Itamae

Erg duur
Erg rumoerig
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
ik vond het eten hier zeer zeer onder de maat, vis had weinig smaak, zag er allemaal niet uitnodigend uit, zwarte zeerwier velletjes waren taai, al met al gewoon een zeer slechte ervaring, terwijl ik het nog duur vond ook 27 euro per persoon!!!!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met 4 personen All you can eat. Onbeperkte tijd keuzes uit ruim assortiment. De kwaliteit van gerechten was zeer goed en het personeel was oplettend waar het gaat om aanvullingen. Verse sushi, ossenhaas, varkenshaas, biefstuk, eendenborst, zalm, het was allemaal heerlijk in ruime porties. De entourage is wat gedateerd en er was geen airco op deze tropische dag. Als het niet zo heet is, een aanrader, ook voor Teppan Yaki.
JordyS77 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Haal er altijd Sushi. Smaakt prima tegen een redelijke prijs. Decor is wat oubollig maar dat heeft dan ook wel weer wat. ;-)
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bij Itamae is "all you can eat" mogelijk, maar gelukkig is ook de traditionele Teppan Yaki nog aanwezig en hebben we met 4 personen hier voor het eerst gegeten. Gezellig samen aan de bakplaat, met een zeer vriendelijk kok die alle vragen beantwoordt en ook ongevraagd uitleg geeft over de verschillende gerechten uit het 9-gangen vleesmenu. Heel smakelijk, vers bereid waar je bij bent en gelukkig ook nog met de traditionele trucjes bij het bereiden en mooi opgemaakt. Lekker eten en genieten van de show, het mag gelukkig nog bij Itamae. Tja, de buitenkant van het pand heeft achterstallig onderhoud maar het heerlijk eten en de vriendelijke bediening malen dat ondergeschikt. Binnen is er de traditionele uitstraling en er is ook voldoende gratis parkeergelegenheid. Als de "service" beoordeling alleen de kok zou betreffen had ik een "10" gegeven, maar de serveerster had duidelijk geen horeca-achtergrond en was waarschijnlijk een vakantiekracht. Haar beoordeling zorgt voor een lager gemiddelde. De rode huiswijn was goed, evenals de koffie na afloop. Ook de andere gerechten (geen Teppan Yaki) die elders werden geserveerd zagen er smakelijk uit en vragen om een nieuw bezoek. Samengevat: Itamae is het bezoeken waard en dat gaan we op zeker vaker doen.
Margriet E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Al langere tijd niet geweest, paar maanden, voorheen altijd redelijk tevreden, niet de beste sushi maar wel beter dan de andere AYCE.
Maar zondag kwamen we redelijk vroeg aan, 17.00. Met ons een aantal andere stellen met kleine kinderen, geen probleem, maar het restaurant was leeg en iedereen werd in dezelfde hoek geplaatst. Drinken werd nog voor we zaten gevraagd. De rest is niet om over naar huis te schrijven. Zelf het briefje met de bestelling moeten geven aan de bar, tot 2 keer toe, terwijl het dus rustig was en vervolgens deden ze werkelijk bijna een uur over 1 ronde. Er werd niet gevraagd of we iets wilde drinken, uitleg waarom het zo lang duurde, geen idee, dit was ik ook niet gewend.
Uiteindelijk maar 3 rondes gegeten en afgerekend om 20.00 omdat we eigenlijk vroeg thuis wilden zijn.
Als klapper op de pijl werd er gewoon 32,50 p/p gerekend, buiten drankjes om.
Bizar hoge prijs als je het mij vraagt, zeker voor het aanbod. Ik kan mij herinneren dat het rond de 25.- was door de weeks en de weekenden 27.50.
We gaan nooit meer hier heen, jammer want we kwamen vrij regelmatig en het was altijd wel redelijk, maar dit zorgde voor zoveel ergernis dat het niet de moeite is om zoveel geld te uit te geven.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Weer eens hier sushi gegeten. Bediening altijd vlot en nooit lang wachten op je eten. Het interieur mag wel eens opgekalefaterd worden maar ik begrijp dat dit gebouwtje vervangen gaat worden. Begrijpelijk dat de eigenaar geen investeringen doet. Eten allemaal wel weer goed. Tuurlijk, hier en daar mag het verfijnder. Maar of dat reëel is om te verwachten bij een all you-can-eatconcept?
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Leuk restaurant, prima service. Altijd met een lach. Eten (sushi all you can eat) is altijd vers en je kan er heel de avond over doen.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Mijn man en ik hebben inmiddels al vijf keer bij Itamae gegeten en vinden ze dit restaurant qua eten het beste all you can eat sushi restaurant van Zoetermeer en nabije omgeving. De sushi smaakt altijd heerlijk en vers en ook de warme gerechten zijn lekker en nooit te droog/lang gebakken. Ander groot voordeel is dat het niet zo'n grote vreetschuur is zoals Shabu Shabu na hun verhuizing is geworden. En hier handhaven ze ook geen tijdslimiet waardoor er geen tijdsdruk is zoals je met grotere groepen anders zou hebben. Uitzicht op het Noord Aa is ook niet verkeerd.
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Kom hier al enige jaren. Sushi en service is perfect. Goede gastvrijheid.
Lekker eten met all you can eat. Ook afhaalschotels zijn keurig en heerlijk.
