Itami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
prima restaurant met vriendelijk personeel
zeker een aanrader
Michella F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk 4 gangen chef menu gegeten, een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel en restaurant is erg gezellig ingericht.
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Altijd een feest om hier te eten! Personeel is vriendelijk en denkt mee en het eten is geweldig!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat een verademing zo’n echt Japans restaurant versus al die all you can eat sushi-restaurants. Er zijn weinig tafels bezet, maar dat deert ons niet. Lekker rustig en het eten en drinken komt snel.
De kaart is zeer uitgebreid. We kiezen voor een assortiment van sushi en sashimi als voorgericht. De sashimi smelt op de tong en ook de sushi is heerlijk met verrassende smaken. Als hoofdgericht kiezen we aantal warme gerechten, zoals lamsfilet spiesjes, gefrituurde sepia, gevulde wagjuy ribeye rol en gevulde iberico lende rol. Alles heerlijk van smaak, maar de coquilles met kimchi-saus waren mijn favoriet.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Nu voor de tweede keer bij Itami geweest en het is met stip mijn favoriete Japanse restaurant in Rotterdam geworden. Eten is van super kwaliteit, zeer ruime keuze en het personeel is super vriendelijk. Wij waren hier een paar keer voorbij gelopen omdat het er van buiten niet zo aantrekkelijk uitziet, maar laat je dat niet weerhouden. Binnen wacht je echt een geweldig restaurant. We komen zeker terug.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima gegeten voor onze voorstelling in het Luxor. Bediening was heel vriendelijk en efficient. Eten is prima en niet te duur.
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Leuk restaurant.heerlijke sushi,alleen jammer dat toch de prijs vrij hoog is. Personeel erg vriendelijk.Locatie prima.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een aangename kalmte overvalt je, als je Itami binnen loopt. Nadat we, enigszins gestrest, door de regen zijn gerend, is het fijn om in het koele restaurant binnen te komen. We worden bijzonder vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.

We bestellen verschillende dingen, zoals de Hotegai roll en de Itami sashimi. Heerlijk verse vis. Je ruikt hem niet, wat alleen maar op de perfecte versheid kan wijzen. De Edamame en Wakame mogen natuurlijk niet ontbreken. Elk afzonderlijk gerecht getuigt van uitermate bekwame koks.

De glazen staan niet leeg, worden constant bijgevuld en geen vraag is te gek voor de bediening. Dit was de derde keer dat we hier aten, maar nog zeker niet de laatste keer.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op zich prima gegeten, maar behoorlijk aan de prijs. Algehele ervaring was oke maar niet dusdanig dat we hier voor omrijden. Sushi met A5 wagyu was bij bijzonder maar graag iets voorzichtiger met de knoflook.
Ria Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De sushi is heerlijk en ook de het hoofdgerecht was heerlijk. Dit is niet te vergelijken met de gangbare all you can eat sushi. Alles is lekker vers en de bediening is vriendelijk .Ook de sfeer binnen is warm en gezellig.
Marijon W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Zeer verzorgd en smaakvol. Groot restaurant met veel ruimte, maar dusdanig ingericht dat het niet merkbaar was dat veel tafels bezet waren. Vriendelijke en correcte bediening.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wat hebben we ontzettend lekker gegeten bij Itami. We gingen voor de sushi en wat was die heerlijk. Super vers, mooi en smaakvol. De bediening kon bijna niet beter, wat een ontzettend attent en aardig personeel. Een aanrader!
Edkar .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vanavond voor het eerst en zeker niet voor het laatst bij Itami gegeten.
Wij hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner. Moeilijk om aan te geven welk gerecht het meest in de smaak viel. Stuk voor stuk verse producten en goed bereid. Het is al in eerdere recensies aangehaald: bijzonder vriendelijk personeel. Een aanrader!
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima Japans restuarant op Kop van Zuid. Zeer vriendelijke bediening. Teppanyaki geeft indicatie dat je ook aan de plaat kan eten, maar dit gaat helaas niet, men serveert teppanyaki gerechten aan tafel. Heerlijke en verrassende sushi (maki) specials.
AMSBlaak .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
De dragon-roll en coquilles zijn een echte aanrader! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Frits En Pino D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier eten wij heel graag en regelmatig. Echt heel lekker en vers. De ossenhaas is mijn favoriete gerecht. Maar met alles; hele mooie gerechten en mooie smaken. Kan er niet zo veel aan toe voegen.
Daibatsu .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima gerechten, gewoon zoals dat bij een Japanner hoort. Service goed, vriendelijk en voldoende personeel. Decor valt wat tegen, menukaarten zijn een beetje 'shabby' en de entree van de zaak is wat vaag. Daarnaast zat het niet echt vol (op een vrijdagavond) wat ook sfeer niet helemaal ten goede kwam.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wij hebben van het 3-gangen keuzemenu genoten. De gerechten waren vers en met zorg klaargemaakt. De eendenborstfilet was heerlijk mals en nog een beetje rood vanbinnen, precies zoals het hoort. De saus was een streling voor de tong. Ook de ossenhaas van mijn partner was perfect. Van het voorgerecht tot het nagerecht voortreffelijk. De bediening was correct en het decor was rustig en met smaak ingericht.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Normaal gaan wij altijd naar een all you can eat japanner. Maar voor de speciale gelegenheid toch maar besloten om het eens anders te doen. En met succes. Wat een topzaak. Eten is van zeer goede smaak en kwaliteit. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook het restaurant ziet er erg mooi uit. Conclusie, een topzaak. Allemaal naar toe gaan!
Jhaagsma .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
heerlijk eten met veel smaak gemaakt , goede bediening
in een relaxed tempo
mooi restaurant. parkeren is wat moeilijker en redelijk duur.