Itami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Nooit geweten dat sushi en sashimi zo smakelijk zou zijn, echt zeer goede kwaliteit. We hebben na eigenlijk al voldoende gegeten te hebben toch nog een extra portie bijbesteld.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijke sushi, keurige bediening, prima prijs/kwaliteit-verhouding.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten en gastvrije en vriendelijk personeel. Echt ern aanrader!!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke en attente bediening, rustige moderne Oosters/Japanse inrichting, tafeltjes ruim van elkaar, fijne stoelen, verse producten. Het 3-gangen menu heeft een gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk Japans gegeten!
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
heerlijk gegeten goede persoonlijke aandacht. Voor ons nooit meer all you can eat .
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
wij zijn hier afgelopen zaterdag met z'n drieën wezen eten, voorafgaand aan een bezoek aan het Luxor theater. Ze hielden keurig rekening met onze eindtijd. Wij kozen voor alleen maar sushi. Je kan ook kiezen voor een drie gangen menu (teppanyaki) . Wij hebben diverse keren 6 stuks sushi besteld, alles was heerlijk vooral de Dragon roll, onze favoriet. En nr. S 11, echt een aanrader. Na afloop nog genoten van het Zwarte Sesam ijs en een lekker koffie / thee. Kortom een aanrader. Wij komen hier zeker terug als we weer naar het Luxor gaan.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een top bediening ontzettend aardig en snel.
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
3 gangen menu genomen, was lekker en voor een redelijke prijs. Al een aantal keren eerder gegeten i.c.m een theatervoorstelling; het niveau blijft gelijkwaardig.
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Lekker maar niet echt iets speciaals of cullinaire..
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar lunchtijd op zondag is niet gezellig.
Leon F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Prima restaurant, eten in orde, niet spectulair maar wel goed. Alles is vers en met zorg bereid. Bediening erg vriendelijk en verder een rustige zaak.
Leon F.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prima restaurant, zeer vriendelijk personeel. Eten was in orde, wat je van een Japans restaurant (met normale prijzen) kunt verwachten.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vriendelijk ontvangen. Wij moesten optijd eten ivm een voorstelling in het Luxor. Daar werd zeker rekening meegehouden! We hebben op ons gemak een driegangen menu gegeten. Verassend was de kleine amuse die je na je eerste gang kreeg.
We komen hier graag nog een keertje terug.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
heerlijk gegeten in een prettige sfeer
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne bediening en hoge kwaliteit eten.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Samen met vrienden met gemengde gevoelens gegeten bij Itami. Op de gerechten was weinig aan te merken: goed van smaak, maar ook niet bijster bijzonder. De service was echter minder, met een serveerster die enigszins geïrriteerd leek en kortaf was. Het decor was prima, met een acceptabel geluidsniveau (ondanks dat het een drukke zaterdagavond betrof).
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gereserveerd en aangegeven dat we snel wilden eten ivm IFFR. Heel fijn dat de medewerkers hier ook rekening mee hielden. Het was dan ook een quickie en we zouden een volgende keer wel meer willen proeven. Het gerecht met garnalen was prima en op onze opmerking dat we geen rijst wilden, werd een extra groenteschotel geserveerd.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een top zaak weer heerlijk gegeten!!
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorafgaan aan bioscoop bezoek gegeten bij Itami. We kunnen er kort over zijn, er is eigenlijk niets op aan te merken. Vooraf een mix van sushi en sashimi, hoofd teppanyaki zalm en ossenhaas - vergezeld van prima glazen wijn. Het eten is gewoon goed en de bediening is vlot en correct. Wij arriveerden om 19:15 uur en stonden om 20:45 uur voldaan buiten, op tijd voor de film. Ook voor uitgebreider tafelen lijkt het geschikt, met verschillende menukeuzes en ruime keuze in sushi gerechten.