Eigenaar is altijd vrolijk
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
met vier volwassenen Teppanyaki gegeten bij dit restaurant. Vanwege Vaderdag was het aardig druk en de enige Teppanyaki chef had daardoor genoeg te doen. Voordeel van dit concept is dat de kinderen heel goed eten omdat alles gefaseerd wordt aangeboden en het schouwspel op de plaat voor genoeg entertainment zorgt. Prijs - kwaliteit prima in verhouding. Gerechten goed op smaak en prima kwaliteit. Decor is gedateerd en niet heel uniek, maar prima. Dat het personeel Chinees is i.p.v. Japans doet geen afbreuk aan het geheel.
F T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
De locatie van dit restaurant was een verassing zo aan het water. Ook het decor is niets mis mee, een nette Japans/Chinese inrichting dus vaak is dit niet al te sfeervol. Alleen was het erg warm in het restaurant en jammer dat er niet echt iets open kon. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en werd rap geserveerd door een zeer vriendelijke kok.
Voor herhaling vatbaar!!
Vvosje .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We kwamen hier via internet terecht want we wilden graag teppanyaki uitproberen. Van buiten nodigt het restaurant niet uit, het ziet er vervallen uit. De locatie, aan een meer, is wel prachtig. Binnen valt de decoratie ook erg tegen, maar de bediening en het eten maakt veel goed. Het duurde even voordat we iets kregen, omdat de zaak aan de drukke kant was en wij nog als enige aan 1 lege bakplaat zaten en de andere 4 bezet waren. Na een half uur kregen we onze eerste ronde van een 10-gangen (wat uiteindelijk 9-gangen was telden we achteraf pas) menu. Dat duurde dus even, maar daarna ging het allemaal vrij vlot. De kok was goed en maakte er een belevenis van. Uiteindelijk waren we als een van de weinigen over en kregen we zelfs nog een drankje van de zaak. Hele aardige eigenaar en kok. Voor herhaling vatbaar!
OvB .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Super lekker eten aan de bakplaat. Gezellig personeel. Prijs kwaliteit is meer dan prima. Het gebouw oogt goedkoop, zeker van de buitenzijde maar de locatie heeft veel potentie. Mooie vergezichten over het Noord AA. Kom zeker terug.
Diederik1978 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Ik heb al veel betere sushi gegeten in het centrum van Zoetermeer en blijkt achteraf ook nog dat ik het personeel niet blind kan vertrouwen op de kosten die zij rekenen!
Daarbij geven ze bij het afhalen enkel de pinbon en niet een factuur waarop de gehele bestelling af te lezen is. Ik ga er Never nooit meer naar toe, dit was de eerste en tevens de laatste keer!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Hier met een aantal personen een Teppan Yaki Menu gegeten, een keer wat anders dan de all you can eat sushi van de bekende restaurants. Aan tafel worden met wat show een aantal gerechten klaargemaakt waaronder zalm, eendenborst, grote garnalen. De kok houd het tempo goed in de gaten, geen moment duurt het te lang of gaat het te snel. Gerechten smaken goed en porties zijn ruim voldoende. Decor is, zoals eerder vermeld, aan vernieuwing toe. Oogt allemaal wat "plastic" en "goedkoop" Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan onbeperkt sushi en de bekende ketens.
Pbaj .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Vanavond weer eens sushi gegeten bij Itamae. Was alweer een tijdje geleden. Tussendoor ook elders geweest, maar dat was toch echt minder. De sushi van Itamae is veruit de beste van Zoetermeer, en misschien wel van de hele regio. Ook de service is perfect: vriendelijk en gastvrij. We zullen niet meer zo lang voorbij laten gaan voordat we weer komen!
Madelief .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
A la carte gegeten met een vriendin. Het was heerlijk. Mooie, pure gerechten welke aan je tafel klaargemaakt worden. Zonder al teveel show en poespas zoals je vaak bij japanse restaurants ziet. De kok hield je tempo prima in de gaten zodat je niet het gevoel kreeg gehaast te moeten eten omdat het volgende gerecht klaargemaakt werd. Niet heel goedkoop maar de prijs klopt met de kwaliteit van de gerechten
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wij komen hier regelmatig om aan de plaat te eten. Eten is altijd goed, hoeveel de laatste keer de biefstuk erg taai was. Jammer was nu ook dat een kleine wijziging in het menu niet mogelijk was en de vorige keer wel. Bediening en koks zijn vriendelijk en vlot. Interieur begint wel erg aan vervanging toe te komen.
Eduijf .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
We wilde eens kijken hoe hier de gerechten waren van het bekende all you can eat principe. Het hele pand ziet er niet uitgoals al eerder beschreven, ook de binnenzijde is een ratjetoe. Bediening is vriendelijk. Het vlees is taai en droog, ook nadat we gevraagd hadden of het wat minder doorbakken mocht zijn. Dressings/sausjes niet fantastisch. Het idee dat alles niet vers was. Voor ons zeker geen herhaling of aanrader. Andere sushi restaurants veel beter. Het enige is dat dit niet zo massaal is maar dat dan ook gelijk al het punt, met deze kwaliteit en uitstraling komt het ook niet vol.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Onverwacht bij Itamae gegeten. Er is voldoende keuze in gerechten en de vijf rondes waarin je vijf gerechten per persoon kunt kiezen hebben we niet volgemaakt. De ijssmaken zijn heel bijzonder en lekker.
Het is niet de beste sushi die we ooit gegeten hebben, maar smaakte prima. De bediening is ook prima in orde.
De inrichting is behoorlijk gedateerd, maar heeft ook zo zijn charme.