeeerlijk gegeten, we hadden menu A zonder vis en menu B. Duur oke maar zo het geld waard! Smaakte als engeltjes op je tong en ondanks kleine porties toch "vol" aan het eind. Het was onze eerste keer hier maar het was op alle punten goed: vriendelijk personeel, goede sfeer ondanks twee grote groepen geen overlast, voortreffelijk gegeten en 2,5 uur getafeld. Je krijgt de tijd tussen de gangen als je dat wilt. Het dessert genoemd kerstijs overtrof zichzelf: brownie, vers fruit en mango ijs met palmvruchtjes in kokoswater, een heerlijk "grand dessert" en mooie afsluiter. Ideaal met parkeren in de garage er vlakbij. En leuke locatie om nog even rond te wandelen. We hebben bijna al het personeel wel aan ons tafeltje gehad en ze waren allen even hartelijk. We gaan volgend jaar zeker weer met de Kerst! Een topper dit restaurant.
J V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In één woord geweldig! De gerechten om te smullen en vriendelijke bediening.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk ontvangst. Laten tussendoor ook even weten hoe ver het staat met het eten. Bij twijfel over wijn mochten we verschillende proeven. Hebben het 5 gangen menu met Wagu beef besteld. Was erg lekker maar niet heel erg bijzonder. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Zal hier nog wel eens a la carte eten maar de chef's special zou ik niet meer nemen als je kijkt wat je krijgt voor die prijs.