Italiano Pizzeria

Meer informatie over restaurant Italiano Pizzeria

Jouw recensie over het restaurant Italiano Pizzeria

Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een weekje geleden pizza's bij dit restaurant gehaald zeer vriendelijke bediening en wat een fantastische pizza's! De bodem van de pizza's is en blijft ongeëvenaard kanapperig en smakelijk, nog afgezien van de topping! Erg met mijn gezin van genoten een aanrader!
Arlecchino33 V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Decor is traditioneel Italiaans restaurant met heel veel flessen die aan het plafond hangen etc.
De pizza's zijn van uitstekende kwaliteit, heerlijk royaal belegd en verse producten. Je wordt bediend door echte Italianen.
Het is een restaurant waar ik zeker weer naar terug ga.
erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Overheerlijke pizza's helaas werden we niet goed geholpen wanneer we de verkeerde pizza kregen ,maar de pizza pollo was wel heerlijk dus vandaar een 8.
Maar de service kon beter, en de decor binnen zag er strak uit waardoor je een leuke sfeertje kreeg.