Itami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we wilden dat ze voor ons de gerechten samenstelden hoefden we niet te kiezen. Dit was keurig gedaan goed in overleg. Heerlijk gegeten wel wat rustig maar wij waren dan ook vroeg...
Komen zeker terug!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrassend heerlijk gegeten in dit Japanse restaurant. Ik ben zelf geen fan van sushi, dus ik had een 3-gangen menu besteld. Vooraf de tuna tataki , daarna de usuyaki en als afsluiter het teppanyaki ijs. Het een was nog lekkerder dan het ander en de bediening super vriendelijk en oplettend. Echt een aanrader.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Itami ter ere van mijn moeders verjaardag. Vooraf deelde ik het sushi plateau met mijn zusje en vader. De sushi's waren goed gevuld met leuke combinaties. De rijst was mooi van smaak. Iets harder dan in andere sushi restaurants. Als hoofdgerecht had ik de eendenborst, maar ik heb ook geproefd van de ossenhaas. Beide gerechten waren echt heerlijk! De groenten die je erbij krijgt zijn niet heel bijzonder. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar de kwaliteit is wel erg goed.
SC2015 C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten. Hier komen wij zeker terug!
Marlijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echte Japanse smaken en uitmuntend bereid. Het personeel neemt de tijd voor je en heeft verstand van zaken. We komen zeker weer eens terug.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Geweldig lekker gegeten. De licht geroosterde tonijn is uitmuntend en de shashimi mix is geweldig lekker.
Voor wie lekker Japans wilt eten, is dit restaurant echt een goede aanrader.
S V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten is echt heel, heel erg lekker. Maar het restaurant en de bediening zelf heeft weinig weg van Japan. Het ging er in alle aspecten nogal klungelig aan toe. Japanners zijn heel secuur, alles precies goed, rustig en netjes. Bijna ritueel.

Hier werden bordjes op tafel gesmeten, een serveerster zei dat ze moe was dus iemand anders moest de bestelling maar opnemen, bediening was bij tijden ook niet heel aardig. Allemaal beetje klungelig. Bovendien is het interieur niet echt dat je zegt, wat een leuke Japanner.

En dan de prijs, het eten is echt te prijzig voor wat je krijgt. Wel super goed, maar ook super duur.

Kortom, als we dan toch dat geld uitgeven dan zijn er echt 100 leukere en betere tenten in Rotterdam. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
aleida V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hadden er al meerdere keren gegeten en ook dit keer was het weer heerlijk.
EVroom V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
vriendelijk, behulpzaam. rustige, mooie aankleding. En het eten, heerlijk. Zelft de creme brulee was volgens mijn vriending perfect en de zalm overheerlijk. Ik had zeebaars en die was perfect. Het voorgerecht, sushi, met vier verschilled klaargemaakte zalm was zeer lekker.
Een aanrader, deze Itami. En duur, dat valt over te twisten, maar niet met mij. Geld volledig waard.
phil1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Mooie inrichting met genoeg ruimte tussen de tafels, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Absoluut geen spijt, voor ons 1ste keer op 2de Kerstdag dus een Kerst menu genomen, prima en geen klachten.
Ga hier zeker nog een keer eten samen met de vrouw, op deze dag waren we met de kids ook deze hebben absoluut genoten van het eten, kids zijn dik volwassen trouwens dus kunnen de smaak goed bepalen.
Wij zeggen: gewoon een keer doen.
Btw zeer schoon sanitair, zeker niet onbelangrijk.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Eerste kerstdag heeeeeerlijk gegeten, we hadden menu A zonder vis en menu B. Duur oke maar zo het geld waard! Smaakte als engeltjes op je tong en ondanks kleine porties toch "vol" aan het eind. Het was onze eerste keer hier maar het was op alle punten goed: vriendelijk personeel, goede sfeer ondanks twee grote groepen geen overlast, voortreffelijk gegeten en 2,5 uur getafeld. Je krijgt de tijd tussen de gangen als je dat wilt. Het dessert genoemd kerstijs overtrof zichzelf: brownie, vers fruit en mango ijs met palmvruchtjes in kokoswater, een heerlijk "grand dessert" en mooie afsluiter. Ideaal met parkeren in de garage er vlakbij. En leuke locatie om nog even rond te wandelen. We hebben bijna al het personeel wel aan ons tafeltje gehad en ze waren allen even hartelijk. We gaan volgend jaar zeker weer met de Kerst! Een topper dit restaurant.
J V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In één woord geweldig! De gerechten om te smullen en vriendelijke bediening.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk ontvangst. Laten tussendoor ook even weten hoe ver het staat met het eten. Bij twijfel over wijn mochten we verschillende proeven. Hebben het 5 gangen menu met Wagu beef besteld. Was erg lekker maar niet heel erg bijzonder. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Zal hier nog wel eens a la carte eten maar de chef's special zou ik niet meer nemen als je kijkt wat je krijgt voor die prijs.
Isabelle L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super vriendelijk personeel en ontzettend lekker gegeten! Ook leuk ingericht. Vooral de sashimi en maki's vonden we heel erg lekker.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
prima restaurant met vriendelijk personeel
zeker een aanrader
Michella F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk 4 gangen chef menu gegeten, een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel en restaurant is erg gezellig ingericht.
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Altijd een feest om hier te eten! Personeel is vriendelijk en denkt mee en het eten is geweldig!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat een verademing zo’n echt Japans restaurant versus al die all you can eat sushi-restaurants. Er zijn weinig tafels bezet, maar dat deert ons niet. Lekker rustig en het eten en drinken komt snel.
De kaart is zeer uitgebreid. We kiezen voor een assortiment van sushi en sashimi als voorgericht. De sashimi smelt op de tong en ook de sushi is heerlijk met verrassende smaken. Als hoofdgericht kiezen we aantal warme gerechten, zoals lamsfilet spiesjes, gefrituurde sepia, gevulde wagjuy ribeye rol en gevulde iberico lende rol. Alles heerlijk van smaak, maar de coquilles met kimchi-saus waren mijn favoriet.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Nu voor de tweede keer bij Itami geweest en het is met stip mijn favoriete Japanse restaurant in Rotterdam geworden. Eten is van super kwaliteit, zeer ruime keuze en het personeel is super vriendelijk. Wij waren hier een paar keer voorbij gelopen omdat het er van buiten niet zo aantrekkelijk uitziet, maar laat je dat niet weerhouden. Binnen wacht je echt een geweldig restaurant. We komen zeker terug.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima gegeten voor onze voorstelling in het Luxor. Bediening was heel vriendelijk en efficient. Eten is prima en niet te duur.